بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1591
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

 

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

سلام ایران موجویی ها. امروز می‌خواهیم در این مقاله شما را با بهترین روش‌های پول درآوردن از طریق بازی اندروید آشنا کنیم.

این مطلب به طور خلاصه دارای سر فصل‌های زیر است :

5. آیا پول درآوردن از طریق بازی‌ اندروید حقیقت دارد؟

6. راه‌های موفقیت در کسب درآمد از بازی‌های اندرویدی

a. خواندن و اشراف کامل بر جداول و مجلات راهنمای بازی :

b. نوشتن دفترچه راهنمای بازی

c. شرکت در مسابقات جهانی و بین المللی

d. تهیه ویدئو از بازی خود و اشتراک آن در فضای مجازی

e. تهیه ویدئو از بازی خود و اشتراک آن در فضای مجازی

f. خرید و فروش اکانت بازی و ارتقای اکانت‌های دیگران

g. بازی کنید برای پول درآوردن.

h. پخش زنده بازی خود در سایت‌های پخش ویدئویی معتبر

i. در آخر؛ تمرین کنید تا به یک گیمر افسانه‌ای تبدیل شوید.

7. نمونه‌هایی از بازی‌ اندروید برای کسب درآمد

a. بازی کلش اف کلنز (clash of clans)

b. بازی زولا (zula)

c. سومین بازی؛ بازی لم است

d. بازی کلش رویال (clash royal)

e. بازی پابجی موبایل (PUBG mobile)

f. بازی کال آف دیوتی موبایل (call of duty mobile)

8. نتیجه

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

آیا پول درآوردن از طریق بازی‌ اندروید حقیقت دارد؟

کسب درآمد از بازی اندروید به یکی از مباحث چالش برانگیز این سال‌ها تبدیل شده است. خیلی‌ها نمی‌دانند این موضوع اصلا حقیقت دارد یا نه….

اما ما در این مطلب می‌خواهیم به شما ثابت کنیم که شما می‌توانید با انجام بازی‌های اندرویدی پول بدست آورید و به قولی کسب درآمد از طریق بازی اندرویدی داشته باشید.

در همین ابتدا باید بدانید که کسب درآمد از بازی اندروید با شرط بندی و قمار در سایت ها، با دریافت پول در ازای دیدنِ تبلیغ و بازی و… فرق دارد.

این روش پول درآوردن میزان احتمال برد بیشتری دارد و البته کاملا قانونی، حلال و مجاز است.

بسیار از مردم علاقه‌ی بسیاری به بازی‌های کامپیوتری دارند. از این رو توانسته اند در پیش بردِ این بازی‌ها مهارت‌های زیادی کسب کنند.

برای همین سعی در شروع رقابت با دیگر گیمرها از طریق پلت‌فرم‌های مختلف کرده اند.

آنها با انجام بازی‌های بین المللی و جهانی آنقدر‌ها مهارت، رتبه و جوایز دریافت کرده اند که به یک برند تبدیل شده اند.

با مشاهده‌ی این افراد ؛ تعداد زیادی از افراد جامعه نسبت به این موضوع و کسب درآمد از طریق بازی اندروید تشویق شدند.

اما بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد؛ پول درآوردن از طریق بازی اندرویدی، آنقدرها هم آسان نیست و راه سختی در پیش است.

برای همین است که خیلی از این افراد شروع محکم و دقیقی دارند اما بعد از بعد از مدتی از ادامه‌ی بازی و فعالیت خود کناره گیری می‌کنند، چرا که از قبل به مشکلات این راه فکر نکرده اند و بعد از مواجه با آنها متعجب می‌شوند و انصراف می‌دهند.

اما ما برای شما پیشنهاد‌هایی داریم چرا که با وجود تمام مشکلات؛ پول درآوردن از طریق بازی اندروید امکان پذیر است، با ما همراه باشید.

درآمد گیمرهای جهان

طبق آمار؛ بسیاری از گیمرهای جهان ماهانه نزدیک به 200 هزار دلار پول در می‌آورند و این در حالی است که تلاش زیادی در ازای این همه پول نمی‌کنند و حتی از بازی خود لذت زیادی می‌برند؛ این میزان از پول به درآمد ثابت ماهیانه‌ی آنها تبدیل شده است.

این در صورتی است که قبل از این نگاه جامعه به این افراد به طور عمومی؛ یک سری افراد بی فکر و کله پوک بود که زندگیِ واقعیِ خود را باور نکرده اند و دائما سر خود را به فضای مجازی و ناپایدار بازی (گیم) گرم می‌کنند.

