آموزش تقلب در بازی کستل کلش با چند کلیک

ترفندهای بازی کستل کلش
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1379
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

از آنجایی که بازی کستل کلش از محبوبیت و قابلیت‌های بالایی برخوردار می‌باشد، گیمرها برای کشف آن‌ها از هر روشی از تقلب گرفته تا خرید درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌های ارزش نیز استفاده می‌کنند تا به مراحل بالاتری از این بازی برسند. از آنجایی که این بازی آنلاین اجرا می‌شود پس سخت‌تر هم می‌توان به رنکینگ‌های بالاتر رسید. از این رو قصد داریم تا در این مقاله از آموزش بازی کستل کلش سایت ایران موجو در مورد نحوه تقلب در بازی کستل کلش بیشتر صحبت کنیم. پس تا انتهای آن با ما همراه باشید.

نحوه تقلب در بازی کستل کلش

همانطور که گفته شد کستل کلش بازی آنلاینی است که توانسته مخاطبان خود را در طی یک مدت زمان کوتاه جذب کند. گیم پلی این بازی شاید شما را کمی یاد بازی کلش آف کلنز بیاندازد اما واقعیت این است که اگر از طرفداران این نوع بازی هستید، کستل کلش را از دست ندهید.

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد که برای دست یافتن به مراحل بالاتری از این بازی باید زمان زیادی را صرف کرد زیرا این بازی آنلاین است و هیچ راهی برای جلو زدن نمی‌ماند. از این رو بسیاری از گیمرها یا به سمت هک بازی می‌روند و یا اینکه با استفاده از تقلب کردن به مراحل و بسیاری از قابلیت‌ها می‌رسند.

با توجه به اینکه کمپانی آی جی جی همواره در حال بروز رسانی و آپدیت بازی است، کاربران نیز راه‌های پیشرفته‌تری را برای تقلب پیدا می‌کنند. هرچند که هک بازی خلاف قوانین گوگل است، بسیاری از کاربران این روش را برای پیشرفت انتخاب می‌کنند.

اما ما قصد داریم تا شما را با روش‌های کمی عاقلانه‌تر و بدون هزینه آشنا کنیم. امتیاز کستل کلش در گوگل 4.6 است که این یعنی محبوبیت آن در بین بازی‌های اندرویدی بالا است. وظیفه گیمر در این بازی ساخت قلعه‌هایی است برای مقاوم‌تر شدن، آموزش دادن نیرو و سربازان که گیمرهای این بازی بشمار می‌آیند.

 در نهایت افزایش سطح بازی به همراه افزایش مقاومت ساختمان‌های دفاعی این‌ها مواردی است که باید در بازی به کار گرفته و به آن دقت شود. خب از موضوع اصلی بازی دور نشویم و برویم سراغ روش تقلب کردن در کستل کلش، البته با رعایت چند نکته که رد ادامه به آن پرداخته می‌شود.

تقلب در بازی کستل کلشتقلب در بازی کستل کلش برای گرفتن الماس

جم و یا همان الماس همواره یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های پیشرفت کردن رد بازی است که اتفاقا بیشترین تقلب‌ها در بازی‌های آنلاین نیز برای گرفتن جم است. برای تقلب کردن در کستل کلش برای گرفتن الماس باید ابتدا بازی را اجرا کنید و به قسمت shop در گوشه و سمت راست صفحه کلیک کنید.

سپس پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که در گوشه و سمت بالای آن گزینه Free وجود دارد. ان را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا یک قدم به گرفتن الماس در کستل کلش نزدیک‌تر شوید. یکی از مزیت‌هایی که این روش دارد این است که دیگر لازم نیست برای خرید جم هزینه‌ای صرف کنید.

پس از اینکه گزینه Free  را انتخاب کردید به قسمت Watch to earn Games راهنمایی خواهید شد که در کنار آن یک فیلم 30 الی 40 ثانیه را هم باید تماشا کنید. البته تماشای این فیلم ضرورتی ندارد و به دانش شما در بازی اضافه نمی‌کند و صرفا برای این است که تاخیر در اجرای پنجره جبران شود.

