معرفی بازی جذاب کستل کلش

کستل کلش

بازی کستل کلش (Castle Clash) توسط کمپانی IGG (IGG.COM) توسعه داده شده و ابتدا در سال 2013 منتشر شد. این بازی استراتژیک بسیار محبوب و پرطرفدار در طی سال‌های پیشین به طور مداوم به‌روزرسانی شده و تغییرات و بهبودهای مختلفی در آن اعمال شده است تا تجربه بازیکنان را بهبود بخشد.

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای ANDROID، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی‌های سبک استراتژیک بوده و نامش در بین ۱۰ بازی برتر دنیا است و قطعا امتیاز ۴٫۶ از ۵ نشان دهنده‎ی محبوبیت آن است.

کستل کلش بازی کستل کلش (Castle Clash)

در این بازی شما باید با ساخت قلعه های مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگ سالاری در جهان تلاش کنیدو اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید.ارتشی را که شما می‌سازید می‎تواند شامل الف‎ها، دورف‎ها، جانوران مختلف و روبات‎ها باشدو این دقیقا خلاقیت شماست که بازی کستل کلش را پیش خواهد برد.

شما می‎توانید در این بازی قوی‎ترین امپراطوری دنیا را تشکیل دهید.به بازیکن‎های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ‌آن‌ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح بازی خود، در لیست برترین بازیکن‌های سراسر جهان قرار بگیریدو قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

کستل کلشبرخی از ویژگی‌های بازی کستل کلش

  • امکان ایجاد ارتش قدرتمند با نیروهای وحشی
  • ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه‌ها
  • نمایش میزان خون شخصیت‌ها برروی سر آن‌ها در محیط بازی
  • امکان ایجاد گیلد و دعوت از دوستان برای کمک به یکدیگر
  • دارا بودن شخصیت‎های دوست داشتنی و زیبا برای بازی
  • دارا بودن گرافیک عالی و موسیقی لذت بخش درون بازی
  • امکان همگام سازی حساب بازی با گوگل برای ذخیره پیشرفت‎های بازی

آموزش کامل بازی کستل کلش

نقشه‌برداری استراتژیک

کستل کلشیکی از جذابیت‌های اصلی “کستل کلش”، نقشه‌برداری استراتژیک در جهان مجازی بازی است. بازیکنان می‌توانند پایگاه‌های خود را بسازند، منابع جمع‌آوری کنند و دیوارهای دفاعی برای محافظت از پایگاه خود بسازند. تصمیم‌گیری در مورد مکان‌گذاری منابع، تجهیزات دفاعی و مراکز استراتژیکی برای پیروزی در جنگ‌ها و مأموریت‌ها بسیار اهمیت دارد.

خلاصه‌ای از بازی کستل کلش

معرفیCastle Clashفروشگاه ایران موجو بازی بسیار زیبا و مهیج  Castle Clash را به تمام دوستداران بازی‌های آنلاین و به ویژه علاقه مندان به بازی‌های با سبک استراتژیک پیشنهاد می‌دهد شما عزیزان می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی این بازی را برای اولین بار در سطح وب و به صورت رایگان و با لینک مستقیم از Google Play دریافت کنید.

بهتر است این مورد نیز ذکر شود که بازی Castle Clash تا به امروز حدود ۱۰۰ میلیون بار تنها از Google Play دریافت شده است وبه همبن دلیل  از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک به شمار میرود و اگر محبوبیت آن از بازی پر مخاطب کلش اف کلنز بیشتر نباشد کمتر هم نیست !همچنین شما می توانید بسته‌های جم باز کستل کلش خود را به راحتی و ارزان از فروشگاه بزرگ و معتبر ایران موجو خریداری کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support