آنها در زمانی دسته‌ای بیکارترین افراد معرفی می‌شدند که دارند عمر و زمان خود را تلف می‌کنند.

اما امروزه این دسته از افراد یا همان گیمرها ؛ یکی از مشهورترین افراد در دنیای بازی و پردرآمدترین افراد جامعه به حساب می‌آیند.

اگر شما یکی از افراد عاشقِ بازی هستید و فکر می‌کنید آنقدر مهارت دارید که در دسته‌ی گیمرهای جهانی قرار بگیرید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و به راهنمایی‌ها و راه‌هایی که ما برای شما پیشرفت شما در نظر گرفته ایم توجه کنید.

اما اگر آنقدرها مهارت ندارید اما به کسب درآمد از طریق بازی اندرویدی و با این حجم علاقه دارید؛ راه چاره‌ی شما پیش ماست… با ما همراه باشید

راه‌های موفقیت در کسب درآمد از بازی‌ اندروید

طبق آمار کسب درآمد از بازی‌های اندرویدی بیشترین نوع یا پول دراوردن از طریق انجام بازی است.

چرا که مخاطبان بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد و سرمایه گذاری‌های بسیار کلانی در این زمینه صورت گرفته است.

البته دلایل زیادتری برای این محبوبیت وجود دارد؛ یکی از آنها این است که غریب به 80 درصد از تلفن‌های هوشمند دنیا سیستم عامل اندروید دارند و البته این تعداد همه روزه در حال افزایش است چرا که گوشی‌های اندرویدی روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند.

• خواندن و اشراف کامل بر جداول و مجلات راهنمای بازی :

اگر شما یک تازه کار هستید سعی کنید با خواندن راهنما‌های بازی که در سایت‌ها و مجلات مختلف وجود دارند.

تمامی موارد موجود در بازی اعم از شگفتی‌های داخل مپ، هیروها و… و همچنین دستوراتی که می‌توانید به بازی بدهید را چندین بار مطالعه کنید و سعی کنید تا با تمرین کردن به تمامی این موارد تسلط کافی پیدا کنید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

• نوشتن دفترچه راهنمای بازی

شما می‌توانید یک دفترچه راهنما مخصوص برای یک بازی بنویسید یا حتی فیلمی از معرفی موارد موجود در بازی تهیه کنید و در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید.

یا می‌توانید مجله یا کتاب راهنمای خود را به صورت کتاب چاپی، مجله و یا حتی کتاب الکترونیکی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف برای فروش بارگذاری کنید.

اما فراموش نکنید برای نوشتن یک راهنمای بازی خوب باید به محتوا و بازی مورد نظر خود تسلط کافی داشته باشید و بدانید که بهترین بازی‌ها برای شروع کار بازی‌های معروف و پرطرفدار هستند.

البته به یا داشته باشید که هر بازی که پر طرفدار باشد افراد زیادی برای نوشتن راهنمای آن اقدام می‌کنند و این می‌تواند بر عملکرد و کیفیت کار شما تاثیر بگذارد پس باید بعد از آمدن هر بازی هر چه سریع تر دست به کار شوید و محتوای راهنمای بازی مورد نظر خود را با کیفیت بالا تولید کنید.

به این می‌توانید از طریق فروش آنها کسب درآمد از طریق بازی اندرویدی داشته باشید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

برای شروع کار کافی است که یک بازی پرطرفدار و معروف را مورد مطالعه قرار دهید و ببینید بازی کنان و گیمرهای این بازی چه مشکلاتی را در بازی معرفی کرده اند و در مورد آن به بحث پرداخته اند.

سپس به رفع این مشکلات از طریق راه‌های ممکن و راه‌هایی که می‌توانید پیشنهاد کنید بپردازید.

به این ترتیب با حل کردن مشکلات بازیکنان کم کم به یک برند تبدیل می‌شوید و می‌توانید مطالب و محتوای مورد تولید خود را با هزینه و جامعیت بیشتری به فروش برسانید و پول در آورید.

• شرکت در مسابقات جهانی و بین المللی

شما گیمرها می‌دانید که می‌توانید از طریق شرکت در مسابقات بزرگ جهانی مخصوص هر گیم علاوه بر رتبه، تجربیات متعددی کسب کنید.

