چگونه در بازی فری فایر گربه بگیریم؟

آموزش به دست آوردن حیوانات در بازی فری فایر

یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی فری فایر گرفتن گربه است. گربه با نام کیتی اولین حیوانی است که در این بازی وجود دارد. به خاطر همین ابتدایی بودن آن، این حیوان آن چنان نقشی در بازی ندارد. معمولا گیمرها از گربه برای زیبا کردن بازی خود استفاده می‌کنند. حال اگر این حیوانی که هیچ منفعتی در بازی ندارد، رایگان نباشد، چه کسی حاضر است برای آن جم فری فایر را پرداخت کند؟ باید گفت که تقریبا کسی این کار را انجام نمی‌دهد. چون که در بازی آنقدر آپشن وجود دارد که اصلا امکان ندارد پولی اضافه برای خرید این حیوان باقی بماند. به همین دلیل این گربه رایگان است. در ادامه با آموزش بازی فری فایر سایت ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) همراه باشید تا نحوه گرفتن گربه در بازی فری فایر را به شما آموزش دهیم.

نحوه گرفتن گربه در بازی فری فایر

حیوانات تقریبا اهلی مانند گربه‌ها که بسیار دوست داشتنی هستند، طی یک ایده جانانه و البته تکمیلی وارد بازی فری فایر شده‌اند. شرکت سازنده این بازی در ابتدا فقط یک حیوان به بازی اضافه کرده و قول داده در آپدیت‌های بعدی حیوانات دیگری با قابلیت‌های جدید و کمک کننده به جریان بازی را اضافه کند. در حال حاضر هم حیوانات معدودی اضافه شده است که می‌توانید با آموزش‌های سایت ایران موجو آن‌ها را به صورت رایگان خرید کنید. اما برای خرید گربه کافی است تا وارد فروشگاه بازی شده و خیلی راحت و رایگان گربه را خریداری کنید. گرفتن گربه در بازی فری فایر به همین آسانی است.

گرفتن گربه در بازی فری فایر

گرفتن گربه در بازی فری فایر

!!! برای خرید جم فری فایر می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

نتیجه گیری

کسانی که عاشق حیوانات هستند و یا در گیم‌های دیگر مزایای استفاده از حیوانات را دیده‌اند، به این فکر افتاده‌اند که آیا در بازی فری فایر هم میشود حیواناتی را در طول بازی برای کمک به خود خرید یا نه؟ جوابی که فری فایر به این سوال داده این است که در آپدیت‌های آینده حیوانات زیادی با مزیت‌ها و قابلیت‌های مشخص وارد بازی خواهد کرد. اما علی الحساب گربه را در این بازی رایگان اعمال کرده است. برای خرید گربه کافیست تا آن را از فروشگاه بازی انتخاب کنید و گزینه خرید را لمس کنید.

شما برای ما از گرفتن گربه در بازی فری فایر بنویسید

در این مقاله از سری  آموزش بازی فری فایر در سایت ایران موجو شما را با نحوه گرفتن گربه در بازی فری فایر آشنا کردیم.  با استفاده از این مطلب و دیگر مطالب سایت ایران موجو به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی بی نظیر را انجام دهید و از آن لذت ببرید. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید. توصیه می کنیم برای آموزش‌های بیشتر در مورد این بازی و سایر بازی‌ها سایر مقالات سایت ایران موجو  را دنبال کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support