چند ترفند ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل

ترفندهای بازی فیفا موبایل

ترفندهای قوی شدن در بازی فیفا موبایل (FIFA Mobile) را در این مطلب از سایت ایران موجو بخوانید. اگر می خواهید لذت واقعی کنسول های بازی را تجربه کنید، تا انتهای این مطلب از آموزش بازی فیفا موبایل با ما همراه باشید تا درباره ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل بدانید.

با ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل آشنا شوید

هر چقدر که زمان می‌گذرد و امکانات و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود به همان اندازه نیز باید ترفندهای خود را به روز کنید تا عملکرد بهتری را در بازی از خود به نمایش بگذارید. شما برای اینکه یک پلیر حرفه‌ای باشید تنها به امکانات موجود در بازی نباید بسنده کنید. بلکه خودتان هستید که باید موقعیت‌های مختلفی را برای خودتان به وجود بیاورید و خود را در زمره حرفه‌ای‌ها قرار دهید.

به همین علت برای اینکه بتوانید قدرت واقعی را نشان دهید، کافیست به این ترفندها توجه داشته باشید. پس اگر دو چشم و گوش دارید، دوتا دیگر قرض بگیرید و این مطلب را با دقت بالا بخوانید.

قوی شدن در بازی فیفا موبایلشوت؛ مهم ترین اصل برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل

مهم‌ترین اصلی که در بازی وجود دارد و شما موظف به رعایت کردن آن هستید، شوت زنی می‌باشد. همانطور که در بازی‌های واقعی نیز می‌بینید تمرکز بر روی شوت زنی در هنگام پنالتی و یا ضربه‌های آزاد زیاد است؛ این کار بدین دلیل است که بتوانند نتیجه دلخواه خودشان را کسب کنند. در بازی فیفا موبایل نیز همین روند دنبال می‌شود. اگر شما بتوانید به دقت شوت زنی کنید، می توانید درصد برد بالایی را به خودتان اختصاص دهید و در کنار آن روزهای حرفه‌ای بودن خودتان را تجربه کنید.

پس نشانه گیری اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده است و اگر به درستی انجام شود، به همان اندازه نیز می‌توانید درصد موفقیت خودتان را افزایش دهید. تصور کنید در وسط زمین یک موقعیت برای شما وجود دارد که تنها مستلزم شوت زنی درست می باشد و با همان ضربه می توانید برنده این رقابت باشید. پس با این مثال می‌توانید به اهمیت این موضوع پی ببرید و با این ترفند خودتان را در بین قدرتمندترین پلیرها جای دهید.

سیستم ضد حمله و یا Counter Attack را برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل فراموش نکنید

یکی دیگر از مواردی که در ترفندهای بازی فیفا موبایل به منظور قوی تر شدن شما نیاز است این بوده که از سیستم ضد حمله بهره ببرید و تاثیر آن را فراموش نکنید. متاسفانه بعضی از پلیرها تنها به حمله فکر می کنند و از هیچ سیستم دفاعی استفاده نمی‌کنند. همین موضوع باعث خواهد شد تا با خیال راحت بازی نکنید و احتمال باخت شما نیز افزایش پیدا نماید. از این رو اگر می خواهید در بازی فیفا موبایل قوی شوید از Counter Attack استفاده کنید. چرا که می‌توان گفت تقریبا قابلیت پیشرفته‎تر کردن خط دفاعی را دارد.

با چندین مدل پاس حیرت همه را بر انگیزید

تا حالا شده در هنگام تماشای بازی فوتبال پاس‌های بسیار زیبا را مشاهده کنید و دوست داشته باشید شما نیز آن را تجربه کنید؟

تجربه کردن آن کار سختی نخواهد بود و تنها راه حل آن دانلود بازی فیفا موبایل و قوی شدن در آن است. زمانی که شما این بازی را دانلود می‌کنید و در جریان لیگ‎ها و بازی‌های مختلف قرار می‌گیرد باید این تصور را داشته باشید که چشم طرفداران به شما است تا بتوانند بهترین بازی را از شما مشاهده کنند. از این رو باید راهکارهای مختلفی را انتخاب کنید و آنقدر تمرین کنید تا بتوانید قدرت را از خودتان به اشتراک بگذارید.

یکی از بهترین موارد و یا ترفندهایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است این بوده که چندین مدل پاس را امتحان کنید. یعنی شما باید آنقدر تمرین کنید تا این قابلیت را داشته باشید برای نشان دادن یک بازی حرفه‌ای از خود به بازیکنان پاس های مختلفی را بدهید. همانطور که اشاره شد این کار پیچیدگی خاصی را با خود به همراه ندارد و تنها نیاز است تا شما یک بازی حساب شده را از خودتان نشان دهید و روش‌های مختلف پاس دهی را تمرین کنید.

