معرفی بهترین لجندری در بازی براول استارز

گرفتن بهترین لجندری در بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی های مهیج و آنلاینی می‌باشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. براول استارز یا جنگ ستارگان از جمله بازی‌هایی به شمار می‌رود که کاملا رایگان در اختیار افراد گذاشته شده و به خاطر گرافیک زیبایی که دارد، لذت بازی را دو چندان کرده است. این بازی 5 قسمت مختلف را به خود اختصاص داده است که در هر کدام آن‌ها بازیکنان وظیفه دارند تا ماموریت‌های مختلفی را با استفاده از امکاناتی که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شوند، به انجام برسانند. لجندری نمونه‌ای از این موارد به حساب می‌آید. به همین علت قصد داریم تا در این مطلب به بررسی بهترین لجندری در بازی براول استارز بپردازیم. پس برای اینکه بتوانید بازی را بیشتر بشناسید و لذت بیشتری را از بازی کردن بچشید، تا انتهای این مطلب از آموزش بازی براول استارز با ما همراه باشید.

این مطلب آموزشی هم برای شما مفید خواهد بود: ترفندهای ساده گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز

با بهترین لجندری در بازی براول استارز آشنا شوید

لجندری‌ها در بازی اهمیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و هر کدام از آن‌ها وظیفه و تاثیرگذاری خاص خود را دارند. از این رو شناخت هر کدام اهمیت بالایی دارد. چرا که بهره مندی از هر کدام آن‌ها این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بهتر بتوانید بازی را انجام دهید و حرفه‌ای بودن خودتان را ثابت کنید. پس در ادامه به بهترین‌ها اشاره خواهیم کرد. از این رو مطلب را از سایت ایران موجو تا انتها دنبال کنید.

معرفی بهترین لجندری در بازی براول استارزکارت لجندری لاگ

از بهترین لجندری در بازی براول استارز می توان به لاگ اشاره کرد. البته این کارت را در بازی کلش رویال نیز می‌توانید مشاهده کنید که محبوبیت بسیار بالایی را در بین بازیکنان دارد. با استفاده از این کارت می‌توانید کارهای بسیار ویژه‌ای را انجام دهید که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کارت لجندری لاگ این قابلیت را دارد تا پرنسس را مهار کند.
  2. برای مقابله کردن با ارتش اسکلت نیز کاربرد بسیار ویژه‌ای دارد.
  3. می توان از آن برای مقابله کردن در موارد دیگر نیز بهره برد که دارت گوبلین و گنگ گوبلین در بین این گزینه ها قرار گرفته‌اند.
  4. نقش دفاعی فوق العاده‌ای را به خود اختصاص داده است.
  5. همچنین برای اینکه حملات حریف را دفع کنید، کارت لجندری لاگ بهترین گزینه برای استفاده کردن می‌باشد.

کارت لجندری الکترو ویزارد، یکی از بهترین لجندری در بازی براول استارز

نمونه دیگری از بهترین لجندری در بازی براول استارز کارت الکترو ویزارد می باشد. بدون شک بهترین و عالی‌ترین کارتی که می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید، همین گزینه است. امتیازی که در این کارت لجندری وجود دارد این بوده که می تواند با هر کارت تانکی دیگر نیز ترکیب شود.

کارت لجندری قبرستان

یکی از قدرتمندترین کارت‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته است، کارت لجندری قبرستان می‌باشد. البته قدرت این کارت به صورتی نیست که بتواند در برابر مهار شدن از خود مقاومت نشان دهد. راه‌های مختلفی وجود دارند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید این قدرت را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر بازیکن بتواند یک اسپل مناسب را پیدا کند تا با این کارت ترکیب کند، در آن صورت می‌توانید قدرت آسیب رساندن زیادی را به دست بیاورید. این کارت لجندری قابلیت این را دارد با یک نیروی تانکی ترکیب شود. این قابلیت باعث خواهد شد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تاور حریف خودتان را نابود کنید.

کارت لجندری ماینر

یکی دیگر از بهترین لجندری در بازی براول استارز  کارت لجندری ماینر می‌باشد. این کارت در بین تنها کارت‌های اصلی جای گرفته است که توانسته به تاپ 5 راه پیدا کند. بدون شک اگر بخواهید با کالکتور الکسیر مقابله کنید، بهترین گزینه‌ای که در پیش روی شما قرار داده شده است، ماینر می‌باشد. همچنین این کارت تانکی بسیار ارزان می‌باشد و توانسته محبوبیت‌های بسیار زیادی را به خود جمع کند.

کارت لجندری نایت ویچ

خیلی از افراد بر این تصور بودند که کارت لجندری نایت ویچ باید در ابتدای این لیست قرار بگیرید، در حالی که به خاطر دلایلی نمی‌توان آن را در رتبه اول جای داد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مهار آسان آن‌ها اشاره کرد. از مزیت‌هایی این کار می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

  1. کارت لجندری نایت ویچ این قابلیت را دارد تا به نیروهای زمینی آسیب وارد کند.
  2. این کارت همراه با خود خفاش‌های بسیار زیادی را دارد. همین موضوع باعث خواهد شد تا این کارت بتواند به نیروهای هوایی نیز آسیب وارد نماید.

