ترفندهای برنده شدن در Duo Mode پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

سازندگان بازی PUBG Mobile در سال های اخیر نسخه ها و سیزن های مختلفی از این بازی برای بازیکنان منتشر کرده اند که هر کدام از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه دارند. تجهیزات مختلفی در این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام می توانند عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار بدهند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی راهنمای برنده شدن در Duo Mode  پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این مطلب با ایران موجو همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های بتل رویال در تاریخ صنعت گیم می باشد که از محبوبیت و جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها برخوردار است. این بازی ابتدا در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شده و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز  و… منتشر کرد.

بعد از آن که بازی با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرهای سراسر جهان مواجه شد سازنده های بازی به کمک کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی را در سال 2018 منتشر کردند. در این بازی گیمرها در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده مانده باشد.

این بازی مانند سایر بازی های موبایلی و بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • بازی دارای مراحل و ماموریت های مختلف و متنوعی است.
  • سلاح ها، مهمات و تجهیزات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند.
  • داستان بازی از نظم و هدفمندی بالایی برخوردار است.
  • گرافیک بازی به علت وجود موتور آنریل انجین 4 از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • گیم پلی بازی از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است.
  • موسیقی ها و صداگذاری های بازی عالی و شگفت انگیز می باشند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

نحوه برنده شدن در Duo Mode در بازی پابجی موبایل

همانطور که عنوان شد در این بازی بازیکنان می توانند دسترسی مناسبی به امکانات، مهمات، تجهیزات، سلاح ها، نقشه ها و حالت های مختلف داشته باشند که هر کدام می توانند عملکرد و توانایی بازیکنان را تحت تاثیر قرار بدهند. یکی از مودها و حالت های جذاب و خاص بازی پابجی موبایلی مود Duo Mode  می باشد که می تواند جذابیت های هیجان انگیزی برای گیمرها داشته باشد.

هر کدام از مودهای بازی پابجی شرایط خاص خود را دارند و بازیکنان باید بر اساس شرایط ویژه هر مود اقدام به انجام بازی و شرکت در نبردها بکنند.در این مود از بازی همانند مودهای بتل رویال و TDM بازیکنان می توانند بر اساس شرایط و موقعیت های بازی از امکانات، راهکارها و ترفندهای مختلفی برای پیروز شدن در بازی استفاده کنند.

مود Duo Mode  شباهت های زیادی به مودهای دیگری همچون مود های solo و squad دارد و مانند این مودها به صورت ترکیبی می باشد اما تفاوت های جزئی با آنها دارد. در مود Duo Mode بازیکن به هیچ عنوان نباید در نبردها و رقابت های دوربرد شرکت کند و باید تا جای امکان در نبردهای متوسط و نزدیک حضور داشته باشد چرا که در نبردهای دوربرد امکان و شانس برنده شدن بازیکن کمتر است.

برنده شدن در Duo Mode پابجی همانطور که گفته شد بازیکنان می توانند از ترفندها و راهکارهای مختلفی برای برنده شدن در این مود استفاده کنند که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

داشتن تاکتیک و استراتژی مناسب برای برنده شدن در Duo Mode  پابجی موبایل

هر بازیکنی در بازی پابجی موبایل از راهکارها، تاکتیک ها و استراتژی های منحصر به فردی استفاده می کند و بر اساس آنها اهداف خود را پیش می برد. اگر هم تیمی بازیکنان در این بازی آسیب ببینند گیمر باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد که بتواند او را احیا و ریکاوری نماید.

البته در این هنگام بازیکن باید بتواند تسلط خوبی به شرایط محیطی داشته باشد تا حمله دشمنان در امان باشد. یکی دیگر از استراتژی ها و راهکارهایی که بازیکن می تواند در مود Duo Mode استفاده کند این است که از هم تیمی های خود به عنوان طعمه استفاده کند به این معنی که زمانی که هم تیمی بازیکن آسیب دید باید اجازه دهد که بازیکنان دشمن به او نزدیک شوند و سپس بازیکن آنها را مورد هدف قرار دهد و آنها را نابود کند و بعد از این کار کار احیا و ریکاوری هم تیمی خود را انجام دهد. بازیکنان نباید به سایر بازیکنان اجازه دهند که هماهنگی آنها با هم تیمی هایشان را برهم بزنند.