قوی شدن در بازی فیفا موبایلضربات ایستگاهی را برای قوی تر شدن در بازی فیفا موبایل به کار بگیرید

برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل نیاز است تا از یک سری ویژگی‌ها و امکانات به عنوان ترفند استفاده کنید. ضربات ایستگاهی نیز در بین این موارد قرار می‌گیرد. البته اگر نسخه بازی شما به روز شده نباشد، نمی‌توانید از این ویژگی بهره ببرید؛ چرا که به تازگی به بازی ضاافه شده است. به همین علت باید آنقدر بازی کنید تا بتوانید به آن عادت کنید و سپس از آن به عنوان یک ترفند به منظور قوی‌تر شدن بهره ببرید.

ضربات ایستگاهی در دنیای واقعی فوتبال نیز یک نتیجه را تغییر می‌دهد و گاها حرفه‌ای بودن یک بازیکن را به نمایش می‌گذارد. اگر شما نیز می‌خواهید به این جایگاه دست پیدا کنید، این ویژگی نو و جدید را دست کم نگیرید.

!!! برای خرید ارزان پوینت فیفا موبایل همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

از تمرین های روزانه نیز استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهایی که در این بازی وجود دارند این بوده که از قابلیت تمرین‌های روزانه استفاده کنید. این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بازی خودتان را تقویت کنید و به راحتی شیوه‌های مدیریتی بازی را یاد بگیرید. اگر به طور روزانه از این تمرینات استفاده کنید و بهره ببرید بعدها در رقابت‌های واقعی نیز می‌توانید قدرت را در خود مشاهده کنید. همین موضوع نیز باعث خواهد شد تا کنترل کردن بازیکنان برای شما راحت‌تر باشد.

همچنین بد نیست قسمت‌های مختلف بازی را بگردید و به تنهایی امکانات ویژه‌ای را کشف کنید. چرا که یک بازی می‌تواند متنوع‌ترین ویژگی‌ها را در اختیار کاربران و پلیرهای خود قرار دهد. مشخصه‌هایی که شاید خیلی از بازیکنان آن‌ها را نمی‌دانند و شما می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید و از هر کدام آن‌ها در لیگ‌ها و زمین‌های مختلف استفاده کنید.

تکل زدن؛ از مهم ترین ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل

یکی دیگر از ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل این بوده که تکل زدن را یاد بگیرید و به راحتی بازیکن خودتان را در این زمینه کنترل کنید. به طور کلی تکل زدن می‌تواند به دو صورت انجام شود. یکی از آن‌ها تکل‌های ساده‌ای است که شاهد استفاده از آن توسط ساده‌ترین و آماتورترین پلیرها نیز هستیم. مورد دوم تکل‌های پیشرفته و یا حرفه‌ای است که تاثیر مستقیمی در قوی‌تر شدن بازی شما دارند.

شما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای که در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنید، باید بتوانید ترفندهای مختلفی را در بازی و بر روی حریف پیاده کنید. این کارها نه تنها می‌تواند جذابیت بازی را افزایش دهد، بلکه به شما لذت واقعی تجربه فوتبالی را می‌دهد. پس از این موضوعات غافل نشوید و در جهت بهره بردن از هر کدام آن‌ها رو به جلو در جریان و حرکت باشید.

قوی شدن در بازی فیفا موبایلاز امکانات پولی بازی غافل نشوید برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل

اگر دقت کرده باشید بازی‌های آنلاین یک بخش فروشگاهی دارند که در آن محصولات مختلفی را به فروش می‌رسانند که تمامی آن‌ها از این جهت است که بتوانند امکانات بازیکنان را افزایش دهند و بازی فیفا موبایل نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. یکی از ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل نیز به همین موضوع ارتباط دارد.

همانطور که اشاره شد این بازی نیز از این دسته امکانات بهره برده است. به همین دلیل اگر شما نیز می‌خواهید از یک سری قابلیت‌های منحصر به فرد بهره مند شوید می‌توانید سکه، پوینت و در نهایت دلار را از این فروشگاه خریداری کنید

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: بهترین ترفندهای بازی فیفا موبایل برای حرفه‌ای شدن

اندروید یا ios؟ فرقی ندارد

برخی از بازی‌ها برای نسخه ios منتشر نمی‌شوند. به همین دلیل شاید نتوانند از بسیاری از بازی‌ها لذت ببرند و آن را تجربه کنند..ولی بازی فیفا موبایل جزو آن دسته از بازی‌های به شمار می‌رود که برای هر دو پلتفرم اندروید و ios منتشر شده است. به همین دلیل تمامی کاربران می‌توانند از آن بازی کنند و لذت ببرند. همچنین اگر با ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل آشنایی پیدا کنید، در آن صورت می‌توانید از یک بازی با هیجان بیشتر بهره ببرید و حرفه‌ای بودن خودتان را به رقبا و حتی دوستانتان ثابت کنید.

