آموزش کامل به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر

آموزش کامل به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر

فری فایر دارای کاراکترهای بسیار زیادی است که امکان خرید همه آن‌ها وجود ندارد. برای این که بتوانید همه این کاراکترهای بازی فری فایر را باز کنید باید مقدار زیادی جم و گلد داشته باشید که برای اکثر بازیکنان امکان‌پذیر نیست که راه‌های دیگری هم برای گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر وجود دارد که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. این محتوا را تا انتها بخوانید و با روش‌های گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر به شکل رایگان یا با هزینه‌ای کم آشنا شوید.

 در ایران موجو علاوه برخرید جم فری فایر به بررسی بهترین روش های به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش دریافت کاراکترهای بازی فری فایر

  • شرکت در رویدادها
  • خرید کاراکتر با گلد
  • خرید جم فری فایر
  • گرفتن کاراکترها با انجام ماموریت

در ادامه هر یک از این راه‌ها را بررسی کرده و توضیح می‌دهیم که چگونه کاراکترهای فری فایر را دریافت کنید همچنین برای حرفه ای شدن در بازی فری فایر نیاز به کاراکترهای حرفه ای دارید که با خواندن مقاله آشنایی با کاراکترهای حرفه ای بازی فری فایر میتوانید تجربه بازی حرفه ای و جذابی را داشته باشید.

گرفتن کاراکترهای فری فایر در رویدادها

اگر کاراکتر جدیدی در فری فایر معرفی شود، معمولا یک ایونت نیز به همراه این کاراکتر به بازی اضافه می‌شود که با برنده شدن در آن می‌توانید آن کاراکتر را دریافت کنید. درواقع یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای دریافت هر کاراکتر، این است که ایونت مربوط به آن را تکمیل کنید. با این حال این راه فقط برای کاراکترهای جدید امکان‌پذیر است و نمی‌توانید کاراکترهایی را که قبلا به بازی اضافه شده‌اند، با این روش به دست آورید.

در حال حاضر کاراکتر جدیدی به فری فایر اضافه نشده است که با تکمیل ایونت همراه آن بتوانید آن را دریافت کنید. با این حال فری فایر همیشه آپدیت‌های مختلفی دریافت می‌کند و ممکن است در یکی از این آپدیت‌ها،‌ یک کاراکتر جدید معرفی شود. ماموریت‌های ایونت مربوط به کاراکتر می‌توانند شامل هر چیزی باشند؛ از جمع کردن تعداد مشخصی جم یا سکه تا رسیدن به تعداد مشخصی کیل در یک بازی است .

گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر با گلد

اکثر شخصیت‌های فری فایر در دسته طلایی قرار می‌گیرند که یعنی می‌توانید آن‌ها را با گلد یا همان سکه باز کنید که به دست آوردن سکه بسیار راحت‌تر از به دست آوردن جم فری فایر است و شما به راحتی می‌توانید تعداد زیادی سکه را با چند بار بازی کردن به دست آورده و شخصیت مورد علاقه‌تان را بخرید.

شما می‌توانید در بخش Ranked فری فایر بازی کرده و پس از هر بازی، میزان خوبی سکه جمع کنید و سکه‌ها را می‌توانید با برنده شدن در بازی، داشتن تعداد کیل زیاد و انجام ماموریت‌های مختلف به دست آورید. پس از آن با داشتن سکه می‌توانید کاراکترهای بازی فری فایر را باز کنید.

گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر با استفاده از LINK

  • وارد فری فایر و بخش کاراکترها شوید.
  • در گوشه بالایی سمت راست، گزینه Link را انتخاب کنید.
  • گزینه + و سپس کاراکتر دلخواهتان را انتخاب کنید.

پس از انتخاب کاراکتر، یک نوار پیشرفت مشاهده می‌کنید و کل این فرایند لینک نامیده می‌شود که این نوار نشان می‌دهد که برای باز کردن رایگان هر کاراکتر فری فایر، به چند امتیاز نیاز دارید.

معمولا تمام کاراکترهای فری فایر به ۱۳۵۰۰ امتیاز لینک برای باز شدن نیاز دارند و به طور کلی دو راه برای به دست آوردن امتیاز لینک وجود دارد؛ بازی کردن داخل فری فایر که حداکثر ۱۵۰۰ امتیاز لینک به شما می‌دهد و تعویض سکه برای گرفتن امتیاز لینک است اگر این دو کار را به شکل روزانه انجام دهید، می‌توانید در هر روز حداکثر ۲۰۰۰ امتیاز لینک به دست آورید و پس از یک هفته، یک کاراکتر فری فایر را به شکل رایگان باز کنید که شما با خواندن مقاله معرفی و بررسی شخصیت های بازی فری فایر میتوانید کاراکترهای بازی فری فایر را بشناسید.