کارت لجندری بندیت؛ دیگر بهترین لجندری در بازی براول استارز

یکی دیگر از کارت‌هایی که در بین دو بازی براول استارز و کلش رویال مشترک می‌باشد، لجندری بندیت می باشد که مصرف بسیار پایینی را دارد. ولی حالا بعد از به روزرسانی‌هایی که بر روی آن انجام شده است، توانسته قابلیت‌های بیشتری را به دست بیاورد. به همین علت جزو بهترین کارت‌ها به حساب می‌آید. با استفاده از این کارت شما این قابلیت را خواهید داشت تا در طول چارج نامرئی شوید.

معرفی کارت های لجندری براول استارزکارت لجندری پرنسس

از دیگر کارت‌های ویژه می‌توان به پرنسس اشاره کرد. این کارت را هیچ یک از تاورها نمی‌توانند مورد هدف خود قرار دهند. به همین علت یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید. کارت لجندری پرنسس با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند به مناطق مختلف آسیب بسیار بزرگی را وارد کند. همچنین نه تنها در حمله بلکه در دفاع نیز تاثیرگذاری خاصی را دارد و می‌تواند قدرت بسیار بالایی را از خود به نمایش بگذارد. همچنین توانایی آن در ترکیب شدن با کارت‌های تانکی بسیار منحصر به فرد می‌باشد.

کارت لاوا هوند

از دیگر کارت‌هایی که استفاده و به دست آوردن آن بسیار ضروری می‌باشد، تحت عنوان کارت لاوا هوند خوانده می‌شود. تاثیر بسیار فوق العاده‌ای که این گزینه از بهترین لجندری در بازی براول استارز از خود در اتک به نمایش می‌گذارد، یکی از ویژگی‌های عالی به حساب می‌آید. همچنین تاثیر بالا این اتک را زمانی می‌توانید مشاهده کنید که کارت منفجر می‌شود و همراه با خود چندین  لاوا پاپ را ظاهر می‌کند. پیشنهادی که در  رابطه با این کار وجود دارد این بوده که اگر در موقعیت‌هایی قرار داشتید که سرعت بسیار پایین بود، می‌توانید از این کارت بهره ببرید تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارید.

کارت لجندری ایس ویزارد

از دیگر بهترین لجندری در بازی براول استارز می تواند به کارت ایس ویزارد اشاره کرد که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد. نیروی ساپورتر و حمایت کننده زیادی را می توانید در این کارت مشاهده نمایید. به گونه‌ای که اگر هر نیرویی که بخواهد به شما حمله کند، حرکات و عملکرد مربوط به آن را کند خواهد کرد. هر چند این ویژگی بسیار مثبتی به حساب می‌آید ولی به دلایل مختلفی در رتبه ‌های اول قرار نگرفته است که یکی از آن‌ها آسیب رسانی پایین به نیروهای مختلف می باشد.

کارت لجندری لامبرجک؛ یکی دیگر از بهترین لجندری در بازی براول استارز

کارت لجندری لامبرجک از دیگر کارت‌هایی می‌باشد که توانسته در لیست بهترین‌ها خودش را جای دهد. ولی قدرتی که دارد در مقایسه با دیگر کارت‌های ذکرشده پایین‌تر می‌باشد. البته این کارت آنطور که باید نتوانسته قابلیت‌های لجندری بودن را داشته باشد و مواردی همچون مینی پکا و یا نایت را می‌توانید جایگزین آن کنید. ولی به طور کلی در مقایسه با بسیاری از موارد دیگر بهتر می باشد.

کارت لجندری اینفرنو دراگون

هر چند این این کارت آنطور که باید نتوانسته عملکرد قابل قبولی را از خودش نشان دهد ولی در شرایط مختلفی می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید. چرا که کارت لجندری اینفرنو دراگون در ترکیب با لاوالونیون می تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی را داشته باشد و برای شما بسیار مثبت باشد.

گرفتن لجندری های مختلف؛ آرزوی هر بازیکنی

در مطالب پیش به شما درباره بهترین لجندری در بازی براول استارز که شامل موارد مختلفی می‌شوند، گفته شد. هر کدام از آن‌ها توانسته‌اند امکانات متعددی را از خود به نمایش بگذارند و در این راستا به بازیکنان در حین بازی کردن کمک کنند. در کنار این موضوع موارد دیگر نیز بسیار اهمیت دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نحوه گرفتن لجندری‌ها اشاره کرد. پس اگر جزو طرفداران بازی براول استارز و یا جنگ ستارگان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مطلب را نیز دنبال کنید تا بتوانید موارد بسیار جدیدتری را یاد بگیرید.

