معرفی کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها

آموزش بازی براول استارز

براول استارز یکی از بازی‌های جدید کمپانی مشهور سوپرسل است که پس از بازی‌های کلش آف کلنز (Clash of Clans)، کلش رویال (Clash Royale) و هی دی (Hay Day) رونمایی شد. اولین نسخه از این بازی، در سال 2017 میلادی و برای دستگاه‌های اپل منتشر شد. پس از یک سال، این کمپانی نسخه اندروید بازی را نیز منتشر کرد و از آن زمان تاکنون این بازی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های نبرد آنلاین چند نفره شناخته می‌شود. در این میان بازیکنان می‌توانند از کدهای بازی  برا ول استارز استفاده کنند و از با این کار از کسانی که به تهیه محتوا برای این بازی و کمپانی سوپرسل می‌پردازند، حمایت کنند. شاید شما نیز تاکنون درباره کدهای Content Creator برای بازی‌های کمپانی سوپرسل، شنیده باشید.

 اما اگر اطلاعاتی از این کدها ندارید، نگران نباشید. ما در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی براول استارز به معرفی کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ماهیت براول استارز

این بازی، ترکیبی از چند مینی‌گیم مختلف است که هر یک از آن‌ها دارای قوانین خاصی هستند اما به طور کلی، بازیکنان باید در این بازی، در شرایط و موقعیت‌های گوناگون با یکدیگر به مبارزه بپردازند. به عبارت بهتر هر بازیکن در Event‌های مختلف با دیگر حریفان واقعی یا خیالی خود روبرو می‌شود و تلاش می‌کند تا به هدفی که در آن Event تعریف شده، دست یابد. در این بازی چندین شخصیت مختلف به نام براولر وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای توانایی خاصی به نام Super می‌باشد. هر بازیکن در بازی می‌تواند یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کرده و از توانایی‌های جنگی و رزمی آن در طول مبارزات خویش بهره مند شود. براولرهای بازی براول استارز در دسته‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از براولرهای متداول، کمیاب، فوق کمیاب، حماسی، اسطوره‌ای، افسانه‌ای و رنگی.

براولرهای هر دسته دارای توانایی‌ها و یا Super منحصربفردی هستند که آن‌ها را از دیگر شخصیت‌های بازی متمایز می‌سازد. براولرهای متداول تنها براولرهایی هستند که از ابتدای شروع بازی در دسترس بازیکن قرار دارند. دیگر براولرها معمولا داخل Brawl Boxها بدست می‌آیند و معمولاً بازیکن شانس کمتری برای پیدا کردن براولرهای قوی‌تر از درون این جعبه‌ها خواهد داشت. زمانی که یک رویداد یا Event آغاز می‌شود، بازیکنان با براولر هایی که انتخاب کرده‌اند در آن مبارزه حضور می‌یابند و از این توانایی برای از بین بردن دشمنانشان استفاده می‌کنند. هر گاه یک براولر بتواند دشمنانش را مورد هدف یا آسیب قرار دهد، Super او شارژ می‌شود و می‌تواند از آن در ادامه مبارزه استفاده کند.

تا اینجا، با کلیت و ماهیت بازی براول استارز آشنا شدیم و دیدیم که روند کلی اجرای این بازی به چه صورت است. حالا در ادامه به بررسی کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها می پردازیم.

معرفی بازی براول استارزکدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها

Creator Boost یا کدهای بازی براول استارز یکی از امکانات و روش‌های جالبی هستند که سوپرسل آن‌ها را برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا درباره بازی‌های این شرکت، تعبیه کرده‌است. احتمالاً شما نیز تاکنون در شبکه‌های اجتماعی همانند یوتیوب با ویدئوهای افرادی که به توضیح موضوعات مختلف درباره بازی‌های سوپرسل می‌پردازند، مواجه شده‌اید.

