معرفی بهترین سلاح های بازی فری فایر

بهترین تفنگ فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1168
  • دیدگاه 6
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در دنیای رقابتی فری فایر، انتخاب تفنگ مناسب می‌تواند تفاوت بین پیروزی و شکست را رقم بزند. با گسترش سلاح‌ها در فری فایر، تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین تفنگ فری فایر ممکن است چالش‌برانگیز باشد. این مقاله با هدف معرفی بهترین تفنگ‌های فری فایر و ارائه راهنمایی‌هایی برای انتخاب سلاحی که به شما در کسب موفقیت بیشتر در بازی کمک کند، نوشته شده است. بیایید به بررسی ویژگی‌هایی که یک تفنگ را در فری فایر به بهترین انتخاب تبدیل می‌کند، بپردازیم.

اهمیت استفاده از بهترین تفنگ فری فایر

اهمیت استفاده از بهترین تفنگ فری فایربرای تشخیص بهترین تفنگ فری فایرباید با قوانین بازی آشنا شویم. در این بازی شما باید راه بروید، با مناظر زیاد روبه رو شوید و هم زمان دشمنانتان را هم بکشید. چون مساحت بازی نسبتا کوچک و تعداد افراد حاضر در آن بالا هستند، باید کمترین زمان را برای کشتن دشمنانتان در نظر بگیرید. البته باید به این موضوع توجه داشت که نباید در یک مکان بیشتر از چند ثانیه بایستید و همین موضوع هم باعث می‌شود تا انتخاب سلاح مطمئن و قوی را در دستور کار قرار دهید. حال با این اوصاف باید از تفنگ‌های با شتاب بالا و سنگین استفاده کنید.

قوی ترین اسلحه های فری فایر

  • اسلحه UMP
  • اسلحه AUG
  • اسلحه M1014
  • اسلحه Scythe
  • اسلحه M60
  • اسلحه Desert Eagle
  • اسلحه M500
  • اسلحه KAR98K
  • اسلحه TCR
  • اسلحه M1887
  • اسلحه AK 47
  • اسلحه M82B
  • اسلحه SCAR
  • اسلحه MP40
  • اسلحه M14

فری فایر طیف گسترده ای از اسلحه ها را دارد، اما برترین اسلحه در فری فایر کدام است؟ از آنجایی که  Free Fire سبک بتل رویال خود را از بازی پرطرفداری مانند PUBG Mobile گرفته است، منطقی به نظر می‌رسد که دارای طیف منحصر به فردی از سلاح هایی باشد که به راحتی در دسترس بازیکنان قرار گیرند. از این گذشته، بازیکنان برای تضمین پیروزی در این نبرد رویال خشن 50 نفره به این سلاح ها نیاز دارند. از جمله برترین اسلحه فری فایر عبارتند از:

اسلحه UMP

بهترین تفنگ فری فایربازیکنانی که به مبارزه در بازی‌های رویال علاقه ‌مندند، خواهند دید که وجود اس ‌ام‌ جی‌ها در هر بازی، به ویژه در Free Fire، برای ایجاد تجارب مهیج در نبردهای نزدیک بدون فشار زیاد بسیار مفید است. اما برای کسانی که تازه واردند و به اسلحه‌ها و توانایی‌های بازی Battle Royale عادت کرده‌اند، UMP بهترین تفنگ فری فایر برای استفاده در برد نزدیک تا متوسط است.

این اسلحه با سرعت شلیک بسیار بالا و سرعت حرکت قابل توجه، قدرت و زاویه‌ چرخش زیادی را به آن اعطا می‌کند که در مبارزات نزدیک و دائمی باعث مواجهه با سرعت فوق ‌العاده می‌شود. با ویژگی‌های مناسب و دقت برای فواصل نزدیک، UMP یک اسلحه قابل اعتماد است که هم بازیکنان تازه‌ کار و هم بازیکنان حرفه‌ای می‌توانند در شرایط اضطراری از آن بهره‌ ببرند.

اسلحه UMP با لحاظ کردن سرعت بالای شلیک، بارگذاری مجدد و همچنین سرعت حرکت بسیار مناسب آن، از سایر برترین اسلحه فری فایر برتری دارد. اگر به دنبال یک اس ‌ام‌ جی دقیق برای مبارزات نزدیک در بازی هستید، UMP انتخاب مناسبی خواهد بود. قدرت نفوذ قابل توجه آن، می‌تواند از فرار وسایل نقلیه دشمن، به ویژه در حالت‌هایی که مبارزه خارج از ساختمان‌ها اتفاق می‌افتد، جلوگیری کند.

