بازی بوم بیچ(1بازی جذاب و استراتژیک)

بازی بوم بیچ
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 542
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

استراتژیک و خفن مثل بازی بوم بیچ 

بازی بوم بیچ (Boom Beach) در11نوامبر سال 2013 مصادف با 20 آبان 1392 توسط شرکت بازی سازی سوپرسل (Supercell) تنها در کشور کانادا منتشر شد. سپس حدود پنج ماه بعد از انتشار در کانادا، در کل جهان منتشر شد و بصورت رسمی در گوگل پلی منتشر شد.

تا کنون این بازی برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید منتشر شده است و خبری از ویندوزفون تاکنون نبوده است و شرکت سوپرسل خبر انتشار این بازی برای ویندوزفون را نه رد و نه تایید کرده است.اگر شما مایل به استفاده این بازی بر روی pcهستید می توانید از شبیه ساز ها استفاده کنید.

بازی بوم بیچ

 

همه چیز درباره ی بوم بیچ

جزئیاتی از بازی بوم بیچ

تا الان حتما باید به این پی برده باشید که استودیوی بازی سازی سوپرسل نسخه‌های جدید بازی خود را تقریبا طی ده روز مانده تا فصل جدید منتشر می‌کندو این قانون درباره بازی‌های کلش آف کلنز، بوم بیچ و هی دی صدق می‌کند.آخرین نسخه از این بازی تاریخ 29 شهریور 1402 مصادف با بیستم سپتامبر سال 2023 منتشر شد.

ورژن این نسخه 49.85 می‌باشد و حجم آن برای دستگاه های اندروید 305 مگابایت می‌باشد. اول بازی شما یک قایق و تعدادی سرباز در اختیار دارید و در یک جزیره هستید.شما باید به جزیره‌های نزدیک خود حمله کنید تا نیروهای جدیدی آزاد کنید و همچنین بعد از پیروزی سکه و تجربه کسب می‌کنید.

بازی بوم بیچجزئیاتی از نسخه 49.85 بازی بوم بیچ 

در این نسخه از بازی تغییرات زیادی ایجاد شده  این تغییرات شامل توانایی تغییر چیدمان پایگاه بازیکنان، گزینه‌های ذخیره‌سازی ساختمان‌ها، مکانیزم ذخیره چیدمان، قرار دادن خودکار ساختمان، سرعت بالا در نبرد و بهبود توانمندی Everspark می‌شود.

این تغییرات به بازیکنان اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های خود را بهبود دهند و ساختمان‌ها را به راحتی مدیریت کنند. همچنین، با مکانیزم ذخیره چیدمان، نگرانی از از دست دادن پیشرفت‌ها برطرف می‌شود. 

بازی بوم بیچخرید جم‌های شگفت‌انگیز بوم بچ

برای خاص بودن و پیشرفت سریع در بازی بوم بچ بعضی از ویژگی‌ها را باید داشته باشیدکه یکی از مهم‌ترین های آن دارایی الماس (جم) های  شما در بازی می‌باشد.کاربران پرو و رده بالای این بازی پیشنهاد می‌کنند

که برای خرید الماس بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می‌توانید ازفروشگاه اینترنتی و معتبر ایران موجو استفاده کنید.

پک‌های جم مخصوص  ارزان قیمت و همچنین بسته‌های ترکیبی و جذاب بازی بوم بچ را می‌توانید از سایت خوب ایران موجو که لینک آن در بالا ذکر شد، خریداری کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support