این افراد اصطلاحاً تولیدکنندگان محتوا برای بازی براول استارز یا دیگر بازی‌ها نامیده می‌شوند. از آنجا که این افراد با ویدیوها و محتواهایی که می‌سازند، علاوه بر معرفی این بازی و تبلیغات مثبت، تلاش می‌کنند تا نکات جالب توجهی درباره بازی‌ها معرفی کنند، به بررسی مشکلاتی که برخی افراد در هنگام اجرای بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند می‌پردازند و به طور کلی، اطلاعات و دانش عمومی گیمرها و افراد مبتدی را افزایش دهند.

این امر به خودی خود جنبه‌های مثبت بسیاری دارد چرا که تجربه کاربری بازیکنان را بهبود می‌بخشد و آنان از اجرای بازی لذت بیشتری خواهند برد. به همین دلیل، شرکت سوپرسل همواره این افراد را تشویق می‌کند و برای آنان کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها را ارائه می‌دهد که اگر دیگر بازیکنان، این کدها را در بازی وارد کنند، از آن تولیدکننده محتوا حمایت کرده‌اند. به عبارت بهتر، اگر شما یکی از کدهای بازی براول استارز را در حساب کاربری خود در این بازی وارد کنید، شخصی که این کد به او اختصاص دارد می‌تواند به مدت 7 روز از جم‌های بازی یا الماس‌های شما استفاده کند. استفاده از این کدها برای بازیکنان هیچ هزینه‌ای ندارد و این تنها راهی است تا شما بتوانید از تولیدکنندگان محتوای محبوب خود، حمایت کنید!

جالب است بدانید که اگر یک سازنده محتوا، برای بیش از یک بازی سوپرسل به تولید محتوا بپردازد و شما کد Content Creator او را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را در تمامی این بازی‌ها وارد کنید!

روش استفاده از کدهای بازی براول استارز

در ادامه گام‌هایی را معرفی خواهیم نمود که با دنبال کردن آن‌ها می‌توانید کدهای براول استارز را در بازی وارد کنید و از سازندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنید.

  • در گام اول، وارد محیط بازی شوید و در سمت چپ صفحه، بر روی دکمه Shop کلیک کنید و وارد فروشگاه بازی شوید.
  • در گام دوم تا رسیدن به گزینه Content Creator Boost، به سمت راست بروید و وقتی به این گزینه رسیدید، بر روی آن کلیک کنید.
  • در گام سوم باید کد سازنده یا تولید کننده محتوای مورد نظر خود (که از طریق یوتیوب و یا توئیتر آن را بدست آورده‌اید) در این بخش وارد نمایید.

به همین سادگی! حالا شما برای مدت 7 روز از این سازنده حمایت می‌کنید و وی می‌تواند به الماس‌های شما دسترسی داشته باشد. همچنین اگر قبلاً کدی را برای حمایت از یک فرد وارد این بخش کرده باشید، می‌توانید حتی پیش از پایان مدت 7 روزه، آن را تغییر دهید و یا به حمایت خود پایان دهید.

معرفی کدهای براول استارزلیست کدهای Creator Boost در بازی براول استارز

اگر شما نیز به دنبال لیست کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها هستید، پاسخ سوال شما اینجاست! ما در ادامه لیستی شامل برخی از کدهای سازندگان محتوا برای بازی براول استارز را برای شما تهیه کرده‌ایم و شما می‌توانید در صورت تمایل این کدها را در بازی وارد کنید:

Alvaro845: Alvaro845

Anikilo: anikilo

Ash: AshBS

BenTimm1: BT1

Brawl Stats: Stats

CWA Mobile Gaming: CWA

Chief Pat: PAT

ChiefAvalon: ChiefAvalon

Coach Cory: Cory

FullFrontage: FullFrontage

Galadon Gaming: Galadon

Gedikor: GEDI

KairosTime Gaming: Kairos

Lex – Brawl Stars: Lex

MOLT: Molt

Nickatnyte: Nyte

Orange Juice Gaming: OJ

RadicalRosh – Brawl Stars: RADICAL

Rey: Rey

Ricky Burnett: R3dknight

!!! برای خرید جم بازی براول استارز همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

سوالات متداول پیرامون کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها

تا اینجا با کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها آشنا شدیم. حالا قصد داریم تا در ادامه این مطلب، برخی از سوالات متداول کاربران و بازیکنان درباره این کدها را بررسی کنیم.