اسلحه AUG

طرفداران بازی‌های بتل رویال از این حقیقت آگاه هستند که برترین اسلحه فری فایر آن‌هایی هستند که توانایی سرعتی برای انجام عملکرد کلیدی مانند تعقیب و نابودی حریفان را دارند. اما در این بین، به دلیل تداوم طولانی مدت در جریان بازی منحصر به فرد  Free Fire، اهمیت دارد که سلاح‌ها اثر خود را حفظ کنند. در این زمینه، AUG نمونه‌ای استثنایی از تفنگ‌های تهاجمی است که برای نابودی سریع تک ‌هدفها و ایجاد فشار سریع بر حریفان، یک انتخاب بی ‌نقص محسوب می‌شود. این تفنگ از تیراژ سریع و برد قدرتمند بهره می‌ برد که به بازیکنان با تجربه بازی‌های رویالی امکان منور کردن بهتری را می‌ دهد.

با سرعت شلیک بالا، AUG برترین اسلحه فری فایر برای حذف سریع هیروها یا پاسداران خطوط مقدم در دوئل‌های هیجان انگیز محسوب می‌شود. هم اکنون تفنگ تهاجمی AUG به عنوان یک اسلحه کمیاب شناخته می‌شود و بیشتر از پیش برای بازیکنان جذاب شده است. افرادی که به حملات سریع علاقه دارند، باید به سراغ اسلحه AUG بروند، زیرا قابلیت‌های آن در ارائه تیر اندازی سریع در حین حرکت، دویدن و همچنین در صحنه‌های فرعی که در بازی‌های بتل رویال رایج است، بسیار کمک کننده خواهد بود.

اسلحه M1014

در بیشتر بازی‌های تیراندازی، از شاتگان به عنوان یک همراه برای نبردهای فاصله نزدیک استفاده می‌کنند، به ویژه برای بازیکنانی که دوست دارند به طور مستقیم با دشمنان مقابله کنند. همینطور در بازی  Free Fire، تفنگ شاتگان به عنوان یک ابزار مهم شناخته می‌شود. این تفنگ برای بازیکنانی که به سلاح‌های پیچیده اطمینان زیادی دارند یک گزینه مناسب است. تفنگ M1014 در این بازی به عنوان یک تفنگ ساچمه‌ای ساده برای مبارزه در فواصل کوتاه بسیار مؤثر است. این تفنگ با سرعت و قدرت بسیار بالایی اقدام به حمله می‌کند اما دقت و برد آن محدود است. این بدان معناست که بازیکنان نیاز دارند در شرایط مختلف تمرین کنند تا بتوانند با این ویژگی‌های مخرب آن برخورد کنند.

اگر به دنبال یک تفنگ موثر در فواصل کوتاه و قابل اعتماد هستید، M1014 یک گزینه عالی است. طراحی ساده آن باعث می‌شود که در نزدیکی دشمنان به سادگی قابل استفاده باشد. هندلینگ بهتر از سایر تفنگ‌های مشابه، باعث می‌شود که این تفنگ یک انتخاب پر قدرت برای بازیکنانی باشد که می‌خواهند با سلاح‌های دیگر آشنا شوند.

اسلحه Scythe

اسلحه Scythe در  Free Fireدر کنار تمام مزایایی که دارد، اما فضای حرکت برای بازیکنان را محدود می‌کند. اگر دنبال یک اکشن خفن و هیجان ‌انگیز در این بازی هستید، ممکن است بخواهید یک اسلحه Scythe برای خودتان داشته باشید. از نظر عملکرد، Scythe سرعت بالا و توان کافی را دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای سریع نابود کردن دشمنان آسیب ‌پذیر تبدیل کند.

اما در تجربه‌ بازی، Scythe یکسری محدودیت‌هایی دارد که اون اصولاً به محدوده‌ عمل این اسلحه برمی‌گردد. با این حال، Scythe به دلیل رد پا گسترده‌ خود، محدود به کار تیمی نمی‌شود. با این حال، Scythe وقتی درست استفاده شود، به یک جایگزین عالی برای شاتگان تبدیل می‌شود. در مقایسه با سایر اسلحه‌ها، توانایی دوربرد Scythe باعث می‌شود برای هر نوع موقعیتی ضروری باشد.

