ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر بازی فری فایر

ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر بازی فری فایر

رده‌بندی در بازی فری فایر براساس رنک‌ بازیکنان انجام می‌شود و هرچه رنک بالاتری داشته باشید، احترام بیش‌تری از سوی بازیکنان دیگر دریافت خواهید کرد. سیستم رنک بازی فری فایر در بتل رویال اصلا پیچیده نیست؛ همه بازیکنان از اولین و پایین‌ترین رنک، Bronze I، شروع می‌کنند و باید خودشان را تا بالاترین رنک یعنی Heroic برسانند. با این حال یک سطح بالاتر از سطح قهرمانانه وجود دارد که تنها ۳۰۰ نفر از بازیکنان می‌توانند به آن دست پیدا کنند؛‌ این سطح گرند مستر نام دارد. در ایران موجو علاوه بر خرید جم فری فایر در این محتوا به بررسی ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر میپردازیم.

سطح گرند مستر فری فایر چیست؟

سطح گرند مستر در واقع رنکی است که برای هر منطقه و ریجن در نظر گرفته می‌شود و تنها ۳۰۰ نفر از بازیکنان یک ریجن می‌توانند به این سطح دست پیدا کنند و پس از سطح Heroic قرار گرفته شده است. در واقع سطح گرند مستر را میتوان بالاترین سطح فری فایر دانست که همه بازیکنان آرزو دارند به آن برسند و برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر، به ۴۲ Booyah نیاز خواهید داشت؛ در نتیجه باید ۴۲ بار به شکل پشت سر هم در بتل رویال پیروز شوید تا بتوانید مثلا از سطح Gold I به سطح گرند مستر برسید.

اگر بازیکن حرفه‌ای باشید، این کار را میتوانید در یک روز انجام دهید و هر بازی بتل رویال فری فایر حداکثر ۱۵ دقیقه طول می‌کشد، اگر برای رسیدن به ۴۲ Booyah، به ۵۰ بازی نیاز داشته باشید، میتوانید در کم‌تر از ۱۵ ساعت به سطح گرند مستر برسید. در واقع این عجله و محدودیت برای آن است که سطح گرند مستر دارای یک ظرفیت محدود است و هرچه زودتر بتوانید به آن برسید، بیش‌تر از مزیت‌های مختلف آن بهره‌مند خواهید شد.

رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

آموزش رسیدن به سطح گرند مستر بازی فری فایر

یکی از نکاتی که باید بدانید، این است که رسیدن به رنک‌های بالاتر فری فایر در بازی‌های تیمی و اسکواد، کار نسبتا سخت‌تری است و ممکن است کیل‌هایتان توسط هم‌تیمی‌هایتان دزدیده شوند یا یک یا دو نفر از هم‌تیمی‌هایتان را از دست بدهید. همچنین اگر یک اسکواد ثابت نداشته باشید، هماهنگ شدن با بقیه بازیکنان در هر بازی می‌تواند تبدیل به یک کابوس شود. به همین دلیل است که بهتر است به شکل سولو یا دونفره بازی کنید تا بتوانید راحت‌تر به رنک‌های بالاتر برسید. در واقع رسیدن به رنک بالاتر در بازی سولو راحت‌تر نیست، بلکه رقیب‌هایتان برای کیل گرفتن و پیروز شدن در این حالت کم‌تر هستند.

راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای دریافت امتیازهای رنک در فری فایر، این است که در هر بازی به حداقل ۳ یا ۴ کیل دست پیدا کرده و ۱۵۰۰ واحد دمیج به دشمنانتان وارد کنید. همچنین حتما باید یک booyah هم کسب کنید تا در مسیر رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر قرار بگیرید. اگر این کارها را در هر بازی انجام دهید، در سریع‌ترین مسیر رسیدن به گرند مستر خواهید بود. همچنین امتیازهای رنک معمولا در بازی‌های دو یا چند نفره کم‌تر از بازی سولو هستند و به همین دلیل بهتر است تا تنهایی بازی کنید و برای شناخت رنک های فری فایر مقاله معرفی و برررسی انواع رنک در فری فایر را بخوانید.

موارد زیر را دنبال کنید تا به راحتی به سطح گرند مستر برسید.

نحوه افزایش رنک بازی فری فایر

  • از ابتدای سیزن شروع کنید
  • فرود مناسب برای رسیدن
  • ایردراپ‌ها را رها کنید
  • با کاور حرکت کنید
  • از کاراکتر ها استفاده کنید
  • تمرین کنید

شما میتوانید با افزایش رنک خود به سطح گرند مستر برسید این نکات شامل کاور کردن و استفاده از کاراکتر و بازی های تیمی میشود که شما با مدریت در این بخش ها شانس خود را برای رسیدن به سطح گرند مستر افزایش دهید.

