ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر بازی فری فایر

خرید جم بازی فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 6930
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی فری فایر (Free Fire) از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم است که با وجود عمر کوتاه خود در سال های اخیر توانسته موفقیت های متعددی کسب کند و به رقیب سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های محبوب و مشهور موبایلی مانند پابجی موبایل، کالاف دیوتی، فورتنایت و… تبدیل شده است.  برای آنکه بازیکنان بتوانند سطوح مختلف بازی را پشت سر بگذارند و سطح خودشان را ارتقا بدهند. یکی از جذاب ترین سطوح بازی فری فایر سطح گرند مستر است که بازیکنان می توانند رقابت های جذابی در آن داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین آموزش رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

همانطور که عنوان شد بازی Free Fire یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و اکشن می باشد که اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  ساخته شد و شرکت سنگاپوری  Garena  آن را برای گوشی های موبایلی منتشر کرد. این بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. در بازی فری فایر 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید از تمامی امکانات و تجهیزات بازی استفاده کنند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند و در برابر دشمنان و موانع مقاومت کند.

این بازی با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه خودش در سال 2018 به عنوان پر دانلودترین بازی موبایلی جهان شناخته شد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان مواردی همچون داشتن گیم پلی سریع، روان و اعتیادآور، گرافیک باکیفیت و عالی با داشتن موتور گرافیکی یونیتی، نقشه ها، سلاح ها، وسایل نقلیه و … متنوع و متعدد، امکان بازی با سایر بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین و موسیقی های متن عالی و صداگذاری های بی نظیر را نام برد.

همچنین بخوانید: ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی فری فایر

سطح گرند مستر بازی فری فایر و نحوه رسیدن به آن

در بازی فری فایر بازیکنان می توانند با پشت سر گذاشتن ماموریت ها و مراحل مختلف چالش های جذابی را تجربه کنند و به سطوح مختلفی بروند. سطح گرند مستر بازی فری فایر یکی از سطوح بازی است که جذابیت های متعددی برای گیمرها دارد. افزایش رنک و سطوح بازی در این بازی برای گیمرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بازیکنان باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که بتوانند به سطوح بالاتر بروند. از مهم ترین نکاتی که بازیکنان باید رعایت کنند تا به سطح گرند مستر بازی برسند باید موارد زیر را نام برد.

رسیدن به سطح گرند مستر فری فایررسیدن به سطح گرند مستر فری فایر: انتخاب مود مناسب

بازی های بتل رویال و خصوصا بازی فری فایر در مودها و حالت های مختلفی اجرا می شوند و بازیکنان برای آنکه بتوانند رنک خودشان را ارتقا بدهند و به سطوح بالاتر بروند باید یک مود مناسب انتخاب کنند. چنانچه بازیکنان در رقابت های تیمی یک ترکیب ثابت برای خودشان داشته باشند و یا اینکه بعضی از مواقع با تعدادی از گیمرها حرفه ای یک ترکیب برای خودشان تشکیل می دهند بهترین کار این است که بازی به صورت گروهی انجام و اجرا شود. بازیکنان در این حالت باید هماهنگی بالایی با هم تیمی های خود داشته باشند که بتوانند Booyah  بیشتری به دست بیاورند.

چنانچه بازیکنان توسط هم تیمی های خود پوشش داده شوند می تواند بسیار عالی و فوق العاده باشد بنابراین بازیکنان باید تا جای ممکن در رقابت های تیمی از یک استراتژی و تاکتیک ویژه تبعیت کنند و وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند. چنانچه گیمرها در جریان بازی هم تیمی ثابتی ندارند می توانند به صورت دو نفره یا انفرادی بازی را اجرا کنند. اگر بازیکنان قادر به شناسایی همی تیمی های خود نباشند ممکن است اجرای بازی به شکل گروهی به ضرر آنها باشد و مدت زمان زیادی به طول بینجامد.

رسیدن به سطح گرند مستر Free Fire: انتخاب کاراکتر مناسب

در بازی فری فایر گیمرها می توانند از کاراکترهای مختلفی استفاده کنند که هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. چنانچه بازیکن بازی را به صورت 2 نفره اجرا می کند باید کاراکتری را انتخاب کند که بتواند کاراکتر هم تیمی خودش را تکمیل کند. به عنوان مثال بازیکنی که قصد دارد کاراکتر تک تیرانداز را داشته باشد بهترین گزینه برای او کاراکتر لورا می باشد.

