راهنمای کامل به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر

خرید ارزان الماس فری فایر

بازی فری فایر از جمله بازی های بتل رویال و اکشن است که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در حال حاضر یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های موبایلی جهان است که رقابت تنگاتنگی با بازی هایی مانند پابجی موبایل و کالاف دیوتی و غیره دارد. بازیکنان برای به دست آوردن هر کدام از آیتم ها و کاراکترهای بازی باید از روش های مختلفی استفاده کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی بهترین روش های به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بازی Free Fire

همانطور که گفته شد بازی فری فایر از جمله بازی های موبایلی محبوب و معروف دنیای گیمینگ است که در سبک بازی های بتل رویال و اکشن ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Dost Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس توسط شرکت Garena  برای گوشی های اندروید و آی او اس منتشر شد. بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و همین امر باعث شده که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل بیاید. در سال 2018 بازی فری فایر در صدر پردانلودترین بازی های موبایلی قرار گرفت و موفقیت های متعددی به دست آورد. داستان این بازی روایتگر 50 بازیکن می باشد که در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و با مشکلات مختلفی مواجه می شوند.

بازیکنان باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که بتوانند در مقابل دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد. ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این بازی باعث محبوبیت و شهرت آن شده اند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون تنوع بالای تجهیزات، آیتم ها، مراحل و ماموریت ها، موتور گرافیکی یونیتی و کیفیت بالای آن، موسیقی متن و صداگذاری های منحصر به فرد، گیم پلی روان، جذاب و اعتیاد آور، امکان بازی با سایر بازیکنان جهان به صورت آنلاین و… را نام برد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: همه چیز درباره کاراکتر Moco بازی فری فایر

ترفندهای به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر

همانطور که گفته شد در بازی فری فایر تعداد زیادی کاراکتر وجود دارند که هر کدام می توانند در این بازی بتل رویال قابلیت ها و مهارت های مختلفی داشته باشند و چالش های جذابی برای گیمرها به همراه داشته باشند. بازیکنان می توانند از روش های مختلفی مانند خریدن و پرداخت جم فری فایر این کاراکترها را به دست بیاورند اما راهکارها و ترفندهایی نیز وجود دارند که بدون نیاز به پرداخت جم بازی فری فایر این شخصیت ها را به دست آورد. از جمله بهترین روش های به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر می توان موارد زیر را عنوان نمود:

ترفندهای به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر: Top- Up Events یا رویدادهای برتر

هر زمانی که به بازی Free Fire یک کاراکتر و شخصیت جدید اضافه شده است بازیکنان می توانند شاهد یک رویداد جدید باشند. رویداد جدید یا Top- Up Events در حقیقت رویدادی است که در بازی فری فایر بازیکنان می توانند مقدار زیادی جم و الماس بازی را به عنوان پاداش به دست بیاورند و شخصیت های بازی را رایگان دریافت کنند. Top- Up Events از جمله ایونت هایی است که گیمرها می توانند در آن با خرید مقدار مشخصی جم فری فایر جوایز و پاداش های مختلفی نیز دریافت کنند.

به عنوان مثال زمانی که شخصیت و کاراکتر Kapella در ماه آوریل معرفی شد یک رویداد تکمیل کننده نیز برای آن وجود داشت. بازیکنان برای دریافت این کاراکتر فقط باید می توانستند در ماموریت های مختلف 100 جم فری فایر را به دست می آوردند. بازیکنان باید به این نکته توجه داشته باشند که با این کار می توانند عملا به صورت رایگان کاراکتر مورد نظر خودشان را دریافت کنند و در قبال آن هیچگونه الماس یا جمی پرداخت نکنند.

lمعرفی کاراکتر های بازی فری فایرترفندهای به دست آوردن کاراکترهای بازی Free Fire: ورود به سیستم جدید Patch

استفاده از به روزرسانی Patch یکی دیگر از بهترین روش های دریافت کاراکترهای بازی می باشد. هر زمانی که یک به روزرسانی بزرگ و جدید در بازی به وجود بیاید garena رویدادهای بزرگی را برگزار می کند  و این امکان را به بازیکنان می دهد که به صورت رایگان کاراکترهای قدیمی و جدید را به دست بیاورند. به عنوان نمونه در آخرین آپدیتی که در بازی فری فایر انجام شده است هر بازیکنی که بتواند در طول روز به حساب و اکانت خودش وارد شود قادر خواهد بود که کاراکتر Wolfrahh  را به صورت رایگان دریافت کند.

البته در بسیاری از مواقع کاراکترها و شخصیت های رایگانی نیز در دسترس بازیکنان قرار دارند که از مدت ها قبل منتشر شده اند و گیمرها برای به دست آوردن آنها فقط کافی است وارد بازی شوند. البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که در صورتی که از این کاراکترها در زمان مشخص و مقرر خود استفاده نکنند ممکن است در هنگام نیاز به آنها مجبور به پرداخت الماس و جم فری فایر برای استفاده از آنها شوند.

خرید جم مستقیم از ایران موجوترفندهای به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر: دریافت جوایز رایگان از بازی ها

چنانچه بازیکنان در بازی فری فایر به دنبال کاراکتری هستند که در رویدادهای معرفی شده وجود ندارد یا قبلا آن را از دست داده اند می توانند از راهکارهای دیگری برای دریافت رایگان این شخصیت ها استفاده کنند. بازیکنان می توانند از طریق برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف اقدام به دریافت جوایز و جم رایگان بکنند. هر چند که مقدار جم و الماسی که از این روش به دست می آید زیاد نیست اما می تواند بعد از مدتی مقدار آن افزایش پیدا کند و برای خرید یک کاراکتر کفایت کند.

نحوه به دست آوردن شخصیت های فری فایرخرید الماس فری فایر ایران موجو

یکی دیگر از بهترین روش های به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر می تواند خرید جم فری فایر باشد. هرچند که سازنده های این بازی امکانات، آپشن ها، آیتم ها و  تجهیزات مختلفی در بخش های متعدد بازی در اختیار بازیکنان قرار داده اند و بازیکنان می توانند از این آیتم ها در ماموریت ها و مراحل مختلف استفاده کنند اما گیمرها می توانند با خرید الماس فری فایر از سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) از تمامی امکانات بازی استفاده کنند. با این کار بازیکنان می توانند از حداکثر امکانات موجود در بازی بهره مند شوند و آیتم های موجود را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی درباره به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر

بازی Free Fire به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های صنعت گیم در سال های اخیر موفقیت های متعددی داشته است و همواره در لیست بهترین بازی های موبایل قرار داشته است. در این بازی بتل رویال جذاب بازیکنان می توانند از انواع آیتم ها و امکانات مختلف استفاده کنند و چالش های متعددی را تجربه کنند. تنوع و تعدد کاراکترهای موجود در این بازی از جمله مهم ترین ویژگی های بازی به شمار می رود که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند و بازیکنان می توانند در شرایط و موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند. از جمله بهترین روش های به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر می توان به استفاده از  Top- Up Events یا رویدادهای برتر، ورود به سیستم جدید Patch و… اشاره کرد.

شما برای ما از به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما با مراجعه به این فروشگاه جم بازی مورد نظر خود را خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support