البته می‌دانید که هر چقدر بازی مورد نظر در مسابقه محبوب تر باشد؛ رقابت سخت تر و پیچیده تر خواهد بود و البته جوایز نفیس تر و با ارزش‌تر. اکثر جوایز به صورت نقدی و دارای حجم و مقدار زیاد هستند.

البته ضریب تبدیل دلار به ریال ایران نیز ارزش این مقادیر را بالاتر می‌آورد؛ به این ترتیب شما می‌توانید با شرکت در این مسابقات جهانی کسب رتبه و دریافت جایزه؛ کسب درآمد از طریق بازی داشته باشید.

علاوه بر این بازیکنان برتر تحت حمایت‌های متعددی قرار می‌گیرند که هم به صورت درآمد نقدی و استخدام و دریافت هزینه‌ای با عنوان حقوق ماهانه است، هم به صورت دریافت لوازم و تجهیزات الکترونیکی پیشرفته و جدید می‌باشد.

البته باید حواستان به کلاهبرداران و دزدهای واسطه‌گر باشد که به راحتی می‌توانند حق شما را بخورند.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

مشاهده تمامی مسابقات جهانی

برای شروع کافی است عبارات معادل با مسابقات جهانی بازی را به انگلیسی سرچ کنید تا تمامی مسابقات را بتوانید مشاهده کنید و شرایط هر کدام را بررسی کنید.

می‌توایند از سایت‌های مختلف نحوه‌ی بازی گیمرهای دنیا را ببینید و مهارت خود را با آنها مقایسه کنید.

البته فراموش که با تمرین و بازی کردن هر چه بیشتر می‌توانید تسلط بسیار کافی و مناسب برای مسابقات جهانی پیدا کنید البته به یاد داشته باشید که اگر به صورت اصولی و مرحله به مرحله پیش بروید موفق تر خواهید بود.

پیشنهاد ما این است که بعد از کسب مهارت با گیمرهای بزرگ بازی کنید تا بتوانید بعد از چند بازی و انالیز استراتژی‌های آنها؛ آنها را شکست دهید.

به این صورت می‌توایند مخاطبان آن گیمر بزرگ را مه در حال مشاهده بازی‌تان هستند به مهارت‌های و توانایی‌های خود متوجه کنید و طرفداران بیشتری داشته باشید تا بهتر کسب درآمد از طریق بازی کنید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

• تهیه ویدئو از بازی خود و اشتراک آن در فضای مجازی

شما می‌توانید به صورت منظم مثلا به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهانه؛ ویدئویی از بازی خود در صفحات مجازی و سایت‌های معتبرِ فعال در حوزه‌ی اشتراک ویدئو منتشر کنید.

نوع بازی‌ها و مراحلی و موقعیت‌هایی که از آن ویدئو درست می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد و ویدئو‌ها می‌تواند زمان متفاوتی داشته باشد.

• تهیه ویدئو به صورت پادکست از بازی خود و گیمرهای مشهور و اشتراک آن در فضای مجازی

شما می‌توانید ویدئو یا به نوعی پادکست‌هایی رو از خود و یا به همراه افراد مشهور به صورت مصاحبه و یا در حین بازی تهیه کنید و با آنها در مورد بازی‌های جدید، چالش‌های جدید و مشکلات درون بازی‌ها صحبت کنید.

سپس آنها را به طور منظم به عنوان مثال به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهانه؛ در فضای مجازی و سایت‌های معتبرِ فعال در حوزه‌ی اشتراک ویدئو منتشر کنید.

به این ترتیب می‌توانید شهرت خود را افزایش دهید و روز به روز به یکی از افراد مشهور در آن بازی تبدیل شوید و کسب درآمد از طریق بازی داشته باشید.

به یاد داشته باشد انجام تبلیغات در فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام، و دریافت پول از بابت افزایش و بالا بودن تعداد سین یا ویوهای ویدئو‌های شما در سایت‌های معتبر مانند یوتیوب (یوتوب) یکی از راه‌هایی است که در آمد بسیار زیادی برای شما به همراه دارد.

با افزایش طرفداران شما سایت‌ها و شرکت‌های بزرگ بین المللی و معتبر این قبیل بازی‌ها از شما به عنوان همکار و کارمند دعوت به کار می‌کنند.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

برای شروع می‌توانید با سرچ کردن در اینترنت از نحوه‌ی ساخت ویدئو و تهیه پادکست آموزش ببینید.

موارد زیادی در اینترنت و فضاهای مجازی وجود دارند که شما می‌توانید با مشاهده و آنالیز انها به کیفیت محتوای خود بی‌افزائید.

