آموزش تنظیمات دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل

راهنمای کامل بازی پابجی موبایل

آموزش نحوه تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل (PUBG MOBILE) را در این مطلب از سایت ایران موجو برای شما در نظر گرفته ایم. چنانچه در زمینه تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل مشکل دارید، در ادامه با آموزش بازی پابجی موبایل همراه باشید.با استفاده از این مطلب دیگر دغدغه ای بابت تنظیم دوربین و اسکاپ نخواهید داشت.

نحوه تنظیم دوربین و اسکوپ در بازی پابجی موبایل

بعد از انجام مراحل بالا وارد تنظیمات بازی شوید. در قسمت Basic تنظیمات، سه تا از تنظیمات را از حالت Disable به Enable تغییر دهید. برای تنظیم دوربین و اسکوپ بازی پابجی موبایل باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  • Quick scope switch (این گزینه به ما این امکان را می‌دهد تا در حین بازی بتوانیم اسکوپ‌های خود را سوئیچ کنیم. با فعال شدن این گزینه به راحتی و با دو تا کلیک یا همان لمس، می‌توانید اسکوپ‌هایی را که برداشته بودید را استفاده کنید.
  • Peek fire (با Enable یا فعال کردن این گزینه شما می‌توانید زمانی که در پشت دیوار، سنگر، درخت یا هرچیز دیگری استتار کرده‌اید، سرتان را به این طرف و آن طرف ببرید و همه چیز را زیر نظر بگیرید)
  • Peek & open scope (با فعال کردن این گزینه، هنگامی که در استتار هستید می‌توانید اسکوپ خود را باز کنید. این گزینه بسیار مهم و عالی می‌باشد)

با فعال شدن این گزینه‌ها شما توانستید که اسکوپ و دوربین خود را تنظیم کنید. اما آیا کافی است؟ جوابی که باید به آن بدهیم این است که هموز کامل نشده است. اما برای کامل شدن به چه چیزی نیاز دارد؟ پاسخ  را در تیتر بعدی مشاهده کنید.

تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل

تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل

نحوه تنظیم تیراندازی در بازی Pubg Moblie

تنظیم دوربین و اسکوپ در پابجی موبایل زمانی تکمیل می‌شود که شما در هنگام تیراندازی از لرزش کمتری برخوردار باشید و بتوانید درست به هدف بزنید. برای این کار از قسمت تنظیمات وارد منوی Sensitivity  شوید. (دانستن این نکته که انواع اسکوپ وجود دارد و برای هر یک تنظیمات متفاوت است، ضروری است. همچنین در این مقاله به تنظیم اسکوپ چهار و شش پرداخته‌ایم) بعد از رفتن به منوی Sensitivity در سربرگ ADS Sensitivity، مقدار ۴x AC06 Scope vss را برای اسکوپ ۴ در عدد ۲۸ تنظیم می‌نماییم. با تنظیم بر روی این عدد موقع تیراندازی دوربین شما کمترین لرزش را خواهد داشت.

اما برای اسکوپ ۶ تنظیمات زیادی لازم نیست و فقط کافی است که در تیراندازی از روش خوبی استفاده کنید. اگر اسکوپ ۶ را ندارید، می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل رایگان از راه‌های مختلف، این اسکوپ و سایر نیازمندی‌ها را تهیه کنید. در اسکوپ ۶ هنگام تیراندازی، ابتدا غلطک کناری آن را از ۶ به ۳ برسانید و سعی کنید هنگام تیراندازی آن را خم نگه دارید. با رعایت این دو نکته مشکل شما در استفاده از اسکوپ ۶ حل خواهد شد.

تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل

تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل

نتیچه گیری درباره تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبای

تنظیم دوربین و اسکوپ در پابجی موبایل در طول بازی بسیار مهم می‌باشد. برای دست‌یابی به این تنظیمات کافی است بعد از وارد شدن به بازی و برداشتن انواع تجهیزات از جمله اسکوپ‌ها، به سراغ تنظیمات بازی بروید. سه گزینه Peek fire، Peek & open scope و  Peek scope switch را به حالت Enable تغیر دهید.  در اسکوپ ۴، در قسمت ADS Sensitivity مقدار ۴x AC06 Scope vss را به ۲۸ برسانید. اما در اسکوپ ۶، هنگام زوم غلطک کناری آن را از ۶ به ۳ برسانید و همچنین دوربین را خم نگه دارید. با ایران موجو که یک سایت خرید یوسی و آموزش انواع بازی است به همین سادگی در بازی پابجی موبایل تنظیمات دوربین یا اسکوپ را درست کنید.

این مطلب آموزشی هم برای شما مفید می باشد: آموزش کامل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

خرید یوسی ارزان پابجی موبایل

برای اینکه بتوانید در بازی PUBG MOBILE پیشرفت کنید و به تجهیزات پیشرفته دسترسی داشته باشید شما باید یوسی پابجی را خریداری کنید. برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید و یک خرید جم بازی ارزان را تجربه نمایید. 

شما برای ما از تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تنظیم دوربین و اسکوپ پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support