پس از اتمام این فیلم باید به صفحه اصلی برگردید و سمت چپ بر روی جعبه‌ای که به شکل هدیه است کلیک کنید. حالا شما صاحب 200 سکه در بازی کستل کلش هستید. از بازی کردن لذت ببرید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بازی کستل کلش

تقلب کردن در بازی کستل کلش برای گرفتن هیروی افسانه‌ای

با اینکه تقلب کردن برای گرفتن هیروهای افسانه‌ای در کستل کلش توسط شرکت سازنده یعنی آی جی جی تایید شده نیست اما بسیاری از بازیکنان ایرانی و خارجی این بازی آن را تایید می‌کنند. یکی از روش‌هایی که 100 درصد مورد تایید است و به راحتی می‌توان آن را پیاده کرد Immportep نام دارد.

در ابتدا شاید توضیح این روش برای شما جالب نباشد اما موضوع اصلی این است که قبل از اینکه بازی را رول کنید باید این کار را انجام دهید. با ورود به ساختمان Heroes Altar باید به قسمت Hire Hero With Shards مراجعه کرده و از آنجا گزینه Legend را بیابید.

حال بعد از طی کردن این چند مرحله باید Immportep را انتخاب کرده و سه بار بر روی آن کلیک کنید. البته از این مطمئن شوید که Shard شما در این مرحله هدر نمی‌رود.

ترفند بعدی برای تقلب کردن استفاده از تکنیک پاندای آبی در رولینگ کردن است. برای اینکه با این ترفند به آنچه که برای تقلب کردن نیاز دارید برسید باید 2 تا 405 تایی در هیروی کستل کلش را اجرا کنید.

تقلب در بازی کستل کلشتوصیه‌هایی که باید در رابطه با رول کردن بدانید

  • این نکته را جدی بگیرید که به هیچ وجه با استفاده از IP ایران رول را اجرا نکنید.
  • به هیچ وجه با استفاده از الماس‌های زیر 3000 الی 2000 رول نکنید.

برای خرید الماس بازی کستل کلش می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه از ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی به شما می آید و شما می توانید یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

جمع بندی درباره تقلب در بازی کستل کلش

آموزش تقلب در بازی کستل کلش با چند کلیک از عناوین مهم این بازی بود که به طور کلی به آن اشاره شد. موضوع اصلی که باید در این رابطه بدانید این است که به هیچ عنوان با استفاده از آی پی و همچنین آی دی ایران برای تقلب در این بازی اقدام نکنید.

 موضوع دیگر این است که سعی کنید الماس‌های بازی را افزایش دهید تا در نهایت راه برای خریدهای درون برنامه‌ای و تقلب کردن در آن‌ها برای شما راحت‌تر باشد. به طور کلی تقلب کردن در بازی‌های آنلاین کار سخت و مشکلی است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که باید با استفاده از ترفندهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد سعی کنید تا به بهترین نحو آن‌ها را اجرا و سپس استفاده کنید.

شما برای ما از تقلب در بازی کستل کلش بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تقلب در بازی کستل کلش آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • REZATITAN

    من از این مقاله ۵ امتیاز گرفتم ولی وقتی رفتم تو بخش تبدیل امتیاز هیچ امتیازی نداشتم

    • احمد فندرسکی

      اضافه شده . الان شما 50 امتیاز دارید در سایت

    • REZATITAN

      پس چرا برای من میزنه امتیاز کافی برای تبدیل امتیاز وجود نداره؟

    • احمد فندرسکی

      حداقل امتیاز رو کاهش دادیم .
      الان اگر بیشتر از 50 امتیاز داشته باشی میتونی به پول تبدیل کنید .
      مجدد تست کنید

iranmojo online support