آموزش نصب کستل کلش (Castle Clash) تنها با چند کلیک!

راهنمای نصب بازی کستل کلش

بازی کستل کلش یکی از گیم‌های مهیجی می‌باشد که توانسته کاربران بسیاری را به خود اختصاص دهد. به همین علت بسیاری از افرادی که تنها تعریف آن را شنیده‌اند به دنبال آموزش نصب کستل کلش هستند. از این رو در ادامه قصد داریم تا شما را با این آموزش آشنا کنیم و توضیحات مختصری در رابطه با بازی به شما بدهیم. پس تا انتهای این مطلب  از آموزش بازی کستل کلش همراه ما باشید تا همه چیز را درباره این بازی بدانید.

با بازی کستل کلش آشنا شوید

بازی کستل کلش یکی از مهیج‌ترین بازی‌هایی به شمار می رود که می‌توان گفت از بازی کلش اف کلنز الهام گرفته شده است. در این بازی بازیکن وظیفه دارد که قلعه و دژهای مختلفی را بسازد و از این طریق دهکده خود را بسازد و شروع به گسترش دادن آن کند. همچنین زمانی که دارید دهکده‌ای که صاحب آن هستید را گسترش می‌دهید باید عملیات‌های دیگری نیز انجام دهید که مهمترین آنها ساخت یک ارتش قدرتمند است. شما باید یک ارتش نیرومند را تربیت کنید تا از این طریق راحت‌تر به اهداف خود دست پیدا کنید و پیروزی را به دست بیاورید.

موارد مختلفی در این بازی وجود دارند که باعث شده‌اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. گرافیک جذاب از جمله این ویژگی‌ها می‌باشد. این گرافیک را نه تنها می‌توانید در محیط بازی مشاهده کنید، بلکه شخصیت‌های بازی نیز از این ویژگی برخوردار هستند. از این رو تمامی موارد جذاب در کنار هم جمع شده‌اند تا بتوانند شما را به سمت دانلود این گیم و بازی کردن آن بکشانند.

از دیگر ویژگی‌های مثبتی که می‌توانید در این بازی مشاهده کنید موسیقی جذاب آن است. موسیقی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار است که می‌تواند جذابیت بازی را افزایش دهد. در این بازی نیز آهنگ متنی که انتخاب شده است شما را در صحنه قرار می‌دهد و می‌تواند باعث بالاتر رفتن هیجان شما در هنگام بازی کردن شود.

تمامی این موارد باعث شده‌اند تا به آموزش نصب این بازی کنجکاوی پیدا کنید. پس در ادامه نیز همراه ما باشید تا آموزش نصب بازی کستل کلش را به شما به صورت کامل بگوییم.

نصب کستل کلشنحوه نصب بازی کستل کلش

بازی کستل کلش نمونه‌ای از بازی‌های هیجان انگیز است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود. یعنی برای اینکه بتوانید اقدام به بازی کردن این گیم کنید نیاز به دیتا دارید. به همین علت در مرحله اول باید اینترنت را به صورت کامل بررسی کنید و بعد از پیدا کردن اطمینان نسبت به فعال بودن آن بقیه مراحل نصب بازی کستل کلش را طی کنید.

بعد از اینکار اگر بازی را در داخل گوشی خود ندارید باید برای دانلود کردن آن آماده شوید. راه‌های مختلف و گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید این بازی مهیج را دانلود کنید که از آن‌ها می‌توان به گوگل پلی، مایکت و در نهایت سایت‌های مختلف دیگر اشاره کرد که استفاده از گوگل پلی در اولویت قرار گرفته شده است.

همچنین خوبی گوگل پلی این می‌باشد که شما می‌توانید از به روزرسانی‌های بازی اطلاع پیدا کنید. با هر بار بروزرسانی امکانات جدید و متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما از این طریق می‌توانید لذت بیشتری را تجربه کنید.

نکته:

یک مورد ویژه و پر اهمیتی که باید به آن توجه کنید این می باشد که حجم بازی 544 مگابایت است. این حجم بسیار زیادی می باشد و در موقع نصب نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو قبل از اینکه دانلود را شروع کنید از این موضوع اطلاع پیدا کنید که آیا به اندازه کافی داخل تلفن همراهتان حافظه دارید یا نه. کمبود حافظه مانع از دانلود خواهد شد.

همچنین اگر تنها برای دانلود برنامه حافظه داشته باشید احتمال اینکه بازی سنگین اجرا شود، بسیار زیاد می باشد. از این رو قبل از هر چیزی جوانب کار را در نظر بگیرید و سپس نسبت به نصب آن اقدام کنید.