با وجود دقت پایین و نوسانات کنترل ناپذیر Scythe، توانایی این اسلحه برای پوشش طولانی مسافت می‌تواند به بازیکن‌ها کمک کند تا دشمنانی که در حال فرار هستند را نابود کنند. به علاوه، اگر دنبال اضافه کردن حالتی متفاوت به بازی خود هستید می‌توانید با حرکات شگفت ‌انگیز خود و استفاده از این اسلحه دشمنانی که حسرت فرار هستند را به راحتی از پا درآورید.

اسلحه M60

هنگامی که از برترین اسلحه فری فایر صحبت می‌کنیم باید حتما به اسلحه M60 اشاره کنیم. اسلحه M60 یک سلاح حیاتی در بازی برای کسانی است که دنبال ترکیب کارآمدی از تمرکز و ضربه هستند. M60 یک انتخاب عالی برای کنترل فاصله متوسط است.

مزیت دیگر این اسلحه این است که نیازی به بارگیری مکرر ندارد. گیمرهایی که به تاکتیک دفاعی علاقه دارند، با این تفنگ و چند ماده منفجره می‌توانند دشمن را خیلی سریع از بین ببرند. با اینکه شلیک‌های این تفنگ ممکن است نسبت به تفنگ‌های دیگر چندان قوی نباشد اما وقتی می‌خواهید به صورت طولانی بازی کنید، M60 بسیار مفید خواهد بود. در بازی تیمی، M60 خیلی خوب عمل می‌کند، به ویژه گیمرهایی که دوست دارند با شلیک‌های پیاپی دشمنان را از بین ببرند.

اسلحه Desert Eagle

هرچند تپانچه‌ها به ظاهر سلاح‌هایی غیر قابل استفاده هستند، اما اسلحه عقاب صحرا در واقع در لیست برترین اسلحه فری فایر قرار می‌گیرد. بازیکنانی که به دنبال یک اسلحه گرم هستند، می‌توانند به این اسلحه اعتماد کنند. با سرعت شلیک آن، کاربران را در مواجهه با دشمنان در فضاهای بسته یا حتی در فواصل نزدیک یاری می‌دهد. حالت شلیک آهسته این اسلحه می‌تواند در موقعیت‌های خطرناک به بازیکنان اعتماد بیشتری بدهد، اما دقت و سرعت شلیک آن ممکن است باعث افزایش خطرات ناگهانی شود. با این وجود، در مواجهه با وضعیت‌های وخیم، تعویض اسلحه به Desert Eagle ممکن است به بازیکنان کمک کند.

از بین تمام تپانچه‌های مختلف موجود در بازی، اسلحه عقاب صحرا دارای بیشترین آمار در امور مختلف مانند آسیب، برد، سرعت بارگذاری مجدد و سرعت حرکت است. با این ویژگی‌های برتر، استفاده از این اسلحه در مواقع اضطراری توصیه می ‌شود تا بازیکنان را از مخاطرات ناگهانی نجات دهد. بنابراین، عقاب صحرا با ویژگی ‌های خاص و منحصر به فرد خود، گر چه در شرایط خوب وضعیت مساعدی دارد، اما در مواقع اضطراری و برخی مواقع ویژه می‌تواند به طور واقعی نقش مؤثری در تقویت استراتژی ‌های بازیکنان داشته باشد.

اسلحه M500

بازیکنانی که علاقه‌ مند به امتحان‌ کردن سلاح‌های جدید هستند، ممکن است خواهان تست تپانچه دستی M500 باشند. در ابتدا، این تپانچه دستی برای نصب Scope 2x به ‌عنوان یک اولویت مطرح شد. اگر چه محدوده این اسلحه برای فواصل بزرگ خیلی گسترده نیست، اما سرعت بارگذاری مجدد سریعی دارد که باعث می‌شود بازیکنان بتوانند حریفان خود را هدف قرار داده و در مواقع ضروری به سرعت فرار کنند تا از هر گونه آسیبی دوری کنند.

تپانچه M500 ایده ‌آل برای بازیکنانی است که در نبردهای نزدیک و میانی‌ حضور داشته، اما همچنان نیاز به ابزاری برای تهدید کردن حریفانی دارند که از فواصل دورتر در کمین هستند. این اسلحه هر چند اولویت‌های آزمایشی دارد، اما به‌ طور قطع M500 به اندازه کافی پر قدرت است که بازیکنان را در رقابت یاری دهد و همزمان امکان ترکیب آن با سلاح‌های جدید را فراهم کند.

