آموزش گرفتن گربه در بازی فری فایر

آموزش گرفتن گربه در بازی فری فایر

یکی از ویژگی‌های فری فایر این است که می‌توانید پت یا حیوانات مختلفی در کنار خود داشته باشید که برخی از این حیوانات به راحتی به دست می‌آیند اما برخی دیگر نیازمند سکه یا خرید جم فری فایر زیادی هستند که یکی از محبوب‌ترین حیوانات فری فایر گربه یا کیتی است که بسیاری از بازیکنان در تلاش گرفتن گربه در بازی فری فایر هستند. در این مقاله به شکل جامع توضیح می‌دهیم که گرفتن گربه در بازی فری فایر به چه صورت هست

 گرفتن گربه در بازی فری فایر

  • ورود به حساب کاربری
  • بخش حیوانات
  • انتخاب گربه
  • خرید گربه
  • فعال سازی گربه

راه رایگان گرفتن گربه در بازی فری فایر، از طریق گردونه شانس Mega Luck است که کیتی در این گردونه موجود است و اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید آن را به دست آورید و برای چرخاندن این گردونه، چند شانس رایگان دارید اما پس از آن باید سکه یا طلا برای هر دفعه چرخش بپردازید.

راه دیگر دریافت گربه در فری فایر، خرید آن از فروشگاه است که برای خرید گربه به ۱۰۰ جم فری فایر نیاز دارید که نسبتا میزان کمی است و با این حال این به شما بستگی دارد که بخواهید ۱۰۰ جم را برای یک آیتمی که فقط جنبه زیبایی دارد، هزینه کنید. با این میزان جم می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و سطح خود را تا حد زیادی بالا ببرید و می‌توانید گربه خود را با استفاده از آیتم‌ها و منابعی که در بازی به دست می‌آورید، ارتقاء دهید تا قابلیت‌ها و قدرت‌های ویژه‌اش بهبود یابد.

پس از خرید یا به دست آوردن گربه، می‌توانید یک اسم برای آن انتخاب کنید که توجه داشته باشید که اسم مناسبی انتخاب کنید، چرا که برای تغییر اسم آن، باید جم بپردازید که به هیچ وجه کاری منطقی نیست.

قدرت گربه در فری فایر چیست؟

برخی از حیوانات در فری فایر، دارای قدرت‌های خاصی هستند که بازی شما را بهبود می‌دهند که به عنوان مثال فالکو می‌تواند سرعت شما را افزایش دهد که یک پت بسیار کاربردی برای بتل رویال به شمار می‌رود؛ یا Waggor می‌تواند با یک کول‌داون، چند ثانیه حفاظت اضافی برای شما و هم‌تیمی‌هایتان فراهم کند.

با این حال حیوان گربه در فری فایر هیچ قدرت خاصی ندارد و صرفا شبیه به یک گربه واقعی، بامزه است با این که شما می‌توانید گربه را ارتقا دهید و با دادن غذای حیوانات، لول او را بیش‌تر کنید؛‌ اما در نهایت گربه کار خاصی برای بهبود عملکرد شما در بازی انجام نمی‌دهد.

درواقع گربه حیوانی است که کاملا برای بازیکنان بسیار حرفه‌ای فری فایر ساخته شده است؛ بازیکنانی که به قدری در بازی خوب هستند که نیازی به کمک ندارند و می‌توانند بهترین بازی را بدون کمک یک حیوان ارائه دهند و این بازیکنان می‌توانند ۱۰۰ جم را برای به دست آوردن گربه خرج کنند و صرفا با آن زیبایی اکانتشان را افزایش دهند اگر قصد حرفه ای شدن در بازی فری فایر را دارید مقاله ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی فری فایر به شما کمک زیادی در این زمینه میکند.

با این حال با افزایش لول گربه، می‌توانید به برخی از ویژگی‌های اضافی آن دست پیدا کنید و به عنوان مثال زمانی که به لول ۳ برسد، می‌تواند خوشحالی را نشان دهد مثلا زمانی که دشمنی را بکشید، خوشحال خواهد شد. در لول ۴ گربه می‌تواند ترس را به نمایش بگذارد و زمانی که گربه را به نزدیکی و بیرون زون ببرید، گربه ترسیده و می‌لرزد که اگر گربه را به لول ۵ برسانید، شبیه به یک گربه واقعی بازی می‌کند که می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

اگر میخواهید با کاراکتر های بازی فری فایر آشنا شوید میتوانید مقاله آشنایی با بهترین کاراکترهای بازی فری فایر را دررسانه ایموجو بخوانید.

نظر شما راجع به گربه فری فایر چیست؟

کسانی که عاشق حیوانات هستند و یا در گیم‌های دیگر مزایای استفاده از حیوانات را دیده‌اند، به این فکر افتاده‌اند که آیا در بازی فری فایر هم میشود حیواناتی را در طول بازی برای کمک به خود خرید یا نه؟ جوابی که فری فایر به این سوال داده این است که در آپدیت‌های آینده حیوانات زیادی با مزیت‌ها و قابلیت‌های مشخص وارد بازی خواهد کرد. اما علی الحساب گربه را در این بازی رایگان اعمال کرده است.الان شما بگویید که به نظرتان خرید گربه در فری فایر ارزش دارد؟ آیا شما از این پت استفاده می‌کنید؟ نظرتان را برای ما بنویسید و به ما کمک کنید تا محتواهای بهتری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

چگونه در فری فایر گربه بگیریم؟

گربه را می‌توانید از گردونه Mega Luck به دست آورید یا با ۱۰۰ جم از فروشگاه بازی خریداری کنید.

آیا گربه در فری فایر قدرت خاصی دارد؟

خیر؛ گربه فری فایر هیچ قدرت خاصی به شما اضافه نمی‌کند و صرفا یک حیوان بامزه است که جنبه زیبایی دارد.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • هادی

    گربه فری فایر و باید با خرید جم دریافت کنیم؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله ولی راه رایگان گرفتن گربه در بازی فری فایر، از طریق گردونه شانس Mega Luck است که کیتی در این گردونه موجود است و اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید آن را به دست آورید اگر برای دریافت این محصول نیاز به جم داشتین از صفحه خرید جم اقدام به خرید کنید.

iranmojo online support