اگر شخصی در زمینه تولید محتوا برای بازی براول استارز فعالیت کرده باشد و بخواهد کد Creator Boost دریافت کند، باید از چه طریق اقدام نماید؟

شخص باید در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی که به تولید محتوا پرداخته، از سوپرسل درخواست کند تا کد Creator Boost خود را دریافت کند. این شخص همچنین باید یکی از تولیدکنندگان رسمی محتوا برای Supercell Tier 3 باشد.

کدهای بازی براول استارز در دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟

 این کدها در این دو پلتفرم یکسانند و تمایزی میان آن‌ها وجود ندارد.

کدهای محتوا سازان مختلف را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

شما می‌توانید کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها را از طریق حساب‌های کاربرای سازندگان محتوا در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی همانند یوتیوب و توییتر، پیدا کنید.

آیا می‌توان پیش از موعد 7 روزه، حمایت از یک تولید کننده محتوا را لغو کرد؟

بله، شما باید وارد همان بخشی شوید که کد این شخص را در آنجا وارد کردید و سپس با کلیک بر روی گزینه STOP، حمایت خود را از وی لغو کنید.

اگر من کد بازی یکی از تولید کنندگان محتوا را در حساب کاربری خود وارد کنم و در مدت 7 روزه حمایت از این سازنده محتوا، به خرید الماس بازی بپردازم، آیا این شخص نیز الماس جدید دریافت خواهد کرد؟ بله، حدوداً 5 درصد از ارزش واقعی الماس‌هایی که خریداری می‌کنید به سازنده محتوایی که از وی حمایت می‌کنید خواهد رسید.

انگیزه کمپانی سوپرسل از دادن کدهای Content Creator به سازندگان محتوا، چیست؟

به گفته سوپرسل، این شرکت تمامی محتواهای جالبی که از سوی تولید کنندگان محتوا ساخته می‌شوند را دوست دارد و هدف از معرفی کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها این است که بتواند از محتواسازان خود حمایت کند و آن‌ها را تشویق کند تا از این پس نیز به تولید ویدیوهای عالی، ارائه اطلاعات مفید درباره بازی‌ها، برگزاری live و صحبت درباره بازی‌ها و غیره ادامه دهند.

آیا سازندگان محتوا برای بازی‌های سوپرسل باید حتماً محتوای تبلیغاتی تهیه کنند؟

خیر، سازندگان می‌توانند آزادانه به تولید محتوا در زمینه‌های گوناگون بپردازند. البته باید توجه کنیم که این محتوا نباید سیاست‌ها و خط مشی سوپرسل را نقض کند و در بردارنده مفاهیم نامناسب و غیر مرتبط باشد.

کدهای بازی براول استارز

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بهترین لجندری در بازی براول استارز

جمع بندی درباره  کدهای بازی براول استارز

در این مطلب تا حدودی کلیت بازی براول استارز را مورد بررسی قرار دادیم و با نحوه اجرای این بازی آشنا شدیم. در ادامه به معرفی کدهای بازی براول استارز و روش استفاده از آن ها نیز پرداختیم و دیدیم که هدف سوپرسل از دادن این کدها به سازندگان محتوا درباره بازی‌های این شرکت، حمایت دیگر بازیکنان از تولید کنندگان محتوا بوده‌است.

شما نیز می‌توانید کد بازی سازنده محبوب و مورد نظر خود را در بازی وارد کنید و برای مدتی 7 روزه، از وی حمایت کنید.

شما برای ما از کدهای بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با کدهای بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. اگر شما نیز به مطالعه این قبیل مقالات در مورد بازی‌های رایانه‌ای و موبایل علاقه‌مند هستید، با ما در دیگر مقالات وب‌سایت ایران موجو نیز همراه باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • Ali

    هرکدچه معنی داره میشه بگیدبعداززدن کدبایدچندروزافلاین بشیم یانه؟ m

iranmojo online support