راهنمای کامل دریافت الماس رایگان در کلش رویال

چگونه در بازی کلش رویال الماس رایگان بگیریم؟

راهنمای کامل دریافت الماس رایگان در کلش رویال (Clash Royale)، چگونه در بازی کلش رویال الماس رایگان بگیریم؟

بازی کلش رویال بی شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و کارتی است که توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین گیمرهای بازی‌های کمپانی سوپرسل و دیگر گیمرها بدست بیاورد. قطعا شما برای یکبار هم که شده نام این بازی هیجان انگیز را در اینترنت سرچ کرده‌اید، اما دلیل محبوبیت این بازی چیست؟

خب دلیلش واضح است! این بازی دارای قابلیت‌ها و استراتژی‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به نوعی در بین Clash Royale و دیگر بازی‌های تفاوت ایجاد کنند. این بازی از نظر ظاهری کمی شبیه به دیگر بازی تولید شده توسط کمپانی سوپرسل یعنی کلش آو کلنز است، اما موضوع اصلی فرق می‌کند.

نحوه دریافت الماس رایگان بازی کلش رویال

در بازی کلش رویال شما از کارت‌های مختلف و استراتژی‌های مختلفی بهره ‌مند خواهید بود که تهیه هر کدام از آن‌ها به خرید جم کلش رویال یا الماس‌های مختلفی نیاز دارد. الماس‌های بازی به گیمر کمک می‌کنند تا تمایل بیشتری برای بالا بردن امتیاز داشته باشد و در نتیجه همین موضوع سطح بازی را پیشرفته‌تر خواهد کرد.

بسیاری از گیمرهای این بازی به دنبال راه‌ حل‌هایی هستند که بهتر و مطمئن‌تر آنها را به نتایج دلخواه برساند. روش‌های مختلف زیادی برای خرید کد الماس کلش رویال وجود دارد، اما باید تمام سعی خودتان را بکنید تا از روش‌های اخلاقی برای خرید الماس‌های رایگان استفاده کنید.

به همین منظور در این پست قصد داریم تا شما را با روش دریافت الماس رایگان در بازی کلش رویال آشنا کنیم، پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

روش خرید الماس رایگان در کلش رویال

بازی Clash Royale دارای الماس‌های مختلفی است که برای بدست آورن آن‌ها باید یکسری مراحل قانونی را طی کنید. منظور از مراحل قانونی یعنی روش‌هایی است که بطور کامل مورد تایید گوگل باشند. خرید جم بازی کلش رویال یکی از مواردی است که برای گیمرهای این بازی بی‌نظیر، نیاز است.

برای بدست آوردن جم بازی Clash Royale، 3 روش قانونی وجود دارد:

  1. در روش اول شما می‌توانید با استفاده از بازی کردن به مدت زیاد، الماس‌های زیادی را جمع آوری کنید.
  2. در روش دوم گیمر می‎تواند با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و بدون هزینه کردن جم‌های زیادی را خریداری کند.
  3. در روش سوم، شما می‌توانید به طور مستقیم از Clash Royale جم خریداری کنید.

اما موضوع این مقاله، روش دوم یعنی بدست آوردن رایگان جم‌ها است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

در روش‌هایی که ما در این مقاله معرفی می‌کنیم، هیچ ریسکی برای هک شدن و یا مسدود شدن حساب شما وجود نخواهد داشت. در روش دوم همانطور که گفته شد باید با استفاده از نرم‌افزارهای مورد تایید گوگل به جم‌های Clash Royale دست پیدا کرد.

آموزش خرید جم کلش رویالروش‌های خرید جم رایگان Clash Royale

  1. طبیعی و عادی

همانطور که از نام عنوان پیداست، این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های بدست آوردن جم کلش رویال است. در این روش باید تا می‌توانید بازی کنید و جم‌های زیادی را جمع آوری کنید. سپس با استفاده از نرم افزارهای مختلف آنها را برای قابلیت‌های مختلف استفاده کنید.

  1. نرم افزارهای مخصوص

در این روش با استفاده از نصب برنامه‌های رایگان می‌توانید به جمع آوری الماس‌های مختلف بپردازید. این روش قانونی است زیرا به همان اندازه که برای خرید جم پول پرداخت می‌کنید برای برنامه‌های مورد نیاز نیز هزینه‌ای در نظر خواهید گرفت.

