آموزش تغییر سرور در بازی فری فایر با چند گام!

آموزش تغییر سرور در بازی فری فایر با چند گام!

تحریم‌ها و محرومیت‌ها برای ایرانی‌ها تمام شدنی نیستند و حتی پا به عرصه بازی‌های آنلاین نیز گذاشته‌اند. بازی فری فایر یکی از بازی‌های آنلاینی است که مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا از جمله ایران دارد اما این بازی به دلیل تحریم‌ها از دامنه اینترنتی ایران پشتیبانی نمی‌کند و اگر بخواهید در این بازی شرکت کنید باید، از سرور یکی از کشورهای آمریکا، اروپا و سنگاپور استفاده کنید. البته این کار روش بسیار راحتی دارد و در چندیدن لحظه می‌توانید با سرور کشورهای نامبرده وارد بازی شوید واز آن لذت ببرید.در ایران موجو از بخش آموزش بازی فری فایر در این مقاله درباره ی آموزش تغییر سرور در بازی فری فایر میپردازیم.

آموزش کامل تغییر سرور در بازی فری فایر

  • روش اکانت مهمان
  • ایجاد اکانت اضافی
  • کمک از دوستان

تغییر سرور بازی فری فایر به این معنی است که شما یک اکانت جدید با یک سرور جدید می‌سازید و با همان اکانت بازی می‌کنید. تغییر سرو در بازی فری فایر به صورت مستقیم از تنظیمات بازی فری فایر امکانپذیر نیست و در ادامه با چند راه کار آشنا میشویم:

تغییر سرور در بازی فری فایر

روش اکانت مهمان در تغییر سرور بازی فری فایر

یک اکانت مهمان با استفاده از وی پی ان مناسب ایجاد کنید البته اگر از قبل اکانت مهمان دارید باید آن را پاک کنید یا به گوگل و وی کی و فیسبوک ذخیره کنید و از وی پی انی که میخواهید استفاده کنید قبلش باید سرور آن را تغییر دهید که در مقاله آموزش صفر تا 100 ذخیره اکانت فری فایر کامل درباره ی ذخیره بازی فری فایر توضیح داده است.

ایجاد اکانت اضافی در تغییر سرور بازی فری فایر

روش دیگر برای تغیییر سرور استفاده از اکانت اضافی است که با یک وی پی ان مناسب و قوی باید یک حساب جدید گوگل یا فیسبوک در سرور مورد نظر ایجاد کنید و این حساب را به حساب مهمان خود وصل کنید این کار یکی دیگر از روش هایی است که شما بتوانید سرور خود را تغییر دهید.

کمک از دوستان در تغییر سرور بازی فری فایر

در روش کمک از دوستان شما باید ببینید که دوستانی دارید که در سرور های دیگر باشند؟ آن وقت شما میتوانید از آن ها بخواهید برای شما یک اکانت جداگانه ایجاد کنند و اطلاعات ورود به بازی را برای شما ارسال کنند سپس شما با اطلاعات داده شده میتوانید وارد بازی شوید و در سرور مورد نظر بازی کنید. توجه کنید که تغییر سرور ممکن است باعث افزایش پینگ شود و در بازی تاخیر داشته باشید و استفاده از وی پی برای تغییر سرور ضروری است ولی بد از آن میتوانید بدون وی پی ان بازی کنید برای برقراری اتصال قوی با سرورهای بازی مقاله بهترین DNS برای گیم برای شما گمیر های عزیز راهنمای کاملی است .

اهمیت تغییر سرور در بازی فری فایر چیست؟

  • پینگ کمتر
  • دسترسی به زبان های مختلف
  •  بازی با بازیکن های دیگر

تاخیر و پینگ کمتر در تغییر سرور بازی فری فایر

یکی از اهمیت های تغییر سرور در بازی فری فایر کاهش تاخیر پینگ کمتر است اگر پینگ کمتری در بازی فری فایر داشته باشید بازیکن در سروری که بازی میکند به محل فیزیکی نزدیک تر باشد این تاخیر کاهش میابد و بازی بدون تاخیر خواهد بود و و اگر در بازی پینگ کمتری داشته باشید بازیکن عا میتوانند واکنش های سریع تری داشته باشند پینگ پایین در بازی فری فایر باعث میشود که بازی بدون وقفه انحام شود و در بازی تیمی هماهنگی بیشتری باشد.

