معرفی رز در بازی هی دی

رز در بازی هی دی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1060
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این پست به معرفی رز شخصیت بازی هی دی می پردازیم….

شخصیت بازی رز یا Rose در واقع یک شخصیت غیر قابل کنترل (از نظر کنترل توسط بازیکن) می باشد که می تواند در غذا دادن به حیوانات و جمع آوری غذای حیوانات و محصولات به شما در بازی کمک کند.

Rose از Level 33 برای شما در بازی باز خواهد شد و شما می توانید از این سطح به بعد نسبت به استخدام رز اقدام نمایید. خانه Rose در بالای نقشه می باشد و می توانید از او برای کمک در مزرعه خود استفاده کنید.

مواردی که رز می تواند آن ها را انجام دهد:

  1. غذا دادن به مرغ ها
  2. غذا دادن به گاو ها
  3. غذا دادن به بز ها
  4. غذا دادن به خوک ها
  5. غذا دادن به گوسفندان

و مواردی که رز می تواند جمع آوری کند :

  1. تخم مرغ
  2. شیر
  3. پشم
  4. شیر بز
  5. گوشت خوک

نحوه کار با رز در بازی هی دی

برای تعیین کردن وظیفه و دستور به رز در بازی هی دی می توانید روی آن کلیک کنید تا یک پنجره برای شما باز شود (البته باید توجه داشت زمانی که شما رز را استخدام کرده باشید می توانید به او دستور دهید) در پنجره باز شده شما می توانید انتخاب کنید رز چه مقدار تخم مرغ،شیر و… برای شما جمع آوری کند و آن ها را در انبار خود نگهداری نمایید.

باید دقت نمود محصولاتی که رز جمع می کند در انبار خود او که در هر سطح یک میزان مشخص می باشد ذخیره می شوند و به تعداد ظرفیت انبار اصلی شما اضافه نخواهد شد که این یک مورد مثبت می باشد تا به شما کمک کند.

زمانی که محصولی را برای جمع آوری به رز می سپارید آیکون هایی در صفحه وظایف نمایش داده می شوند که به توضیح آنها می پردازیم :

کاراکتر رز در بازی Hay Day

  • زمانی که یک تیک سبز بالای محصولی که سفارش دادید نمایان می شود بدین معنی هست که تعداد محصولی که به رز گفته بودید ساخته شده و جمع آوری شده است و اکنون در انبار رز می باشد.
  • پشت زمینه آبی و چرخ دنده در حال گردش نشان دهنده در حال ساخت بودن محصولات می باشد.
  • علامت تعجب (!) به معنی این هست که رز غذای کافی ساخته شده برای حیوانات ندارد
  • پشت زمینه قرمز نیز به معنی این می باشد که رز برای ساخت غذای حیوانات مواد اولیه مانند گندم،ذرت و… را ندارد که باید برای او آماده کنید.
نکته 1:

باید توجه داشت که محصولات رز در انبار خود او ذخیره می شوند و به میزان انبار اصلی شما اضافه نمی کنند به بیان ساده تر زمانی که در انبار رز ۱۰ شیر وجود دارد و در انبار اصلی شما ۲ شیر،موجودی بازی شما ۱۲ شیر است و زمانی که از شیر استفاده می کنید ابتدا از انبار Rose برداشت می کند و بعد از اتمام آن بازی از انبار اصلی شما کم خواهد کرد و میزان محصولات در انبار رز در کنار محصولات در انبار اصلی نمایش داده می شود و همچنین می توانید در پنجره مدیریت رز به تب Currently In Stock (مشابه تصویر بالا) مراجعه کنید تا محصولات در انبار رز را ببینید.

اپدیت بازی هی دی

نکته 2:

نکته جالب دیگر Rose در بازی Hay Day این است که غذای حیواناتی که رز جمع می کند در انبار خود او ذخیره می شود و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد یعنی غذا های جمع آوری شده رز به میزان ظرفیت انبار خود او هم اضافه نمی شود و به عبارتی بی نهایت هست.

شما برای استفاد استخدام Rose نیاز به خرید الماس بازی هی دی دارید و می توانید با جم، رز را در بازه های زمانی ۱ روزه،۳ روزه و ۱۴ روزه استخدام نمایید البته باید عنوان نمود در صورتی که در سطح ۳۳ اولین بار بخواهید رز را تجربه کنید بازی ۴ روز رز را به رایگان در استخدام شما قرار خواهد داد و بعد از گذشت این مدت زمان می بایست نسبت به استخدام رز با پرداخت جم اقدام نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support