در این روش با استفاده از نصب برنامه امتیاز مختلف دریافت خواهید کرد، هنگامی که این امتیازات به حد نصاب رسید می‌توانید آنها را به گیفت کارت‌های گوگل پلی یا ITunes تبدیل کنید. حالا می‌توانید با استفاده از گیفت کارت‌ها، جم‌های رایگان بازی Clash Royale را دریافت کنید.

برای اینکه از این قابلیت در بازی کلش رویال استفاده کنید لازم است که 4 نرم افزار زیر را نصب کنید:

  • نرم افزار Get app bountry
  • نرم افزار Get Free My Apps
  • نرم افزار Get Cash For Apps
  • نرم افزارAppKarma

پیشنهاد ما به شما این است که بصورت همزمان از چهار برنامه استفاده کنید زیرا در بعضی از مواقع یکی از آن‌ها بر دیگری برتری دارد. پیشنهاد ما به شما استفاده از چهارمین نرم‌افزار معرفی شده است، دلیل آن نیز در ادامه بررسی خواهد شد.

بهترین روش برای کسب امتیاز در بازی کلش رویال

بهترین روش برای کسب امتیاز در Clash Royale برای اینکه الماس‌های رایگان دریافت کنید این است که دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با دعوت دوستان‌تان به بازی، 300 امتیاز به امتیازات شما اضافه خواهد شد.

برنامه‌های معرفی شده در پاراگراف‌های قبلی، همگی دارای قابلیت‌های مختلفی هستند اما پیشنهاد ما به شما نصب برنامه AppKarm است زیرا در این برنامه پیشنهادات بیشتری برای شما وجود دارد و هم امکان نصب آن برای کاربران ایرانی وجود خواهد داشت. با استفاده از اشتراک گذاری لینک خود دوستانتان را به بازی دعوت کنید تا الماس‌های رایگانی در Clash Royale بدست آورید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

فعال کردن گیفت کارت برای الماس رایگان کلش رویال

بعضی از کاربران امکان دستیابی به گیفت کارت برایشان فراهم نیست، بخاطر اینکه:

  1. واحد پولی که در نظر گرفته شده است با واحد پولی گوگل مطابقت ندارد.
  2. آدرسی که برای ITunes در نظر گرفتیه شده، با گیفت کارت مشابه نیست.

جم باکش کلش رویالکاربران اندروید و گوگل توجه کنند

اگر از کاربران سیستم عامل اندروید هستید با استفاده از وارد شدن به حساب گوگل می‌توانید به گوگل پلی استور مراجعه کنید و از آنجا گیفت کارت خریداری شده‌تان را تغییر دهید.

اگر هم که از کاربران اپل هستید، می‌توانید با استفاده از اپل آیدی یک کشور دلخواه انتخاب کنید و سپس از الماس‌های‌تان استفاده کنید.

تنها تفاوت موجود برای کاربران اپل و اندروید این است که در اپل باید قبل از اینکه بخواهید آدرس گیفت کارت را تغییر دهید باید پول‌های موجود در آن را خرج کنید.

روش مطمئن خرید الماس رایگان کلش رویال

مطمئن‌ترین روشی که برای خرید الماس بازی وجود دارد همان بازی کردن است. هرچه بیشتر بازی کنید راحت‌تر می‌توانید امتیازات خودتان را بالا ببرید و بطور ارگانیک الماس دریافت کنید.

البته سایت‌هایی هم وجود دارند که خرید این الماس‌ها را برای کاربران در نظر می‌گیرند. سایت ایران موجو نیز در این زمینه فعالیت‌های مستمری دارد و پشتیبان کننده از خرید جم رایگان بازی Clash Royale است. با مراجعه به دیگر بخش‌های وبسایت ایران موجو به‌راحتی می‌توانید از خرید الماس‌های بازی Clash Royale بهره ‌مند شوید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • کوروش

    بیایید کلن ایرونی ها نام رهبر koorosh هست 340 تا کاپ داره
    اگر بیایید کد پشتیبانی رو میدم وارد میکنید خودکار بعد 7 روز 1000 تا جم دریافت میکنید

    • محمد

      خیلی ممنون من دریافت کردم خیلی خیلی ممنون آقا کوروش بیایید کلن واقعا بهتون میگه و دریافت میکنید

iranmojo online support