بهترین روش هک هی دی بدون نیاز به روت

آموزش هک بازی هی دی بدون روت
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1262
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بهترین روش هک هی دی بدون نیاز به روت، آیا با مراحل هک بازی Hay Day بدون نیاز به روت آشنایی دارید؟ برای یافتن پاسخ سوال خود به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله ادامه دهید.

بسیاری از کاربر ها به دنبال این می باشند تا یک روش برای هک بازی هی دی پیدا کنند، ایران موجو در این پست قصد دارد تا با ارائه هک مرحله به مرحله هی دی این مشکل کاربر های عزیز را حل کند، البته روش رایگانی هنوز برای گوشی های اپل وجود ندارد، اما با دانلود یک اپلیکیشن شما می توانید این کار را روی اندروید انجام دهید.

نحوه هک بازی هی دیروش هک بازی Hay Day به صورت مرحله به مرحله

برای خیلی از کاربر ها سوال است که چگونه می توان هی دی را هک کرد، ما در این پست قصد داریم تا روشی به شما برای هک مرحله به مرحله هی دی ارائه دهیم.

مرحله اول

در مرحله اول هک هی دی شما باید آن را از بازار دانلود کنید. همچنین شما می توانید هی دی را روی کامپیوتر شخصی خود با نصب BlueStacks بازی کنید. بازی هی دی را باید در این برنامه جستجو کنید.

مرحله دوم

در مرحله دوم برای هک هی دی شما باید SBGameHacker را دانلود کنید. اما متاسفانه تا حالا نسخه رایگان این برنامه برای گوشی های iOS دیده نشده است.

مرحله سوم

در مرحله سوم شما باید این اپلیکیشنی را که برای هک هی دی دانلود کردید را نصب کنیم در ابتدا باید مطمئن شوید که اندروید شما روت شده می باشد. اگر اندروید شما روت شده نبود شما باید از داخل این اپلیکیشن این عمل را انجام دهید. یک نوشته چینی ظاهر خواهد شد که شما باید روی اولین لینکی که می بینید کلیک کنید. این لینک شما را به یک صفحه دیگر می برد. جایی که شما می توانید یک اپلیکیشن apk را نصب کنید تا دستگاه اندروید شما روت شود. شما مجبور هستید این کار را برای هک هی دی انجام دهید وگرنه این اپلیکیشن کار نخواهد کرد.

مرحله چهارم

در چهارمین قسمت از هک مرحله به مرحله هی دی باید SBGameHacker را باز کنید. در مرکز صفحه دستگاه شما باید یک قسمت از یک اسپنر وجود داشته یاشد، شما باید روی آیکون آن کلیک کنید. زمانی که بازی بارگیری شد، شما روی آیکون کلیک کنید، جعبه باز خواهد شد. در مرکز یک قسمت باید وجود داشته باشد که شما می توانید روی آن اعداد را بنویسید، شما باید آن را انتخاب کنید تا صفحه کلید ظاهر شود. حال شما باید کد ها را اینجا وارد کنید.

مرحله پنجم

در مرحله پنجم از هک هی دی شما باید کد ها را وارد کنید، یک آیکون coge like وجود خواهد داشت که شما باید روی آن بنویسید، در ابتدا روی آن کلیک کند، سپس از کلماتی که می دهد سعی کنید آخرین گزینه را انتخاب کنید. سپس زیر آن روی گزینه اتوماتیک کلیک کنید.

مرحله ششم

در مرحله ششم به ارزش سکه های خودتان نگاه کنید، سپس اپلیکیشن هک بازی هی دی را باز کنید و در قسمت کد ها مقدار سکه هایی را که شما دارید را ثبت کنید. سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید و جهت نما را انتخاب کنید. شما در نهایت عددی را که نوشته اید به همراه یک فضای خالی برای یک ارزش دیگر خواهید دید.

مرحله هفتم

مرحله هفت، اگر تازه برای اولین بار هی دی را راه اندازی کرده اید، مرغ خریداری کنید و آن را در گله مرغ قرار دهید. مقدار سکه های شما باید زیر ده عدد باشد. سکه هایی را که مانده است در فروشگاه استفاده کنید، سپس بعد از این کار ها مقدار سکه مانده را وارد فضای خالی کنید. دوباره روی گزینه جستجو کلیک کنید.

مرحله هشتم

در مرحله هشت هک هی دی به شما این گزینه داده خواهد شد که نتیجه های مورد نظر را تغییر دهید، همه ی نتیجه ها به صورت خودکار بررسی خواهد شد این موضع باعث می شود شما بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا شما نمی دانید که نتیجه ارزش سکه ها چه چیزی است. در فضای خالی که باید یک مقدار را تایپ کنید، می توانید تعداد سکه های مورد نظر را تایپ کنید. هر چقدر که دلتان خواست، اما خوب بعضی از اعداد طمع بیش از حد می باشد و بازی نیاز به بارگیری مجدد پیدا خواهد کرد و شما قبل از انجام اصلاحات کاری را که شروع کرده اید را باید دوباره انجام دهید.

در مرحله آخر شما دوباره باید روی گزینه اصلاح ضربه بزنید و یک اعلان باید با بیان اصلاح موفقیت آمیز ظاهر شود. این هک انجام شده است، شما می توانید همین روند را راجع به الماس ها نیز انجام دهید، اما برای آن ها فقط یک بار اصلاح انجام می شود.

اخطار:

هک هی دی همیشه کار نخواهد کرد. شما فقط بعضی اوقات می توانید از آن استفاده کنید. وقتی که بازی در قسمت شروع گیر کند این هک کار نخواهد کرد و دوباره باید بارگیری شود. هنگامی که این اتفاق بیافتد شما با وسایلی که خریده اید باقی خواهی ماند برای رفع این مشکل شما باید دو عدد را جستجو کنید. 

برای رشد و اتقا بازی هی دی شما باید الماس بازی را خریداری کنید. برای خرید جم ارزان و سریع شما می توانید از طریق فروشگاه خرید جم ایران موجو اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه گردد. همچنین شما می توانید به مراجعه به این سایت با تمام ترفندهای بازی هی دی به صورت کامل آشنا شوید و از آن لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support