آموزش رازهای گیج کننده تقلب در فری فایر (Free Fire)

آموزش رازهای گیج کننده تقلب در فری فایر (Free Fire)
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 19115
  • دیدگاه 22
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

فری فایر بتل رویال محبوب موبایل است که حتی زودتر از پابجی و کالاف دیوتی منتشر شده بود. فری فایر به دلیل مکانیک گیم پلی خاصی که دارد، همواره مورد توجه تمام بازیکنان بوده است. تقلب در فری فایر هم به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ شما می‌توانید کدهای تقلب ناامن پیدا کرده و اکانت خودتان را به خطر بیندازید، یا از رازهای تقلب در فری فایر استفاده کنید که با این که قانونی هستند،‌ اما نسبت به دشمن به شما برتری می‌دهند.

در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر قصد داریم نکات مهمی از بازی را با شما به اشتراک بگذاریم تا از انجام این بازی بیشتر از گذشته لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

رازهای تقلب در بازی free fire  

رازهای تقلب در بازی free fire  

همانطور که خودتان می‌دانید در این بازی از ژانر مبارزه و بقا استفاده شده است و برنده‌ی نهایی بازی کسی است که تا لحظه‌ی آخر در این میدان زنده بماند. پس زنده ماندن شما در این بازی بسیار پر اهمیت است ما در مطلب رازهای تقلب در بازی Free Fire را به شما آموزش می‌دهیم که شاید در ابتدا به نظر ساده باشند. اما جالب است بدانید که کمتر کسی آن‌ها را در بازی رعایت می‌کند.

 فرود در بهترین مکان 

بازی با فرود شما به یک منطقه‌ی دلخواه که اتفاقا خودتان انتخاب می‌کنید آغاز می‌شود. اگر شما یک تازه کار هستید باید به شما یاد آوری کنیم که مناطق شلوغ برای شما یعنی نبرد بزرگتر، حریف بیشتر و در نتیجه رقابت خطرناک‌تر، پس برای شروع بهتراست که مناطق خلوت‌تر را انتخاب کنید. راز اول تقلب در Free Fire فرود مناسب است.

کمپ کردن در مکان مناسب

کمپ کردن یکی از دیگر از رازهای فری فایر است که همیشه اعصاب دشمنتان را به هم می‌ریزد؛ چرا که شما می‌توانید به راحتی به او شلیک کنید ولی او ممکن است اصلا شما را نبیند. کمپ کردن را می‌توان یکی از تقلب‌ها و چیت‌های فری فایر در نظر گرفت؛ حتی با این که این کار غیر قانونی نیست و بازی شما را به خاطر کمپ کردن بن نمی‌کند.

برای این که بهتر کمپ کنید، مکانی را انتخاب کنید که ارتفاع نسبتا زیادی داشته باشد؛ همچنین اگر این مکان کلا یک راه ورود و خروج داشته باشد،‌ احتمال مرگتان نزدیک به صفر می‌شود. اگر در این مکان کمپ کنید، هر بازیکنی را می‌توانید به راحتی بکشید. به همین دلیل است که تمام بازیکنان از کمپ کردن نفرت دارند؛ تقریبا راه مقابله‌ای با یک بازیکن که مکان خوبی برای کمپ پیدا کرده است، وجود ندارد.

تنها چیزی که باید مراقبش باشید، کوچک شدن زون بازی است. اگر کمپ کنید، ممکن است زون از روی شما رد شده و درنتیجه بیرون از آن قرار بگیرید. به همین دلیل همیشه حواستان باید به زون باشد؛ همچنین اگر بتوانید در وسط محدوده بازی، مکانی را برای کمپ انتخاب کنید، بسیار بهتر است. چرا که دیگر لازم نیست نگران کوچک‌تر شدن زون و بیرون ماندن از آن باشید

استفاده از باگ‌های فری فایر

یکی از رازهای تقلب در فری فایر، شناختن باگ‌های بازی و استفاده از آن‌ها به نفع خودتان است. به عنوان مثال باگی در مپ شیپ‌یارد وجود دارد که در آن اگر جیپ را در کنار دیوار داخلی ساختمان پارک کنید و از پنجره وارد جیپ شوید، می‌توانید به شکل نامرئی داخل جیپ حضور داشته باشید و حتی دشمنانی را که در طبقه بالا هستند، مشاهده کنید.