اگر شما به دنبال یک تپانچه دوربرد و یا برترین اسلحه فری فایر هستید، M500 بهترین گزینه است. قدرت نابودی بالا و سرعت حرکت دینامیک این تپانچه، گیم پلی را به سبک تیر اندازی از دور با گستره دو برابری تشویق می‌کند و حتی قادر است در فواصل کمتر نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

اگر چه قدرت شلیک آن به اندازه تک تیراندازهای سنتی نیست، اما برای بازیکنانی که نیاز به ابزاری دارند تا فواصل بیشتری را کنترل کنند، این تپانچه گزینه مناسبی است. زیرا انتخاب M500 به ‌جای سلاح‌های سنتی که فقط برای نبردهای فواصل نزدیک موثر هستند، بازیکنان را از خطر استفاده‌ ناموفق از ابزارهای متنوعی که برای فواصل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، در امان نگه می‌دارد.

اسلحه KAR98K

تیراندازهای حرفه‌ای و بازیکنان مبارزه‌ گر در بازی، به دنبال ابزارهای مناسب برای تسلط بر مبارزات در فواصل بلند هستند. برترین اسلحه فری فایر در این حوزه، تفنگ تک ‌تیرانداز KAR98K است که به عنوان یک ابزار قدرتمند شناخته می‌شود. این سلاح مزایای خاصی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. مزایای استفاده از KAR98K به وضوح قابل مشاهده است. شلیک‌های دقیق این تفنگ، باعث پرت شدن حریفان روی زمین می‌شوند یا آن‌ها را به طور کامل از بین می‌برد.

ویژگی جالب این ابزار، قابلیت آسیب ‌رسانی بسیار بالای آن است که می‌تواند برای نابودی حریفان مورد استفاده قرار گیرد. یکی از موارد جذاب KAR98K، یافتن راحت آن در تمامی مناطق بازی است. این امر به بازیکنان اجازه می‌دهد که بدون مشکل این ابزار را به دست آورده و در مبارزات از دور بهره ببرند. استفاده آسان و قابل دسترس بودن این تفنگ، به بازیکنان کمک می‌کند تا قبل از حمله به نواحی امن، از یک نقطه دفاعی استراتژیک استفاده کنند و با استفاده از مواد منفجره و ابزارهای دیگر، باعث آشوب در بین حریفان شوند.

اسلحه KAR98K به عنوان یکی از بهترین تفنگ‌های تک ‌تیرانداز در بازی شناخته می‌شود که از لحاظ آسیب، برد و دقت آمار بسیار بالایی دارد. این تفنگ علاوه بر قدرت کارایی، سرعت حرکت بالا و توانایی نفوذ در زره بالاترین میانگین را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها، KAR98K را به برترین اسلحه فری فایر تبدیل می‌کند. این تفنگ از پیش با 8X scope مجهز شده است که باعث می شود بازیکنان تک ‌تیرانداز با تنظیم سریع و دقیق، به تفنگ خود مهارت بخشند. پایداری و عملکرد بی ‌نقص KAR98K، باعث می‌شود که در مواجهه با گروه‌های حریف، به دلیل توانایی تنظیم هدف دقیق، بتواند عملکرد بیشتری ارائه دهد.

اسلحه TCR

در شرایطی، بازیکنان قادرند با استفاده از تفنگ‌های تک ‌تیرانداز، حملات بسیار مؤثری را از راه دور انجام دهند. تفنگ TCR که یک تفنگ تیرانداز دقیق با برد و آسیب بالا است، به یکی از تفنگ‌های برجسته و خطرناک در بازی Garena Free Fire تبدیل شده است. با برد 91، این تفنگ برای علاقه ‌مندان به تفنگ‌ های تک‌ تیرانداز طراحی شده است. از فاصله مناسب، تعداد کمی از شلیک‌ها می‌ توانند به‌ راحتی حریف را از بین ببرند که شاید به اندازه کافی حرفه‌ای نباشد تا بتواند جا به‌ جا شود. ترکیب این تفنگ با تفنگ MP40، می‌تواند تمام پارامترهای برد را برای بازیکن ایمن کند.

