آموزش سریع و آسان هک بازی کلش رویال (Clash Royale)

آموزش هک بازی کلش رویال

هک بازی کلش رویال (Clash Royale)، چگونه کلش رویال را هک کنیم؟

گیم‌ها و بازی‌ها این روزها جزء جدایی ناپذیرهای زندگی ما هستند. شاید شبیه به  یک وعده غذایی باشند. اما در بین بازی‌های محبوب اندرویدی می‌توان به کلش رویال اشاره کرد. بازی که هم هیجانی است و هم می‌توان به راحتی آن را هک کرد. اما منظور از هک بازی چیست؟ این بازی اینترنتی است. وقتی گیمی اینترنتی باشد، شما قادر به بازی کردن با سایر افراد در سرتاسر دنیا هستید. اما برای این که فرقی میان آن‌ها باشد، گیمرها را سطح بندی (level) می‌کنند. افرادی که سطح بالاتری دارند، امکانات بیشتری هم دارند و بازی آن‌ها هیجانی‌تر هم است. به همین دلیل افراد سعی دارند تا به سطح بالایی برسند. یک روش راحت برای آن هک می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه هک بازی کلش رویال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

معرفی بازی کلش رویال

کلش رویال یک بازی هیجانی اندرویدی است و همچنین توسط شرکت سوپرسل ساخته شده است. این بازی همانند بازی کلش اف کلنز است. در این بازی شما نیروهایی را برای نابودی سپاه دشمن و تخریب برج‌ها، ساختمان‌ها، و سر نگونی امپراطور آن‌ها می‌فرستید. در این حین که باید حمله کنید، نباید از سرزمین و قلمرو خود غافل شوید. چون ممکن است دشمنان شما هم افرادی را برای نابودی سپاه و برج‌های شما بفرستند. این سبک بازی قطعا شما را جذب این بازی خواهد کرد و اوقات زیادی را با آن سپری خواهید کرد.

هک بازی کلش رویال با گیم گاردین

در بازی کلش رویال رسیدن به سطوح مختلف شرایط خاص خود را دارد. اما اگر بخواهید سریع‌تر این کار را انجام دهید، راه حل آن هک بازی می‌باشد. روش‌های مختلفی برای هک بازی کلش رویال وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آن‌ها، استفاده از برنامه گیم گاردین می‌‌باشد. اما تنها دلیل انتخاب گیم گاردین، ساده بودن آن نیست، بلکه کارایی این برنامه می‌باشد. با گیم گاردین علاوه بر کلش رویال می‌توان کلش آف کلنز را هم هک کرد. اما نحوه کار کردن با این اَپ چگونه است؟

ابتدا این برنامه را از گوگل پلی دانلود و بر روی گوشی خود یا یک محیط اندرویدی نصب کنید. سپس آن را اجرا و شروع را بزنید. در حالی که از گیم گاردین خارج نشده‌اید، وارد کلش رویال خودتان بشوید. وقتی که کلش رویال شما اجرا شد، آیکون گیم گاردین که بر روی صفحه گوشی شما است را بزنید و کلش رویال را انتخاب کنید. در بین تب‌های گیم گاردین، تب دو فلش را انتخاب و مقداری که بر روی گزینه‌ها است را وارد و جستجو را بزنید. این کار را تا زمانی که دیگر هیچ گزینه‌ای باقی نماند، اجرا کنید. بعد از اتمام گزینه‌ها، Level شما بالا می‌رود. به طوری که همه ستاره‌ها، سکه‌ها و پول‌ها را جمع می‌کنید. تنها نقطه این برنامه این است که باید گوشی شما روت باشد.

روش های هک بازی کلش رویال

نتیجه گیری

بازی‌ها و گیم‌های اینترنتی به صورت سطح بندی شده یا همان Level n هستند. بازی کلش رویال هم از این قاعده مستثنئ نیست. افرادی که تا به حال این بازی را انجام داده‌اند، می‌دانند که بالا بردن سطح زمان زیادی را می‌خواهد. به همین علت هکرها به میدان آمدند و با ارائه روش‌های مختلف قابلیت هک بازی کلش رویال را به وجود آوردند. یکی از روش‌های ساده و بی دردسر آن، استفاده از برنامه گیم گاردین می‌باشد. با این برنامه به راحتی قادر به بالا بردن سطح خود به صورت نامحدود هستید.

ایران موجو را در بخش‌های دیگر این سایت دنبال کنید تا شما را با دنیای وسیعی از بازی‌ها آشنا کند. همچنین برای خرید جم کلش رویال شما می توانید از این سایت اقدام کنید و یک خرید جم ارزان را تجربه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support