باگ دیگری که در فری فایر وجود دارد، به شما امکان نامرئی شدن از مپ بازی را می‌دهد. برای این کار در شروع بازی باید یک وسیله نقلیه پیدا کنید و سپس با خاموش کردن اینترنت، با آن وسیله به مکانی دیگر در نقشه بروید. پس از آن و با روشن کردن اینترنت،‌ ممکن است از روی نقشه ناپدید شده باشید.

به طور کلی بسیاری از باگ‌های فری فایر با خاموش و روشن کردن اینترنت در میان بازی رخ می‌دهند. به عنوان مثال در حالت Lone wolf بازی، خاموش کردن اینترنت بعد از کشتن حریف، باعث می‌شود تا دیگر به داخل حفاظتان برنگردید و بیرون از آن بمانید؛ درحالی که دشمنتان پس از تمام شدن راند، به داخل آن حفاظ بازگشته است.

با این حال این باگ‌ها سریعا توسط بازیکنان مختلف گزارش می‌شود و تیم فری فایر آن‌ها را فورا از بین می‌برند. آپدیت‌هایی که در ابتدای بازی دانلود و نصب می‌شوند، معمولا برای از بین بردن همین باگ‌ها منتشر شده‌اند. درنتیجه اگر بتوانید یک باگ فری فایر را پیدا کنید، می‌توانید کارهای غیر معمول زیادی در بازی انجام دهید که دست کمی از تقلب ندارند.

حرکت زیگ زاگی!

بازی فری فایر یک بازی در دل جنگ و نبرد است و هر لحظه ممکن است تیری که از سلاح رقیب شما خارج می‌شود شما را به راحتی از میدان به در کند. شما با حرکت زیگ زاگی به ویژه در مواقع حساس می‌توانید تمرکز حریف را برای نشانه گیری درست روی خودتان به هم بزنید.

مدیریت کوله پشتی در فری فایر

ابزارها و مهماتی که شما پیدا کرده و ذخیره می‌کنید در کوله پشتی شما ذخیره می‌شوند. این ذخیره سازی تا جایی می‌تواند به نفع شما باشد اما فراموش نکنید که یک کوله پشتی پر جایی برای ذخیره‌ی سلاح‌های بهتر و جدیدتر ندارد. پس کیف کوله‌ی خودتان را به این شیوه مدیریت کنید که آن را از ابزار خیلی قدیمی خالی کنید تا همیشه جایی برای ذخیره‌ی سلاح‌های جدیدتر داشته باشید. یکی از روش های تقلب در Free Fire مدیریت کوله است.

 کمک‌هایی از جنس Free Fire

در بازی فری فایر کمک‌های کوچکی به شما می‌شود که باید برای دریافت آن‌ها حواس خود را به خوبی جمع کنید

  • جعبه‌های پشتیبانی که از آسمان فرود می‌آیند و تجهیزات و سلاح‌های جالبی درون آن‌ها قرار دارد.
  • نقشه‌ی کوچک بازی که ممکن است ازآن غافل شوید اما بسیار به شما کمک می‌کنند، هم برای مسیر یابی و هم برای آگاهی ازحمله‌ی دشمن و حتی مسیری که از آن سمت به شما شلیک می‌شود
  • اگر شما بتوانید بازی را با پخش صدای عمومی یا با هدفون انجام دهید به نفع شماست. زیرا شما از صدای شلیک، صدای پا، صدای وسایل نقلیه متوجه می‌شوید که وقت فرار است یا ماندن!

استفاده از هدفون خوب در فری فایر

استفاده از هدفون خوب

این مورد هم یکی از کارهایی است که می‌تواند برتری قابل توجهی به شما بدهد اما نه تنها تقلب حساب نشده، بلکه توسط همه پرو پلیرها و حتی خود سازندگان بازی، ‌پیشنهاد می‌شود. یک هدفون خوب، می‌تواند شما را به شکل قابل توجهی از بقیه حریفانتان جلو بیندازد. تصور کنید هدفون بسیار حساسی دارید که حتی کوچک‌ترین صداها را تشخیص می‌دهد، در این صورت صدای پای دشمنتان را از فاصله‌ای بسیار دورتر خواهید شنید و می‌توانید برای کشتن او آماده باشید.

