سارا کانر و ترمیناتور هر دو وارد Fortnite شده اند

  • تاریخ ثبت
  • بازدید 917
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سارا کانر و ترمیناتور از جمله شخصیت‌های فیلم‌های ترمیناتور به شمار می‌روند. این دو شخصیت توانسته‌اند محبوبیت بالایی را به دست بیاورند. از این رو خبری که برای شما داریم، به احتمال بسیار قوی می‌تواند شما را خوشحال و راضی کند. دو شخصیتی که در ابتدای متن نام آن‌ها را بردیم، به تازگی و اخیرا به بازی محبوب فورتنایت اضافه شده‌اند. به همین دلیل شما این قابلیت را خواهید داشت تا از اسکین آن‌ها در این بازی مهیج نیز نهایت بهره و استفاده را داشته باشید. در ادامه به صورت کامل‌تر شما را با این خبر آشنا خواهیم کرد. پس اگر به جزئیات آن علاقه دارید، تا انتها ما را همراهی کنید. سرگرمی عجیب‌وغریب و شگفت‌انگیز است و بازیکنان می‌توانند برخی از استراتژی‌ها و موقعیت‌های واقعاً عجیب‌وغریب را جمع کنند. برای اشنایی بیشتر با بخش اخبار بازی سایت ایران موجو همراه باشید.

جدیدترین اخبار بازی از Fortnite چه می‌گوید؟

مجموعه فیلم‌های ترمیناتور توانسته بوده‌اند چندین شخصیت و آیتم تزئینی را به خود اختصاص دهند. در واقع می‌توان اینطور بیان کرد که بخشی از محبوبیت این فیلم‌ها به دلیل شخصیت‌های جذاب و قدرتمندی بودند که داشت. به همین علت فورتنایت برای جذب بیشتر مخاطب و البته رضایت، تصمیم گرفت تا از سارا کانر و T-800 در فروشگاه خود استفاده کند. از این رو اگر سری به فروشگاه این بازی مهیج بزنید، می‌توانید شخصیت ذکرشده و همچنین چندین آیتم تزئینی را مشاهده کنید و در نهایت از آن‌ها بهره‌مند شوید.

اگر دنبال‌کننده مجموعه ترمیناتور هستید، به احتمال قوی با ربات T-800 آشنایی دارید. زمانی که شما به فروشگاه بازی Fortnite مراجعه کرده‌اید، علاوه بر اسکین شخصیت سارا کانر امکانات و پیشنهادات دیگری نیز در اختیار شما گذاشته خواهد شد. دست اسکلتی ربات T-800 و همچنین یک چاقو که مخصوص مبارزه طراحی و تعبیه شده است، نمونه‌ای از این موارد به شمار می‌روند. برای خریداری این پک کامل شما نیازمند 1800 وی باکس هستید.

سارا کانر و ترمیناتور
سارا کانر و ترمیناتور

با استفاده از خرید جم و الماس فری فایر این بازی های جذاب را راحت تر بازی کنید

خریداری اسکین ربات T-800 و قابلیت‌هایی که مشاهده خواهید کرد

اگر می‌خواهید برای خرید ربات T-800 به فروشگاه بازی مراجعه کنید، می‌توانید همراه با آن یک آیتم که مانند کوله‌پشتی هست را نیز به دست آورید. این آیتم تحت عنوان Uplink Back Bling شناخته شده است و شما آن را با همین نام ذکرشده در فروشگاه مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این شما می‌توانید تم اسکای نت را نیز به دست بیاورید. همچنین از دیگر امکاناتی که در دسترس شما قرار خواهد گرفت، یک تبر است. این تبر نیز با نام Techno-Grip خوانده می‌شود و به علت ظاهر فضایی و زیبایی که دارد، توجه کاربران و بازیکنان را به سمت خود جلب خواهد کرد. برای خریداری این پکیج کامل نیز شما به 1500 وی باکس نیاز دارید. اگر تنها به دنبال تبر ذکرشده هستید، می‌توانید با پرداخت 800 وی باکس آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

