آموزش کامل گرفتن جم در بازی براول استارز

نحوه گرفتن جم در بازی براول استارز

براول استارز یکی از بازی‌های محبوب می‌باشد که توسط شرکت سوپرسل طراحی و ساخته شده است. این بازی توانسته ویژگی‌های متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد. همین موضوع نیز باعث شده است تا افراد بیشتری به سمت آن جذب شوند. یکی از گزینه‌هایی که در این بازی اهمیت بسیار بالایی را به دست آورده است جم می‌باشد. جم یکی از رایج‌ترین ارزهای بازی است که روش‌های مختلفی برای به دست آوردن آن وجود دارد که Brawl Box و خریداری کردن آن در بین این روش‌ها قرار گرفته‌اند. از این رو برای اینکه بتوانید شما نیز به این ارز رایج دسترسی پیدا کنید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی براول استارز سایت ایران موجو می‌توانید با آموزش کامل گرفتن جم در بازی براول استارز آشنا شوید.

نحوه گرفتن جم در بازی براول استارز

گرفتن جم در بازی براول استارز پیچیدگی‌های خاصی را به خودش اختصاص داده است. به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این امکانات بهره ببرید نیاز است تا تلاش زیادی را بکنید. همانطور که اشاره شد روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از جعبه های مخصوص است که با نام Brawl Box شناخته شده اند. این باکس‌های ویژه تعداد زیادی جم در اختیار شما قرار می‌دهند که تعداد آن‌ها با یک دیگر متغیر می باشد. یعنی در هر جعبه ای که دریافت می‌کنید، تعداد متفاوتی از جم می‌توانید به دست بیاورید.

همچنین موردی که در رابطه با این جعبه‌ها وجود دارد این است که اگر بتوانید به سطح‌های 5، 10، 25 و 35 برسید از جوایز بسیار ویژه‌تری بهره مند خواهید شد. از این جوایز می توان به Brawl Box و Mega Brawl Box اشاره کرد. همانطور که قبلا نیز اشاره شد در این باکس‌ها می توانید تعداد زیادی جم را به دست بیاورید. از این رو باید تلاش کنید تا به این سطوح دست پیدا کنید و جم اکانتتان را افزایش دهید.

گرفتن جم در بازی براول استارزخریداری جم بازی براول استارز

یک روش دیگر که برای گرفتن جم در بازی براول استارز در پیش روی شما قرار گرفته این است که اقدام به خریداری آن کنید. فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوان به هر اندازه که می‌خواهیم جم‌های مورد نیاز خودتان را به دست بیاورید و از آن ها در بازی نهایت بهره را ببرید.

برای خرید جم بازی باراول استارز شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه از بهترین فروشگاه خرید جم بازی می باشد و شما می توانید خرید ارزان و قابل اعتمادی را تجربه نمایید.

بازی براول استارز  چه ویژگی هایی را به خود اختصاص داده است؟

بازی براول استارز که با نام جنجال ستاره ها نیز شناخته شده توانسته ویژگی‌های مختلفی را با خود به همراه داشته باشد. همین ویژگی‌ها نیز باعث شده‌اند تا افراد به سمت این بازی در حرکت باشند و اقدام به دانلود کردن آن کنند. از این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این بازی شما می‌توانید سبک جدیدی از مبارزه را تجربه کنید. بدین صورت که چهار سبک گوناگون برای گیم پلی در اختیار بازیکنان قرار داده شده است. به همین علت بازیکنان می‌توانند تجربه ویژه‌ای را از بازی کردن به دست بیاورند.
  • در این بازی بازیکنان می‌توانند به روش‌های مختلفی داخل رقابت‌ها شرکت کنند. انفرادی و دوستانه نمونه‌ای از این رقابت‌ها به حساب می‌آیند.
  • شخصیت‌های جدید و مبارزی که در بازی کلش رویال وجود دارند را می‌توانید در بازی براول استارز نیز مشاهده کنید. این شخصیت‌ها قدرت بسیار بالایی را دارند. به همین دلیل شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا برنده این رقابت باشید.
  • اگر بتوانید بر دیگر رقیبان بازی پیروز شوید موفق خواهید بود تا جواهرات بسیاری را جمع آوری کنید.

دیگر ویژگی های بازی براول استارز

  • همچنین اگر بخواهید برای تیم تان ستاره‌های زیادی را به دست بیاورید باید حریفان بسیاری را در بازی شکست دهید.
  • همچنین به مرور زمان و با قدرت مند شدن می‌توانید شخصیت های جدیدی را باز کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. همچنین امتیازی که در بازی براول استارز وجود دارد این بوده که می‌توانید شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید و مهارت‌های آن‌ها را افزایش دهید.
  • در بازی می‌توانید به صورت گروهی به رقابت بپردازید و به گروه‌های مختلف بپیوندید. از همین طریق می‌توانید استراتژی‌های مختلف بازی را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز در آن سهیم باشند.
  • اگر جزو بازیکنان و طرفدارن این بازی مهیج هستید می‌توانید با بازیکنان دیگری از سرتاسر جهان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید.