استفاده از دسته‌های بازی فری فایر

این مورد هم به خودی خود یک راه تقلب در فری فایر نیست؛ اما شرایط بازی را کاملا به نفع شما تغییر می‌دهد. اگر از دسته بازی فری فایر استفاده کنید، دیگر لازم نیست تا با استفاده از انگشتان خود تمام صفحه بازی را لمس کنید تا بتوانید یک هدف‌گیری ساده انجام دهید. دسته بازی به شما این قدرت را می‌دهد تا هدف‌گیری آسان‌تر و با دقت بیش‌تری داشته باشید.

استفاده از دسته‌های بازی فری فایر

همچنین شما با داشتن یک دسته بازی پیشرفته، می‌توانید بسیار سریع‌تر شلیک کنید. بهترین دسته بازی برای فری فایر به شما این امکان را می‌دهد تا شلیک‌های مختلف را روی یک دکمه تنظیم کنید. در نتیجه می‌توانید با فشار دادن یک دکمه، به شکل رگباری شلیک کنید یا چند شلیک پشت سر هم انجام دهید.

یک دسته بازی خوب دارای چند دکمه یا تریگر است که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را برای انجام شلیک‌های مختلف تنظیم کنید. همچنین به دلیل این که شلیک کردن و پرتاب نارنجک را می‌توانید با دسته انجام دهید، انگشتانتان برای نشانه‌گیری راحت‌تر روی صفحه، آزاد هستند. استفاده از دسته بازی فری فایر یک مزیت بزرگ برای شما محسوب می‌شود و به دلیل این که شرایط بازی را تغییر می‌دهد، می‌توان آن را یکی از راه‌های تقلب در فری فایر در نظر گرفت.

کنترل‌های چند انگشتی

یکی از اطلاعات و مهارت‌هایی که قدرت شما را بسیار بیش‌تر می‌کند، داشتن مهارت کنترل چند انگشتی یا کنترل پنجه است. شما با مقداری تمرین کردن، می‌توانید کنترل چند انگشتی را یاد بگیرید؛ درنتیجه به جای این که با یکی از شست‌هایتان هدف‌گیری کرده و با شست دیگر شلیک کنید، از انگشتان اشاره و گاهی حتی انگشتان میانی هم برای بازی استفاده می‌کنید.

در این حالت انگشتان اشاره شما هم روی صفحه موبایل قرار می‌گیرند و با کمک آن‌ها می‌توانید سریع‌تر واکنش نشان داده و دکمه‌های مختلف را سریع‌تر فشار دهید. در نتیجه می‌توانید با انگشتان اشاره خود به راحتی هدف‌گیری کنید و کار شلیک یا پناه گرفتن را به انگشتان اشاره‌تان بسپارید. کنترل ۴ انگشتی، یکی از بهترین مهارت‌هایی است که می‌توانید یاد بگیرید.

استفاده از گلو وال در فری فایر

استفاده از گلو وال در فری فایر

استفاده از gloo wall یک چیت به شمار نمی‌رود اما بسیاری از بازیکنان آن را نادیده می‌گیرند. در واقع گلو وال‌ها نه تنها به عنوان سپر برای شما عمل می‌کنند، بلکه می‌توانند دشمن را سردرگم و منحرف کنند. شما می‌توانید مدام در سر راه دشمنتان گلو وال قرار دهید و او را از مسیر عادی‌اش منحرف کنید. گلو وال‌ها می‌توانند سپری برای شما در برابر گلوله‌های دشمن باشند؛ اگر بتوانید سریع واکنش نشان دهید.

به طور کلی اگر بتوانید خیلی سریع از گلو وال‌ها استفاده کنید، این آیتم تبدیل به یکی از بهترین آیتم‌ها برایتان می‌شود و در هر شرایطی از آن استفاده می‌کنید. استفاده بسیار زیاد از گلو وال را نمی‌توان تقلب فری فایر در نظر گرفت اما قطعا رازی است که بسیاری از بازیکنان از آن اطلاع ندارند.

