آموزش قدم به قدم خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل

راهنمای بازی فیفا موبایل

آیا می‌خواهید در فیفا موبایل تیمی قدرتمند بسازید بدون اینکه حتی یک سکه خرج کنید؟ این راهنما دقیقاً برای شما نوشته شده است. با گام‌های ساده و ترفندهایی که در پیش رو دارید، خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل نه تنها ممکن، بلکه کاملاً لذت‌بخش خواهد بود. داستان‌های پیچیده و ترفندهایی که کار نمی‌کنند را فراموش کنید؛ ما به شما نشان می‌دهیم چطور با چند کلیک ساده، استعدادهای نهفته را پیدا کرده و تیم‌تان را تقویت کنید. پس بیایید بدون اتلاف وقت، شروع کنیم!

پول و سکه، همانطور که در واقعیت ارزش دارد، در بازی‌های آنلاین هم ارزشمند است. به همین دلیل سایت ایران موجو خود را موظف دانست تا روشی عملی به شما آموزش دهد که بتوانید بازیکن رایگان به دست بیاورید.

نحوه خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل

برایخرید بازیکن رایگان فیفا موبایل، می‌توانید از چندین روش استفاده کنید:

1. شرکت در رویدادهای موقتی که اغلب بازیکنان یا پک‌ها را به عنوان جوایز ارائه می‌دهند.
2. ورود روزانه به بازی و انجام دادن ماموریت‌های روزانه و هفتگی برای دریافت جوایز.
3. تکمیل چالش‌های مهارت برای کسب جوایز احتمالی شامل بازیکنان.
4. پیشرفت در بازی و بالا بردن سطح حساب کاربری برای دریافت جوایز.
5. استفاده از بازار بازی برای پیدا کردن بازیکنان با قیمت پایین یا توسط سکه‌های کسب شده از فعالیت‌های رایگان.
6. انجام تبادلات و ماموریت‌های خاص در بازی برای دریافت بازیکنان.

به یاد داشته باشید که همواره برای بهره‌برداری از فرصت‌ها و جوایز جدید،اخبار بازی در ایران موجو را دنبال کنید تا از آخرین به‌روزرسانی‌ها و تغییرات بازی مطلع باشید.

با استفاده از این مواردی که برای شما توضیح دادیم می توانید بازیکن رایگان در فیفا موبایل دریافت کنید.این روش ها، روش های کار سازی است اما به فعالیت شما بستگی دارد و ممکن است زمانبر باشد شما میتوانید با خرید پوینت فیفا موبایل هر بازیکنی که میخواهید را خریداری کنید، در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه بازیکن فیفا موبایل را با بهترین و کمترین قیمت دریافت کنید.

مراحل خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل

 قدم اول: ورود به بازی
باز کردن برنامه FIFA Mobile روی دستگاه موبایل یا تبلت.

قدم دوم: دسترسی به بازار

صفحه HOME بازی فیفا موبایل

Home بازی

در صفحه اصلی، روی آیکون (Market) کلیک کنید.

قدم سوم: تنظیم فیلترهای جستجو

فیلتر کردن بازیکنان بازی

فیلتر کردن بازیکنان بازی فیفا موبایل

از فیلترهای جستجو استفاده کنید تا نوع بازیکنانی که می‌خواهید را پیدا کنید. شامل مواردی مانند پوزیشن، بازیکنان با قیمت پایین، و ریتینگ.

قدم چهارم: بررسی لیست بازیکنان

لیست یازیکنان فیفا موبایل

لیست یازیکنان فیفا موبایل

لیست بازیکنانی که با معیارهای جستجوی شما مطابقت دارند را مرور کنید.

 قدم پنجم: انتخاب بازیکن

تغییر بازیکنان به ترتیب قیمت

تغییر بازیکنان به ترتیب قیمت

یا استفاده از فیلتر بازیکنان را به کمترین قیمت تغییر می دهید و بازیکنی را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.

قدم ششم: خرید یا پیشنهاد قیمت
اگر می‌خواهید بازیکن را بلافاصله خریداری کنید، روی PURCHASE کلیک کنید.
bid کردن بازیکنان فیفا موبایلاگر می‌خواهید برای خرید بازیکن پیشنهاد قیمت دهید، روی ‘Bid’ کلیک کنید و قیمت پیشنهادی خود را وارد کنید.