• خرید و فروش اکانت بازی و ارتقای اکانت‌های دیگران

در حال حاضر بسیاری از گیمرها از طریق خرید و فروش اکانت‌های مختلف کسب درآمد از طریق بازی می‌کنند.

یا حتی بعضی از آنها اکانت‌های دیگران را برای مدت محدودی می‌گیرند و با بازی کردن طبق استراتژی‌ها و استاندارد‌های خود سطح یا لول اکانت را افزایش می‌دهند و با توجه به این میزان افزایش پول دریافت می‌کنند.

هر چند که در بین این دو کار؛ بهترین کار ارتقای اکانت دیگران است چرا که باعث می‌شود تا شما تمام مراحل را از اول شروع نکنید.

در ایران و سایر نقاط دنیا بسیاری از گیمرها و حتی برخی شرکت‌های گیمین از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

• بازی کنید برای پول درآوردن

شما می‌توانید علاوه بر موارد گفته شده؛ از طریق دانلود اپلیکیشن‌های خاصی به بازی کردن مشغول شوید و باتوجه به زمانی و کیفیت بازی خود پول دریافت کنید.

این یک مدل از راه‌های پول درآوردن از طریق بازی‌های اندرویدی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

• پخش زنده بازی خود در سایت‌های پخش ویدئویی معتبر

شما می‌توانید از در حین بازی، بازی خود را به صورت زنده در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر منتشر کنید. برای این کار تنها به ثبت نام در این سایت‌ها نیاز دارید.

برای اینکار شما باید به یاد داشته باشید که باید بازی جذاب و هیجان انگیزی داشته باشید تا بتوانید روز به روز مخاطبان بیشتری را جذب کنید و تعداد ویوهای (view) بیشتری داشته باشید و کسب درآمد از طریق بازی کنید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

برای این کار می‌توانید از سایت های؛ میکسر مایکروسافت، سایت یوتیوب، سایت beam، سایت hitbox، و پلتفرم بزرگ توئیچ (Twitch) استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که سایت و اپلیکیشن توئیچ (Twitch) از تمامی موارد گفته شده بهتر و پرطرفدارتر است چرا که دسترسی ساده و اجرای آسانی دارد و به این ترتیب می‌توانید با جذب هر چه بیشتر طرفداران بازی مورد نظر خود؛ پول بیشتری را بدست آورید.

برای شروع این کار کافی است موارد و قوانین سایت‌ها را به خوبی بخوانید. این سایت‌ها دائما در حال اشتراک مطالب و محتوایی هستند که باعث می‌شود شما بتوانید تماشاگر یا طرفداران زیاد تری را جذب کنید.

پس از این قسمت‌ها و راهنمایی‌ها غافل نشوید. بد نیست قبل از شروع از طریق سرچ در گوگل موارد مثبت و منفی مرتبط با این کار را بخوانید تا کمتر دچار اشتباه شوید و هر چه زودتر مخاطبان بیشتری جذب کنید.

• و در آخر؛ تمرین کنید تا به یک گیمر افسانه‌ای تبدیل شوید :

گیمر افسانه‌ای کیست؟ گیمر یا بازی باز کسی است که زمان زیادی از روز خود را به انجام بازی و گیم مشغول است. گیمرها در سه دسته‌ی تازه کار(noob)، حرفه‌ای (pro)و افسانه ای(Legend) تقسیم بندی می‌شوند.

حالا؛ باید بدانید که برای اینکه به یک گیمر افسانه‌ای تبدیل شوید باید آنقدرها تمرین و بازی کنید تا مهارت‌های رو به رو شدن با گیمرهای جهانی را کسب کنید.

یکی از این موارد حفظ شدن یا از بر شدن کلید‌ها و دکمه‌های لمسی تعبیه شده در صفحه‌ی موبایل یا دسته‌ی کنسول‌های بازی است.

موارد دیگر عادت کردن چشم به شرایط بازی و فعال شدن ناخود آگاه نسبت به موقعیت‌های متفاوت درون بازی است، که در این صورت ذهنِ شما به راحتی در برابر هر موقعیت فرمان لازم را ارسال می‌کند و به راحتی و مهارت زیاد می‌توانید حریف خود را زا میان بردارید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

نمونه‌ای از بازی‌های اندرویدی برای کسب درآمد

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به شما چند بازی آنلاین اندرویدی (موبایلی) را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با بازی کردنِ آن‌ها کسب درآمد داشته باشید.