در این مرحله از نصب بازی کستل کلش اگر از فضای خالی تلفن همراهتان اطمینان پیدا کردید، همانطور که اشاره شد یکی از راه های ذکرشده را برای دانلود انتخاب کنید. بعد از اینکه بازی به صورت کامل دانلود شد، باید آن را نصب کنید. طریقه نصب کردن نیز بستگی به این دارد که شما از چه طریقی آن را نصب کرده اید. اگر از گوگل پلی باشد که به طور خودکار نصب خواهد شد. در غیر این صورت شما باید بر روی فایل دانلود شده کلیک کنید و سپس گزینه install را انتخاب نمایید.

از آنجایی که حجم بازی بالاست زمان نصب آن طولانی تر خواهد شد. بعد از اینکه نصب به پایان رسید می توانید بر روی گزینه open کلیک کنید و سپس وارد بازی شوید تا لذت کافی را از آن ببرید. این آخرین مرحله از آموزش نصب بازی کستل کلش بود.

بدون شک از برترین بازی های اندرویدی که می توانید در گوشی خود داشته باشید، همین گزینه می باشد. از این رو برای اینکه بیشتر بتوانید با این بازی آشنایی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که ادامه مطلب را دانلود کنید.

چه ویژگی هایی در بازی کستل کلش وجود دارند؟

بعد از اینکه با نحوه نصب بازی کستل کلش آشنایی پیدا کردید، باید ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید بازی اثرگذارتری را از خود به نمایش بگذارید. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       در این بازی شاهد نیروهای وحشی بسیار زیادی هستید که از قدرت بالایی نیز برخوردار هستند. از این رو شما می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید و یک ارتش قدرتمند را ایجاد کنید.
  •       یکی از مواردی که در پیروزی شما اثر کاملا مثبتی دارد، قلعه های قدرتمند است. برای اینکه بتوانید بهترین و قدرتمندترین قلعه ها را ایجاد کنید، می توانید از ابزارهای مختلفی بهره ببرید.
  •       شاهد یکی از مهیج ترین ویژگی هایی که می توانید در این بازی مشاهده کنید این بوده که میزان خون شخصیت هر بازی که زخمی شده است بر روی سر و صورت آن ها کاملا مشهود است. این ویژگی می تواند باعث به وجود آمدن صحنه های واقعی تر و در نهایت بالاتر رفتن هیجان بازی گردد.
  •       شما بعد از اینکه با نحوه نصب بازی کستل کلش آشنا شدید و برای چند مدت در آن بازی کردید، این قابلیت را دارید تا گیلد ایجاد کنید و سپس از دوستانتان بخواهید که برای کمک به شما بیایند. در این صورت می توانید لذت یک بازی گروهی را نیز تجربه کنید.

نصب کستل کلشدیگر ویژگی های برتر

  •       شخصیت های این بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند. به همین علت روحیه بازی کردن شما دو برابر خواهد شد و کاملا می توانید از آن لذت ببرید.
  •       این بازی گرافیک بسیار ویژه و منحصر به فردی دارد. به همین علت شما می توانید صحنه های بسیار خاصی را مشاهده کنید که نمونه آن را در بازی های دیگر مشاهده نکرده اید.
  •       همچنین  موسیقی دلنشین آن باعث خواهد شد تا شما به فضای درون بازی نفوذ پیدا کنید و از این طریق طعم واقعی هیجان را بچشید.
  •       برای اینکه بتوانید پیشرفت های خود را در بازی ذخیره کنید، یک قابلیت بسیار ویژه در دسترس شما قرار گرفته شده است و آن این بوده که می توانید حساب خود را در داخل گوگل همگام سازی کنید.

قبل از نصب بازی کستل کلش به نکات زیر توجه کنید

بازی های اندرویدی توانسته اند به گستردگی بسیار زیادی در تمامی دنیا دست پیدا کنند و دلیل آن نیز جذابیت هایی است که با خود به همراه دارند. با این وجود بعد از اینکه با نحوه نصب بازی کستل کلش آشنایی پیدا کردید، ممکن است با مشکلات متعددی رو به رو شوید و دلیل آن را نیز ندانید. به همین علت بهترین کار این است که قبل از بازی همه شرایط را بسنجید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

برای نصب کستل کلش سخت افزار مناسب؛ اولین ویژگی که باید آن را در نظر بگیرید

اولین موردی که اهمیت بسیار زیادی را در نصب بازی کستل کلش دارد این است که آیا گوشی شما از سخت افزار مناسب بهره مند است یا خیر. چرا که این بازی نیازمند حافظه بالا و پردازشگر قوی می باشد. برای این بازی باید حداقل 1 گیگ فضای خالی رم داشته باشید و در کنار آن سی پی یو شما نیز 1 گیگابایت هرتز باشد.