منتظر باشید که فروشنده قیمت پیشنهادی شما را تایید کند.

صفحه خرید بازیکن

قدم هفتم: تکمیل خرید

تایید بازی کن فیفا موبایل

تایید بازی کن فیفا موبایل

پس از انتخاب گزینه خرید یا پیشنهاد، مراحل پرداخت را دنبال کنید تا معامله تکمیل شود.پس از خرید، بازیکن به لیست بازیکنان شما اضافه خواهد شد.به تیم خود بروید و بازیکن خریداری شده را به ترکیب اصلی یا ذخیره اضافه کنید.

آیا هر بازیکنی را می‌توان رایگان خرید؟

ممکن است با شنیدن خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل تصور کنید که می‌توانید هر بازیکن مطرحی را به تیم خود اضافه کنید بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنید. ولی این امر کمی از واقعیت دور است. در واقع، فقط بازیکنانی که در بازار بازی برای فروش قرار داده شده‌اند، قابلیت خریداری را دارند.

بنابراین، قاعده کلی این است که شما می‌توانید تنها بازیکنانی را به خدمت بگیرید که توسط دیگران برای فروش عرضه شده‌اند. نمی‌توان انتظار داشت که کاربری بازیکنی از کلاس جهانی مانند مسی یا رونالدو را بدون دریافت وجه واگذار کند.

اما خبر خوب این است که در بین بازیکنان موجود در بازار، ممکن است بتوانید فرصت‌هایی را بیابید که بازیکن مورد نیازتان را با استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و بدون صرف هزینه‌ی بالا خریداری کنید. برای فهمیدن این روش‌ها، ادامه‌ی مقاله را دنبال کنید.و همچنین اگر علاقه مند به دانستن ترفند های این بازی هستید مقاله نکات مهم + ترفندهای بازی فیفا موبایل را در ایموجو بخوانید.

نکته:

اگر به دنبال خرید بازیکن خاصی در بازی FIFA Football هستید، در هنگامی که در مارکت قرار دارید، از قابلیت جستجو بهره ببرید. نام دقیق بازیکن را وارد کنید یا با تعیین مشخصات مورد نیاز مثل امتیاز، سطح، موقعیت بازی، و ملیت، جستجوی خود را انجام دهید تا فهرستی از بازیکنان مطابق با معیارهای شما نمایش داده شود. پس از پیدا کردن بازیکن مورد نظرتان، به جای استفاده از دکمه BUY NOW، روی نام بازیکن دو یا سه بار پشت هم بزنید.

سپس، به صورت مکرر، بازی را ترک کنید و دوباره آن را باز کنید،یعنی با استفاده از دکمه خانه یا بازگشت گوشی، به صفحه اصلی بازگردید و بلافاصله وارد بازی شوید. پس از این کار، بررسی کنید که آیا بازیکن مورد نظر به لیست شما اضافه شده است یا خیر. اگر نتیجه‌ای حاصل نشد، این روند را تا سه بار تکرار کنید، اما بیشتر از این تعداد سعی نکنید تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این نوع ترفندها ممکن است مغایر با قوانین بازی باشد و می‌تواند منجر به مجازات‌هایی مانند مسدود شدن حساب کاربری شود. همیشه توصیه می‌شود که از روش‌های مجاز و تعریف‌شده توسط سازندگان بازی برای به دست آوردن بازیکنان استفاده کنید.از این رو شما پیشنهاد میشود که با خواندن مقاله آموزش قدم به قدم خرید بازیکن در فیفا موبایل بدون ایجاد مشکلات احتمالی از حضور بازیکنان مطرح در بازی خود لذت ببرید.

