فصل شش بازی کال آف دیوتی (Call of Duty)

راهنمای بازی کال اف دیوتی فصل 6
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 604
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

به روز رسانی جدید فصل شش کال آف دیوتی سرشار از هیجان و جذابیت می باشد، به روز رسانی جدید کال آف دیوتی شما را به یک محیط وحشی خواهد برد، فصل ۶ بازی کال آف دیوتی برای شما نقشه های جدید و آیتم های جدیدی آورده است که شما را بیشتر از قبل جذب این بازی خواهد کرد. فصل شش این بازی مانند فصل های قبلی باعث شده است که بازیکن های جدیدی جذب این بازی شوند.

نسخه موبایل Call Of Duty فصل جدیدی را منتشر کرده است که طبق معمول همراه با نقشه های جدید و حالت های جدید می باشد، با انتشار این به روز رسانی بازیکن های جدیدی نیز جذب این بازی شده اند شما در این به روز رسانی شاهد الهام هایی از مدرن وارفر ۲ خواهید شد.

فصل شش بازی کال آف دیوتی یک بار دیگر خود را نشان داده است، این فصل دارای تم وسترن می باشد، جزئیات زیادی نیز دارد که ما سعی کرده ایم آن ها را در این مقاله پوشش دهیم.

اپدین فصل 6 Call Of Dutyبه روز رسانی جدید فصل شش بازی کال آف دیوتی

همان طور که در خبر های قبلی گفته شده بود به روز رسانی جدید کال آف دیوتی نقشه های دیگری را دارد. به عنوان مثال نقشه راست (Rust)، از بازی مدرن وارفر ۲ بر گرفته شده است که بازیکن ها منتظر این بازی بودند. شما در ابتدا در این نقشه در بیابانی قرار می گیرید، علاوه بر آن این نقشه برای حالت های گوناگون از جمله دث مچ (Death match) و دامینیشن (Domination) طراحی شده است.

فصل شش بازی کال آف دیوتی روی نقشه راست (Rust) حالت جدیدی به نام تسخیر پرچم (Capture the Flag) این حالت به صورت آنلاین می باشد. بازیکن های قدیمی این بازی با این حالت آشنایی دارند، زیرا حالت تسخیر پرچم از زمان Unreal Tournament 2 وجود دارد و بسیار پر طرفدار است.

نقشه راست تنها نقشه جدید این بازی نمی باشد، نقشه دیگر سالن (saloon) می باشد. این نقشه که در فصل شش بازی کال آف دیوتی اضافه شده است برای رقابت های جدید تک به تک که از نوع دوئل می باشد، این نقشه در اواسط ماه مه عرضه شد، حالت دوئل فقط مختص این نقشه نیست. یعنی این حالت در نقشه کیل هاوس (Killhouse) نیز وجود دارد.

ویژگی‌های به روز رسانی جدید بازی کالاف دیوتی

ورای همه ی این ها، حالت دیگری در این بازی به نام Kill Confirmed وجود دارد. شما در داخل این حالت شما در ابتدا وادار هستید که دشمن را از بین ببرید و سپس نشان او را بردارید تا امتیاز را به دست آورید. این حالت در واقع همان دث مچ (Deathmatch) است، در این حالت یک چالش جدید عرضه می شود، به نظر می رسد این حالت در فصل شش بازی Call Of Duty مورد استقبال قرار گیرد.

در کنار این قسمت های تازه، بتل پس (Battle Pass) در فصل شش بازی کال آف دیوتی تغییر کرده است. شما در به روز رسانی جدید کال آف دیوتی دیگر مجبور نیستید که چالش ها و ماموریت های مختلف را انجام دهید تا جایزه به دست آورید.

بنابراین شما می توانید با پیشرفت در بازی به آیتم های جدید دست پیدا کنید، خوبی این موضوع این است که شما مجبور نیستید ماموریت هایی را که دوست ندارید انجام دهید. در به روز رسانی جدید کال آف دیوتی تغییراتی نیز در منوی بازی ایجاد خواهد شد، شما در این به روز رسانی باید روی عنصر های جدید تمرکز کنید.

به روز رسانی جدید کال آف دیوتی در روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه به طور رسمی منتشر شد.

برای اینکه بتوانید در این بازی پیشرفت کنید و به تجهیزات پیشرفته بیشتری دسترسی داسته باشید، شما به سی پی یا سکه بازی نیاز دارید. برای خرید CP بازی کالاف دیوتی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر خرید جم ایران موجو اقدام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مقدار سی پی را در اکانت خود دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support