اگر بخواهید به تمامی موارد بالا دسترسی پیدا کنید و بهترین عملکرد را از خودتان نشان دهید در آن صورت گرفتن جم در بازی براول استارز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد. پس تاثیر این موضوع را دست کم نگیرید و از روش‌های مختلفی نسبت به دریافت آن اقدام کنید تا بتوانید لذت بیشتری را از بازی داشته باشید.

راهنمای بازی براول استارزاستفاده از جم در بازی براول استارز

بعد از گرفتن جم در بازی براول استارز باید یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید و این استفاده شما کاملا بهینه باشد. جم ها توانسته‌اند کاربرد بسیار زیادی را داشته باشند. به همین یکی از گزینه‌هایی که با بهره بردن از آن می‌توانید در بازی به موفقیت برسید این است که از جم به خوبی استفاده کنید.

شخصیت ها و براولرهایی که دوست دارید را با گرفتن جم در بازی براول استارز خریداری کنید

به عنوان مثال یکی از کاربردهای این سنگ قیمتی این بوده که می‌توانید شخصیت‌های مختلف بازی را با آن خریداری کنید. براولرها و شخصیت‌های مورد علاقه شما با پرداخت مقداری جم قابل دسترس خواهند بود. همین ویژگی می‌تواند برای بازی بهتر و افزایش شانس پیروزی شما کاملا موثر باشد. چرا که شما می‌توانید قوی‌ترین و کاربردی‌ترین شحصیت‌های موجود در بازی را انتخاب کنید و برای خرید آن‌ها برنامه‌ ریزی‌های لازم را داشته باشد. از این رو از گرفتن جم در بازی براول استارز غافل نشوید و حتما آن را دنبال کنید.

منتظر تخفیف های بازی برای ارتقا براولرها باشید

از دیگر کاربردهای جم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا براولرهای خودتان را ارتقاء دهید. هر چقدر براولرهای شما قوی‌تر باشند، به همان اندازه نیز شانس پیروزی شما افزایش پیدا خواهد کرد. البته یکی از پیشنهاداتی که در این باره وجود دارد این بوده که سعی کنید براولرهایتان را زمانی ارتقا و بهبود دهید که برای بازی تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است. این تخفیفات بسیار ویژه هستند. به گونه‌ای که شما این قابلیت را  خواهید داشت تا تنها با پرداخت مقدار بسیار کمی جم شخصیت را براولر مورد نظرتان را به ارتقا برسانید و سپس خودتان را برای یک نبرد ویژه آماده کنید.

با دیگر کاربردهای جم بازی براول استارز آشنا شوید

کاربردهای جم تنها به همین جا ختم نمی شود و شما می‌توانید موارد دیگر را نیز با استفاده از آن‌ها تجربه کنید. به عنوان مثال شما این قابلیت را به دست خواهید آورد تا با استفاده از این ارز رایج Token Doublerرا خریداری کنید. یه طور کلی می توان اینطور بیان داشت که Token Doubler نوعی تقویت کننده می باشد که شما اگر آن ها را فعال کنید می‌توانید هر اندازه توکنی که در بازی به دست می‌آورید را دو برابر کنید و از این طریق امکاناتتان را نیز گسترش دهید.

همچنین با استفاده از این جم‌ها دوباره می‌توانید براول باکس‌های مختلفی را خریداری کنید. به گونه‌ای که اگر شما بتوانید نوع مگا این جعبه‌ها را با استفاده از جم‌ها به دست بیاورید. هر کدام از این جعبه‌های مگا ده عدد براول باکس عادی به شما می‌دهند. همچنین در کنار این باکس ها هشتاد عدد جم نیز می‌توانید داشته باشید. از این رو این ایده یکی از کاربردی‌ترین و البته به صرفه ترین‌ها برای گرفتن جم در بازی براول استارز است.

در نهایت اگر بخواهید از اسکین های مختلف برای براولرهای خود بهره ببرید، می‌توانید با پرداخت جم این کار را به انجام برسانید.

مورد دیگری که با گرفتن جم در بازی براول استارز می‌توانید انجام دهید این که در ایونت‌های متفاوتی شرکت کنید. این ایونت‌ها توسط بازی به پلیرها پیشنهاد می‌شود و از این طریق می‌توانند نبردهای مختلفی را تجربه کنند و لذت واقعی رقابت را با براولرهای خود تجربه کنند.

