آموزش رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی

فروش الماس بازی هی دی از فروشگاه ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 10054
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

روش های رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی، چرا بازی هی دی باز نمیشه؟ بسیاری از کاربران به ما گفته اند که در بازی کردن هی دی به مشکل هایی خورده اند ما در این پست سعی کرده ایم تا روش هایی برای رفع مشکل هی دی به شما کاربر های عزیزمان ارائه دهیم، سه روش ساده برای شما با مراحل کوتاه ارائه شده است تا مشکل هی دی در باز شدن را برای شما رفع کنید.

ما در این بخش از آموزش بازی هی دی قصد داریم تا مشکل هی دی در باز شدن را رفع کنیم. اگر هی دی را در دستگاه های تلفن همراه خود مانند iOS و Android بازی می کنید. ممکن است در مواقعی با موقعیت هایی روبرو شوید که بازی خراب شود یا باز نشود. این خیلی بد است که وقتی شما در وسط بازی هستید یک دفعه از بازی بیرون انداخته شوید. شما ممکن است به خاطر این موضوع ممکن است کل پیشرفتی که کردید و یا امتیازی را که به دست آورده اید را از دست بدهید.

بعضی موقع ها می توانید برای رفع مشکل  بازی هی دی، این بازی را دوباره از اول باز کنید، اما ممکن است مشکل هی دی در باز شدن نیز باشد. اگر این اتفاق برای شما بیافتد، روش هایی وجود دارد که شما می توانید برای رفع مشکل هی دی به کار ببرید.

نحوه رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی

روش های مختلفی برای رفع مشکل باز شدن بازی هی دی وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با این روش ها آشنا سازیم.

مشکل باز نشدن بازی هی دی روش اول رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی: به روز رسانی نسخه اپلیکیشن

مرحله اول:

به اپ استور بروید، حال گوگل پلی برای اندروید یا اپ استور برای iOS، پس از باز کردن بازار موبایل خود.

مرحله دوم:

نسخه بازی خود را بررسی کنید: در اول هی دی را جستجو کنید. در نتیجه ها دنبال اپلیکیشن بازی باشید. اگر که نسخه هی دی شما به روز می باشد، شما باید گزینه باز کردن را انتخاب کنید.

مرحله سوم:

امکان دارد که نسخه اپلیکیشن شما به روز نباشد، در این صورت شما برای رفع مشکل هی دی نیازمند این هستید که اپلیکیشن خود را به روز رسانی کند. اگر اپلیکیشن شما به روز نباشد، شما به جای گزینه باز کردن، گزینه به روز رسانی را خواهید دید. پس از انتخاب این گزینه، هی دی شما به روز خواهد شد. برطرف کردن ایرادات در به روز رسانی ممکن است مشکلات شما را حل کند.

روش دوم رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی: نصب دوباره بازی

مرحله اول:

پاک کردن بازی، بعضی موقع ها یک نصب تازه می تواند همه ی مشکل ها را حل کند، که شامل مشکل هی دی در باز شدن نیز می باشد.

برای پاک کردن بازی هی دی روی پلت فرم iOS روی بازی هی دی کلیک کنید تا این اپلیکیشن به لرزش در آید، سپس روی دکمه ایکسی که روی آن آمد کلیک کنید.

روی پلت فرم اندروید شما نیز باید در تنظیمات به بخش مدیریت برنامه ها بروید. هی دی را در بین اپلیکیشن های دانلود شده پیدا کنید و روی صفحه اطلاعات این اپلیکیشن کلیک کنید. سپس از این صفحه گزینه پاک کردن را انتخاب کنید.

مرحله دوم:

بازی را نصب کنید. فروشگاه موبایل خود را باز کنید، سپس هی دی را جستجو کنید و بعد از پیدا کردن دکمه نصب را انتخاب کنید.

مرحله سوم:

پس از این که نصب تموم شد، اپلیکیشن هی دی را روی دستگاه خود جستجو کنید و سپس روی آن کلیک کنید. چند لحظه طول می کشد که برنامه به روز رسانی را بررسی کند و مطمئن شود که برنامه به روز است.

مرحله چهارم:

وارد فیس بوک شوید. از آن جا که شما یک نصب جدید انجام داده اید، به شما یک مزرعه برای شروع داده می شود. شما برای بازیابی مزرعه خود باید دوباره به حساب کاربری فیس بوک خود متصل شوید. بر روی چرخ دنده در بازی ضربه بزنید، سپس گزینه فیس بوک را انتخاب کنید. برنامه برای وصل به فیس بوک آدرس خواهد خواست که شما باید این مرحله ها را انجام دهید.

مرحله پنجم:

شما حالا می توانید هی دی را روی مزرعه های قدیمی خودتان بازی کنید، بدون هیچ خطایی، با رفع مشکل هی دی به صورت کامل.

روش سوم رفع مشکل باز نشدن بازی هی دی: پاک کردن برنامه های اضافی

مرحله اول:

پیدا کردن برنامه های نصب شده: بعضی وقت ها دستگاه شما ممکن است برنامه های زیادی روی خود داشته باشد. این حجم از برنامه ها ممکن است که دستگاه شما را پر کرده باشد و باعث کندی دستگاه شما شود.

  • اگر گوشی شما اپل می باشد باید روی گزینه Home دو بار کلیک کنید تا برنامه های نصب شده را ببینید.
  • برای اندروید، باید به بخش مدیریت برنامه ها بروید، سپس لیست برنامه های نصب شده را بررسی کنید.

مرحله دوم:

بستن برنامه های که روی گوشی شما نصب می باشند می باشد. این عمل به شما کمک خواهد کرد تا حجم حافظه موقت گوشی خالی شود و سرعت عملکرد آن بهبود پیدا کند.

  • برای گوشی های آی او اس روی برنامه هایی که از آن ها استفاده کرده اید باید انگشت خود را بکشید تا بسته شود.
  • برای اندروید نیز روی هر برنامه ای که از آن استفاده نمی کنید را فشار دهید و دکمه متوقف کردن را بزنید.

مرحله سوم:

خاموش و روشن کردن گوشی می باشد.

بعضی موقع ها خاموش و روشن کردن دستگاه شما می تواند سرعت گوشی شما را افزایش دهد.

مرحله چهارم:

بازی کردن هی دی. هی دی را روی صفحه گوشی خود باز کنید و تا موقعی که دلتان می خواهد به بازی کردن آن ادامه دهید.

با استفاده از روش های ارائه شده شما می توانید به راحتی مشکل باز نشدن بازی هی دی را رفع کنید. اگر می خواهید در این بازی از رقبا و دوستان خود پیشی گیرید باید به خرید الماس بپردازید. شما می توانید برای خرید جم بازی به فروشگاه جم ایران موجو مراجعه فرمایید و با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت الماس بازی هی دی خود را خریداری فرمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support