آموزش کامل و جامع اجرای فیفا موبایل با دسته بازی

نحوه اجرا و تنظیم فیفا موبایل

فیفا موبایل یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار موبایل است که توانسته با اولین عرضه به بازار جایگاه خوبی را در بین بازیکنان پیدا کند. فیفا موبایل در ابتدا به دو صورت کنسولی و پی سی تهیه شد و در اختیار گیمرها قرار گرفت و به دلیل استقبال بیش از حد توانست راه خود را در بین بازی‌های موبایل هم پیدا کند.

حال از نسخه موبایلی این بازی که بگذریم، با نسخه ویندوز و کامپیوتری آن روبرو خواهیم شد. بی شک بسیاری از گیمرها به دنبال این سوال هستند که “چگونه فیفا موبایل را با دسته بازی کنیم؟” از این رو در این مقاله از فروشگاه جم ایران موجو قصد داریم تا شما را با شرایط بازی با کامپیوتر همراه با دسته در این بازی نیز آشنا کنیم. پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

نحوه اجرای بازی فیفا موبایل بر روی کنسول

گیمرهایی که طرفدار بازی‌های کنسولی هستند قطعا نسخه‌های فیفا را هم تجربه کردند. از این رو همیشه با این سوالات مواجه هستند که چرا بازی دسته را نمی‌شناسد یا چرا دکمه‌های آن خوب عمل نمی‌کند؟ در نهایت این موضوع باعث می‌شود که همه توجه‌ها به باگ داشتن بازی جلب شود.

شاید علاقه مند به آشنایی با بازی های موبایل با دسته باشید

اما بیشتر این موضوعات به این دلیل است که تنظیمات به صورت درست بر روی کنسول و یا کامپیوتر اجرا نمی‌شود تا شرایط ایده‌آل برای بازی ایجاد شود. در این مقاله قصد داریم تا به شما تنظیم دسته برای بازی فیفا بر روی کامپیوتر را آموزش دهیم.

اموزش اجرای بازی فیفا موبایلمراحل تنظیم دسته برای بازی فیفا موبایل

در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا از بازی کردن خسته نشوید و به نوعی مشکلات متعددی که برای دسته بوجود می‌آید شما را درگیر نکند این است که باید برای کنسول خودتان یک دسته خوب و باکیفیت تهیه کنید.

در غیر اینصورت فیفا موبایل شما را به عنوان یک کاربر نامعتبر می‌شناسد و در نهایت از بازی شما را بیرون می‌کند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مراحل فیفا موبایل برای گیمرها به پایان نرسد. پس برای اینکه بهترین نتیجه را برای تنظیمات دسته ایجاد کنید باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. در اولین مرحله باید به این موضوع دقت کنید که ویندوز شما دارای چه ظرفیتی است؛ یعنی باید بدانید که حجم بازی که دانلود کرده‌اید با بیت ویندوز شما سازگار است یا خیر. البته بهتر است که فایل‌هایی با حجم کم را دانلود کنید تا از این لحاظ شاهد مشکلاتی از قبیل سخت اجرا کردن بازی نباشید.
  2. بازی را نصب کنید، در این مرحله باید اینترنت خود را خاموش کنید. سپس آیکون بازی بر روی دسکتاپ نمایش داده خواهد شد که باید آن را انتخاب کنید تا بازی اجرا شود.
  3. اما قبل از اینکه بازی را اجرا کنید باید متوجه باشید که دسته بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ موجود است، در غیر اینصورت تنظیمات بی فایده خواهد بود.
  4. در ادامه شاهد پیامی خواهید بود که باید بر روی گزینه Create کلیک کنید.
  5. به پیغام‌ها توجه نکنید؛ بعد از اینکه پیغامی دریافت نکردید باید به قسمت دکمه پایین پنجره توجه کنید و گزینه auto را انتخاب کنید.
  6. در این قسمت باید گزینه save را انتخاب کنید و از برنامه خارج شوید.

تقریبا کار به پایان رسید و تنها با انتخاب xinput که نام پوشه‌ای است ‌می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید.

