معرفی بهترین گوشی های موبایل برای بازی پابجی موبایل

معرفی بهترین گوشی های موبایل برای بازی پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ بازی پابجی یکی از بی نظیرترین بازی های موبایل است که هر بازیکنی را به وجود می آورد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که بازیکنان این بازی با آن دست و پنجه نرم می کنند، نداشتن اطلاعات درباره اطلاعات گوشی مورد نظر برای اجرای آن است. بسیاری از بازی های موبایلی مانند بازی پابجی موبایل بر روی گوشی هایی با مشخصات خاص و ویژه ای قابلیت اجرا دارند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل سایت ایران موجو به معرفی بهترین گوشی های موبایل برای اجرای این بازی خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و بقا می باشد که توسط استودیوی بازی سازی تنست گیمز (Tencent Games) ساخته و عرضه شده است. بازیکنانی که عاشق بازی های شوتر و بتل رویال موبایلی هستند می توانند از این بازی نهایت لذت را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی می توانند همراه 99 بازیکن دیگر به رقابت و مبارزه بپردازند و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهند.

از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی همچون گیم پلی جذاب و اعتیادآور، گرافیک عالی و باکیفیت، موسیقی و صداگذاری عالی، شخصیت پردازی مطلوب و… اشاره کرد. این بازی حجمی در حدود 2 گیگابایت دارد و برای آنکه بازیکنان بتوانند آن را بر روی گوشی خود نصب کنند باید حافظه مناسب و سیستم عامل اندروید 5.1.1 و بالاتر داشته باشند.

خرید یوسی پابجی موبایلبهترین گوشی های موبایل برای بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل دارای حجم مشخصی است و بازیکنان نیاز دارند از گوشی های هوشمند مناسبی برای تجربه لذت و هیجان واقعی بازی نیاز دارند. از بهترین گوشی های هوشمندی که می توانند بازی پابجی موبایل را به خوبی پشتیبانی کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی موبایل ایسوس ROG Phone 2

گوشی موبایل Asus مدل ROG Phone 2 به عنوان یکی از بهترین گوشی های موبایل شناخته می شود که قابلیت گیمینگ بالایی دارد. از مهم ترین ویژگی های سخت افزاری این گوشی می توان به پردازنده هشت هسته ‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و باتری پرظرفیت اشاره کرد. ROG Phone 2 برای اجرای بازی پابجی موبایل یک گزینه عالی و بی نظیر است.

 باتری این گوشی دارای ظرفیتی معادل ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می تواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد. علاوه بر مشخصات ذکر شده این گوشی دارای یکی نمایشگر 6.6 اینچی است که به فناوری AMOLED  با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. گوشی موبایل ایسوس ROG Phone 2 قدرت بالایی در اجرای بازی از خود نشان می دهد و از قابلیت های بالایی برخوردار است. جک ۳.۵ میلی‌متری و قابلیت کنترل AirTrigger از دیگر ویژگی های این گوشی هستند. از مهم ترین معایب این گوشی می توان به نداشتن قابلیت ضد آب و نداشتن قابلیت شارژ بی سیم اشاره کرد.

گوشی موبایل ایسوس ROG Phone 2بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل: گوشی موبایل ردمی نوت 9 اس شیائومی

کمپانی شیائومی نیز از شرکت های مطرح حوزه الکترونیک است که در سال های اخیر گوشی های بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است. گوشی موبایل ردمی نوت 9 اس شیائومی یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است.

از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به مواردی همچون صفحه نمایش 6.6 اینچی، پردازنده ۸ نانومتری اسنپ‌دراگون ۷۲۰جی، حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5020 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای بازی پابجی موبایل تبدیل کرده است.

سرعت پایین شارژ گوشی، اسپیکر تک‌کاناله با حجم خروجی پایین و نبود امکانات ویژه برای گیمرها از ایرادات این گوشی هستند که البته نمی توانند مانعی برای قابلیت گیمینگ گوشی باشند.