این اسلحه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از راه دور با دشمنان مبارزه کرده و در عین حال از خود محافظت کنند. در مقایسه با تفنگ KAR98K، تفنگ TCR بالاترین سطوح آسیب، برد و دقت را برای نوع خاص سلاح خود ارائه می‌ دهد. اصلی ‌ترین نقطه ضعف آن، مدت زمان بارگذاری مجدد طولانی است که این موضوع برای بازیکنان چندان مناسب نیست مگر اینکه بازیکنان یک سلاح پشتیبان همراه خود باشند. با همه این موارد، استفاده از TCR می‌تواند امنیت بازیکن از فواصل دور را هنگامی که با تیم خود همکاری کنند تضمین کند.

اسلحه M1887

اگر چه شاتگان‌ها فقط در بردهای کوتاه برتری می‌کنند، اما نبرد در مناطق کوچک‌تر در بازی‌های رویال به این معناست که بازیکنان بازمانده باید در فاصله‌های نزدیک بجنگند. افرادی که به طور موثر از رادار استفاده می‌ کنند، می ‌توانند حریفان را در نزدیکی به طرزی غافلگیر کننده هدف قرار داده و آنان را به ‌ویژه با استفاده از تفنگ ساچمه‌ای قدرتمند M1887 شکست کنند. این تفنگ، با ظرفیت 15 تیر، قادر به ایجاد خسارت چشمگیر به حریفان در فواصل نزدیک در محیط‌های مبارزه است.

همچنین سرعت حرکت آن به بازیکنان کمک می‌کند تا به سریع‌ترین شکل ممکن با دشمنان روبرو شوند. این ابزار برای بازیکنانی که تمایل دارند به صورت نزدیک و فردی به بازی خود راندمان بخشند، به ‌ویژه در شرایط اضطراری مانند پایان بازی، بسیار کارآمد است.

توانایی اسلحه M1887 در از بین ‌بردن حریفان در فواصل بسیار نزدیک آن را به یک ابزار کارآمد تبدیل می‌کند و سرعت حرکت مناسبی برای آماده ‌سازی تیر بعدی دارد، به خصوص زمانی که نیروهای حمایتی دشمن در حال نابودی هستند. سرعت شلیک متوسط M1887، هر چند که متوسط است، ولی نفوذ بالای آن به زره، بازیکنان را به وفاداری بیشتری به این ابزار ترغیب می‌کند تا حریفان را قبل از اینکه مجبور به بارگذاری مجدد شوند، شکست دهند.

اسلحه AK 47

از تفنگ‌های تهاجمی، اغلب به عنوان برترین اسلحه فری فایر  یاد می‌شود. زیرا این اسلحه‌ها از مهارت‌های متعادلی برخوردارند که آنها را برتر از سایر تفنگ ‌ها می‌کند. به ویژه، در  Free Fire، تفنگ AK47 به وضوح این ویژگی را نشان می‌دهد. در این بازی، AK47 معمولاً باعث آسیب زیادی به حریفان می ‌شود اما نیازمند مهارت و کنترل بیشتری از سوی بازیکنان است. به عبارت دیگر، این تفنگ از نظر آسیب ‌دهی قوی‌تر از M14 است، اما نیازمند تسلط بر کنترل عمودی و پس زدن آن است.

از آنجایی که اسلحه AK47 نقاط قوت زیادی در تهاجمات نیرومند دارد بنابراین این تفنگ بهترین گزینه ممکن برای جایگزینی با اسلحه M14 به ویژه در مواجهه با دشمنان در فواصل دور است. از آنجایی که توان شلیک AK47 بالاست، این تفنگ برای استراتژی ‌های تهاجمی مؤثرتر است، زیرا پتانسیل آن برای از بین بردن دشمنان از فواصل دور بیشتر است. به طور کلی، با استفاده از AK47 می‌توانید دشمنانتان را به اهداف قابل تخمین تبدیل کنید و از توانایی‌های برتر خود به نحو احسن بهره ببرید. کیفیت این سلاح در برخورد با دشمنان و کنترل آسان آن، باعث می ‌شود AK47 یکی از اسلحه‌ های محبوب و کارآمد در این بازی باشد.

