معرفی بازی جدید Pokemon Go

5
معرفی بازی جدید Pokemon Go
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1011
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

معرفی بازی Pokemon Go بازی جدیدی که این روزها تیتر تمام اخبار بازی‌های دنیا را به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید درباره این بازی بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاهله ادامه دهید.

همه چیز درباره بازی Pokemon Go

پوکمون؛ شکار یا شکارچی؟

برای آشنایی با بازی Pokemon Go فقط کافی است سری به سایت‌های تخصصی بازی‌های رایانه‌ای بزنید تا با حجم‌ بالایی از خبر، گزارش و تحلیل درباره این پدیده نوظهور مواجه شوید. در این گزارش مختصر، همین قدر بدانید که این بازی با محوریت کاراکترهای محبوب پویانمایی‌ای در دهه ۱۹۹۰ طراحی و عرضه‌شده و با تکیه ‌بر همین سابقه نوستالژیک خیلی زود توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. البته قابل ذکر است که پوکمون سابقه حضوری دیرپا در بازار سرگرمی‌ها دارد.

«پوکمون گو» اما غیرازاین ظرفیت نوستالژیک داستانی، ازنظر فناوری و فن بازی هم حکم تجربه‌ای تازه و ناب را برای گیمرها دارد. تلفیق فضای واقعی و مجازی در طراحی این بازی را باید یکی از  اصلی‌ترین برگ برنده‌های آن دانست که کاربران را در موقعیتی منحصربه‌فرد برای تجربه یک بازی تازه قرار می‌دهد.

به این ویژگی مختصات جغرافیایی و لزوم تحرک را هم می‌توان اضافه کرد. کاربران برای شکار «پوکمون» نمی‌توانند در یکجا ثابت بمانند و این نکته‌ای است که از یک‌سو منتقدان کم‌تحرکی معتادان به بازی‌های رایانه‌ای را ساکت خواهد کرد و از سوی دیگر گیمرهایی همچون «تام کوری» را از کار و زندگی می‌اندازد!

همه چیز درباره بازی Pokemon Goبازی Pokemon Go چیست؟

برای آنکه بتوانید تصوری از بازی «پوکمون گو» داشته باشید پیش از هر چیز لازم است تصوری که تا به امروز از یک بازی موبایلی داشته‌اید را از ذهن پاک‌کنید! طراحی این بازی به‌گونه‌ای است که کاربران با در دست داشتن گوشی هوشمند خود با دو ابزار جی‌پی‌اس و دوربین فیلم‌برداری، خودشان تبدیل به کاراکترهای بازی می‌شوند و در مختصاتی به وسعت شهر و حتی کشور به دنبال «پوکمون» می‌گردند.

حضور پوکمون‌های مجازی در محیط واقعی

واقعیت افزوده فن است که بازی «پوکمون گو» بر اساس آن طراحی‌شده و به شما این امکان را می‌دهد محیط واقعی اطراف خود را از دریچه دوربین تلفن همراه با تغییراتی همچون حضور و شیطنت «پوکمون‌ها» ببینید!

حالا نوبت شما است که با ابزار «پوک بال» که در اختیاردارید به شکار پوکمون بروید. نکته جالب اینکه محل تجمع پوکمون‌ها توسط جی‌پی‌اس و در نقشه‌ای جامع به کلیه کاربران گزارش داده می‌شود و اینگونه بازی به صورت آنلاین کاربران را به رقابت با یکدیگر بر سر شکار «پوکمون» بیشتر ترغیب می‌کند.

برای پیشرفت در بازی می‌توانید از سکه‌های ابن بازی بانام POKECoins  استفاده کنید.

در صورت کمبود پوکه کوینز می‌توانید از فروشگاه وب‌سایت ما اقدام به خرید pokecoins  کنید… 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support