گوشی موبایل ردمی نوت 9 اس شیائومی

همچنین بخوانید: برای نصب بازی پابجی لایت به چه سیستمی نیاز داریم؟

گوشی موبایل OnePlus 7 Pro

اگرچه بازی PUBG Mobile  این قابلیت را دارد که بر روی گوشی های قدیمی نیز اجرا شود اما برای آنکه بازیکنان بتوانند از تنظیمات گرافیک بالای آن استفاده کنند نیاز دارند از یک گوشی هوشمند با مشخصات بهتر بهره ببرند.  از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل OnePlus 7 Pro  می توان به حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده Snapdragon 855، صفحه نمایش 6.67 اینچی، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و… اشاره کرد. البته نسخه های مختلف این گوشی با حافظه های رم مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارند.

بازیکنان می توانند از کیفیت گرافیک عالی گوشی بهره ببرند و هیجان و لذت بازی را به صورت واقعی تجربه کنند. به صورت کلی گیمرها می توانند با داشتن گوشی موبایل OnePlus 7 Pro  یک بازی بی نظیر و شگفت انگیز را تجربه کنند. عمر باتری محدود گوشی و حافظه داخلی غیر قابل ارتقای آن را می توان از اصلی ترین ایرادات آن دانست که البته خللی در بازی پابجی موبایل ایجاد نخواهند کرد.

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل: گوشی موبایل آنر 20

یکی دیگر از بهترین گوشی های موبایل که برای بازی پابجی موبایل مناسب است گوشی موبایل آنر است که از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این گوشی از یک پردازنده قدرتمند کرین 980، صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز به فناوری  IPS LCD، باتری 3750 میلی آمپرساعتی، پردازنده 8 هسته ای HiSilicon Kirin 980، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار است که می تواند بازی پابجی موبایل را با بالاترین درجه کیفیت و وضوح به تصویر بکشد.

عدم پشتبانی از درگاه کارت حافظه، روشنایی پایین نمایشگر و نبود درگاه ۳.۵ میلی‌ متری هدفون از ایرادات این گوشی به شمار می روند که البته نقصی در قدرت گیمینگ بازی ایجاد نخواهند کرد.

گوشی موبایل آنر 20

!!!همین حالا برای خرید یوسی پابجی موبایل از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید!!!

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

می توان گفت نقطه قوت اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس و دلیل اصلی انتخاب آن به عنوان یک گوشی مناسب نمایشگر عالی و بی نظیر آن است که به فناوری  Dynamic AMOLED مجهز شده است. این گوشی به سیستم عامل اندروید 9 مجهز شده است و از یک پردازنده Snapdragon 855  8 هسته ای و یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی  به همراه یک باتری 4300 میلی آمپر ساعت استفاده می کند.

نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی Super AMOLED این گوشی می تواند به بازیکنان یک تجربه فوق العاده و شگفت انگیز هدیه کند. علاوه بر مشخصات گفته شده قلم اس پن هم در گلکسی نوت ۱۰ پلاس تعبیه شده است که بازیکنان می توانند همانند یک کاربر حرفه‌ای به استفاده از نوت ۱۰ پلاس بپردازند. تنها ایرادات این گوشی موبایل نبودن جک هدفون و قیمت بالای آن است که ممکن است همه بازیکنان قادر به استفاده از آن نباشند.

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل: گوشی موبایل هوآوی پی ۳۰ پرو

یکی دیگر از بهترین گوشی های موبایل که می تواند بازی پابجی موبایل را به خوب پشتیبانی کند گوشی موبایل هوآوی پی ۳۰ پرو می باشد که در سال 2019 عرضه شده است. گوشی P30 Pro  از یک طراحی خیره ‌کننده و قطعات سخت ‌افزاری منحصر به فرد برخوردار است. پردازنده کایرین ۹۸۰ هشت هسته‌ای هفت نانومتری، صفحه نمایش  OLED ۶.۵ اینچی، حافظه رم دستگاه ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از مهم ترین ویژگی های و قابلیت های این گوشی می باشند که در کنار عمر بالای باتری می تواند گزینه بسیار خوبی برای انجام بازی پابجی موبایل است. اسپیکر ضعیف در هنگام انجام بازی را می توان تنها ایراد گوشی دانست که استفاده از هندزفری می تواند به راحتی آن را برطرف کند.