خرید بازیکن رایگان در فیفا موبایل

 

شما برای ما از خرید بازیکن رایگان در فیفا موبایل بنویسید

با یکی دیگر از مقالات آموزش بازی فیفا موبایل در خدمت شما بودیم، در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید بازیکن رایگان فیفا موبایل آشنا کردیم. همانطور که اشاره شد خرید بازیکن رایگان در فیفا موبایل کار بسیار راحتی است اما شما به هر حال قانون بازی را دور می زنید و در تمام بازی ها نقص قوانین بازی با مجازات روبه رو است، پس همانطور که قبل تر اشاره کردیم بهترین روش برای خرید بازیکن های فیفا موبایل استفاده از روش های قانونی مانند خرید با پوینت فیفا موبایل یا پک های دلاری فیفا موبایل می باشد که ما در ایران موجه این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

اما شما از تجربیات خود برای خرید بازیکن رایگان در فیفا موبایل برای ما بگویید،شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

سوالات متداول

 چگونه می‌توانم بازیکنان رایگان به دست آورم در FIFA Mobile؟
برخی از روش‌ها برای به دست آوردن بازیکنان بدون پرداخت شامل کامل کردن چالش‌ها و ماموریت‌ها، شرکت در رویدادها و جمع‌آوری جوایز روزانه است.

آیا می‌توانم بازیکنانی که دیگر به آنها نیاز ندارم را بفروشم؟
بله، می‌توانید بازیکنانی که در تیم شما هستند و نیازی به آن‌ها ندارید را در بازار بازی به فروش برسانید.

چگونه می‌توانم قیمت مناسبی برای بازیکنانم تعیین کنم؟
قیمت بازیکنان را می‌توانید با بررسی قیمت‌های مشابه بازیکنان در بازار تعیین کنید تا قیمتی رقابتی داشته باشید.

آیا قیمت بازیکنان در FIFA Mobile تغییر می‌کند؟
بله، قیمت بازیکنان می‌تواند بر اساس عواملی مانند عملکرد واقعی آنها در مسابقات فوتبال و همچنین تقاضا و عرضه در بازی تغییر کند.

چه زمانی بهترین زمان برای خرید بازیکنان است؟
بهترین زمان برای خرید بازیکنان می‌تواند در زمان‌هایی باشد که بازیکنان جدید و رویدادهای ویژه معرفی می‌شوند و بازار با عرضه بیشتری مواجه است که ممکن است به کاهش قیمت‌ها منجر شود.

چرا نمی‌توانم برخی از بازیکنان را در بازار پیدا کنم؟
برخی بازیکنان ممکن است به دلیل تبلیغات ویژه یا محدودیت‌های لایسنس در بازار موجود نباشند. همچنین ممکن است بازیکنان جدید تا زمانی که رویداد خاصی به پایان برسد، در بازار قرار نگیرند.

آیا می‌توانم بازیکنانی که از رویدادها به دست آورده‌ام را بفروشم؟
این به نوع رویداد و قوانین مربوط به بازیکنان به دست آمده بستگی دارد. برخی بازیکنان قابل معامله هستند، در حالی که دیگران ممکن است قابل معامله نباشند.

چگونه می‌توانم از ارزش بازیکنان خود در بازار آگاه شوم؟
برای ارزیابی ارزش بازیکنان، بهتر است قیمت‌های فعلی بازار را بررسی کنید و ممکن است بخواهید از ابزارها و وب‌سایت‌های اختصاصی که قیمت‌های بازار FIFA Mobile را ردیابی می‌کنند، استفاده نمایید.

 

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

8 دیدگاه
  • سکبوزممزمرمرمزجیمز

    چقدر خوب بازیکن داد مرسی از اینکه با احساسات بچه ها بازی میکنی

    • محمد رضا شاهنظری

      ببخشید میشه بگید رر بروز رسانی جدید چگونه باید این کارو انجام بدیم

  • Amir

    سلام لطفاً یک آموزش تصویری بزارید لطفاااااااااااااااااااا

  • علیرضا

    میشه یه آموزش ویدیویی بزارید

  • رضا Titan

    این متن باعث شد که به راحتی بازیکن بگیرم
    ممنون از سایت خوبتون

    • ali

      تو چجوری تونستی من نتونستم

    • علی

      چطوری خریداری کردی؟!

    • Amir

      ای بابا برید اون گوشه سمت چپ زده MARKET عکس چکش روش داره بزنید برید حالشو ببرید.

iranmojo online support