با توحه با موارد زیر شما میتوانید به سطح گرند مستر برسید:

از ابتدای سیزن شروع کنید برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

تقریبا هر دوماه یک‌بار، یک سیزن جدید در فری فایر آغاز می‌شود و اولین روز هر سیزن بهترین زمان است که تلاش کنید به رنک گرند مستر برسید و هرچه بیش‌تر بازی کنید، راحت‌تر به این سطح می‌رسید. با این حال حواستان باشد که ممکن است امتیاز منفی هم بگیرید و از هدفتان دورتر شوید و در روز اول، شانس بیش‌تری دارید تا به سطح گرند مستر برسید و در این سطح باقی بمانید، هرچه بیش‌تر صبر کنید، ظرفیت این سطح پر می‌شود و دیگر نمی‌توانید تا سیزن بعد به این راحتی به این سطح برسید.

فرود مناسب برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

مسیر رسیدن به booyah، از همان لحظه اول که در مپ بازی فرود می‌آیید،‌ آغاز می‌شود و درنتیجه بسیار مهم است که کجا فرود می‌آیید و از آن‌جایی که به ۳ یا ۴ کیل برای دریافت امتیاز رنک در هر بازی نیاز دارید، باید روی بقا و لوت مناسب تمرکز کنید که برای این کار باید منطقه‌ای را برای فرود انتخاب کنید که از مسیر هواپیما دورتر باشد؛ در این صورت با دشمنان کم‌تری در همان اول بازی روبه رو خواهید شد.

لازم نیست زمانی که تجهیزات مناسب ندارید، درگیر نبردهای مختلف شوید ولی در عوض، روی لوت کردن و به دست آوردن تجهیزات مناسب تمرکز کنید و به مکانی بروید که به راحتی بتوانید ۳ یا ۴ کیل بگیرید و حواستان باشد که زمان زیادی را صرف لوت کردن نکنید، در این صورت ممکن است بیرون محدوده امن بازی گیر کنید و برای لوت کردن باید شما مکان های خوب را بشناسید که در مقاله بهترین مکان های لوت فری فایر میتوانید با آن ها آشنا شوید.

ایردراپ‌ها را رها کنید برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

این ترفندی است که بسیاری از راهنماهای موجود در اینترنت به شما آموزش نمی‌دهند ولی حقیقت این است که هرچه رنکتان در فری فایر بالاتر برود، با دشمنان قوی‌تری روبه رو خواهید شد و بازی‌هایتان سخت‌تر می‌شوند. این بازیکنان می‌دانند که چگونه در نزدیکی ایردراپ‌ها تله بگذارند و چگونه آن‌ها را از آن خودشان کنند.

درنتیجه نزدیک ایردراپ‌ها هم نشوید؛ مخصوصا اگر به شکل سولو بازی می‌کنید و تقریبا همان لحظه‌ای که ایردراپ را برای لوت کردن باز کنید، به سرعت هدشات خواهید شد و در رنک‌های بالاتر ایردراپ‌ها به اندازه‌ای که فکر می‌کنید مفید نیستند. هدف نهایی‌تان در بازی‌های رنکد باید پیروزی و گرفتن تعداد کیل مناسب باشد که با این حال اگر حتما باید از ایردراپ سلاح یا تجهیزاتی را بردارید، حتما قبل از آن کوله پشتی خودتان را خالی کنید تا لوت‌ها به شکل اتوماتیک برداشته شوند و در این صورت دیگر زمان اضافی را برای مرتب کردن لوت خود نمیکنید و میتوانید سریعا از آن منطقه دور شوید.

با کاور حرکت کنید برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

بزرگ‌ترین اشتباهی که میتوانید در بتل رویال‌های رنک‌دار انجام دهید، این است که در مناطق باز مپ بدون هیچ کاوری حرکت کنید و هرچه سطحتان در بازی بالاتر برود، دشمنانتان حرفه‌ای‌تر خواهند شد و اکثر این دشمنان اسنایپرهایی هستند که میتوانند از فاصله‌ای بسیار دور به راحتی شما را هدشات کنند، حتی اگر در حال دویدن باشید پس در نتیجه همیشه با کاور گرفتن حرکت کنید و بدون کاور در مناطق باز مپ قرار نگیرید.

یکی از بهترین کارها این است که از یک وسیله نقلیه استفاده کنید که یک ماشین می‌تواند به عنوان سلاحی برای زیر گرفتن دشمنان استفاده شود و علاوه بر آن به عنوان یک کاور دائمی در مقابل شلیک دشمنان عمل می‌کند پس درنتیجه باید همیشه یک کاور در زمان حرکت داشته باشید.