شما می‌توانید با پرداخت سکه‌های خود، حداکثر ۵۰۰ لینک در هر ۲۴ ساعت دریافت کنید و نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که مقدار سکه مورد نیاز برای دریافت هر ۱۰۰ امتیاز لینک، پس از هر پرداخت بیش‌تر می‌شود و به طور کلی در هر روز به ۳۷۰۰ گلد نیاز دارید تا بتوانید در نهایت ۵۰۰ امتیاز لینک به دست آورید. روند افزایش گلد به شکل زیر است:

  • ۲۰۰ گلد برای ۱۰۰ امتیاز لینک اول
  • ۴۰۰ گلد برای ۱۰۰ امتیاز لینک دوم
  • ۶۰۰ گلد برای ۱۰۰ امتیاز لینک سوم
  • ۱۰۰۰ گلد برای ۱۰۰ امتیاز لینک چهارم
  • ۱۵۰۰ گلد برای ۱۰۰ امتیاز لینک پنجم

پس از این که در یک روز ۵۰۰ امتیاز لینک از طریق سکه به دست آوردید، باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا کل پروسه ریست شده و دوباره بتوانید این کارها را انجام دهید و درواقع اگر ۷ روز این کار را در کنار بازی کردن انجام دهید، می‌توانید یک کاراکتر را باز کنید. درنتیجه باز کردن یک کاراکتر علاوه بر زمان و بازی کردن، به ۲۵۹۰۰ سکه نیاز خواهد داشت.

شما می‌توانید در هر روز ۱۵۰۰ امتیاز لینک دریافت کنید و این امتیاز با بازی کردن به دست می‌آید که تفاوتی ندارد که در چه مود فری فایر بازی کنید، فقط با بازی کردن روزانه، می‌توانید حداکثر ۱۵۰۰ امتیاز لینک کسب کنید. روند این پروسه نیز پس از هر ۲۴ ساعت ریست می‌شود و می‌توانید دوباره ۱۵۰۰ لینک به دست آورید.

پس از این که ۱۳۵۰۰ امتیاز لینک جمع‌آوری کردید، یک گزینه Claim به همین صفحه اضافه می‌شود و می‌توانید آن کاراکتر را دریافت کنید.
این پروسه را می‌توانید برای تمام کاراکترها تکرار کرده و هر کاراکتر را به همین روش به دست آورید و این راه برای گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر بسیار مفید است؛ چرا که بدون هیچ‌گونه پرداخت جم و فقط با بازی کردن، می‌توانید یک کاراکتر را در ۷ روز به راحتی به دست آورید.

گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر با جم

اگر جم فری فایر داشته باشید، می‌توانید به راحتی هر کاراکتری را که می‌خواهید خریداری کرد و اسکین‌های مختلف آن را نیز به دست آورید. با این حال به دست آوردن جم فری فایر می‌تواند کار بسیار سختی باشد و بسیاری از بازیکنان این آیتم را خریداری می‌کنند. شما با خرید جم فری فایر از ایران موجو، می‌توانید کاراکترهای محبوب خودتان در بازی را بخرید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌هایی مانند Google Opinion Rewards، جم رایگان به دست آورید. مقدار این جم کم است اما با ترکیب آن با جم به دست‌آمده از طریق بازی، می‌توانید در نهایت یکی از کاراکترهای محبوبتان را بخرید. با این حال انجام این کار برای گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

اگر میخواهید با کاراکترهای بیشتر بازی فری فایر آشنا شوید میتوانید مقاله معرفی شخصیت های بازی فری فایر را در رسانه ایموجو بخوانید.

راه شما برای گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر چیست؟

در این محتوا به بررسی راه‌های مختلف برای گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر پرداختیم. به طور کلی راحت‌ترین و سریع‌ترین راه خرید جم است تا با استفاده از آن بتوانید کاراکترهای دلخواهتان را خریداری کنید. با این حال این کار می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد و به همین دلیل بازیکنان از راه‌های دیگر برای گرفتن کاراکترها استفاده می‌کنند. شما هم راه‌های خودتان را برای به دست آوردن کاراکترهای بازی فری فایر برای ما بنویسید. نظرات و پیشنهادات شما به ما کمک می‌کنند تا خدمات و محتواهای بهتری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

راحت‌ترین راه گرفتن کاراکترهای بازی فری فایر چیست؟

خرید جم فری فایر راحت‌ترین و سریع‌ترین راه است.

چگونه به شکل رایگان کاراکترهای فری فایر را به دست آوریم؟

انجام ایونت مربوط به یک کاراکتر جدید یا انجام ماموریت‌های دریافت یک کاراکتر در هر ۲۴ ساعت از راه‌های رایگان دریافت کاراکترها هستند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support