بررسی نخستین مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ

معرفی و آموزش مرورگر اپرا برای گیمینگ
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 520
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

مدت های  زیادی ازاولین  انتشار نسخه مرورگر اپرا می‌گذرد که همیشه ویژگی‌های خاصی به نسب به بقیه مرورگر ها داشته است. اپرا گیمینگ توانسته که اولین مرورگر مخصوص خود را به جهانیان و مخصوص گیم را عرضه کند. در این مقاله از سایت ایران موجو قصد داریم به معرفی و بررسی نخستین مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ

مدت‌های زیادی از انتشار اولین نسخه مروگر اپرا می‌گذرد که همیشه ویژگی‌های خاص این مروگر بوده که آن را نسبت به بقیه متفاوت‌تر است؛ اما این بار در حرکتی عجیب از شرکت اپرا از نسخه جدید و کاملاً منحصر به فردی به اسم اپرا جی ایکس طراحی کرده است. فعلاً نسخه‌های آزمایشی خودش را نیز می‌گذارند. نکته قابل‌توجه این مرورگر جدید این است که فقط مخصوص گیمر ها ساخته است که امکانات خوب و قابل توجهی دران قرار داده است. باید انتظار این را داشت که پس از طی کردن مراحل آزمایشی و موفقیت در این نسخه کامل را تا پایان سال جاری خواهیم دید.

در سرتاسر جهان بیش از چندین میلیون گیمر از طریق سیستم های خود بازی خودشان را انجام می‌دهند. اپرا گیمینگ توانسته که اولین مرورگر مخصوص خود را به جهانیان و مخصوص گیم را عرضه کند.

اولین نسخه آزمایشی این مرورگر که به اسم اپرا جی ایکس مشهور شده است در تاریخ 11 ژوئیه مصادف با 21 خرداد ماه با تنظیمات اختصاصی برای گمیر ها منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی در آن کنترل پنلی است که قرار داده‌شده است؛ که همه گیمر ها از این روش می‌توانند روی مرورگر جی ایکس صرفه و میزان مصرف پردازنده خودشان را کنترل و یا آن را محدودتر کنند.

مشخصات مرورگر اپرا جی ایکس برای گیمینگ

بیشتر اوقات اکثر گیمر ها باید به‌صورت اجبار برای اینکه بازی بهتری را تجربه کنند این کار را انجام بدهند. مرورگری که بتواند حجم کمی از حافظه را درگیر خودش کند را می‌بندد؛ اما در این مرورگر نسخه جدید اپرا این مشکل کاملاً برطرف شده است و دیگر گیمر ها با این شکل دست و پنجه نرم نمی‌کنند؛ قابلیت کنترل حجم و سرعت پردازنده رم خودشان را دارند.

بعلاوه این مرورگر نیز قابلیت‌های خاص دیگر هم دارد که به آن تجهیز شده است. یکی دیگر از این ویژگی ها سرویس پخش استریم آن‌که شرکت تویچ دارد و مالکان شرکت آمازون است که در ساید بار به‌صورت یک دست در دست رس تمامی کاربرانش قرار داده است. همچنین کلیدهای میانبر به شبکه ها یی مثل دیسکورد و ردیت داده است که درآن دیده می‌شود. البته این نسخه جدید استانداردهای با نسخه وب برنامه‌هایی مثل واتساپ تلگرام و فیسبوک نیز دارد.

سفارش کردن یکی از امکانات اپرا جی ایکس 

این مرورگر اپرا گیمینگ انتخاب‌های زیادی برای سفارشی کردن در اختیار کاربران خود قرار داده است به‌طور مثال از رنگ‌های 16 میلیون گرفته تا انواع جلوه‌ها و افکت‌های که در پس‌زمینه خودش قرار داده است. امکان یکسان سازی ریزور کروم. از ویژگی جدید اپرا جی ایکس  می‌شود به بست تبلیغات در ان گفت و همچنین تغییر دادن ای پی‌های رایگان و قسمت جی ایکس کرنر اشاراتی کرد که توانسته تمامی اخبار دنیای بازی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.

به گفته شرکت اپرا مرورگر اپرا جی ایکس هنوز در توسعه و گسترش است و هم‌اکنون نسخه آزمایش در دست کاربران قرارگرفته است.این می تواند تحول بزرگی در این شرکت و مخصوصا اپرا گیمینگ باشد.

معرفی اپرا جی ایکس برخی دیگر از ویژگی‌های مرورگر اپرا جی ایکس برای گیمینگ

 مرورگر گیمینگ با امکانات و قابلیت‌های ویژه

 امکان ایجاد محدودیت در استفاده از RAM و CPU

 برخورداری از طراحی GX و کاملاً قابل سفارشی‌سازی

 امکان تغییر رنگ مبنا از پالت ۱۶ میلیون رنگی

 قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه مرورگر به‌صورت دلخواه

 دارای واسط گرافیکی زیبا، مدرن و متفاوت

 پخش جلوه‌های صوتی زیبا با عملکردهای مختلف مرورگر

 یکپارچه‌سازی با پیام‌رسان‌های Facebook، Telegram، Vkontakte، WhatsApp

 امکان گفتگو با دوستان در شبکه‌های اجتماعی توسط نوار کناری

 پخش ویدیو از رسانه‌های استریم باکیفیت بالا

 دارای سیستم هوشمند مسدودکننده آگهی و تبلیغات پاپ‌آپ

 دارای VPN داخلی رایگان برای افزایش امنیت و حریم خصوصی

جمع بندی

در این مقاله از سایت ایران موجو به معرفی و بررسی مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با مراجعه به سایت ایران موجو علاوه بر اینکه می توانید با آموزش انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری آشنا شوید، می توانید جم بازی را با قیمت ارزانی خریداری نمایید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support