1. بازی کلش اف کلنز (clash of clans)

کلش اف کلنز یک بازی استراتژیک است که یکی از محصولات موفق شرکت سوپرسل (supercell) می‌باشد.

این بازی هنگام انتشار خود به اندازه‌ای مخاطب جذب کرد که توانست به سرعت مسابقات جهانی و بین المللی برگزار کند.

بنابراین؛ کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این بازی را نشینیده باشد.

گیمرها در این بازی باید با برآورده کردن توقعات و وظایفی که در بازی قرار داده شده است؛ جم و الماس جمع کنند تا بتوانند از آنها استفاده کنند و روستای خود را تقویت کنند.

البته می‌توانند این ارزهای بازی یعنی جم و الماس را خریداری کنند.

یشنهادات شگفت انگیز

اگر شما یکی از طرفداران بازی کلش اف کلنز هستید برای شما پیشنهادات شگفت انگیزی داریم.

تنها کافی است که به بخش خرید جم بازی و خرید الماس بازی در سایت ایران موجو سر بزنید تا از این پیشنهادات مطلع شوید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

بازی کلش آف کلنز را می‌توان از طریق خرید و فروش اکانت و همچنین ارتقای اکانت دیگران به عنوان یکی از راه‌های پول درآوردن از طریق بازی اندروید در نظر گرفت.

شما با این کار علاوه بر اینکه بازیکن حرفه‌ای می‌شوید و مهارت‌های زیادی کسب می‌کنید، می‌توانید کسب درآمد از طریق بازی داشته باشید.

توجه کنید که مواردی مانند لول یا سطح قهرمانان، سطح تاون‌هال (یا سالن شهر)، تعداد جم و الماس، سطح مقاومت دیوارها، سطح نیروها و…. و همچنین امکان تغییر نام؛ روی قیمیت اکانت تاثیر می‌گذارند. توجه داشته باشید که امکان تغییر نام تنها یکبار ممکن است.

علاوه بر این بازی به گونه‌ای محبوب است که شما می‌توانید تمامی مواردی که برای کسب درآمد از طریق بازی در بالا توضیح دادیم را برای این بازی در نظر بگیرید.

البته از بین این موارد مسابقات جهانی این بازی است که هر فصل برگزار می‌شود و شما می‌توانید با کسب مهارت‌های لازم از طریق راه‌های موجود؛ ثبت نام نمائید.

2. بازی زولا (zula)

بازی زولا یک بازی تفنگی (shooter) آنلاین و اکشن است که به شما این امکان را می‌دهد تا شما به صورت کاملا رایگان اکانت بسازید و بدون نیاز به اینترنت پر سرعت بازی خود را با کیفیت بالا انجام دهید.

مهم ترین موارد پول در آوردن از طریق بازی اندرویدی زولا؛ مسابقات جهانی این بازی است چرا که سازندگان این بازی موارد و پیشنهادات ویژه‌ای را برای مخاطبان (گیمر) ایرانی خود در این بازی در نظر گرفته اند.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

علاوه بر این راه؛ بعضی موارد مانند استریم و همچنین تهیه کردن ویدئو و پادکست نیز جز این قبیل از راه‌های کسب درآمد از طریق بازی زولا است.

این بازی نسخه‌ی اندروید و ios نیز دارد به این ترتیب این راه را هم به یکی از راه‌های پول درآوردن از بازی اندروید می‌توان در نظر گرفت.

3. سومین بازی؛ بازی لم است

در این بازی شما به ازای هر ربع ساعت یعنی هر پانزده دقیقه هفت هزار پانصد تومان (7500) دریافت می‌کنید.

این بازی یک بازی تفنگی و اکشن با کیفیت متوسط ایست که به صورت آنلاین می‌باشد. این بازی دارای حالت‌های تک نفره و دو نفره می‌باشد.

هر گیم در این بازی حدوداً 15 دقیقه است و شما باتوجه به بمب‌هایی که در زمین حریف می‌گذارید می‌توانید از حداقل 900 تومان تا 475000 تومان پول دریافت کنید.

یکی از مزیت‌های این بازی امکان پرداخت در بازی با کارت‌بانکی آن است.

به این ترتیب این بازی هم یکی از راه های پول درآوردن از بازی اندرویدی است.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

4. بازی کلش رویال (clash royal)

بازی clash royal یک بازی استراتژیک محبوب محصول شرکت سوپرسل supercell می‌باشد که سال‌های زیادی است جز بازی‌های محبوب جهانی شناخته شده است.

