بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال

زمان اجرا کارتهای کلش آف کلنز

اگر جز کسانی هستید که دوست دارید، بدانید بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال چه زمانی است در این مطلب با ایران موجو همراه باشید. در این مطلب بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال را توضیح خواهیم داد تا بتوانید شیوه ی صحیح اجرای نیروها را در کلش رویال همراه با زمان مناسب را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید بهترین ترکیب کلش رویال را داشته باشید. به چندین نکته خواهیم پرداخت تا شما در کلش رویال اشتباهات کمتری کنید و همیشه پیروز باشید.

بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال

بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال

بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال

هیچ وقت سعی نکنید در بازی کلش رویال عجله کنید. سریع از نیروهای حریف بترسید و همه ی کارت های دک کلش رویال و اکسیرهایی که دارید را بیهوده و بدون هیچ هدف و برنامه ای اجرا کنید. زیرا مطمئنا نابود خواهید شد و نتیجه خوبی نخواهید گرفت. صبر کنید تا فرصت خوبی برسد و آن لحظه باید دست به کار شده و شروع به دفاع و نابود کردن برج های حریف کنید.

فرض کنید حریف شما یک کارت مینیون سه تایی رها میکند. شما فکر میکنید که برج شما خراب می شود و مجبور به رها کردن یک کارت می شوید. اما هدف اصلی حریف شما هم همین بوده تا اکسیر شما را با کارت های بیهوده اش کم کند. بنابراین باید صبر کنید تا برج های شما با تیرهایشان آن هارا به راحتی نابود کنند. زیرا نه تعدادشان زیاد است و نه آسیب جدی میزنند.

 به چند نکته زیر برای حمله توجه کنید

به نکاتی که در ادامه آموزش بازی کلش رویال گفته می شود بسیار توجه کنید و انها را اجرایی نمایید.

1. تانک ها در جلو

سعی کنید همیشه نحوه حمله شما به اینصورت باشد که یک نیروی تانک در جلو و باقی نیروها مانند ویچ و غیره را به عنوان پشتیبانی در پشت او بفرستید.  یک کارت اررو یا فایروال همیشه نگه دارید تا از هرگونه خطر احتمالی در امان باشید.

2. استایل ترکیبی

سعی کنید استایل ترکیبی نیروهای شما در پشت نیروهای تانک به عنوان پشتیبانی طوری باشد که با یک اسپل فایروال همه نابود نشوند.

3. پراکندگی نیروی پشتیبانی

سعی کنید در پشت نیروهای تانک نیروهای پشتیبانی خود را به صورت پراکنده رها کنید.

3 ویژگی مهم برای نبرد

این سه ویژگی برای نبرد و نحوه ی ان در کلش رویال بسیار ضروری هستند و سعی کنید بر اساس این سه نکته نبرد را اغاز کنید تا موفق شوید. همیشه مدت زمانی که طول می کشد تا نیروهای شما اجرا شود را بسنجید. این را بدانید که مهمترین عوامل برای پیروزی شما : عرشه مناسب – مهارت خوب – دقت در زمان می باشند که اگر رعایت شوند از پیروزی همیشگی خود مطمئن خواهید بود.  برای پیشرفت سریع و ارتقای نیرو به قسمت خرید جم کلش رویال بروید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از بهترین زمان برای اجرای کارت ها بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین استراتژیک هایی را برای بازی بیان نمودیم که بسیار کاربردی و مفید است. چنانچه در این زمینه تجربه دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support