گوشی موبایل هوآوی پی ۳۰ پروگوشی موبایل آیفون ۱۱ مکس پرو

اگرچه گوشی های اندرویدی کاربران بیشتری در جهان دارند اما گوشی هایی که از سیستم عامل آی او اس نیز استفاده می کنند طرفداران خاص خود را دارند. گوشی موبایل آیفون ۱۱ مکس پرو یکی از گوشی های سال 2019 است که می تواند گزینه بسیار جذابی برای بازی پابجی موبایل باشد. این گوشی با داشتن حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه های داخل متنوع، سیستم عامل IOS 13 و قابل ارتقا، تراشه Apple A13 Bionic 6 هسته ای و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می تواند گزینه بسیار خوبی برای پشتیبانی از بازی پابجی موبایل باشد.

صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی نیز به فناوری  Super Retina XDR OLEDمجهز است و می تواند کیفیت بازی را برای گیمرها در بالاترین سطح ممکن نمایش دهد. عدم جک هدفون، حافظه کم رم ۴ گیگابایتی و نرخ نوسازی پایین از مهم ترین ایرادات این گوشی هستند که البته نمی تواند خللی در جریان بازی ایجاد کند.

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل: گوشی موبایل هواوی نوا T5

کمپانی هواوی از جمله کمپانی هایی است که در سال های اخیر گوشی های موبایل بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است و عاشقان بازی های ویدیویی را شگفت زده کرد است. گوشی موبایل هواوی نوا T5 یکی از بهترین محصولات این کمپانی است که قابلیت گیمینگ بالایی دارد. از مهم ترین ویژگی های مثبت این گوشی می توان به حافظه رم 8 گیگا بایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، صفحه نمایشگر 6.2 اینچی، سیستم عامل اندروید Pie 9، پردازنده 8 هسته ای HiSilicon Kirin 980 و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

از جمله ایرادات و معایب این گوشی می توان به نبود امکانات ویژه برای گیمرها، کیفیت ضعیف اسپیکرها و عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. به صورت کلی گوشی موبایل هواوی نوا T5 به عنوان یک گوشی عالی و بی نظیر برای بازی پابجی موبایل شناخته می شود.

گوشی موبایل هواوی نوا T5گوشی موبایل ریزر فون ۲

با توجه به استقبال خوب مردم جهان از گوشی های تلفن همراه بسیاری از برندها اقدام به تولید این محصولات کرده اند. شرکت ریزر نیز از جمله شرکت هایی است که در عرصه تولید تلفن همراه فعالیت خود را شروع کرده است و یک محصول مقرون به صرفه و باکیفیت تولید کرده است. گوشی موبایل ریزر فون ۲ یک محصول با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می باشد که از فناوری دالبی اتموس بهره می برد.

این گوشی می تواند گزینه بسیار خوبی برای بازی پابجی موبایل باشد. این گوشی نیز دارای یک باتری به ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که می تواند مدت زمان خوبی بازی را پشتیبانی کند. رم 8 گیگابایتی و سیستم خنک کننده قدرتمند و اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقای حافظه از دیگر ویژگی های گوشی موبایل ریزر فون ۲ هستند که معایبی همچون پردازنده قدیمی آن را پوشش داده اند.

گوشی موبایل ریزر فون ۲بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل: گوشی می 9 تی پرو شیائومی (ردمی K20 پرو)

یکی دیگر از بهترین گوشی های موبایل از شرکت شیائومی که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای گیمرها باشد می 9 تی پرو شیائومی (ردمی K20 پرو) می باشد. این گوشی از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای همچون صفحه نمایش 6.3 اینچی، سیستم عامل اندروید، پردازنده 8 هسته ای، حافظه رم های 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 و 256 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که می توانند به خوبی بازی پابجی موبایل را پشتیبانی کند.

