نکات مهم در به روز رسانی بازی فری فایر (Free Fire)

آموزش بازی فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 4160
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

به روز رسانی بازی فری فایر بسیار مهم می‌باشد. زیرا در هر آپدیت، کلی امکانات و تجربه‌های نکرده را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. همچنین بعد از مدتی بازی کردن با یک ورژن، شاید از خود بازی دلسرد شوید و به دنبال یک بازی دیگر بروید. به همین دلیل شرکت‌های بازی سازی تلاش می‌کنند تا در طول یک دوره‌ی مشخص مقداری تفاوت و البته پیشرفته شدن در برخی قسمت‌های بازی را برای دوستداران خود عرضه کنند.

بازی فری فایر هم کم طرفدار ندارد و دانلود آپدیت‌های جدید این بازی از مرز 100 میلیون کاربر هم بالاتر رفته است. اما برای به روز رسانی این بازی باید چند نکته را مورد توجه قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله از آموزش بازی فری فایر با سایت ایران موجو همراه باشید.  

به روز رسانی بازی فری فایر

بازی فری فایر حجم بالایی دارد. البته این موضوع طبیعی است چون که این بازی از گرافیک و نقشه بزرگی تشکیل شده است. بازی‌های حجم بالا را در دو مرحله می‌توان دانلود کرد. فری فایر هم از این قضیه مستثنی نیست. مرحله اول دانلود خود بازی از گوگل پلی می‌باشد و مرحله دوم دانلود دیتای آن می‌باشد. اما برای به روز رسانی بازی فری فایر باید هم خود بازی را از گوگل پلی آپدیت کنید و هم دیتای جدید بارگذاری شده را دانلود کنید. البته قبل از دانلود ورژن جدید بازی فری فایر، بهتر است که نسخه‌ی قبلی موجود در سیستم خود را حذف کنید.

!!!برای خرید جم فری فایر با ایدی همین حالا کلیک کنید!!!

توضیحات کلی در مورد بازی فری فایر

بازی FREE FIRE یک بازی در سبک اکشن و زنده ماندن می‌باشد. یعنی شما برای زنده ماندن وارد بازی می‌شوید. اما دشمنانی از جنس خودتان در بازی وجود دارند که هدف آن‌ها هم زنده ماندن می‌باشد. پس باید حواستان جمع باشد تا قبل از این که کشته شوید، بکشید. شما توسط هواپیمایی در هر جای جزیره که بخواهید می‌توانید فرود بیایید. اما باید نقطه‌ای را انتخاب کنید که شلوغ نباشد. این کار شانس زنده ماندن شما را افزایش می‌دهد.

جزیره‌ای که در آن فرود می‌آیید دارای چندین اقلیم می‌باشد. مثلا کوهستانی، شهری، داخل ساختمان و… وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها بازی کنید. در به روز رسانی بازی فری فایر به توسعه اقلیم‌ها بیشتر توجه می‌کنند و همین موضوع باعث افزایش جذابیت بازی می‌شود. زیرا نقشه‌ها و جاهای ناآشنایی در بازی پیدا می‌کنید که حس کنجکاوی را در وجود شما بر می‌انگیزد.

تعداد افرادی که در این جزیره با یکدیگر دشمن هستند، 50 نفر است. شما به عنوان بازیکن برای برنده شدن در این بازی باید 49 نفر را نابود کنید. اما برای نابودی سایر بازیکن‌ها باید در این بازی حرفه‌ای شوید و از تمام ظرفیت‌ها، ترفندها و باگ‌های موجود در بازی استفاده کنید تا بتوانید در بازی برنده شوید. از مهمترین نکات و ترفندهای موجود در بازی فری فایر می‌توان به استفاده از اسکین‌ها به صورت رایگان، داشتن تحرک بالا در بازی، یاد گرفتن برخی نکات مانند هد شات زدن در بازی و… که همگی در سایت ایران موجو آموزش داده شده‌اند.

به روز رسانی بازی فری فایر

به روز رسانی بازی فری فایر

نتیجه گیری درباره به روز رسانی بازی فری فایر

برای به روز رسانی بازی Free Fire کار سختی در پیش نیست و فقط کافی است که از فروشگاه‌های رسمی عرضه بازی مانند گوگل پلی، آن را به روز رسانی یا همان آپدیت کنید. تنها نکته‌ای که در آپدیت بازی باید به آن توجه کنید، این است که در هر به روز رسانی باید دیتای جدید را هم دانلود کنید. بازی فری فایر یکی از مهیج‌ترین بازی‌های موجود در جهان است که بیش از 100 میلیون نفر آن را دانلود کرده‌اند. در این بازی مهیج شما باید 49 نفر را نابود کنید تا برنده بازی شوید. اطلاعات بیشتری در خصوص بازی فری فایر را می‌توانید از دیگر بخش های سایت ایران موجو کسب نمایید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

درفروشگاه ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید انواج جم بازی در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، نسبت خرید جم فری فایر خیلی ارزان اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن ، جم خود را افزایش دهید.

شما برای ما از به روز رسانی بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با به روز رسانی بازی فری فایر آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. می توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب از ما بپرسید. اگر نیاز به خرید جم داشتید می توانید از طریق ایران موجو اقدام کنید. فروشگاه جم ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم ارزان می باشد که شما با خرید از این فروشگاه می توانید یک خرید قابل اعتماد را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • هوا

    داداش اصلا خود گوگل پلی آپدیت نداده برای این بازی
    ولی واردش که میشم میزنه باید اپدیت کنید

iranmojo online support