کاراکتر Paloma در فری فایر ؛ بررسی مهارت ها و توانایی ها

معرفی کاراکترهای بازی فری فایر

تنوع و تعدد بالا در کاراکترهای بازی فری فایر را می توان یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی دانست که باعث جذب میلیون ها گیمر از سراسر جهان شده است. کاراکترهایی که در این بازی وجود دارند هر کدام از ویژگی ها و توانایی های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و در مناطق و مکان های مختلف می توانند کارایی های زیادی داشته باشند. کاراکتر Paloma از جمله کاراکترهای معروف و محبوب بازی است که توانایی ها و قابلیت های مختلفی دارد و بازیکنان می توانند با استفاده از آن عملیات مختلفی را انجام دهند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین بررسی ویژگی های کاراکتر Paloma در آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازی Free Fire یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و اکشن است که در سال های اخیر به شهرت و محبوبیت بالایی رسیده است. این بازی اولین بار در سال 2017 و توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و کمپانی Garena  آن را برای پلتفرم های اندروید و آی او اس موبایل منتشر کرد. بازی فری فایر به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و همین باعث شده است که با استقبال خوبی مواجه شود به نوعی که در سال 2018 بیشترین میزان دانلود را در میان بازی های موبایلی به خود اختصاص داده است و تاکنون صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند

  در این بازی 50 بازیکن حضور دارند که در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را بکنند که با دشمنان و موانع بازی مقابله کنند و زنده بمانند. در پایان بازی بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد. فری فایر هم مانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • بازی دارای یک موتور گرافیکی عالی است که از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • گیم پلی بازی بسیار جذاب، ساده و اعتیاد آور است
  • موسیقی های متن صداگذاری ها به شکلی حرفه ای طراحی شده اند.
  • بازیکنان قادرند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان بازی کنند.
  • تجهیزات، امکانات، حالت ها، نقشه ها و…. از تنوع بالایی برخوردار هستند.بسیاری از این تجهیزات با خرید جم فری فایر ارزان از سایت ایران موجو در کوتاه ترین زمان ممکن قابل ارتقاء هستند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر

معرفی شخصیت Paloma در بازی Free Fire

همانطور که گفته شد در بازی فری فایر کاراکتر های بسیار زیادی وجود دارند و هر کدام از آنها دارای توانایی ها، قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانند در مکان ها و زمان های مختلف کاربردهای مختلفی داشته باشند. کاراکتر پالوما یکی از محبوب ترین و معروف ترین شخصیت های موجود در بازی است که در اصل کاراکتر یک زن 28 ساله می باشد. این کاراکتر گذشته سخت و ناخوشایندی را پشت سر گذاشته است و در یک منطقه فقیرنشین شهر بزرگ شده است و الان تبدیل به یک شخصیت قوی و قدرتمند شده است.

 Paloma در واقع تبدیل به یکی از بزرگ ترین فروشنده های تسلیحات نظامی در این بازی شده است. زمانی که پدر و مادر این شخصیت کشته شدند یکی از بزرگترین گانگستر های شهر او را به فرزند خواندگی پذیرفت و همین باعث شد که او هم تبدیل به یک فروشنده سلاح و تجهیزات نظامی شود. کاراکتر Paloma در بازی فری فایر در حال حاضر تلاش می کند که قاتلین والدین خودش را پیدا کند و انتقام خود را از آنها بگیرد. این کاراکتر بسیار خشن و بی رحم است و به راحتی اقدام به کشتن و نابود کردن بازیکنان دشمن می کند.

معرفی و بررسی کاراکتر Paloma در بازی فری فایرویژگی ها و مهارت های کاراکتر Paloma در بازی فری فایر

سازندگان Free Fire علاوه بر بخش سلاح ها، نقشه ها و مودها در قسمت کاراکترها نیز اقدامات قابل توجهی داشته اند و کاراکترهای زیادی در دسترس بازیکنان قرار داده اند که هر کدام از ویژگی ها، مهارت ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند. هر کدام از کاراکترها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند سایر کاراکترهای موجود در بازی را کامل کنند. همانطور که گفته شد کاراکتر Paloma در بازی فری فایر توانایی بالایی در خرید و فروش تسلیحات نظامی دارد.

همچنین این کاراکتر می تواند به راحتی سلاح ‏AR  را به همراه خود حمل کند. بازیکنان می توانند این کاراکتر را تا سطح 6 ارتقا دهند. در هر کدام از سطح این کاراکتر می تواند تعدادی گلوله  برای اسلحه AR در اختیار داشته باشد که هیچ فضایی در کوله پشتی او اشغال نخواهد کرد. تعداد گلوله ها در هر سطح به شرح زیر می باشند:

  • سطح ۱ : ۳۰ گلوله
  • سطح ۲ : ۶۰ گلوله
  • سطح 3 : 90 گلوله
  • سطح 4 : 120 گلوله
  • سطح 5 : 150 گلوله
  • سطح 6 : 180 گلوله

می توان گفت که کاراکتر Paloma در بازی فری فایر در مقایسه با سایر کاراکترهای موجود در بازی از مهارت ها و قابلیت های خارق العاده ای برخوردار نیست و فقط موارد ذکر شده را می توان به عنوان اصلی ترین مهارت های او عنوان کرد و همین باعث شده است که بیشتر بازیکنان از این کاراکتر به عنوان یک نیروی پشتیبانی در تیم خود استفاده کنند. کوله پشتی پالوما همیشه جای کافی برای حمل تجهیزات و مهمات دارد و بازیکنان می توانند تجهیزات مختلفی مانند سلاح ها، نارنجک ها، کمک های اولیه و… را در داخل آن قرار دهند.

کاراکتر Palomaخرید جم بازی فری فایر

سازندگان بازی Free Fire در تمامی نسخه های عرضه شده تلاش کرده اند که امکانات، آپشن ها، تجهیزات، سلاح ها، مهمات و وسایل مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار بدهند و رقابت های جذابی را برای آنان رقم بزنند. بازیکنان می توانند با خرید جم در فری فایر از سایت های معتبری مانند ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) از حداکثر امکانات موجود در بازی استفاده کنند. همچنین بازیکنان می توانند با خرید جم بازی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی نمایند.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در فروشگاه ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید انواع جم بازی در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، نسبت به خرید جم فری فایر ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایید.

سخن پایانی درباره کاراکتر Paloma

بازی فری فایر به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم همواره در بین بهترین بازی های موبایلی جهان قرار داشته است و موفقیت های متعددی به دست آورده است. در این بازی علاوه بر امکانات، نقشه ها، سلاح ها، مودها، تجهیزات و مهمات تعداد زیادی کاراکتر نیز وجود دارند که هر کدام از آنها از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. کاراکتر Paloma در بازی فری فایر یکی از جذاب ترین کاراکترهای موجود در این بازی است که با داشتن قابلیت ها و مهارت های خاص خود می تواند کارایی های زیادی در بازی داشته باشد و بازیکنان از آن به عنوان یک شخصیت پشتیبان استفاده می کنند.

شما برای ما از کاراکتر Paloma بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با کاراکتر Paloma آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. فروشگاه جم ایران موجو با سابقه درخشان در حوزه خرید جم بازی از بهترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما با خرید از این فروشگاه می توانید یک خرید ارزان و مطموئن را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support