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

سخن پایانی درباره بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های صنعت گیم شناخته می شود و در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها مواجه شده است. برای انجام این بازی بازیکنان به گوشی هایی نیاز دارند که از قطعات سخت افزاری مناسبی برخوردار باشند. علاوه بر گوشی های معرفی شده می توان از گوشی های دیگری همچون گلکسی A71 سامسونگ و ردمی نوت 8 پرو شیائومی نیز به عنوان گزینه های مناسب برای بازی پابجی موبایل اشاره کرد.

سایت ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین سایت های فروش جم بازی می باشد که شما می توانید در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن انواع جم بازی ( سی پی ، یوسی) مورد نیاز خود را خریداری کنید و بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل آشنا کردیم. شما برای بازی پابجی از چه سیستمی و یا موبایلی استفاده می کنید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بهترین گوشی موبایل برای پابجی موبایل را پسندیده باشید.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

26 دیدگاه
  • محمدفیاض

    برا پاپجی. ردمی نوت۱۱ پرو پلاس و بگیرم یا. نوت ۱۱ تی پرو را

  • امیر

    سلام خسته نباشید
    گوشی شیائومی ۱۱تی رام ۸ برای پابجی خوبه ؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بله اوکیه

  • پرهام

    سلام به نصر شما گوشی شیامی پوکو x3برا پابجی خوبه

    • حامد فندرسکی

      سلام بله در حد معمول خوبه

  • جمیل

    سلام گوشی redmi note 10برای پابجی خوبه؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بله بدون کوچکترین مشکل اجرا میشه

  • Miler

    سلام میخواستم بگم که من الان حدودا میتونم در خد 20 میلیون تومن گوشی بگیرم…
    به نظر شما چه مدل گوشی یا برند ی رو انتخاب کنم برای پابجی بهتره؟
    لطفا راهنمایی کنید.
    (الان که دارم این نظر رو مینویسم note 10 plus قیمتش 19،700 میلیونه)

    • حامد فندرسکی

      سللاام به سایت های تست و بررسی گوشی موبایل سر بزنید

    • امیر

      سلام آیا گوشی شیائومی ردمی 9tمناسب پابجی هست؟؟
      آیا عملکرد و سرعت خوبی داره؟

    • حامد فندرسکی

      سلاامم بله به راحتی

    • Mahyar

      سلام پوکوx3 پرو برای پابجی چطوره؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اوکیه

  • رضا

    ایا بازی پابجی برای ردمی ۹ c می اید رم ۲ ۳۲

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر داخل پلی استور باشه بله

  • samensa.gmr

    ببخشید گوشی پوکو ایکس تری پابجی رو با گرافیک HDR میاره؟

    • خانم عابدی

      سلام باید تست کنید مشخص نمیکنه

  • سارورحیمی

    سلام من ردمی نوت9 رم 4 128دارم من پابجی رو نصب کردم هیچ هنگ و لگی ندارە میخاستم بدونم در روز یک ساعت یا دو ساعت بازی کنم اتفاقی واسەیە باتری یا گوشم میفتە ؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر هیچ اتافاقی نمی افته فقط سعی کگنید در هنگام شارژ بازی نکنید

  • ادهم رییسی

    نوت 8پرو هم خویی

    • parsa

      باسلام در مورد گوشیهایی که نام بردید خوب نظری ندارم حتما نسبت به قیمتشون حتما باید خوب باشند و عالی .اما این وسط حیفه که ازشیامی ردمی نت 8 پرو اسمی نبردید این گوشی واقعا نسبت به قیمتش محشره برای بازی حتی بازی آنلاین باحجم بالا(اسفالت) بااینکه ساعتها بازی می‌کنی و لگ نداری با این گوشی پس میشه گفت عالیه … باتشکر

    • Arshi9980

      ببخشید من گوشیم سامسونگ گلکسیa5هست و رم 2 داره و اندروید 7.
      بازی پابجی در پلی استور قابل نصب هست ،اما مطمئن نیستم که سازگار باشه .
      لطفاً راهنمایی کنید .ممنون

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز سازگاره ولی باید با گرافیک پایین بازی کنید

iranmojo online support