خرید جم فری فایر

یکی از بهترین راه‌های تقلب در فری فایر، خرید جم فری فایر است. این مورد هم تقلب و غیرقانونی محسوب نمی‌شود اما قدرت شما را نسبت به حریفانتان بسیار بیش‌تر می‌کند. شما با داشتن جم فری فایر می‌توانید سلاح‌ها و کاراکترهای جدیدی بخرید و سلاح‌هایی را که از قبل دارید، ارتقا دهید. جم فری فایر به شما قدرت بسیار زیادی در مقابل دشمنانتان می‌دهد؛ به قدری که می‌توان آن را با یک تقلب غیر قانونی و ناامن فری فایر یکی دانست.

تقلب در Free Fire

تجربه شما از رازهای تقلب در فری فایر چیست؟

به عنوان یک بازیکن فری فایر، قطعا تا به حال تجربه استفاده از ترفندها و تقلب‌های مختلف را داشته‌اید؛ یا شاید حتی با بازیکنان دیگری مواجه شده‌اید که از این ترفندها بر علیه شما استفاده کرده‌اند. رازهای تقلب گفته‌شده در این مقاله را برعلیه دشمنان خود در فری فایر استفاده کنید و نظر و تجربه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواها و آموزش‌های مفیدتری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

آیا تقلب در فری فایر امکان‌پذیر است؟

گاهی اوقات به دلیل باگ‌های بازی، امکان تقلب در فری فایر فراهم می‌شود اما توصیه نمی‌کنیم تا این کارها را انجام دهید. احتمال بدن شدن اکانتتان بسیار زیاد است.

بهترین راز تقلب در فری فایر چیست؟

خرید تجهیزات جانبی مانند هدفون خوب و دسته بازی، یا خرید جم فری فایر، از رازهای تقلب فری فایر هستند که استفاده‌شان منعی ندارد.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

22 دیدگاه
  • سحر

    راز های مخفی فری فایر رو رو کردینا.

    • پشتیبانی ایران موجو

      🙏🙏

  • شهریار

    راز های تقلب فری فایر که گفتید خیلی جالب بود حتما استفاده می کنم.

    • پشتیبانی ایران موجو

      خوشحالیم که کاربردی بود.

  • احمد

    چیت جم فری فایر ام میگید

  • اشکان

    مرسی میشه کد چیت فری فایرم بزارید

    • پشتیبانی ایران موجو

      در مقاله های آینده

  • Amir

    سلام جم می‌خوام رایگاننبن

  • توفیق

    سلام. من ی ترفند هد شاد عالی دارم. شاید خوشتون بیاد. هر جور اصلحه داشته باشید فرق نداره. باید نزدیک دشمن برین بعد بپرین از بالای دشمن در موقع پریدن باید ب سمت دشمن شلیک کنید بعد هد میشه.موقع ک پریدین از روی دشمن شلیک کنید🤗😎

  • محمد مهدی

    سلام
    ما برای قوی شدن نیاز به تعداد جم زیاد داریم
    و هزینه اون ها هم زیاده
    نمی‌تونیم هزینش رو پرداخت کنیم نمیشه جم رایگان به همه تعلق بگیره

    • خانم عابدی

      خیر جم رایگان نداریم

  • رامین

    خوب بود ولی به درد نوب ها میخوره

  • حسین سخاوتی

    واقعا برای کسایی که میخوان از همون ابتدای راه یه گام بزرگ در جهت حرفه ای تر شدن بردارن خیلی عالیه 👍🌹

  • حنانه باقري

    این مقاله ای گزاشتین واقعا برای مبتدی ها خیلی ارزشمنده وکاربردیه حتما کسائی ک ب این مقاله نیاز دارن رو معرفی میکنم به سایتتون?

    • محمد رضا پیروزه

      با سلام شما اینها را برای تازه وارد ها گذاشته اید اما برای به اصطلاح pro چیز خاصی نذاشته اید لطفا در مورد آنها هم مواردی بگذارید با تشکر👲

  • علیرضا قاسمی

    مطلب کاربردی و جالب ممنون

iranmojo online support