معرفی بازی به سبک براول استارز برای عاشقای گیم

بهترین بازی ها در سبک براول استارز

قصد داریم تا در این مطلب شما را با بازی به سبک براول استارز  آشنا کنیم. اگر دوست دارید با این بازی بی نظیر بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب از آموزش بازی براول استارز همراه ما باشید.

اولین بازی؛ ویلد کلش

یکی از بازی‌هایی که شباهت زیادی را با براول استارز دارد، ویلد کلش می باشد که دوباره توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این بازی نیز آنلاین بوده و شما می‌توانید با بازیکنان مختلف در سرتاسر جهان بازی کنید و نهایت لذت را ببرید. مهارت‌های خاصی  برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند که شما از طریق آن‌ها می‌توانید رقابتتان را شروع کنید و در صورت استفاده درست از آن‌ها به سمت پل پیروزی در حرکت باشید. اگر جزو عاشقان گیم‌های استراتژیک هستید، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دومین بازی به سبک براول استارز ؛ Blast Squad

دومین بازی که شباهت بسیاری را با بازی جنگ ستارگان دارد، Blast Squad می باشد. این بازی توانسته به محبوبیت نسبتا بالایی دست پیدا کند و برای پلتفرم اندروید عرضه شده است. اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید کافیست به گوگل پلی بروید و آن را به صورت آنلاین دانلود کنید. Blast Squad یکی از بازی‌هایی است که شما می‌توانید به صورت آنلاین با رقیبانی در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید و با قهرمانان مختلف به سمت یک نبرد بروید. هر کدام از این قهرمانان ویژگی‌های مختلفی را دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و پیروز میدان باشید.

بازی های به سبک براول استارزسومین بازی؛ Super Cats

سومین بازی به سبک براول استارز برای عاشقای گیم، گربه های قهرمان و یا همان Super Cats می باشد. این بازی نیز توانسته مخاطبان ویژه‌ای را به سمت خود جذب کند و دلیل آن نیز سبکی است که بازی با خود به همراه دارد. این بازی اکشن محصول کمپانی Chiseled Games Limited است و طراحی آن نیز برای برای پلتفرم اندروید سازگار شده است. به همین علت افرادی که از گوشی‌های اندرویدی بهره می‌برند، می‌توانند به گوگل پلی بروند و این بازی را دانلود کنند. نبردهای 3v3 برای پیلرهای این بازی در نظر گرفته شده‌اند که در نوع خود بسیار جذاب هستند.

با رقابت‌های بی نظیر و فوق العاده جذاب شما می توانید با افراد در سرتاسر جهان رقابت کنید و مهارت های خود را به رخ آن ها بکشید. از امکانات ویژه این بازی می توان به شخصیت ها و قهرمانان آن اشاره کرد. این شخصیت ها بسیار جذاب و با ویژگی های منحصر به فرد هستند. از این رو می توانید در نبردهای خود آن ها را به کار بگیرید و لذت واقعی بازی کردن را بچشید.

از ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. نوآوری و خلاقیت را می توانید در بازی مشاهده کنید که نقش های آن نیز همین ویژگی را به خود اختصاص داده اند.
  2. نقشه ای که در اختیار شما قرار داده می شود کاملا تصادفی می باشد و هدفتان را می توانید با دقت مشاهده کنید.
  3. مهارت های چندگانه ای در بازی وجود دارند و در کنار آن ها استراتژی های مختلف بازی شما را به سمت موفقیت می کشانند.

معرفی بازی به سبک براول استارزچرا بازی به سبک براول استارز جذابیت دارد؟

افرادی که عاشق بازی کردن هستند و به نوعی در بین گیمرهای حرفه ای خودشان را جای داده اند، از تجربه کردن دیگر بازی هایحتی ضعیف نیز لذت زیادی را می برند. براول استارز نیز در بین بازی های بسیار حرفه ای ساخت سوپرسل قرار می گیرد که توانسته کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و دانلود زیادی را نیز در گوگل پلی داشته باشد.

از آنجایی که این بازی امکانات ویژه ای را در اختیار بازیکن قرار می دهد، آن ها می توانند نقشه ها و استراتژی های مختلفی را برای پیروزی بر روی دشمن پیاده کنند. به همین علت برای اینکه بتوانند هیجان های بسیار زیادی را در هنگام بازی کردن شاهد باشند، به دنبال گیم هایی هستند که شباهت زیادی را با این گزینه یعنی جنگ ستارگان داشته باشند.

از این رو شرکت های گیم سازی با شناخت علاقه افراد شروع به طراحی گیم های کرده اند که شباهت بسیار را بازی براول استارز سوپرسل دارند که به سه مورد از اساسی ترین آن ها در این مقاله پرداخته شد. از این رو اگر نگاهی به دنیای اطراف خودتان در زمینه انواع بازی ها بیندازید، می توانید متوجه این شوید که تا چه حد بازی های استراتژیک محبوب هستند.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز

سخن آخر درباره بازی به سبک براول استارز

در این مقاله شما توانستید وارد یک دنیای حرفه ای تر از بازی های مختلف شوید. چرا که به بررسی بازی هایی پرداخته شد که شباهت بسیاری زیادی را به براول استارز یا جنگ ستارگان دارند. به همین علت اگر شما نیز تا به حال تجربه براول استارز را داشته اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از این سه بازی غافل نشوید. هر کدام از بازی های ذکرشده می تواند حال و هوای ویژه ای را به شما بدهد.

اگر گیمر حرفه ای باشید می توانید با در نظر گرفتن ترفندهای مختلف همیشه پیروز رقابت ها باشید و یک پروفایل حرفه ای را برای خودتان ایجاد کنید. در نهایت امیدواریم از این مقاله بازی به سبک براول استارز لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد. برای خرید جم بازی می توانید از طریق وب سایت ایران موجو اقدام کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از بازی به سبک براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی به سبک براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support