چگونه می توانیم بهترین لجندری در بازی براول استارز را به دست آوریم؟

برای به دست آوردن لجندری و یا شخصیت‌های افسانه‌ای راه‌های مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته‌اند. شما باید جعبه‌هایی که در بازی وجود دارند را آنلاک کنید. این جعبه‌ها شامل کاراکترهای مختلفی می‌شوند. هر کدام از این براولرها و کاراکترها سطح‌های مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. بالاترین آن‌ها تحت عنوان لجندری شناخته شده‌اند. حال برای اینکه بتوانید آن‌ها را به دست بیاورید، در ابتدا نیاز است تا شانس خودتان را افزایش دهید. این کار با یک روش امکان پذیر خواهید بود که برای شما بیان خواهیم کرد.

به طور کلی می‌توان گفت تنها یک راه برای شما در نظر گرفته است تا از طریق آن بتوانید شانس را افزایش دهید. در بازی یک قسمت با نام information box وجود دارد. شما باید این اطلاعات را به طور کامل بخوانید تا بتوانید موارد جدیدی را درباره باز کردن جعبه‌ها یاد بگیرید. به عنوان مثال در ابتدا سعی کنید تا براولرهای بسیار کمیاب را در بازی آنلاک کنید. از این براولرها می‌توان به مواردی همچون Mythic و Super Rare اشاره کرد. اگر به مواردی که گفته شدند توجه کنید، در آن صورت می‌توانید شانس خودتان را برای گرفتن بهترین لجندری در بازی براول استارز  افزایش دهید. از این رو از توجه به این موضوع غافل نشوید.

از دیگر راه های به دست آوردن لجندری در بازی براول استارز، به دست آوردن جم بازی می باشد. برای خرید جم ارزان Brawl Stars می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید.

بدست آورین لجندری در براول استارزبا این ترفندهای به لجندری های مورد علاقه خود برسید

  • به جعبه‌هایی که به صورت روزانه در اختیار شما قرار داده می‌شوند، توجه کنید و به هیچ عنوان از دست ندهید. چرا که احتمال بالایی وجود دارد تا بتوانید لجندری را به دست بیاورید. از این رو نهایت تلاش خودتان را کنید تا تمامی آن‌ها را جمع آوری نمایید.
  • برای افزایش شانس خودتان حتما سطح خودتان را تا جایی که می‌توانید ارتقاء دهید. در کنار آن نیز باید تجربه خودتان را افزایش دهید و نکته‌های بسیار ویژه‌ای را به دست بیاورید.
  • شرکت کردن در لیگ‌هایی که بازی براول استارز به طور دوره‌ای در اختیار شما می‌گذارد را پشت گوش نیندازید و فراموش نکنید.
  • تمامی تلاش خودتان را به کار بگیرید تا سطح براولر خودتان را ارتقاء دهید.
  • اگر می‌خواهید جعبه‌های مختلف را برای به دست آوردن بهترین لجندری در بازی براول استارز خریداری کنید، این کار را از قسمت Store به انجام برسانید.
  • حتما میانگین جعبه‌هایی که آنلاک می‌کنید را در نظر بگیرید. همچنین در طول یک هفته سعی کنید مقدار بیشتری از این جبعه‌ها را آنلاک کنید. این موضوع باعث خواهد شد تا به مرور زمان تعداد جعبه‌هایی که در اختیار شما قرار خواهند گرفت به حالت ارتقایی می‌رسد. از این رو شانس بیشتری را برای به دست آورد لجندری خواهید داشت.
  • اگر روزانه بتوانید تنها 5 جعبه را آنلاک کنید در آن صورت متوجه خواهید شد که شانس شما برای گرفتن بهترین لجندری های موجود در بازی تا 88 درصد افزایش پیدا می کند.
  • در نهایت فراموش نکنید در ایونت‌های مختلف بازی جنگ ستارگان شرکت کنید. از این ایونت‌ها می‌توان به Robo Rumble اشاره کرد. در این ایونت شما می‌توانید پاداش‌های بسیار زیادی را دریافت کنید. از این رو در بین تمامی پاداش‌ها، جعبه‌های مختلفی نیز در اختیار شما قرار داده خواهند شد. با آنلاک کردن آن‌ها می‌توانید به داشتن بهترین لجندری در بازی براول استارز نزدیک شوید.

سخن آخر

بازی براول استارز که با نام جنگ ستارگان نیز شناخته شده است توانسته محبوبیت بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. این بازی به صورت آنلاین می باشد و به صورت رایگان در اختیار کاربران و پلیرها قرار گرفته می‌شود. امکانات مختلفی در این بازی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها توانسته‌اند تاثیرگذاری ویژه‌ای را در برد و باخت داشته باشند که لجندری‌ها نمونه‌ای از این موارد به حساب می‌آیند. این موضوع و شناخت آن‌ها اهمیت بسیار بالایی را با خود دارد. به همین علت در این مطلب به بررسی کامل بهترین لجندری در بازی براول استارز پرداختیم. همچنین درباره نحوه گرفتن آن‌ها نیز راهنمایی‌هایی به شما داده شد. از این رو اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را در بازی کردن از خودتان به اشتراک بگذارید، کافیست به مواردی که گفته شدند توجه کنید تا بتوانید از آن‌ها نهایت بهره و استفاده را ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support