!!! برای خرید یوسی پابجی ارزان همین حالا از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید!!! 

به اشتراک گذاری اطلاعات با اعضای تیم برای برنده شدن در Duo Mode

در بازی PUBG Mobile و در حالت  Duo Mode بهترین کار این است که بازیکنان از دستورالعمل های مینیمال استفاده کنند تا بتوانند ارتباط بسیار خوبی با هم داشته باشند و از تمام جزئیات و اتفاقاتی که امکان دارد در جریان بازی رخ بدهند اطلاع داشته باشند. استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب در این حالت می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشند و نقشی اساسی در نتیجه بازی ایفا کنند.

استفاده از تجهیزات وابستگی زیادی به زمان و مکان دارد و بازیکنان باید بدانند در چه موقعیت هایی از تجهیزات مختلف استفاده کنند. گیمرها در طول اجرای بازی باید سعی کنند یک ارتباط خوب و موثر با هم تیمی های خود برقرار کنند و سعی نمایند که آگاهی مناسبی از محیط بازی به دست بیاورند و تمام جزئیات را بررسی کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلهمکاری با اعضای تیم برای برنده شدن در Duo Mode  پابجی موبایل

یکی از مهم ترین راهکارهای برنده شدن در تمام مودهای بازی پابجی موبایل همکاری تیمی می باشد و چنانچه بازیکنی همکاری خوبی با تیم خود داشته باشد شانس پیروزی خود را افزایش می دهد. گیمر باید تلاش کند در این حالت از چت صوتی و نشانگرهای روی نقشه بهره مند شود. علاوه بر چت بازیکنان باید تلاش کنند که به صورت موازی و در کنار یکدیگر حرکت کنند و تا جای امکان فاصله خود با هم تیمی ها را کمتر کنند.

بازیکنان می توانند به خوبی همدیگر را پوشش دهند و در برابر حملات دشمن از هم محافظت کنند.اگر در مدت زمانی که بازی پابجی موبایل در حالت Duo Mode  در حال اجرا می باشد بازیکنان بتوانند به خوبی همدیگر را پوشش دهند در نهایت می توانند یک نتیجه عالی و مناسب کسب کنند و پیروز شوند. بازیکنان باید بتوانند تمرکز خودشان را بر روی اهداف معطوف کنند از قوانین خاص و مشخصی پیروی کنند.

چنانچه بازیکنان قرار است به صورت تیمی کار کنند باید به تمام قوانین گروه پایبند باشند و اگر بازیکن به صورت انفرادی کار می کند باید تمام شرایط و جنبه های بازی را مورد نظر داشته باشد.

برنده شدن در Duo Mode پابجیخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه بازیکنان در بازی پابجی موبایل می توانند از انواع امکانات، تجهیزات، سلاح ها و مهمات مختلف استفاده کنند اما با خرید یوسی از سایت های معتبر می توانند از همه امکانات بهره مند شوند و هر آیتمی که می خواهند را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی کنند.ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است که با اطمینان خاطر و سریعترین زمان ممکن انواع جم بازی را با بهترین قیمت در اختیار کابران قرار می دهد.

سخن پایانی درباره برنده شدن در Duo Mode پابجی

در بازی پابچی مراحل، ماموریت ها، نقشه ها، سلاح ها، مهمات و حالت های مختلفی وجود دارند که هر کدام با قابلیت ها و ویژگی های خود می توانند چالش های و تنش های هیجان انگیزی برای گیمرها به دنبال داشته باشند و حالت و مود Duo Mode   یکی از حالت های محبوب و پرطرفدار در بازی پابجی موبایل است که بازیکنان می توانند در آن اتفاقات ویژه ای را تجربه کنند.

برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل و انواع جم بازی می توانید از طریق وب سایت ایران موجو اقدام کنید. شما با خرید الماس بازی از این فروشگاه می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را دریافت کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از برنده شدن در Duo Mode پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با برنده شدن در Duo Mode پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support