ترفندهای ساده گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز

آموزش گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی‌های محبوب و جدید کمپانی سوپرسل است که در سال 2018 در بازار داغ بازی‌های موبایل ارائه شد. این بازی با کیفیت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، که این موضوع محبوبیت آن را بیشتر کرده است. اما یکی دیگر از دلایلی که این بازی توانسته در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود، ترفندهایی است که برای بخش‌های مختلف آن وجود دارند.

 همانطور که می‌دانید لئون و لجندری در کیفیت بازی تاثیر بسزایی خواهند داشت، از این رو به کار گرفتن برخی ترفندها باعث بالا بردن امتیازات و همچنین جم‌های موجود در بازی خواهند شد. در این مقاله قصد داریم تا به طور جزئی به ترفندهای ساده گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز بپردازیم. پس تا انتها این مقاله از آموزش بازی براول استارز سایت ایران موجو همراه باشید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید می باشد: معرفی بهترین ترفندهای برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز

ترفندهای لئون و لجندری براول استارز

جدال ستارگان و یا براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین است که طرفداران زیادی را در بین بازی‌های کمپانی سوپرسل پیدا کرده است. شخصیت و کاراکترهای این بازی بسیار جذاب هستند که به هر کدام از آن‌ها براول گفته می‌شود. از این رو لئون نیز یکی از شخصیت‌های براول است که از نوع براول‌های افسانه‌ای نیز می‎باشد، یکی از خصوصیات آن قدرتی است که دارد و آن هم ناپدید شدن است.

این شخصیت می‌تواند برای چند لحظه ناپدید شود و کاملا از دید مینیون‌ها و ربات‌ها خارج گردد. لئون برای محافظت از خود در برابر دیگر شخصیت‌ها از شمشیری که دارد به عنوان اسلحه استفاده می‌کند، البته این اسلحه آسیب رسانی چندانی ندارد اما این موضوع بستگی به مسافت هم دارد. از این رو لئون هرچه مسافت بیشتر و دورتری از دیگر شخصیت‌ها داشته باشید آسیب رسانی‌اش هم به مراتب کمتر خواهد شد.

آموزش گرفتن لجندر در بازی براول استارزچگونه در براول استارز لئون و لجندری بگیریم؟

اگر یک گیمر حرفه‌ای در این بازی باشید متوجه خواهید شد که گرفتن لجندری و یا لئون در این بازی چندان کار آسانی هم نیست و باید برای بدست آوردن آن‌ها بسیاری از مراحل را طی کنید و تا می‌توانید امتیاز و جم جمع آوری کنید. اگر دقت کرده باشید بیشتر بازیکنان در این بازی برای پیشرفت بیشتر از مگا باکس استفاده می‌کنند تا براول‌های افسانه‌ای، از این رو برای بدست آوردن این شخصیت‌ها کمی شانس هم چاشنی بازی با کیفیت می‌شود. البته روش‌هایی هم برای بدست آوردن این شخصیت‌ها وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

نحوه گرفتن لئون و لجندری براول استارز

طبق قانونی که در سیستم ماشینی بازی وجود دارد احتمال اینکه شما در طول بازی که اجرا می‌کنید کارت افسانه‌ای بدست آورید، 23 درصد است. از این رو برای اینکه اولین لجندری را در باکس خود بدست آورید باید این احتمال را بدهید که پس از باز کردن اولین جعبه لجندری چیزی حدود 435 باکس دیگر بدست خواهید آورد.

 حال اگر یک احتمال 99 درصدی برای این موضوع در نظر بگیریم به عنوان گیمر هنگامی که اولین جعبه لجندری خود را باز کردید چیزی حدود 2000 جعبه دیگر بدست خواهید آورد. پس برای اینکه لجندری باکس بگیرید باید 99 درصد این موضوع را طی کنید.

اما ترفندهای کارآمدی هم برای دست یافتن به این 99 درصد وجود دارد که تک تک همه آن را بررسی خواهیم کرد.