رفندهای گرفتن جم بازی براول استارزبا این ترفندها از جم براول استارز بیشترین استفاده را کنید

ترفندهای مختلفی وجود دارند که به شما این قابلیت را می توانید تا از جم هایی که به دست آورده اید، بهینه ترین استفاده ها را داشته باشید. به عنوان مثال صبر کنید و هیچ جنگجویی را خریداری نکنید تا زمانی که شخصیت و یا جنگجوی مورد علاقه شما بیاید. این یک راه بهینه برای استفاده از جم داخل اکانتتان می‌باشد.

همچنین به صورت دوره ای پیشنهاداتی از طرف بازی براول استارز برای شما وجود خواهند داشت. این پیشنهادات می‌توانند اقلام، صندوق و یا حتی ترفندهای مختلف باشند که شما با پرداخت جم می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. از این رو از این پیشنهادات نهایت بهره را ببرید تا بتوانید از بازی کردن لذت بیشتری را ببرید.

جم های مختلف بازی شامل چه مواردی هستند؟

گرفتن جم در بازی براول استارز با استفاده از دو راه امکان پذیر است و شما می‌توانید جم‌های مختلفی را داشته باشید که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی را به خود اختصاص داده اند که به صورت زیر هستند:

  • جم بنفش: کاربردی که می‌توانید از جم بنفش مقایسه کنید تاثیر گذاشتن در برد و باخت شما می باشد.
  • جم معمولی: کمک چندان زیادی را نمی‌توانید از این جم در بازی مشاهده کنید، ولی به طور کلی می توانید از آن به منظور خرید اسکین برای براول های خود بهره ببرید.
  • جم سبز: آخرین جمی که در بازی وجود دارد جم سبز می‌باشد. این جم بهترین رتبه را در تمامی جم‌های موجود به دست آورده است. چرا که از این قابلیت برخوردار است تا بتواند جان شما را در بازی افزایش دهد. یعنی شما می‌توانید مدت زمان زیادی را در بازی تحمل کنید. همچنین با استفاده از این جم شما می‌توانید قدرت ضربه زدنتان را زیاد کنید و شانس و احتمال بردتان را نیز بیشتر نمایید.

چرا باید براول استارز را بازی کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند به شما اثبات کنند تا این بازی را به انجام برسانید. هر کدام از این دلایل اهمیت ویژه خود را دارند که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

راهنمای بازی براول استارزبراول استارز را به خاطر سادگی انجام دهید

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که به خاطر آن می‌توانید بازی را انجام دهید این بوده که بازی براول استارز کاملا ساده است و این را در مقایسه با دیگر بازی‌های سوپر سل می‌توانید متوجه شوید. این بازی به گونه‌ای است که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها محو خود نگه دارد. همچنین اگر جزو افرادی هستید که به تازه قصد دارید این بازی را دانلود کنید، نگران چیزی نباشید. چرا که تنها با یک ساعت آموزش می‌توانید به طور کامل آن را یاد بگیرید.

تکراری بودن را مشاهده نخواهید کرد

از دیگر دلایلی که می‌تواند شما را راضی کند تا این بازی را انجام دهید این است که تکراری بودن را حس نخواهید کرد. این بازی محیط‌هایی دارد که کاملا برای شما تازگی خواهند داشت. به گونه‌ای که بسیاری از میدان‌های آن نیز به صورت دوره‌ای و هر بیست و چهار ساعت تغییر می‌کند. از این رو می‌توانید چند ساعت بازی کنید و در هر لحظه تازگی را احساس کنید.

گروهی بازی کنید و تجربه کسب کنید

برای اینکه بتوانید لذت بیشتری را از بازی کردن ببرید می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و از استراتژی‌های ویژه با آن‌ها بهره ببرید. همچنین شما می‌توانید به صورت همزمان به دو نفر به نبرد بپردازید. این بدان معناست که شما این قابلیت را خواهید داشت تا یک بازی سه نفره را شروع کنید و هیجان براول استارز را به اوج خود برسانید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی آموزش کامل گرفتن جم در بازی براول استارز پرداخته شد. بازی براول استارز توسط کمپانی سوپرسل طراحی و ساخته شده است. امکانات مختلفی در این بازی وجود دارند که باعث شده‌اند تا شما این بازی را دانلود و نصب کنید. یکی از برترین مواردی که در این گیم می‌توانید مشاهده کنید جم‌های بازی بوده که در سه نوع مختلف سبز، بنفش و معمولی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مختلفی را از خود به نمایش می گذارند. همچنین این جم‌ها کاربردهای بسیار گسترده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها در جهت حرفه‌ای شدن خودتان بهره ببرید. از این رو اگر با دقت به تمام مواردی که در این مطلب ذکر شدند توجه کنید بدون شک می‌توانید پروفایل حرفه‌ای را برای خودتان بسازید.

با خرید جم بازی شما می توانید در بازی پیشرفت کنید و از دوستان و رقبای خود پیشی گیرید. با مراجعه به سایت ایران موجو می توانید جم بازی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کنید. 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support