رام مناسب؛ دومین ویژگی که باید به آن توجه کنید

از دیگر مواردی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید رام مناسب است. رام شما باید کاملا معتبر باشد تا هیچ گونه اختلالی را در هنگام بازی برای شما به وجود نیاورد. پس از توجه کردن به این موضوع نیز غافل نشوید.

اکانت گوگل خودتان را سینک کنید برای نصب کستل کلش

اکثر بازی‌های اندرویدی برای اینکه بتوانند اجرا شوند، نیاز به یک اکانت گوگل دارند. به همین علت شما قبل از اینکه بازی خود را نصب کنید نیاز است است تا یک اکانت جیمیل برای خودتان بسازید و آن را در گوشی تان سینک و یا ثبت کنید. این کار را می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات گوشی خود به انجام برسانید و به قسمت accounts بروید و در آنجا گزینه Add Account را انتخاب کنید.

برای نصب Castle Clash از اینترنت خودتان اطمینان پیدا کنید

برخی از بازی‌های اندرویدی برای اینکه اجرا شوند نیازمند اینترنت با سرعت بالا هستند. به همین علت برای این بازی نیز باید یک اینترنت با سرعت بالایی را داشته باشید تا بدون هیچ مشکلی بازی شما اجرا شود.

نصب بازی کستل کلشبرخی مشکلات رایج که ممکن است با آنها روبرو شوید

هنگامی که شما بازی کستلش کلش را بازی می‌کنید، ممکن است با مشکلات متعددی رو به رو شوید. از این رو در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

سیاه شدن صفحه برای نصب بازی کستل کلش

گاهی اوقات ممکن است که هنگامی که در حال بازی هستید به صورت ناگهانی صفحه شما سیاه شود و از بازی به بیرون پرتاب شوید. این اتفاق ممکن است به این دلیل باشد که گوشی شما کشش اجرا کردن آن را نداشته باشد. البته همیشه این اتفاق به خاطر این دلیل نیست. چرا که گاهی اوقات بازی شما سازگاری کامل با نسخه اندروید تلفن همراه شما نداشته باشد.

ارور لایسنس برای نصب Castle Clash

یکی دیگر از مشکلاتی که با آن روبرو خواهید شد، ارور لایسنس است. دلیل این اتفاق ممکن است به این خاطر باشد که گوشی شما اکانت گوگل سینک شده نداشته باشد. البته همیشه به این صورت نیست و دلایل مختلفی را می‌تواند به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است کرک بازی شما نامعتبر باشد و یا از سازگاری کامل با نسخه اندروید گوشی شما بهره مند نباشد.

این دو موردی که ذکر شدند از رایج ترین مشکلاتی به شمار می روند که ممکن است شما بعد از نصب بازی کستل کلش با آن ها مواجه شوید. به همین علت باید تمامی موارد فوق را در نظر بگیرید تا بتوانید بازی منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارید.

این آموزش هم برای شما مفید می باشد: آموزش تقلب در بازی کستل کلش با چند کلیک

سخن آخر درباره نصب کستل کلش

در این مطلب آموزشی از سایت ایران موجو به بررسی آموزش نحوه نصب بازی کستل کلش پرداخته شد. به همین علت باید به تمامی مواردی که گفته شد توجه کنید تا در هنگام بازی کردن لذت کافی را ببرید و هیچگونه نارضایتی را تجربه نکنید. این بازی یک بازی آنلاین به حساب می‌آید که حجم دانلودی آن نیز نزدیک 600 مگابایت است. به همین علت برای اینکه بتوانید به‌راحتی به بازی بپردازید، نیاز است تا فضای کافی در تلفن همراه‌تان داشته باشید.

همچنین اگر احساس می‌کنید گوشی شما کشش اجرای این بازی را ندارد، بهتر است از دانلود آن صرف نظر کنید. چرا که ممکن است به تلفن همراه هوشمند شما آسیب وارد کند و یا از بازی هیچ لذتی نبرید. راه‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از آن طریق بازی را دانلود کنید که بهترین گزینه‌ای که در پیش روی شما قرار گرفته شده است، گوگل پلی می‌باشد؛ چرا که می‌توانید از زمان بروزرسانی و یا آپدیت آن آگاه شوید و از امکانات متنوع آن بهره ببرید.

این بازی ویژگی‌های متعددی دارد که می‌توانند باعث شوند تا شما به سمت دانلود این بازی استراتژیک بروید. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت ایران موجو الماس بازی کستل کلش را با قیمت مناسبی خریداری کنید و در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید. 

شما برای ما از نصب کستل کلش بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نصب کستل کلش آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support