انتشار بازی پوکمون گو در ایران

بازی Pokemon Go در ایران
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2185
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

انتشار بازی پوکمون گو در ایران، پدیده این روزهای دنیای الکترونیک بالاخره به ایران آمد.

بازی پوکمون گو که در تاریخ ۱۶ تیرماه برای Android و iOS انتشار یافت، در حال حاضر یکی از پدیده‌های صنعت بازی محسوب شده و رکوردشکنی و حاشیه‌های فراوانی را در تجربه کرده است.

این بازی الگویی بر مبنای فناوری واقعیت افزوده داشته و به‌وسیله ردیاب  و دوربین تلفن‌های هوشمند، شمارا وارد دنیای پوکمون ها خواهد کرد. بسیاری از مشتریان ما بیان از لذت بازی حتی در زمان در وسایل نقلیه، در زمان پیمودن مسیر محل کار تا منزل یا بلعکس دارند که می‌تواند طی کردن مسیر را برایشان آسان کند.

درحالی‌که کمتر کسی انتظارش را داشت، پوکمون گو با داشتن بیش از ۲۳ میلیون بازیکن روزانه توانست بسیاری از عناوین صاحب‌نام و پرطرفدار پیشی بگیرد و به محبوب‌ترین بازی موبایل امریکا تبدیل شود. علاوه بر این به سبب ارتباط معنوی Pokemon Go با شرکت ژاپنی nintendo، ارزش سهام این شرکت به بیش از ۳۰ هزار ین رسیده و ارزش بازاری آن نیز به رکوردی باورنکردنی دست‌یافته است.

فیلتر شدن بازی پوکمون گونکته مهم عدم انتشار بازی پوکمون گو به صورت سراسری و یکپارچه بوده به شکلی که به‌مرورزمان به کشورهای پشتیبان نرم‌افزار اضافه می‌شود. در همین راستا دسترسی به پوکمون گو برای ایرانیان نیز وجود نداشت و برای بازی کردن می‌بایست از نرم‌افزارهای جانبی تغییر آی پی استفاده می‌شد. همین‌طور درحالی‌که شش روز پیش صفحه اجتماعی FACEBOOK این اپلیکیشن از کشور ایران به‌عنوان یکی از مناطق غیرقابل بازی اسم برده بود، از امروز شاهد برقراری امکان دسترسی کاربران ایرانی به پوکمون گو هستیم.

دوستان هنوز منتظر برگزاری باشگاه‌های پوکمون گو در کشورمان هستند تا به جذابیت بازی در کشورمان بیفزاید.

برای خرید سکه‌های بازی پوکمون گو به بخش فروشگاه بازی‌ها مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • مهراد رحمانی

    سلام
    میخواستم بگم که داخل فروشگاه هیچ بخشی برای خرید pokecoin نبودش
    لطفا پیگیری کنید

    • احمد فندرسکی

      سلام . فروشش تو ایران ممنون است

iranmojo online support