آشنایی با قدرت و ویژگی های شخصیت کارلو پابجی موبایل

کاراکترهای بازی پابجی موبایل

شخصیت کارلو پابجی موبایل را میشناسید؟ بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که به داشتن تنوع بالا شهرت زیادی دارد و سالانه صدها میلیون گیمر از سراسر جهان جذب این بازی می شوند. شخصیت ها و کاراکترهای موجود در این بازی نیز تعدد و تنوع مناسبی دارند و هر زمانی که نسخه و سیزن جدیدی از بازی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد تغییراتی در کاراکترهای بازی به وجود می آید و تعدادی نیز به آنها اضافه می شوند. شخصیت هایی که در این بازی حضور دارند هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند و لذت یک بازی بتل رویال را برای گیمرها چند برابر می کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی شخصیت کارلو (carlo) پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال شناخته می شود که در سال های اخیر توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد. این بازی ابتدا در سال 2017 به وسیله کمپانی مشهور بلوهول ساخته شد و شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های محبوب و جذابی همچون مایکروسافت و ایکس باکس منتشر کرد. بسیاری از بازیکنان سراسر جهان از این بازی استقبال کردند و همین امر باعث شد که سازندگان بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 طراحی و منتشر کنند.

 در این بازی بازیکنان در یک نقشه به مساحد 8 در 8 کیلومتر قرار دارند و باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که زنده بمانند و در پایان بازی بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. بازی پابجی موبایل ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی مانند گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، داستان منظم، تنوع بالای سلاح، نقشه و مراحل، موسیقی و صداگذاری های عالی و… دارد که باعث محبوبیت بالای آن شده است.

معرفی شخصیت کارلو (carlo) بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی پابجی موبایل هر چند وقت یک بار اقدام به انتشار نسخه ها و سیزن های به روز شده بازی پابجی موبایل می کنند و هر کدام از این سیزن ها از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند که می توانند چالش ها و تنش های جذاب و هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه داشته باشند. تنوع بالای کاراکترهای بازی از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می رود که بازیکنان در هر سیزن می توانند شاهد شخصیت های جدید یا ویژگی های جدید برای شخصیت های قدیمی باشند.

 شخصیت کارلو (carlo) همانند شخصیت سارا از جمله محبوب ترین شخصیت های موجود در این بازی است که بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند. البته گیمرها باید بدانند که استفاده از این شخصیت نیازمند پشت سر گذاشتن ماموریت های مختلفی می باشد. این کاراکتر در سیزن ها و نسخه های به روز شده بازی با داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. شخصیت کارلو (carlo) ظاهر بسیار جذابی دارد و شباهت های بالایی به یک جنگجوی خطرناک و حرفه ای دارد.

  • بازیکنانی که سابقه بیشتری در استفاده از بازی پابجی موبایل دارند و یک گیمر حرفه ای می باشند قادر هستند با استفاده از یوسی های ذخیره شده خود این شخصیت را خریداری کرده و از آن استفاده کنند وکاربرانی که تازه شروع به بازی کردن در صورت علاقه مندی به این شخصیت میتوان با خرید یوسی این شخصیت را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنند. بازیکنان می توانند با استفاده از این شخصیت در ایونت های مختلفی شرکت کنند و جوایز روزانه و کوپن ها را دریافت کنند.

شخصیت کارلو پابجی موبایلچگونگی آنلاک کردن شخصیت کارلو (carlo) در PUBG Mobile

آنلاک کردن شخصیت کارلو (carlo) یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از بازیکنان با آن مشکل دارند. این شخصیت فقط از طریق ماموریت های روزانه قابل آنلاک شدن است. در حقیقت در طول روز ماموریت ‌های جدیدی به گیمرها داده می شود و کوپن هایی که برای آنلاک کردن شخصیت کارلو می توان استفاده کرد بعد از اتمام ماموریت ها به گیمر تعلق خواهد گرفت.

اولین کاری که بازیکن باید انجام دهد به اشتراک گذاشتن رویدادهای روزانه با دوستان از طریق واتساپ و یا فیسبوک و سپس کامل کردن ماموریت های روزانه می باشد. بعد از انجام این امور بازیکن می تواند سر نخ هایی به دست بیاورد و می تواند برای دریافت کوپن های شخصیت کارل بر روی گزینه collect ضربه بزند و از آنها استفاده کند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایلماموریت های آنلاک کردن شخصیت کارلو (carlo) پابجی موبایل

بازیکنان برای انجام ماموریت های که برای آنلاک کردن شخصیت کارلو (carlo) لازم است چالش ها و مشکلات عمده ای را تجربه خواهند کرد چرا که این ماموریت ها تفاوت های عمده ای با سایر ماموریت ها دارند. در یکی از این ماموریت ها که در حالت کلاسیک بازی اتفاق می افتد بازیکنان باید مسافتی حدود 1 کیلومتر را طی کنند که در این ماموریت ۶۰ کوپن شخصیت کارلو به او تعلق می گیرد.

هر ماموریتی که بازیکن به اتمام برساند تعدادی کوپن برای شخصیت کارلو به حساب او اضافه خواهد شد. البته نکته ای که بازیکنان باید به آن توجه کنند این است که آنلاک کردن شخصیت کارلو به واسطه به پایان رساندن ماموریت ها تنها تا تاریخ 6 مارس در دسترس می باشد پس بازیکنانی که قصد استفاده از این شخصیت جذاب را دارند نباید وقت خود را هدر دهند. بازیکنان باید حداقل ۲۴۰ کوپن داشته باشند تا بتوانند شخصیت کارلو را آنلاک کنند. بازیکنان باید به صورت روزانه تمام ماموریت هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است را کامل کنند.

شخصیت کارلو پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه در هر سیزن و نسخه بازی پابجی موبایل امکانات و آیتم های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند اما گیمرها می توانند با خرید uc پابجی موبایل از سایت های معتبر به حداکثر امکانات دسترسی داشته باشند و تمامی آیتم های مورد نظرشان را مطابق میل خود شخصی سازی نمایند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که چنانچه نتوانند با تکمیل ماموریت های مختلف کوپن های لازم برای آنلاک کردن شخصیت کارلو (carlo) را به دست بیاورند می توانند با پرداخت یوسی پابجی موبایل این کار را انجام دهند.

سخن پایانی درباره شخصیت کارلو پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل بازیکنان می توانند به واسطه وجود ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مودها، تجهیزات، سلاح و مهمات و کاراکترهای مختلف و متعدد چالش های متنوع و متعددی را تجربه کنند. هر کدام از سیزن های جدید بازی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و جذابیت های خاصی برای گیمرها دارند. شخصیت کارلو (carlo) بازی پابجی موبایل یکی از کاراکترهای محبوب و جذاب است که در نسخه های آپدیت شده بازی قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارد و می تواند عملکرد خوبی در بازی داشته باشد. بازیکنان می توانند از راه های مختلف یا با خرید یوسی پابجی موبایل این شخصیت را آنلاک کنند و از آن استفاده نمایند.

فروشگاه ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما می توانید با خرید از این فروشگاه یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

شما برای ما از شخصیت کارلو پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شخصیت کارلو پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support