شما می‌توانید از طریق خرید و فروش اکانت، ارتقای اکانت، ساخت و تهیه ویدئو یا پادکست و همچنین؛ شرکت در مسابقات جهانی این بازی کسب درآمد از بازی اندرویدی داشته باشید.

نسخه‌ی اندروید این بازی بسیار محبوب و با کیفیت است به این ترتیب این بازی به عنوان یکی از راه‌های پول درآوردن از بازی اندرویدی حساب می‌شود.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

شما می‌توانید برای خرید جم بازی کلش رویال به فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه‌ی ایران موجو مراجعه نمائید.

5. بازی پابجی موبایل (PUBG mobile)

بازی پابجی یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین بازی‌های این سال‌های اخیر در دسته‌ی بازی‌های شوتر یا تفنگی است.

کیفیت این بازی به قدری قابل ستایش است که این بازی بعد از مدت کوتاه توانست جزء مهم ترین و محبوب ترین بازی‌های جهانی شناخته شود.

در این بازی شما باید از جان و اموال خود دفاع کنید و با کشتن رقیبان اموال آنها را بردارید و برای خود کنید.

با این ترتیب با گذر زمان ارز بازی پابجی که ارز UC نام دارد را دریافت کنید تا بتوانید وسایل و تجهیزات خود مانند لباس، اسلحه و… را تقویت کنید.

البته شما می‌توانید برای خرید ارز یوسی بازی پابجی با مشاورین ما در فروشگاه اینترنتی ایران موجو تماس حاصل فرمائید.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

شما می‌توانید از طریق ارتقا و خرید و فروش اکانت بازی پابجی موبایل یا حتی استریم کردن و با اشتراک گذاشتن ویدئو از بازی و جنگ‌های خود؛ برای خود طرفداران زیادی جمع کنید و کم کم کسب درآمد از این بازی اندرویدی داشته باشید.

همچنین می‌توانید در مسابقات جهانی بازی پابجی موبایل شرکت کنید و با کشتن و پشت سر گذاشتن رقیبان خود از امتیازات و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شوید و کم کم به یک برند در این بازی تبدیل شوید.

این بازی نیز برای گیمرها یکی از راه های پول درآوردن از طریق بازی اندرویدی است.

6. بازی کال آف دیوتی موبایل (call of duty mobile)

بازی کال آف دیوتی موبایل یک بازی بسیار با کیفیت است که در دسته‌ی بازی‌های شوتر (تفنگی) قرار دارد. محبوبیت این بازی به خیلی قبل تر از این بر میگردد اما هنوز این بازی طرفداران زیاد خود را دارد.

کیفیت و جزئیات دقیقی که در همه‌ی نسخه‌های این بازی رعایت شده است همه ساله توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند.

این بازی بعد از هر آپدیت و عرضه‌ی فصل جدید کاربران و گیمرهای زیادی را به بازی دعوت می‌کند.

بهترین روش برای پول درآوردن از طریق بازی اندروید

گیمر‌ها باید در این بازی سعی در کشتن طرف مقابل و رقیبان خود کنند تا بتوانند پول و XP جمع کنند. این آیتم‌ها باعث می‌شود تا گیمر بتواند خود را به لول یا سطح بالا برساند.

البته علاوه بر صرف کردن زمان زیاد برای انجام بازی و دریافت سطح بالاتر؛ گیمرها می‌توانند ارز بازی کال آف دیوتی را خریداری نمایند. این ارز؛ ارز CP نام دارد.

اگر شما یکی از طرفداران بازی کال آف دیوتی هستید می‌توانید برای خرید ارز CP بازی call of duty با مشاورین شرکت ما در تماس باشید و یا به فروشگاه اینترنتی ما؛ یعنی فروشگاه اینترنتی ایران موجو مراجعه نمائید تا بدون هیچ مشکل و در زمان کوتاه کار خرید ارز CP بازی‌تان انجام شود.

نتیجه

به طور خلاصه در این مطلب راه‌های پول درآوردن از بازی‌های اندرویدی را به شما کاربران عزیز معرفی کردیم.

البته ما برای شما پیشنهادات ویژه‌ی دیگری جهت کسب درآمد از بازی اندرویدی داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه‌ی سیستم همکاری در فروش فروشگاه ایران موجو مراجعه نمائید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید پک بازی و با حتی فروش پک بازی با مشاورین سایت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support