ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile از جمله محبوب ترین و معروف ترین بازی های صنعت گیم است که در چند سال اخیر به موفقیت های متعددی دست پیدا کرده است. اگرچه این بازی یک بازی نوپا و جدید است اما توانسته حتی با بازی هایی با قدمت بیش از یک دهه به خوبی رقابت داشته باشد. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و در رقابت های خاص و ویژه ای شرکت کنند. حالت های مختلفی در این بازی وجود دارند که بازیکنان می توانند با استفاده از سلاح ها و تجهیزات مختلف در آنها به رقابت بپردازند حالت TDM یکی از جذاب ترین حالت های این بازی است که جذابیت های بالایی برای گیمرها خواهد داشت. در ادامه به معرفی مختصر بازی پابجی موبایل و بررسی نکاتی برای حرفه ای شدن در حالت TDM پرداخته خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا است که اولین بار در سال 2017 و توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز و… منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد سازندگان باز تصمیم به انتشار نسخه موبایلی آن در سال 2018 گرفتند که با کمک شرکت تنسنت گیمز عملی شد. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که به عنوان آخرین نفر زنده ماند باشد.

 این بازی مانند سایر بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی مانند داستان منظم و هدفمند، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، گرافیک عالی و باکیفیت، مراحل و ماموریت های مختلف، تنوع بالای سلاح و مهمات و… می باشند. برای آموزش های بیشتر بازی با بخش آموزش بازی پابجی موبایل سایت ایران موجو همراه باشید.

نکات حرفه ای شدن در حالت TDM پابجی

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل حالت ها و مودهای متنوع و مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی های خاص و ویژه ای برخوردار هستند و می توانند چالش ها و تنش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. حالت TDM یکی از اصلی ترین حالت های بازی در پابجی موبایل است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بی شماری دارد. در بازی PUBG mobile  انجام و اجرای بازی در حالت TDM نسبت به اجرای بازی در حالت معروف بتل رویال تفاوت های بسیار زیادی دارد.

این حالت از یک گیم پلی ساده تر برخوردار است. البته باید توجه داشت که مبارزه در این حالت نسبت به دیگر حالات بازی پابجی موبایل متفاوت می باشد و لازم است که گیمرها از استراتژی های خاصی استفاده کنند. برای آنکه گیمر بتواند به صورت حرفه ای در حالت TDM بازی کند و پیروز نبردها و مبارزات شود باید از ترفندها و راهکارهای متعددی استفاده کند. از مهم ترین ترفندهای بازی در حالت TDM بازی پابجی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

راهنمای بازی پابجی موبایلحرکت موازی گونه با سایر بازیکنان برای حرفه ای شدن در حالت TDM پابجی

نقشه هایی که برای این حالت از بازی پابجی موبایل طراحی شده اند مساحت زیادی ندارند و در مقایسه با سایر نقشه ها از اندازه های کوچک تری برخوردار هستند و اغلب بازیکنان در این حالت از سلاح های دوربرد استفاده می کنند که ممکن است در یک نقشه کوچک بسیار خطرناک باشد و بازیکن مورد هدف و حمله دشمن قرار بگیرد. توصیه می شود که بازیکنان در این نقشه به صورت موازی با سایر بازیکنان حرکت کنند چرا که در این صورت دیگر بازیکن محتاج هیچگونه پوششی نخواهد بود.

تغییر سبک بازی برای حرفه ای شدن در حالت TDM پابجی موبایل

هر بازیکنی در بازی پابجی موبایل و در حالت های مختلف از استراتژی و تاکتیک های ویژه ای استفاده می کند و بسیاری از بازیکنان سبک و روش بازی خودشان را تغییر نمی دهند و این می تواند به نقطه ضعف بزرگی برای آنها تبدیل شود چرا که بازیکنان و دشمنان می توانند رفتار و حرکات او را به خوبی پیش بینی کنند. برای آنکه بازیکنی بتواند به خوبی در حالت TDM و نقشه های آن به مبارزه با دشمنان بپردازد و برنده بازی باشد لازم است که سبک بازی خودش را تغییر بدهد تا سایر بازیکنان نتوانند به راحتی موقعیت او را پیدا کرده و او را مورد حمله قرار دهند.

خرید یوسی پابجی موبایلاستفاده از نارنجک های دودافکن برای حرفه ای شدن در حالت TDM پابجی

همانطور که گفته شد نقشه های موجود در این حالت از اندازه های کوچکی برخوردار هستند و این به معنی خطرناک تر بودن فضا برای گیمرها می باشد. اجرای بازی در حالت TDM ممکن است بازیکنان را بیشتر با دشمنان مواجه کند و خطرات بیشتری را متوجه آنان کند. یکی از مهم ترین و بهترین تجهیزاتی که در این حالت می توان به نارنجک های دودافکن اشاره کرد. با استفاده از این نارنجک ها بازیکن به راحتی می تواند سایر بازیکنان را از مسیری که در پیش گرفته‌ اند منحرف کند. این نارنجک ها پوشش بسیار خوبی برای گیمر به حساب می آیند و می تواند با استفاده از آن موقعیت مکانی خود را تغییر بدهد و سپس به دشمنان حمله کند.

آشنایی با حالت TDMانتخاب اسلحه مناسب برای حرفه ای شدن در حالت TDM 

در بازی پابجی موبایل انواع سلاح های مختلف وجود دارند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند کاربردهای مختلفی برای گیمر داشته باشند. انتخاب یک اسلحه مناسب می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. به عنوان مثال بازیکنان حرفه ای هیچوقت از سلاح های دوربرد در حالت TDM استفاده نمی کنند.

 زیرا تمام نقشه ها و موقعیت های مکانی در این حالت برای رقابت ها و نبردهای نزدیک طراحی شده اند که استفاده از شاتگان ها و تپانچه ها می توانند انتخاب مناسب تری باشند. البته استفاده از سلاح های مختلف دیگر نیز می توانند در کنار شاتگان ها و تپانچه های توانایی و عملکرد بازیکنان را بهبود ببخشند.

داشتن تحرک بالا برای حرفه ای شدن در حالت TDM

چنانچه بازیکن در حالت TDM  و در نقشه های آن در یک مکان ساکن باشد و تحرکی نداشته باشد ممکن است به راحتی مورد حملات دشمنان قرار بگیرد. در صورت امکان بازیکن باید تحرک بالایی داشته باشد و در یک مکان ثابت نباشد. جابجایی های متعدد می تواند دشمنان را از موقعیت یابی گیمر ناتوان کند و احتمال برنده شدن و زنده ماندن او را افزایش دهد.

خرید یوسی پابجی موبایل در ایران موجو

ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.امکانات، سلاح ها و تجهیزات متنوعی در بازی پابجی موبایل وجود دارد که بازیکن می تواند از آنها در نبردهای خود استفاده کند اما با خرید یوسی می تواند از همه امکانات موجود در بازی استفاده کند و هر آیتمی که می خواهد را مطابق میل خود شخصی سازی نماید.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل از نقشه ها، ماموریت ها، مراحل، تجهیزات و حالت های مختلفی برخوردار است که هر کدام می توانند قابلیت های و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند. حالت TDM یکی از بهترین و محبوب ترین حالت های بازی است که می تواند گیمر را با چالش های ویژه و منحصر به فردی مواجه کند. بازیکنان در این حالت می توانند از قابلیت های مختلفی بهره مند شوند و چالش ها و تنش های مختلفی را تجربه کنند.

سایت ایران موجو از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که با خرید از این فروشگاه می توانید بک خرید ارزان و سریع را تجربه نمایید.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support