اسلحه M82B

در بازی  Free Fire، یکی از کارهایی که بازیکنان می‌توانند برای موفقیت خود از آن بهره ببرند، استفاده از تفنگ‌های تک تیرانداز مانند M82B است. این تفنگ با ضریب بالای 165، توانایی بسیار بالایی در زدن ضربات مرگبار به حریفان را داراست، به خصوص در مواقعی که حریفان بدون محافظت یا در معرض حمله قرار دارند. علاوه بر این، نفوذ بالای M82B امکان سوراخ کردن زره‌ های حریف، وسایل نقلیه و حتی دیوارهای محافظ را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

اما این اسلحه از نظر سرعت شلیک و بارگذاری مجدد، ممکن است بازیکنان را تحت فشار قرار دهد. به همین خاطر برای استفاده اثر بخش از M82B، بازیکنان باید زمان ‌بندی ضربات خود را به دقت تنظیم کنند، زیرا سرعت کم شلیک می‌تواند بازیکنان را در معرض خطر کشف شدن قرار دهد.

با این حال، امکانات نفوذ بالا، قدرت زیاد در زدن ضربات و دقت بالای M82B آن را به برترین اسلحه فری فایر تبدیل کرده است. به علاوه، این تفنگ توانایی بسیار خوبی در مبارزه با وسایل نقلیه دارد و بازیکنان را به انجام بازی‌های تاکتیکی و استراتژیک علیه تیم‌های حریف تشویق می‌کند. از این رو، بازیکنانی که صبر و حوصله مناسب را برای استفاده از M82B دارند، می‌توانند در اکثر موقعیت‌های نبرد به عنوان یک بازیکن موفق شناخته شوند.

اسلحه SCAR

در بازی  Free Fire، تفنگ SCAR به عنوان یک رقیب خاموش برای AK47 ظاهر می‌ شود. اگر چه امکانات کلی تفنگ SCAR کمتر از AK47 است، اما سرعت شلیک مناسب و هندلینگ بهتر، این تفنگ را به یک گزینه قابل توجه برای بازیکنان تبدیل کرده است. با توجه به این ویژگی‌ها، بازیکنانی که آمار تفنگ برایشان اولویت ندارد، به خصوص برای رقابت با تفنگ‌های تهاجمی بسیار قدرتمند دیگر در داخل و خارج از دسته‌ سلاح‌ های تهاجمی می ‌توانند با اطمینان از تفنگ SCAR استفاده کنند.

با وجود اینکه قدرت SCAR به اندازه M14 نیست، اما آمار متعادل آن این تفنگ را به یک گزینه مبتدی ایده ‌آل تبدیل می ‌کند. دامنه اساسی سرعت حرکت و آسیب معقول، این تفنگ را قادر می‌ سازد که در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، دقت و نفوذ شلیک‌ ها به زره، بازیکنان را قادر می ‌سازد در نزدیکی یا دوری به صورت موثر و دقیق از تفنگ SCAR استفاده کنند. پیشنهاد می‌شود که بازیکنان قبل از تغییر به تفنگ دیگر، آمار و عملکرد تفنگ SCAR را به دقت بررسی و تمرین کنند.

اسلحه MP40

در شرایط اضطراری که بازیکنان نیاز به یک اسلحه گرم ساده، دارند می‌توانند به برترین اسلحه فری فایل یعنی تفنگ MP40 تکیه کنند. با وجود اینکه MP40 به عنوان یک اسلحه مسلسل شناخته می ‌شود، اما برد نسبتاً متوسط SMG آن را به یک ابزار قدرتمند تبدیل کرده است، به گونه ‌ای که برای بازیکنانی که به دنبال استفاده از یک تفنگ چند منظوره هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

واجب است به‌ یاد داشته باشید که MP40 تنها قادر به مجهز کردن به یک خشاب است که منجر به عدم توانایی تنظیم این تفنگ نسبت به دیگر اسلحه‌ های گرم می ‌شود. این ویژگی همچنین نشان می دهد که MP40 با حداقل تجهیز در حال حرکت قابل استفاده است، زیرا سرعت آن به بازیکنان امکان می دهد تا در میدان نبرد بهتر حرکت کنند.

با وجود دامنه متوسط، MP40 همچنان یک همراه قابل اعتماد برای نبرد در فواصل نزدیک است. سرعت بالای شلیک و حرکت، این تفنگ را به یک ابزار ایده ‌آل برای امور سریع و نبردهای نزدیک تبدیل می ‌کند و موجب تحریک بازیکنان برای اقدامات سریع در فواصل نزدیک می ‌شود. با این حال، دقت پایین آن به این معنا است که MP40 ممکن است در برابر دشمنانی که دورتر هستند مانند تیراندازها، کم اثر باشد.

