معرفی بهترین ترفندهای برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز

چگونه در بازی براول استارز حرفه ای شویم؟

بهترین ترفندها برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز کدامند؟ موفق شدن در بازی براول استارز نیازمند به اجرای برخی از ترفندها به همراه رعایت شرایط خاص است. از این رو قصد داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین ترفندها برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز بپردازیم. ابتدا تعریف مختصری از بازی خواهیم داشت و سپس بصورت اختصاصی به این مسئله خواهیم پرداخت. پس تا انتها این مقاله از آموزش بازی براول استارز سایت ایران موجو همراه باشید.

معرفی بازی براول استارز

بازی براول استارز یا جدال ستارگان یکی از بازی‌هایی است که توسط کمپانی سوپرسل طراحی و اجرا شده است. این بازی در سال 2018 به بازار معرفی شد. این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و ios تعریف شده است. بازی براول استارز دارای 22 شخصیت است که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی هستند. در این بازی مانند دیگر بازی‌های کمپانی سوپرسل باید جم و امتیاز جمع آوری کنید تا به مراحل بعدی دست پیدا کنید.

از قابلیت و جذابیت‌های مهم این بازی می‌توان به تنوع در شخصیت‌ها و همچنین گیم پلی مخصوص آن اشاره کرد. یکی از روش‌هایی که به گیمر این امکان را می‌دهد تا در بازی حرفه‌ای شود این است که تا می‌تواند امتیاز و الماس جمع آوری کند و با استفاده از جادو به امکانات بازی دست پیدا کند. اما از موضوع اصلی این مقاله دور نشویم برویم سراغ ترفندهایی که می‌تواند به شما برای حرفه‌ای شدن در بازی کمک کند.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز

ترفندهای بازی براول استارز برای حرفه‌ای شدن

در ابتدا به این ترفندها به صورت مختصر اشاره می‌کنیم و سپس به صورت جزئی به هرکدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • بالا بودن سرعت عمل در براول استارز
  • غارت گری در بازی
  • مخفی کردن نیروها در نبرد ستارگان
  • گروهی بازی کردن
  • رقابت‌های خاص را جدی بگیرید
  • شرکت در club

این‌ها مواردی هستند که باید در بازی اجرا کنید، اما چگونه؟

حرفه‌ای شدن در بازی براول استارزبرای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز تند و سریع باشید

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند که به عنوان یک گیمر بتوانید عملکرد خوب و قابل قبولی از خودتان داشته باشید این است که در هنگام بازی کردن سریع باشید. این یک ترفند قابل اجرا برای همه بازی‌ها است. اما چگونه می‌توان به این سطح از حرفه‌ای شدن رسید؟ سریع بودن در بازی براول استارز به این معنا نیست شما فقط باید روند بازی را تندتر کند بلکه باید از هوش و ذکاوت خودتان در بازی به بهترین شکل استفاده کنید.

از آنجایی که این بازی آنلاین است شما هر ثانیه تحت نظر نیروهای دشمن هستید و از این نظر باید حواستان را خیلی خوب به همه جا بدهید. ممکن است که در زمان و مکانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید توسط دشمنانتان شکست بخورید. پس سریع و فرز بودن در کنار کنترل داشتن بر روی نیروها، یکی از ترفندهای قابل اجرا برای براول استارز است.

اگر شما قدرت مدیریت کردن نیروهای خود را نداشته باشید قطعا شکست خواهید خورد. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که همواره حالت خود را در بازی بر روی Joystick قرار دهید تا هم شما و هم نیروهایتان بتوانند سریع‌تر حرکت کنند و در نتیجه راحت‌تر دشمن را مورد هدف قرار دهند.

 یکی دیگر از امتیازاتی که در این روش از حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز بدست می‌آورید این است که اگر بازی را به صورت گروهی اجرا می‌کنید، می‌توانید به هم گروهی‌هایتان آن را توضیح دهید و مراحل را با همدیگر به جلو ببرید. خب پس تا اینجای مقاله هدف بالا بردن سرعت همراه با هوش و ذکاوت در جدال ستارگان بود، در ادامه به ترفند غارتگر خواهیم پرداخت.

!!! همین حالا جم بازی براول استارز را با ارزان ترین قیمت ممکن از فروشگاه جم ایران موجو خریداری کنید!!!

برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز منابع را غارت کنید

شاید در دنیای واقعی خواندن این تیتر خوشایند نباشد اما در دنیای بازی‌ها مخصوصا بازی‌های آنلاین غارت کردن یک اصلی اساسی و مهم به شمار می‌آید. به گونه‌ای که اگر از منابع دیگران استفاده نکنید از دیگر رقبا عقب می‌افتید. زیرا در اینصورت شما باید تنها دستاوردهای خودتان را مصرف کنید و در نهایت بهترین مراحل بازی را بدون داشتن تکنیک و مهارت از دست خواهید داد.

