معرفی بهترین مپ های بیلدرهال ۶ و ۷

5
بهترین مپ های بیلدرهال کلش اف کلنز

بهترین مپ های بیلدرهال ۶ و ۷، آیا با بهترین مپ های بیلدرهال ۶ و ۷ آشنایی دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مپ های بیلدرهال را به شما معرفی کنیم.

طراحی بیس در ورسوس بتل اهمیت زیادی دارد و ۵۰ درصد از موفقیت شما را تعیین می کند; مهم نیست چقدر در اتک زدن مهارت دارید، اگر بیس شما به آسانی تخریب شود نمی توانید به کاپ های بالاتر (جایی که لوت خوبی در انتظار شماست) برسید. در این بخش از آموزش بازی Clash Of Clans جدیدترین و بهترین مپ های بیلدرهال ۶ و ۷ را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مپ های بیلدرهال ۶ و ۷

نکته: اگر در کلش اف کلنز از بیسی استفاده می کنید که آن را از اینترنت برداشته اید، همیشه کمی تغییر در آن ایجاد کنید. برای انجام این تغییرات شما باید کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید.

بیس انتی ۲ استار بیلدر هال ۶

اولین بیس، از ترفند نزدیک کردن و پخش کردن سربازا به خوبی استفاده کرده است. وقتی جاینت همراه بتل ماشین دارید از هم جدا می شوند زیرا قسمت بالا دفنسی ندارد ( پس بتل ماشین وقتی از گوشه انداخته میشود ب ان قسمت میرود ) و جاینت ها هم به سمت کراشر حرکت می کنند.

بربرها بوسیله کراشر زمین گیر می شوند و جاینت کنون هم به تنهایی کافیست تا بربرها برای بیلدرهال شما تهدیدی جدی محسوب نشوند.
با قرار دادن ایربمب فکتوری در مرکز میتوانید به راحتی  خفاش ها و مینیون ها را از بین ببرید و بیبی دراگون ها هم باوجود فایرکرکها در بیلدرهال ۷ تبدیل به نیروی بی مصرفی می شوند.

مپ های بیلدر هال 6طرح مپ بیلدر هال ۶ آنتی دو

این مپ یک بیس خوب برایواسه استفاده هست.
به خاطر چینش با مولتی مورتار و روستر، امکان نفوذ با ویچ تقریبا غیر ممکن می باشد.

همچنین استراتژی های دیگر هم به مشکل در صاف کردن این بیس خواهند خورد.به خاطر واقعیت اینکه کراشر ها در عمق و داخل مپ قرار دارند و ماشین بتل همیشه توسط نیروهای دفاعی پست گوارد، به سمت کراشر هدایت خواهد شد.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

بیس بیلدرهال ۶ آنتی ۳

این بیس بخوبی از دیوارها استفاده میکند تا از هسته دفاع کند و دسترسی به بیلدرهال را برای حریف سخت تر نماید.

مپ عالی بیلدر هال ۶

در این مپ بیلدر هال مستقیما توسط دفنس هایی که در اول اتک میخواهید از بین ببرید محاصره شده هست.گذشتن از لایه ها با وجود سازه ها در محیط اطراف کار ساده ای نیست.

بیس انتی ۲ استار بیلدر هال ۷

این بیس بسیار عالی عمل میکند و جزء بهترین مپ های بیلدرهال۶و۷ میباشد، مخصوصا ارچر و نایت ویچ در مقابل این بیس ناتوان هستند، چون ارچرها مجبورهستند تا فواصل را طی کنند و ابیلیتی کلوک ( Cloak ) را از دست میدهند و روستر ( Roaster ) و ایر بمب در وسط نایت ویچ ها را به طور کامل نابود میکند.

همچنین این بیس ظاهرا راهی برای شکست دادنش وجود ندارد تا وقتی که سربازهایتان همراه بتل ماشین کاملا مکس باشند.

بهترین مپ های بیلدرهال۶و۷

برای ارتقای سریع و پیشرفت بیشتر از جم استفاده کنید.برای خرید جم ارزان کلش اف کلنز به خرید جم مراجعه کنید….

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • آرش شوب چاری

    سلام،ممنون مطالب خوب آموزنده ای بود.

iranmojo online support