الماس‌ را بدون دلیل خرج نکنید

پس انداز کردن در همه جا و همه موارد یکی از راه‌ها برای رسیدن به موفقیت است، برای اینکه بتوانید از مبارز افسانه‌ای استفاده کنید نیاز صد در صدی به داشتن الماس خواهید داشت. الماس‌ها با کامل کردن هر مرحله از بازی بدست خواهند آمد. البته نه تنها در هنگام گرفتن الماس بلکه در تمامی ترفندها برای هر بخش بازی شما به داشتن الماس نیاز دارید پس بیهوده آن‌ها را مصرف نکنید.

یکی از راه های پیشرفت در بازی براول استارز، خرید جم این بازی می باشد. برای خرید جم بازی براول استارز می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید.

توکن‌ها برای مگا باکس

یکی دیگر از ترفندهای ساده گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز این است که از توکن‌ها برای دست یافتن به مگا باکس استفاده کنید. برای آنکه بتوانید 1000 توکن بدست آورید باید 50 الماس را خرج کنید، از این رو خرید توکن شانس شما را برای دریافت لجندری افزایش خواهد داد.

تیکت‌ها؛ راهی دیگر برای گرفتن لئون و لجندری در براول استارز

تیکت‌ها تاثیر زنجیر واری بر روی شخصیت‌های افسانه‌ای می‌گذارند، استفاده از تیکت درون این بازی باعث خواهد شد تا از توکن‌ها به درستی استفاده کنید. در این بین علاوه بر توکن می‌توانید با استفاده از تیکت‌ها مگا باکس هم دریافت کنید که می‌تواند بر روی شخصیت‌های بازی به خصوص لجندری تاثیر زیادی داشته باشد. پس این زنجیره را به درستی طی کنید تا نتیجه جدال ستارگان هم برای شما به درستی شکل بگیرد.

راهنمای بازی براول استارزمگا باکس‌ همیشه در صحنه

داشتن یک مگا باکس در بازی براول استارز کمک زیادی به گرفتن لجندری خواهد کرد اما شما همیشه این شانس را نخواهید داشت که جعبه‌های مورد نظر از لجندری پر باشد. از این رو باید خیلی خوش شانس باشید که مگا باکس شما پر باشد از لجندری، از این رو همواره سعی کنید که احتمال 99 درصدی را رعایت کنید تا در بازی صاحب 2000 لجندری شوید.

خریدن شخصیت‌های افسانه‌ای در بازی برای گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز

آخرین مرحله در بازی که راه را برای مبارزه هموارتر می‌کند خرید این شخصیت‌ها است. برای خرید لجندری و لئون باید هزینه‌ای را در نظر بگیرید که این موضوع باز هم به تعداد امتیاز، جم و پول شما بستگی دارد. ممکن است که برای خرید آن‌ها نیاز به پول داشته باشید و یا با پرداخت‌های درون برنامه‌ای به آن‌ها دست پیدا کنید.

سخن پایانی

ترفندهای ساده گرفتن لئون و لجندری در بازی براول استارز یکی از عناوین اصلی این مقاله بود که به صورت اختصاصی به آن پرداخته شد. این بازی از محبوبیت بالایی برخوردار است، از این رو همواره راه‌های زیادی برای به کار بردن ترفند در آن وجود دارد. اگر که قصد دارید در تمامی بخش‌های این بازی از ترفندهای مختلف استفاده کنید باید از بخش‌های مختلف و مراحل آن و همچنین شخصیت مناسب در هر بخش اطلاع داشته باشید. امیدواریم که این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی و دیگر بازی‌های مورد علاقه‌تان، می‌توانید با سایت ایران موجو همراه باشید و سری به دیگر بخش‌های این سایت بزنید.  

فروشگاه جم بازی ایران موجو از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید با خرید از این فروشگاه در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • ابوالفضل

    میخوام جم براول استارز بخرم

    • حامد فندرسکی

      سلامم توی سایت موجوده خرید کنید

iranmojo online support