اگر تجربه بازی کردن با بازی براول استارز را داشته باشید قطعا در حین اجرای آن اعدادی را بر سر دیگر بازیکنان مشاهده کرده‌اید. خب این اعداد یک جور راهنما برای شما هستند و به شما این پیام را می‌دهند که بازیکن و یا رقیبی که با آن در بازی هستید چقدر جم و یا الماس جمع آوری کرده است. دقت کنید که طرف مقابل نیز می‌تواند این اعداد را بر روی سر شما ببیند.

پس یکی دیگر از ترفندهایی که در براول استارز کمک می‌کند تا حرفه‌ای شوید این است که بتوانید گیمرهایی که با شما در بازی شرکت می‌کنند و به نوعی رقیبتان هستند را شکست بدهید و سپس منابع خودتان را با استفاده از گرفتن الماس و ستاره‌های آن‌ها افزایش دهید. این روش یکی از محبوب‌ترین ترفندهای گیمرهای حرفه‌ای براول استارز است؛ زیرا بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند سرمایه خود را در بازی افزایش دهند و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

هرچه مخفی‌تر؛ برنده‌تر

یکی دیگر از ترفندها برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز که باعث می‌شود تا بتوانید نتیجه خوبی دریافت کنید این است که تا می‌توانید نیروهایتان را در بازی مخفی کید. این موضوع تاثیر خیلی زیادی بر عکس العمل شما و همچنین نحوه مبارزه نیروهایتان خواهد داشت.

همانطور که گفته شد رقیب‌های شما در بازی همواره به دنبال این هستند که از چگونگی بازی کردن شما و نحوه استفاده از نیروهایتان باخبر شوند، پس بهترین روش برای اینکه از توجه دشمنان به دور باشید این است که مخفیانه بازی کنید و نیروهایتان را پنهان کنید. اما منظور ما از مخفی شدن در بازی براول استارز این نیست که از قابلیت روح شدن و یا شبح شدن در بازی استفاده کنید.

بلکه بسیاری از موانع موجود در گرافیک بازی این امکان را به گیمر می‌دهند تا بتواند در هر زمانی که احساس خطر کد خودش را از دید رقیب پنهان کند. یکی از بهترین این مکان‌ها پوشش‌های گیاهی موجود در بازی و چمن‌ها است که شما می‌توانید برای اینکه از دید دشمنانتان خارج شوید آن‌ها را انتخاب کنید.

در این بین می‌توانید رقبایتان را هم غافلگیر کنید؛ در زمانی که حواسشان به شما نیست می‌توانید از گوشه و کنارها حمله را شروع کنید و به صورت ناگهانی آن‌ها را شکست دهید. اما این ترفند برای حرفه‌ای شدن در جدال ستارگان یک ریسک بزرگ هم دارد آن هم این است که اگر نتوانید خود را به درستی پنهان کنید دشمن شما را می‌بیند و به راحتی می‌تواند شما را شکست دهد.

در ادامه این مقاله به نقش گیم مودها اشاره خواهیم کرد و سپس مجددا به روش‌های حرفه‌ای شدن در براول استارز خواهیم پرداخت.

حرفه‌ای شدن در بازی براول استارزگیم مودهای جدید در آپدیت نسخه جدید Brawl Stars

براول استارز شامل 15 مود است که 9 مود آن در افزایش و کاهش جام در بازی تاثیر زیادی دارد؛ 3 مود بلیطی فقط برای جمع کردن مدال در بازی استفاده می‌شوند و 3 مود دیگر هم برای اهداف آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بعد از اینکه مرحله مورد تمام شد از بین خواهند رفت. دلیل معرفی مودها در این مقاله این است که با استفاده از آن‌ها می‌توان راحت‌تر در بازی دشمن را شکست داد.

از جمله مودهای اصلی این بازی می توان به:

  • Gem Grab
  • Showdown
  • Brawl Ball
  • Bounty
  • Heist
  • Seige
  • Lone Star
  • Take Down

که به صورت مختصر به هر کدام از این گیم مودها خواهیم پرداخت. این گیم مودها نیروهایی هستند که در ترفندهای گروهی و همچنین عضویت در کلاب‌ها می‌توانند نقش مهم و موثری در حرفه‎ای شدن گیمر داشته باشند.

Gem Grab: در این مود دو تیم سه نفره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

Showdown: این گیم مود به دو شکل قابل اجرا است. هم به صورت سولو و هم ترکیبی.

Heist: هم در نقش محافظ و هم در نقش غارتگر در بازی حضور دارد.

Brawl Ball: با اسلحه‌های قوی که دارد می‌تواند به حریف حمله کند.

Bounty: در این مورد بازیکن‌ها به دو تیم سه نفره تقسیم می‌شوند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. این گیم مود یکی از گیم مودهای محبوب براول استارز است.

