آموزش مرحله به مرحله تغییر نام در کلش رویال

خرید جم کلش رویال

کلش رویال یک بازی به سبک استراتژیک کارت‌ها که طرفداران زیادی از جای جای دنیا دارد. امروزه یکی از دغدغه‌های مهم کاربران  تغییر نام در کلش رویال (Clash Royale) است که در این مقاله این نکته را به شما آموزش خواهیم داد. پس با ایران موجو همراه بمانید.

نحوه تغییر نام در کلش رویال برای بار اول

به طور کلی می‌توانید نام حساب کاربری خود در بازی کلش رویال (Clash Royale) را هنگامی که به سطح ۴ می‌رسید، به سادگی تغییر دهید و این تغییر نام به این صورت اتفاق می‌افتد:

در ابتدا به منوی تنظیمات رفته و دکمه تغییر نام را بزنید، سپس اطمینان حاصل کنید که نام جدید را وارد نموده‌اید و سپس کلمه‌ی CONFIRM را تایپ کنید تا نام اکانت شما در بازی تغییر کند. تغییر نام شما به همین سادگی صورت گرفت.

تغییر نام در کلش رویالنحوه تغییر نام حساب Clash royal برای بار چندم

به طور معمول، سوپرسل اجازه نمی‌دهد که نام خود را دوبار عوض کنید و فقط یک بار می‌توانید این کار را انجام دهید.

اما اگر پیش از آن اسم خود را عوض کرده بودید و خواستار تغییر مجدد آن هستید، باید به درستی مراحل زیر را دنبال کنید.

به طور خلاصه، شما باید با پشتیبانی در بازی تماس گرفته و به آن‌ها بگویید که شما از یک نام توهین آمیز یا اسم واقعی خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید آن را عوض کنید زیرا احساس ناراحتی می‌کنید. بعد از ۲ الی ۳ روز، پشتیبانی باید به پیام شما پاسخ دهد.  گاهی از شما سوالات دیگری نیز برای تأیید مالکیت حساب کاربری میپرسد و سپس درخواست را انجام می‌دهد.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

مراحل انجام و آموزش تغییر نام در کلش رویال:

۱- بازی را در دستگاه خود اجرا کنید.

۲- حال به منوی تنظیمات رفته و وارد قسمت  کمک و پشتیبانی شوید.

۳- اکنون بر روی گزینه‌ی  Contact Us کلیک نمایید. (در سمت راست بالای صفحه این گزینه را مشاهده خواهید کرد، اما به نحوی اگر قادر به مشاهده‌ی آن نیستید، هرموضوعی را در این بخش باز و در قسمت “was this helpful” کلمه “No” را تایپ کنید)

۴- دکمه تماس با ما نشان داده می‌شود که شما میتوانید به راحتی با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

۵- اکنون در تصویر دو پیام هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را تایپ نموده و ارسال کنید.

توجه داشته باشید که معمولا بعد از گذر چند روز نام حساب کاربری شما تغییر خواهد کرد.

کلام آخر درباره تغییر نام در کلش رویال (Clash Royale)

در این پست به بررسی کامل تغییر نام در بازی کلش رویال برای بار اول و یا مراتب بالاتر پرداختیم. اما بهتر است که از همان ابتدا نام خود را با دقت بیشتر انتخاب کرده و حتما از نام‌های مناسب برای ثبت اکانت خودتان استفاده کنید. فراموش نکنید که این بازی یک بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌باشد و شما برای خرید پول بازی یا رویال جم می‌توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

شما برای ما از تغییر نام در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تغییر نام در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • علیرضا قاسمی

    سایتتون عالیه و همچنین پشتیبانیتون ممنون

iranmojo online support