اسلحه M14

در تقریباً هر بازی تیر اندازی، تفنگ تهاجمی به عنوان یکی از چند منظوره‌ترین انواع اسلحه‌ها به شمار می‌ رود و در بازی  Free Fire، تفنگ M14 نیز این ویژگی را دارا است. این تفنگ به راحتی یکی از انعطاف ‌پذیرترین وسایل نبرد در بازی است. این تفنگ به خاطر ویژگی‌ های خاص خود به عنوان یک تفنگ تهاجمی و با داشتن هندلینگ مناسب، می‌تواند به خوبی از پس وظایف مختلف برآید. یکی از نکاتی که M14 را از سایر اسلحه‌ها متمایز می‌ کند، آمار آن است.

با اندازه خشاب 15، این اسلحه ممکن است نیاز به بارگیری‌ های مکرر داشته باشد، اما بالاترین برد را در میان تمام تفنگ‌ های تهاجمی دارا است و در صورت نیاز، قابلیت تبدیل شدن به جایگزین مناسبی برای تک تیرانداز را تداعی می‌ کند. با سرعت شلیک منحصر به فرد خود، M14 می‌تواند یک همراه مناسب برای گیمرها باشد.

قدرت فوق العاده M14 در برد بالا و قدرت آسیب ‌دهی بیش از میانگین آن، این اسلحه را به بهترین گزینه برای تیراندازانی تبدیل می‌کند که تمایل دارند دشمنان خود را از فاصله دور مورد هدف قرار دهند. اما با این حال این تفنگ باز هم دارای قدرت شلیک کافی برای مقابله با حمله‌ های نزدیک است. اندازه متوسط ​​این اسلحه و عدم نفوذ شلیک ها به زره به این معنی است که بازیکنان باید هدف گیری خود را با دقت انتخاب کنند.

حالا که قوی ترین اسلحه های فری فایر را شناختید باید بدانید که این اسلحه ها را می توانید ارتقاء دهید و آن ها را خیلی قوی تر کنید و این کار تنها با خرید جم فری فایر قابل انجام می باشد.

از نظر شما برترین اسلحه فری فایر چیست؟

بازی فری فایر، یعنی وارد شدن به دنیای هیجان انگیز، جایی که هر گیمری مهارت ‌ها و استراتژی‌ های خاص خود را دارد. انتخاب بهترین سلاح نیز مهم ‌ترین بخش از این تجربه است. هر سلاح دارای ویژگی‌ها و قدرت‌ های منحصر به فردی است، اما برترین اسلحه فری فایر سلاحی است که بتواند بهترین و منحصر به فردترین قابلیت ها را ارائه دهد. سلاحی که انعطاف بیشتری به بازیکن می‌دهد و برای انجام موفقیت ‌آمیز ترکیبی از توانایی‌ ها و استراتژی ‌ها نیازی است. حالا بستگی به شما دارد که کدام سلاح را برای نبردهای دور و نزدیک خود انتخاب کنید.

اکنون که با برترین اسلحه فری فایر آشنا شدید نظر شما به عنوان یک گیمر درباره بهترین سلاح های این بازی چیست و از چه سلاحی بیشترین استفاده را می‌کنید؟

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • امیر با

    خوب

  • علی همتی

    سلام بهترین فروشگاه، فروشگاه اینترنتی ایران موجو ممنون از مطالب آموزنده

  • علی سواری

    واقعا سایت بی نظیری هست

    • m.rostampoor2017

      بهترین نظر و خلاصه و مفید مفید

  • amozesh.vip.1

    درود🌷
    کاملا صحیح بود✅
    اما یه نکته اسلحه GROZA فقط در باکس ها پیدا میشه و پلیر های زیادی در یک راند نمی تونن از این اسلحه بهره ببرند.
    پیشنهاد من: نزدیک بین Mp40 یا شات گان دو لول
    دورزن SCAR-L یا XM8 یا M14 یا تک تیر
    توجه کنید تفنگ های دور زن که بنده پیشنهاد دادم همه در یه قدرت نیستند نقاط ضعف و قوط خودشون رو دارن بنده پیشنهاد میکنم در تفنگ هایی که بنده پیشنهاد دادم هر کدام که اسکین اش را دارید از ان استفاده کنید.
    با سپاس❤

    • محمدرضا

      پس m4a1 یا an94 چطور؟
      خلاصه هر کسی با یه سلاحی میتونه خوب بازی کنه

iranmojo online support