قیمت وسایل بازی هی دی در سال 2020

قیمت انواع ست های بازی Hay Day در سایت معتبر ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1443
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

قیمت وسایل بازی هی دی، لیست قیمت وسایل بازی Hay Day در سال ۲۰۲۰ چقدر است؟

خیلی از بازیکن ها به دنبال این می باشند که سطح مزرعه خود در هی دی را به سرعت بالا ببرند، بازی هی دی این امکان را در اختیار شما قرار داده است. در هی دی شما می توانید با پرداخت هزینه کمی اشیا بیشتری برای مزرعه خود بخرید تا امکانات مزرعه خود را برای بازدید کنند.

قیمت وسایل بازی هی دی (Hay Day) در سال جاری

کمپانی سوپرسل بار دیگر یک بازی فوق العاده ارائه داده است. نام این بازی معروف هی دی می باشد، این بازی دارای سبک استراتژیک مزرعه داری می باشد، در این پست ما قصد داریم که قیمت وسایل بازی هی دی را به شما بگوییم. این بازی تجربه ی زندگی روستایی را بر روی گوشی های هوشمند به شما نشان خواهد داد. در این بازی شما مانند یک کشاورز عمل خواهید کرد اما اگر شما به دنبال پیشرفت سریع در دنبال هی دی می باشید باید به فروشگاه ایران موجو بروید و با توجه به قیمت وسایل بازی هی دی از آن جا خرید کنید.

در داخل بازی نیز شما می توانید محصولات گوناگونی تولید کنید و به فروش بگذارید، این محصولات می توانند لبنیات یا محصولات دیگر باشند. جالب اینجاست شما آن ها را از محصولات خام موجود در مزرعه به دست می آورید و برای پیشرفت سریع در بازی هی دی استفاده می کنید.

این بازی به صورت آنلاین و چند نفره نیز می شود، البته این بازی چون آنلاین است همیشه شما به اینترنت نیاز خواهید داشت در کل سیاست شرکت سوپرسل همین می باشد. به همین دلیل کاربر ها دنبال پیشرفت سریع در بازی هی دی می باشند ما نیز برای کمک به شما قیمت وسایل بازی هی دی را به شما ارائه می کنیم.

قیمت انوع ابزارها و وسایل بازی هی دیلیست قیمت وسایل بازی هی دی

۱۰۰ عدد axe 29900 تومان

۱۰۰ عدد Saw 29900 تومان

۱۰۰ عدد بیل در بازی هی دی ۲۹۹۰۰ تومان

۱۰۰ عدد Plunks 49900 تومان

۱۰۰ عدد Bolt تکی ۴۹۹۰۰ تومان

۱۰۰ عدد Tape 49900 تومان

۱۰۰ عدد Mallets 49900 تومان

۱۰۰ عدد Stakers 49900 تومان

۱۰۰ عدد Deed 49900 تومان

۱۰۰ عدد Screws 49900 تومان

۱۰۰ عدد woods 49900 تومان

۱۰۰ عدد nails  ۴۹۹۰۰ تومان

شما نیز می توانید وسایل بازی هی دی را به صورت ست از سایت ایران موجو برای پیشرفت سریع در بازی هی دی تهیه کنید.

قیمت انواع ست های بازی Hay Day در سایت معتبر ایران موجو

یک ست ۲۵ تایی از woods و nails و screws 49900 تومان می باشد. ست صد تایی از این ابزار ۱۴۹۹۰۰ تومان می باشد. ست هزار تایی همین ابزار نیز وجود دارد که هدیه نیز دارد و قیمت آن ۲۹۹۹۰۰ می باشد. به این ست سیلو نیز می گویند.

ست ۲۵ تایی از deed و stakers و mallets 49900 تومان و ست ۱۰۰ تایی همین ابزار ۱۴۹۹۰۰ می باشد. این مجموعه نیز ست ۵۰۰ تایی به قیمت ۲۴۹۹۰۰ نیز دارد.

ست ابزار انباری نیز در تعداد های مختلف نیز می باشد. این ست شامل Plunks، Bolt و Tape می باشد. ست ۲۵ تایی ۴۹۹۰۰ تومان، ست ۱۰۰ تایی ۱۴۹۹۰۰ تومان، ست ۴۰۰ تایی به همراه هدیه ۲۴۹۹۰۰ تومان و ست ۵۰۰ تایی همین ابزار به همراه هدیه ۲۹۹۹۰۰ تومان می باشد. ست هزار تایی ابزار انبار ۴۴۹۹۰۰ تومان و ست ۱۸۰۰ تایی انبار هی دی به اضافه هدیه نیز ۶۶۹۹۰۰ تومان می باشد.

حال سایت ایران موجو در وسایل بازی هی دی ترکیبی از ابزار سیلو و انبار ارائه داده است. ست ۵۰۰ تایی این ابزار به همراه هدیه ۳۹۹۹۰۰ تومان، ست هزار تایی ۶۴۹۹۰۰ تومان، ست ۱۸۰۰ تایی ۶۹۹۹۰۰ تومان و ست ۲۵۰۰ تایی به همراه هدیه ۹۹۹۹۰۰ تومان می باشد. مورد آخر به صرفه ترین وسایل بازی هی دی می باشد.

اگر شما به دنبال پیشرفت سریع در بازی هی دی می باشید پیشنهاد می کنم که از ابزار موجود در فروشگاه جم ایران موجو دیدن کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support