همجنین بخوانید: آموزش نصب بازی فیفا موبایل تنها با چند کلیک!

با مزیت های بازی فیفا موبایل آشنا شوید

اگر ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل را با دقت خوانده باشید به طور حتم با مزیت‌های آن نیز آشنایی پیدا کرده‌اید. چرا که هر کدام از ترفندها نشان دهنده این موضوع هستند که امکانات و ویژگی‌های بازی گسترده هستند.

این بازی آنلاین نیز توانسته مزیت‌های زیادی را برای کاربران خود به اشتراک بگذارد که ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • گرافیک جذاب اولین ویژگی‌ای به حساب می‌آید که شما می‌توانید از آن لذت ببرید. این جذابیت را می‌توانید در زمین بازی، بازیکنان و لیگ‌های مختلف مشاهده کنید. پس اگر یگ گرافیک ساده ولی جذاب برای شما اهمیت دارد، فیفا موبایل گزینه مناسبی برای دانلود می‌باشد.
  • تنوع در لیگ ها و تیم‌ها از دیگر امتیازات منحصر به فردی است که می‌توانید در این بازی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. به گونه‌ای که 30 لیگ متنوع و البته معتبر برای شما در نظر گرفته شده‌اند و شما بر اساس علاقه خود می‌توانید یکی از آن را انتخاب کنید و ترفندهای مختلفی که برای شما شرح داده شدند را به کار بگیرید و قدرت را به رخ تیم حریف بکشید. همچنین تعداد تیم‌ها نیز به 650 عدد می‌رسد که در نوع خود یک رکورد و البته قابلیت ویژه به حساب می‌آید.
  • نصب بازی فیفا موبایل بسیار ساده می‌باشد و شما با استفاده از راه‌های گوناگون می‌توانید اقدام به نصب آن کنید. برنامه مایکت، گوگل پلی و در نهایت خود گوگل از جمله راه‌هایی هستند که به شما این قابلیت را می‌دهند تا فیفا را دانلود کنید. بعد از اینکه دانلود به اتمام رسید تنها کاری که باید انجام دهید این بوده گزینه نصب و یا install را بزنید. بعد از اینکه نصب نیز به پایان رسید این گیم را باز می‌کنید و سپس وارد دنیایی از رقابت‌ها و هیجان‌های مختلف می‌شوید.

قوی شدن در بازی فیفا موبایلبا یک مورد از نکته منفی بازی فیفا موبایل آشنا شوید

بازی فیفا موبایل در کنار تمامی امتیازات و ویژگی‌های خوبی که به خود اختصاص داده است یک نکته منفی را نیز با خود به همراه دارد. در این بازی به علت ساختاری که دارد مصرف اینترنت بالاست. یعنی برای اینکه بتوانید به راحتی بازی کنید نیاز دارید تا از یک اینترنت پر سرعت و البته با حجم بالا بهره مند شوید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا از نت سیم کارت خودتان استفاده نکنید و به جای آن به وای فای وصل شوید. این ایده‌ای است که بسیاری از پلیرهای این بازی از آن پیروی می‌کنند.

سخن آخر درباره قوی شدن در بازی فیفا موبایل

بازی فیفا موبایل یکی از بازی‌های جذاب آنلاینی به شمار می‌رود که در سال 2017 برای هر دو پلتفرم اندروید و IOS عرضه شد و کاربران هر دو سیستم عامل می‌توانند آن را نصب کنند و سپس بهره لازم را از آن ببرند. در این بازی شما باید کارهای مختلفی را انجام دهید و آن قوی‌تر کردن خودتان است.

برای اینکه بتوانید در بازی حرفه‌ای و بدون رقیب شوید، ترفندهای مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته‌اند که بهره بردن از هر کدام آن‌ها به نفع خودتان می‌باشد. از این رو به دلیل اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است ما در این مطلب به بررسی چند مورد از ترفندهای ساده برای قوی شدن در بازی فیفا موبایل پرداختیم.

هر کدام از این روش‌ها تاثیرگذاری ویژه خود را دارند که شما می‌توانید تمامی آن‌ها را به کار ببرید تا همراه با امکانات متنوع بازی، برنده تمامی رقابت‌ها باشید. شما می توانید تمامی سوالات خود را با مشاورین با تجربه ایران موجو مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید با با مراجعه به فروشگاه جم ایران موجو جم بازی مورد نظر خود را با ارزان ترین.کمترین قیمت خریداری کنید و یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

شما برای ما از قوی شدن در بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با قوی شدن در بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support