جا به جایی دکمه دسته در بازی فیفا موبایل

اما سوال دیگری که برای کاربران ایجاد می‌شود این است که “چگونه دکمه‌ها را در بازی فیفا موبایل برای دسته نیز جا به جا کنیم؟” خب این موضوع باز هم بستگی به تنظیماتی دارد که در مراحل قبلی با آن آشنا شدید. اما این بخش هم خود ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باید با هرکدام از آن‌ها نیز آشنایی داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

جا به جا کردن دکمه‌ها برای بازی فیفا موبایل می‌تواند به شما کمک کند تا بازی را راحت‌تر و به نوعی که با آن آشنا هستید پیش ببرید. برای مثال اگر قصد دارید که جای پاس دادن و یا شوت کردن را عوض کنید، باید بر روی گزینه منو کلیک کنید و سپس گزینه record را انتخاب کنید.

 در این صورت با استفاده از راهنمایی‌ که بر روی دسته ایجاد می‌شود (شروع به روشن و خاموش کردن دکمه می‌کند) می‌توانید دکمه خودتان را تنظیم کنید.

تا اینجای مقاله قصد داشتیم تا راه‌هایی که به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی بازی را بر روی دسته تنظیم کنید را آموزش دهیم. اما در ادامه قصد داریم تا شما را با چگونگی تنظیم پوشه Xinput آشنا کنیم.

فیفا موبایلچگونه پوشه Xinput را در بازی فیفا موبایل تنظیم کنیم؟

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به منظور راحت‌تر شدن کارتان آن را انجام دهید این است که پوشه Xinput که به صورت Xinput3-1 نمایش داده می‌شود را به Xinput1-4 تبدیل کنید. به این موضوع حتما توجه کنید چون رد شدن از آن باعث می‌شود تا بی خود و بی جهت از بازی بیرون انداخته شوید.

اینکه چگونه نام یک پوشه را نیز تغییر دهید نیز به یادگیری برخی از مراحل دارد. در این قسمت شما باید به عنوان یک گیمر بازی فیفا موبایل، 3 فایلی که در پوشه Xinput ایجاد می‌شود را به کلی پاک کنید. از این موضوع نترسید زیرا پاک کردن این سه فایل ایجاد شده در پوشه صدمه‌ای به نصب بازی نخواهد زد.

منظور از حذف سه فایل یعنی

  • ini
  • Xinput 1-3
  • خود برنامه

بعد از اینکه این سه فایل را حذف کردید، مجددا وارد بازی شوید و با اجرای آن دوباره از آن خارج شوید. نگران نباشید این موضوع مشکلی برای اجرای آن ایجاد نخواهد کرد.

بعد از این مرحله دوباره برنامه را به درون پوشه فیفا بریزید و تنظیمات مربوط به دسته را برای بازی اعمال کنید. در این قسمت حتما باید دکمه save را بزنید زیرا در غیر اینصورت باید تمام مراحل را از اول طی کنید.

بعد از اینکه سیو را انتخاب کردید، نام هیچ یک از فایل‌های موجود را تغییر ندهید و مجددا وارد بازی شوید. حالا می‌توانید با خیال راحت وارد بازی شوید نام پوشه را از Xinput1-3 به Xinput1-4 تغییر دهید. تنظیمات دسته شما برای بازی فیفا موبایل تکمیل شد.

جمع بندی درباره فیفا موبایل

بازی فیفا موبایل از بازی های محبوب در بین گیمرهای می باشد و هر روز به طرفداران این بازی افزده می شود. اگر قصد دارید در این بازی پیشرفت کنید و نسبت به رقبای خود جلو بیفتید، شما به سکه فیفا موبایل نیاز دارید. با سکه یا پوینت بازی FIFA Mobile شما می توانید بهترین بازیکنان را خریداری کنید و به امکانات بیشتری از بازی دسترسی داشته باشید. برای خرید سکه بازی فیفا موبایل شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید. با خرید از این فروشگاه شما می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی خود را دریافت نمایید و از بازی خود لذت ببرید. همچنین شما می توانید سوالات خود را در مورد بازی و خرید جم با مشاورین این وب سایت در میان بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support