آموزش سریع و آسان ساخت لیگ در بازی فیفا موبایل

آموزش بازی فیفا موبایل

ساخت لیگ در فیفا موبایل را به همه کاربران این بازی پیشنهاد می‌کنم. رقایت در بازی امری اجتناب ناپذیر است. به طوری که اگر رقابت‌ها در یک بازی بیشتر شود، جذابین و زیبایی‌های بازی هم دو چندان می‌شود. چون رقابت کردن با افراد مختلف برای برنده شدن آن کاری است که باعث شده این روزها ورزشی مثل فوتبال در صدر بهترین و پرتماشاگرترین ورزش‌های جهان قرار گیرد. بازی فیفا در نسخه موبایلی هم با درک این قضیه به کاربران خود اجازه داده که هم بتوانند لیگ بسازند و هم در لیگ‌های ساخته شده، عضو بشوند. در این مقاله از آموزش بازی فیفا موبایل قصد داریم به نحوه ساخت لیگ در فیفا موبایل و عضویت در آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

چگونه در لیگی که ساخته شده عضو شویم؟

لیگ‌ها توسط افرادی ساخته می‌شوند که به آن‌ها ادمین می‌گوییم. برای عضو شدن در یک لیگ، باید ادمین لیگ درخواست شما برای عضویت در لیگ را بررسی کند و با قبول کردن آن، یا همان  Acceptکردن، می‌توانید در آن لیگ حضور پیدا کنید. اما برای این که بتوانید درخواستی را برای عضو شدن در لیگ بدهید، باید مراحل زیر را طی کنید.

  • در قسمت لیگ بازی، که در صفحه اول بازی و سمت چپ قرار دارد، عملگر جستجو را انتخاب کنید. در این قسمت لیگ‌هایی که تعداد اعضای آن هنوز کامل نشده را برای شما نشان می‌دهد.
  • با درخواست دادن برای عضویت در لیگ، کار شما تمام می‌شود. چون مراحل بعدی را باید ادمین لیگ در پیش بگیرد. همانطور که گفتیم باید حضور شما در لیگ را بررسی کند و اگر مایل بود، شما را به تیم اضافه کند. البته هر لیگ می‌تواند چندین ادمین هم داشته باشد.
  • در قسمت ساخت لیگ در فیفا موبایل اطلاعات کافی را در مورد لیگ‌ها به شما خواهیم داد. اما یکی از ابتدایی‌ترین اطلاعات این است که بدانیم در هر لیگ نهایتا 32 نفر می‌توانند حضور داشته باشند. پس برای لیگ‌هایی که تعداد اعضای آن پر شده است، درخواست ندهید. البته اگر با ادمین لیگ ارتباط دوستانه داشته باشید، موضوع متفاوت می‌شود.
  • بعد از اکسپت کردن شما توسط ادمین برای حضور در لیگ، به عنوان یک عضو این لیگ می‌توانید به مانند فوتبال واقعی در مسابقه‌ها و ایونت‌ها شرکت کنید و از بازی لذت ببرید.

آموزش نحوه عضو شدن در لیگ بازی فیفا موبایلنحوه‌ ساخت لیگ در فیفا موبایل و امتیازات آن

برای عضو شدن در لیگ، تنها چیزی که نیاز داشتید، موافقت ادمین با حضور شما در لیگ بود. اما برای این که یک لیگ برای خود بسازید، باید مراحل زیر را طی کنید. موقعی که شما شروع به ساخت لیگ در فیفا موبایل می‌کنید، می‌توانید پروتکل‌های ریادی را برای اعضای خودتان تنظیم کنید. یعنی اعضای تیم شما بر اساس آن چه که شما خواسته‌اید، می‌توانند در لیگ شرکت کنند.

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

  • در قسمت لیگ و عملگر سرچ، به جای گزینه Join to league که در برای عضو شدن در یک لیگ انتخاب می‌کردیم، باید گزینه Create a league را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب آن، نوبت به انتخاب لوگو و اسم برای لیگ شما می‌رسد. با انتخاب یک اسم و لوگو، می‌رسیم به مرحله شخصی سازی لیگ. در این شخصی سازی از شما تعداد بازیکن‌هایی که می‌خواهید داشته باشید، تعیین لول فردی یا تیمی برای بازیکن‌هایی که قرار است به لیگ اضافه شوند، منظور همان Over Rating می‌باشد. البته بیشترین مقدار بازیکن هم، می‌تواند 32 تا باشد.
  • حالا شما به عنوان ادمین لیگ می‌توانید افرادی را که به شما برای پیوستن به لیگ درخواست می‌دهند را بررسی کنید. با قبول کردن و نکردن آن‌ها، می‌توانید لیگ خود را تنظیم کنید.
  • زمانی که شما ساخت لیگ در فیفا موبایل را تمام کردید، می‌توانید از افراد مختلف دعوت کنید که در لیگ شما حضور داشته باشند. برای این کار بهتر است به سایت FIFA Mobile Forums مراجعه کنید.
  • می‌توانید با اعضای خود صحبت کنید و برای لیگ خود یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید.
  • می‌توانید با ادمین لیگ‌های مختلف صحبت کنید و با آن‌ها یک رقابت بزرگ را اجرا کنید.

راهنمای بازی فیفا موبایلنتیجه گیری

در این مقاله از سایت ایران موجو به آموزش ساخت لیگ در بازی فیفا موبایل پرداختیم. لیگ در فوتبال به معنای خون در بدن است. هم لیگ و هم خون می‌توانند در فوتبال و بدن انسان نباشند، اما نتیجه هم که همان مرگ است، یکی است. تنها چیزی که باعث شده فوتبال به بلوغ هیجانی برسد و این هم طرفدار در سرتاسر دنیا داشته باشد. ساخت لیگ در فیفا موبایل هم هیجانات و لذت‌های خاص خود را دارد. در این بازی می‌توانید هم در لیگی که دیگران ساخته‌اند حضور داشته باشید و هم برای خود یک لیگ بسازید.

برای پشرفت در بازی فیفا موبایل و دسترسی به قسمت ها و امکانات بیشتر شما به پوینت این بازی نیاز دارید. برای خرید پوینت FIFA Mobile می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید ارزان و به صرفه را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support