حذف تروفی‌ها برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز

در کنار این گیم مودها که نقش بزرگی در حرفه‌ای شدن دارند، باید به حذف تروفی‌ها هم اشاره‌ای داشته باشیم. حذف تروفی‌ها در براول استارز یکی دیگر از قابلیت‌های تاثیرگذار در آپدیت آخرین نسخه این بازی بود. اما حذف تروفی‌ها در این بازی چه کمکی به حرفه‌ای شدن گیمر خواهد کرد؟

در واقع یکی از تغییرات بزرگی که در این نسخه از بازی موجود است، این است که دیگر از جام و کاپ به عنوان معیاری برای نشان دادن سطح بازیکن استفاده نمی‌شود؛ زیرا استفاده از جام و کاپ ارزش گذاری مناسبی نیست. در اینصورت بازیکنان دیگر هم امکان حرفه‌ای شدن در این بازی را پیدا می‌کنند و به نوعی اعتماد به نفس برای رسیدن به مراحل بالا در آن‌ها بیشتر خواهد شد.

 اگر بخواهیم از درجه سختی در آپدیت آخرین نسخه از براول استارز صحبت کنیم باید بگوییم که سطح بازی و رسیدن به مراحل بالاتر سخت می‌باشد، اما راهی که باید برای رسیدن به پیروزی طی کنید کوتاه‌تر شده است. در ادامه به بحث قبلی که هدف اصلی این مقاله بود خواهیم پرداخت.

حرفه‌ای شدن در بازی براول استارزبرای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز گروهی بازی کنید

یکی دیگر از راه‌هایی که باید برای حرفه‌ای شدن در براول استارز طی کنید این است که بازی را به صورت گروهی و دسته جمعی اجرا کنید. همانطور که در پاراگراف‌های قبلی هم به این موضوع اشاره کردیم، اگر به صورت دسته جمعی بازی کنید می‌توانید از تجربیات یکدیگر استفاده کنید و از این جهت که براول استارز آنلاین است می‌توانید با یکدیگر تبادل نظر هم داشته باشید.

یکی از دلایلی که تاکید می‌کنیم این بازی را به صورت گروهی اجرا کنید این است که اگر با هم گروهی‌هایتان باشید می‌توانید در هر مودی از بازی که قرار گرفتید، آن را بازی کنید. زیرا هر کدام از اعضا قطعا با آن آشنایی خواهند داشت. در این بین همواره سعی کنید که خودتان را از دید دشمن مخفی نگه دارید.

 همچنین همانطور که گفته یکی دیگر از شرایط حرفه‎ای شدن در براول استارز جمع کردن امتیاز است و شما به راحتی می‌توانید در بازی به صورت گروهی بیشتر از بازی به صورت تکنفره امتیاز بگیرید و طی کردن مراحل و دست یافتن به امکانات ویژه را برای خود بیشتر کنید. اگر که می‌خواهید رد بازی گروهی نتیجه خوبی بگیرید باید از بهترین نیروهایتان استفاده کنید.

در بازی خاص باشید

در بازی برای اینکه بتوانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید باید به گونه‌ای خاص عمل کنید. در رقابت‌ای خاص و پرمخاطبی مانند boundry شرکت کنید و از این طریق سطح توانایی‌تان در بازی را افزایش دهید. در این قسمت باید ریسک پذیر باشید، اگر می‌خواهید در این بازی پیشرفت کنید باید مراحلی که بازیکنان حرفه‌ای براول استارز طی می‌کنند را انتخاب کنید تا بتوانید نتیجه خوبی در بازی داشته باشید.

برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز در باشگاه و یا همان Club عضو شوید

عضویت در کلاب نیز یکی دیگر از ترفندهای پرکاربرد برای حرفه‌ای شدن در براول استارز است. اگر که شما به عنوان گیمر بازی براول استارز بتوانید بازی‌های متفاوتی را در club اجرا کنید به شما کمک می‌کند که روش‌های مختلفی را برای یادگرفتن چگونگی حرفه‌ای شدن در بازی بیاموزید. همین موضوع در روند شما برای بهتر شدن تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته یکی از نکاتی که باید در هنگام عضویت در club به آن توجه داشته باشید این است که اعضای حاضر در آن نباید دست آوردهای بیشتر و همچنین امتیازات بیشتری از شما داشته باشند.

حرفه‌ای شدن در بازی براول استارزسخن پایانی درباره حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز

بیان ترفندهای مختلف برای حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز یکی از موضوعات اصلی این مقاله بود که سعی کردیم به صورت کامل به آن بپردازیم. راه‌های بسیاری برای طی کردن این مسیر وجود دارد اما همه آن‌ها موفق نیستند. از این رو سعی کردیم که در این مقاله مطمئن‌ترین روش‌ها و درست‌ترین آن‌ها را برای گیمرها تهیه کنیم. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

شما برای ما از حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با حرفه‌ای شدن در بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support