حمایت شدید اپیک گیمز از Fortnite

اگر نگاهی به چند وقت اخیر بیندازید، متوجه خواهید شد که اپیک گیکز توانسته در هر زمینه‌ای از فورتنایت حمایت کند و به نوعی ارادت خود به آن را نشان دهد. آخرین اقدامی که می‌توانید از آن مشاهده کنید نیز اضافه شدن سارا کانر و ترمیناتور است که این روزها سروصدای زیادی کرده است. این پایان کار نخواهد بود. چرا که بر اساس شایعات و اطلاعات درز شده در آینده‌ای نه چندان دور شاهد خواهید بود که شخصیت‌های دیگری از هالیوود نیز به این بازی یعنی Fortnite اضافه می‌شوند و شما با مراجعه به بخش فروشگاه می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

شخصیت‌های شکارچی، کریتوس، مستر چیف، گرین اردو و همچنین دو نمونه از شخصیت‌های والکینگ دد در بین این موارد جای داده می‎شوند. قبل از این اقدام نیز، شاهد خبرهای دیگری بودیم. خبرهایی که اضافه شدن شخصیت‌ها و کاراکترهای دیگری را به نمایش می‌گذارند که از آن‌ها می‌توانیم به نینجا، مندلورین، بیبی یودا و… اشاره کرد.

در کدام دستگاه‌ها می‌توان از اسکین سارا کانر و ربات T-800 بهره برد؟

برای پیدا کردن جواب این سوال در ابتدا باید از خود بپرسید که فورتنایت بر روی کدام کنسول‌ها قابلیت اجرا دارند. پی سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس سری ایکس جزو مواردی هستند که می‌توان فورتنایت را بر روی آن‌ها به اجرا در آورد. از این رو هیچ فرقی نمی‌کند از کدام این دستگاه‌ها بهره می‌برید. شما در هر حالتی این قابلیت را خواهید داشت تا سارا کانر و ترمیناتور تازه اضافه‌شده را انتخاب و خریداری کنید و در نهایت بیشترین بهره را از هر کدام آن‌ها ببرید.

سارا کانر و ترمیناتور
سارا کانر و ترمیناتور

خرید اسکین‌های ذکرشده تنها با واحد پول Fortnite قابل خریداری هستند

متاسفانه یا خوشبختانه آیتم‌ها و شخصیت‌هایی که به تازگی در داخل فروشگاه فورتنایت جای گرفته‌اند، تنها با کمک واحد پول این بازی قابل خریداری هستند. V-Bucks اصطلاحی است که برای این واحد پول به کار گرفته می‌شود. به همین علت شاید افراد زیادی باشند که وی باکس کامل برای خریداری این اسکین‌های جذاب را نداشته باشند. در این حالت برد را کسی کرده است که در فصل قبل بازی فورتنایت وی باکس‌هایی را برای خود ذخیره نگه داشته باشد. اگر این کار را انجام داده‌اید، می‌توانید با خیال راحت به خرید اسکین‌ها و امکانات جانبی و ضروری خودتان بپردازید. ولی در صورتی که واحد پول Fortnite را به اندازه کافی نداشته باشید، تنها باید با پول واقعی خرید خودتان را نهایی کنید.

اگر گیمر حرفه‌ای سری بازی‌های فورتنایت باشید، به احتمال زیاد می‌توانید هر وی باکس چند دلار است. هر 1000 وی باکسی که شما برای خرید اسکین‌ها و امکانات مختلف نیاز داشته باشید، با 8 دلار برابری می‌کند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید پکیج کامل Future War Bundle را داشته باشید، باید 2800 وی باکس را در موجودی حساب خود ذخیره کرده باشید. در غیر این صورت مستلزم به پرداخت حدودا 24 دلار خواهید بود. این بسته تجهیزات مختلفی را به خود اختصاص داده است و به نوعی می‌توان گفت ارزش خرید را برای گیم بازان حرفه‌ای دارد. از جمله تجهیزات می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات سارا کانر
  • بازوی اسکلت Back Bling که در T-800 است.
  • تجهیزات کامل T-800
  • تم زیبا و جذاب اسکای نت
  • چاقو و تبر برای مبارزه

این بسته می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای قدرت بخشیدن به شما باشد. از این رو اگر می‌خواهید از یک بسته بیشترین ضربه را دریافت کنید، Future War Bundle تنها با پرداخت 2800 وی باکس امکان‌پذیر خواهد بود. امیدواریم از این مطلب سایت ایران موجو استفاده کرده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support