دسترسی به زبان ها و پشتیبانی مختلف

تغییر سرور در بازی فری فایر میتوانید به زبان ها و پشتیبانی های مختلف دسترسی داشته باشید. یعنی اگر بازیکنی برای یک کشور دیگر باشد و زبان مادری آن فرق کند در این قسمت تعییر به سروری که زبان مادری آن است بازی آن بازیکن را در بازی بهبود میبخشد حتی برخی سرور ها ممکن است محتوای بازی را با توجه به فرهنگ محلی تنظیم کنند.

 بازی با بازیکن های دیگر در تغییر سرور بازی فری فایر

تغییر سرور در این بخش باعث میشود تا بازیکن محیط جدید را تجربه کنند در این سبک بازیکن میتواند تکنیک های جدید را بشناسند و مهارت های خود را ارتقا دهند. بازی با بازیکن های مختلف میتواند هیجان بازی را افرایش دهد و تغییر سرور میتواند فرصتی برای بازیکن ایجاد کند تا با فراد جدید آشنا شوید.

اگر میخواهید با بازی فری فایر آشنا شوید میتوانید مقاله معرفی بازی فری فایر; اکشن و پرطرفدار را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما برای ما از تغییر سرور در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تغییر سرور در بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب تغییر سرور در بازی فری فایر را پسندیده باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم اکانت قبلی خود را به سرور بازی فری فایر جدید منتقل کنم؟

خیر تغییر سرور به معنای ایجاد یک اکانت جدید است و امکان انتقال مستقیم اکانت قبلی به سرور جدید وجود ندارد و باید یک اکانت جدید با سرور مورد نظر بسازید.

آیا محتوای بازی در سرورهای بازی فری فایر مختلف متفاوت است؟

بله برخی سرورها ممکن است رویدادها، چالش‌ها و جوایز مختلفی ارائه دهند همچنین، ممکن است محتوای بازی با توجه به فرهنگ محلی تنظیم شده باشد که تجربه بازی را متنوع‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

18 دیدگاه
  • آریا

    آقا اگه تو یه سرور باشیم و بازی رو حذف و نصب کنیم یا گوشی رو عوض کنیم اگر جیمیل‌ مربوط به اون اکانت رو بزنیم دوباره با همون سرور بالا میاد

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بازی و باید از قبل ذخیره کرده باشین و مجدد اگه اطلاعات و وارد کنید بله وارد بازی میشید

  • امیر

    سلام من می‌خوام سرورم رو تغییر بدم یعنی رو اکانت اصلیم می‌خوام تغییر سرور بدم میشه اکانت جدید نزنم

    • حامد فندرسکی

      سلام همین مقاله رو با دقت بخونید

  • علی

    عالییییییییی

    • پشتیبانی ایران موجو

      🙏

  • متین

    اگر در فری فایر سرور اروپا باشیم و جم بخریم برایمان می آید یا نه

    • پشتیبانی ایران موجو

      شما با هر سروری می توانید جم فری فایر بخرید

  • متین

    سلام اگر من در سرور اروپا باشم بخوام جم بخرم بران می آید یا نه؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام ایران موجویی عزیز
      در صورت خرید جم با هر سروری ،این الماس ها برای شما واریز می شوند.

  • مرتضی

    سلام داش میگم من سرور اروپا هستم و اکانتم خوبه ایا من سرورم رو تعقیر بدم اکانتم از بین میره…

    • حامد فندرسکی

      سلام بهتره که اینکار رور انجام ندید تا مشکلی براید اکانتتون پیش نیاد

  • Metis

    اگه کسی تا حالا این روشو امتحان کرده و جواب داده لطف کنه بگه که مطمئنن بشیم مشکلی پیش نمیاد . ممنون.

  • مهدی صالحی

    سلام من ایدی دوستم میزنم پیدا نمیکنه اونم ایدی منو میزنه پیدا نمیشه چرا
    با ایدی عددی هم ک زدم پیدا نشد.

    • خانم عابدی

      سلامم جفتتون با فیلتر شکن وارد بشید

  • ابوالفضل قراگوزلو

    ممنوووون🙌

  • حسین سخاوتی

    مرسی 🌹

iranmojo online support