از دیوارها و پنجره‌ها برای نگاه کردن به داخل ساختمان‌ها استفاده کنید و بدون داشتن کاور و در فضاهای باز لوت‌ها و تجهیزات خودتان را مرتب نکنید پس اگر در فضای باز مجبور به نبرد شوید، حواستان باید به تمام جهات باشد؛ در این فضا ممکن است از هر سمتی به شما شلیک شود و برای این که بتوانید در ۵۰ بازی به Booyah برسید، باید این اطلاعات را دائما کنترل کنید.

در زمان رسیدن به آخر بازی، قبل از همه بازیکنان به داخل محدوده امن برسید و همیشه داخل محدوده امن باشید و تلاش کنید تا در مرکز آن قرار بگیرید که در این صورت می‌توانید کاور گرفته و دشمنانی را که با عجله وارد محدوده می‌شوند، از بازی حذف کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا همیشه در محدوده امن باشید و لازم نیست تا در زمان کوچک شدن محدوده، هیجان‌زده شوید و با عجله عمل کنید.

زمانی که از مکانی به مکان دیگر نقشه می‌روید، کم‌ترین صدای ممکن را ایجاد کنید و از شلیک‌های اشتباه یا به اصطلاح misfireها خودداری کنید که این شلیک‌ها مکان شما را به دشمنان لو می‌دهند و در سطوح بالاتر، تنها یک شلیک اشتباه باعث می‌شود تا دشمن شما را به راحتی هدشات کند و یادتان باشد که بقا در فری فایر کاملا با مخفی‌کاری و Stealth به دست می‌آید، نه با کمپ کردن.

از کاراکترهای فری فایر مناسب استفاده کنید

یادتان باشد که بهترین راه برای رسیدن به Booyah، این است که به شکل پسیو بازی کرده و به بقا فکر کنید پس در نتیجه باید کاراکتری را انتخاب کنید که توانایی‌هایی بر این اساس داشته باشد و کاراکتری که بتواند HP از دست‌رفته را جبران کند و مانع مرگ شما شود، بهترین کاراکتر برای بقا در فری فایر است و کاراکترهایی مانند Alok یا Dimitri می‌توانند از بهترین کاراکترها برای رسیدن به گرند مستر فری فایر باشند برای آشنایی با کاراکتر های بازی فری فایر مقاله حرفه ای ترین کاراکتر های فری فایر را بشناسید را بخوانید.

تمرین کنید برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

هیچ راه دیگری غیر از تمرین کردن برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر ندارید و شما باید تمرین کنید و سطح خودتان را بالاتر ببرید و نمی‌توانید در همان روز‌های اول که بازی را نصب کرده‌اید، به راحتی به سطح گرند مستر برسید. بازیکنان زیادی وجود دارند که سال‌ها زمان گذاشته‌اند و می‌توانند به راحتی شما را از بازی حذف کنند. تمرین کنید و روی بازی زمان بگذارید تا بتوانید به بازیکن بهتری تبدیل شده و راحت‌تر به سطح گرند مستر برسید.

اگر میخواهید درمورد رنک فری فایر اطلاعات بیشتری داشته باشید میتوانید مقاله معرفی و بررسی رنک های سیستم در بازی فری فایر را در رسانه ایموجو بخوانید.

راه شما برای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر چیست؟

در این محتوا بررسی کردیم که چگونه می‌توانید حتی در یک روز، به سطح گرند مستر برسید. در انتها باید بدانید که رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر اصلا کار راحتی نیست و تنها تعداد محدودی از بازیکنان می‌توانند این سطح را از آن خود کنند. با این حال شما هم با تمرین مناسب می‌توانید به یک گرند مستر در فری فایر تبدیل شوید. شما هم راه‌های خودتان را برای رسیدن به این سطح برای ما بنویسید. آیا تا به حال توانسته‌اید به سطح گرند مستر برسید؟

سوالات متداول

گرند مستر فری فایر چیست؟

گرند مستر بالاترین سطح در فری فایر است که تنها تعداد محدودی از بازیکنان در هر سیزن می‌توانند به آن برسند.

چگونه به گرند مستر در فری فایر برسیم؟

به طور کلی باید جزو بهترین بازیکنان باشید تا بتوانید به این سطح برسید اما با ترفندهای این محتوا می‌توانید مسیر آسان‌تری را در رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر داشته باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • Rashid

    عالی

    • پشتیبانی ایران موجو

      ممنون از شما 🙏

  • امیر محمد رهبر دهقان

    عالی

iranmojo online support