چنانچه گیمر قصد داشته باشد که بازی را به صورت انفرادی اجرا کند باید بر اساس گیم پلی و استراتژی، تاکتیک و سبک بازی خودش کاراکتر مورد نظر خودش را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر بازیکن قصد داشته باشد که به عنوان یک بازیکن تهاجمی بازی را شروع کند قطعا می تواند بسیار بهتر از آن باشد که بازیکن بخواهد بازی را به عنوان یک بازیکن محافظه کار انجام دهد.

!!! برای خرید جم فری فایر خیلی ارزان می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر: انتخاب اسلحه مناسب

تنوع و تعدد سلاح ها در بازی فری فایر نیز یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های بارز این بازی به شمار می رود که می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. انتخاب سلاح مناسب نیز از جمله مهم ترین نکاتی است که بازیکن باید برای ارتقای سطح بازی خود به سطح گرند مستر بازی فری فایر انجام دهد.

در حقیقت بازیکنان باید بر اساس مود و کاراکتری که انتخاب کرده اند باید سلاح خود را انتخاب کنند. در انتخاب سلاح بازیکن باید قابلیت ها و ویژگی های آن را در نظر بگیرد و متناسب با استراتژی ها و تاکتیک های خودش این کار را انجام دهد. استفاده از حیوان پاندا در بازی فری فایر می تواند گزینه بسیار خوبی برای گیمرها باشد چرا که این حیوان می تواند در جریان بازی و هنگام انتخاب کاراکتر و سلاح ها به خوبی از بازیکن پشتیبانی کند. در انتخاب سلاح مناسب باید به نبردهای دوربرد، متوسط و نزدیک توجه شود.

مهم ترین نکات برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

همانطور که گفته شد بازیکنان برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر باید به نکات مختلفی مانند انتخاب مود مناسب، انتخاب کاراکتر مناسب و انتخاب سلاح مناسب توجه ویژه ای شود. علاوه بر نکات گفته شده بازیکنان می توانند نکات دیگری را نیز مورد توجه قرار دهند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. مهم ترین نکات شامل موارد زیر هستند:

  • غارت کردن سلاح ها و زره ها را از واجب ترین کارها در این بازی می باشد
  • هنگام اجرای بازی به صورت دو نفره بازیکنان نباید به هیچ وجه از هم تیمی خودشان فاصله بگیرند و در کنار هم حرکت کنند.
  • گیمرها باید تلاش کنند همیشه از Gloo Walls ها در اطراف خود استفاده کنند تا یک پوشش مناسب و عالی داشته باشند
  • بازیکنان نباید تحت هیچ شرایطی شنا کنند چرا که در این حالت نمی توانند از سلاح های خودشان استفاده کنند.
  • بازیکنان باید به صورت صحیح و هوشمندانه از وسایل نقلیه استفاده کنند و اجازه ندهند که این وسایل موقعیت مکانی آنها را فاش کند.
  • بازیکنان باید در صورت لزوم از Air Drop ها استفاده کنند. البته ممکن است این ایردراپ ها باعث شود که دشمنان از بازیکن به عنوان طعمه استفاده کنند.

رسیدن به سطح گرند مستر فری فایرخرید جم فری فایر در ایران موجو

هرچند که سازندگان بازی فری فایر تمام تلاش خود را کرده اند که امکانات، تجهیزات، مهمات، سلاح ها، کاراکترها و مودهای مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار بدهند و چالش های مختلفی را پیش روی آنها قرار بدهند اما بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر ارزان از سایت های معتبری مانند ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) از همه امکانات بازی استفاده کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل خود شخصی سازی کنند. جم فری فایر در خرید سلاح، کاراکتر و… اهمیت بالایی دارد و کمک زیادی به ارتقای سطح بازیکنان به سطح گرند مستر بازی فری فایر می کند.

سخن پایانی درباره رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

بازی Free Fire از جمله محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم است که می تواند جذابیت ها و چالش های متعدد و متنوعی برای گیمرها داشته باشد. در این بازی امکانات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارد که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار است. گیمرها برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر لازم است که نکات و قواعد مختلفی را رعایت کنند که مهم ترین آنها انتخاب کاراکتر، سلاح و مود مناسب می باشد.

شما برای ما از رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش جم بازی از بهترین و معتبرترین سایت ها می باشد و شما می توانید با خرید از آن یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • امیر محمد رهبر دهقان

    عالی

iranmojo online support