چگونه در بازی فری فایر گروهی بازی کنیم؟

نحوه بازی کردن دو نفره در بازی free fire
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2774
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی فری فایر گروهی می‌تواند جذابیت این بازی را چندین برابر کند. معمولا گیم‌ها و بازی‌ها به صورت گروهی بسیار لذت بخش هستند و باعث می‌شود که دوستان زیادی را در بازی‌ها پیدا کنید. همین موضوع باعث شده تا در دنیای امروزی که رفت و آمدها کم شده است، حداقل در یک فضایی که با بازی کردن شاد هستید، دوستانی را برای خود پیدا کنید. گروهی بازی کردن در این بازی یعنی فری فایر خیلی راحت است. برای آشنایی با این روش، سایت ایران موجو را تا پایان این مقاله از آموزش بازی فری فایر همراهی کنید.

مزایای بازی فری فایر گروهی

 زمانی که شما یک گروه تشکیل می‌دهید و یا در گروهی دعوت می‌شوید، با گروه خود به سراغ جنگ با سایر افراد حاضر در بازی می‌روید. در این صورت شما از یک پشتوانه که هم گروهی‌هایتان هستند، برخوردارید. در بازی گروهی استرس شما پایین می‌آید و در عین حال جذابیت بازی هم برایتان دوچندان می‌شود. در بازی می‌توانید با یکدیگر صحبت کنید و از یکدیگر راهنمایی بخواهید. زمانی که شما یا دوستتان زخمی شود، می‌توانید از یکدیگر مراقبت کنید. همه‌ی این دلایل باعث شده تا افراد بیشتری به بازی فری فایر گروهی روی بیاورند که طبیعی است.

بازی فری فایر گروهی

بازی فری فایر گروهی

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش درخواست دوستی در فری فایر با چند کلیک!

نحوه انجام بازی گروهی Free Fire

برای بازی FREE FIRE به صورت گروهی کافی است که در صفحه اول بازی، آدمک سمت راست گوشه را فشار دهید. بعد از این کار، یک صفحه‌ی چند گزینه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه 5 گزینه وجود دارد. دو مورد از این پنج گزینه، شما را به بازی‌های گروهی دعوت می‌کنند. گزینه سوم که Add یا همان اضافه کردن می‌باشد، می‌توانید با آن دوستانتان را به بازی دعوت کنید. برای این منظور در قسمت جستجو، اسم دوستانتان در بازی را می‌نویسید و تایید را می‌زنید. اگر آیدی درست باشد، دوستتان را به زیر قسمت جستجو می‌آورد. اما کسانی وارد بازی می‌شوند که آنلاین یا برخط باشند. علامت موجود برای فهمیدن برخط بودن دوستانتان، + می‌باشد.

اما چگونه به درخواست دوستانمان برای بازی فری فایر گروهی جواب گو باشیم؟ دوباره آدمک بالای سمت راست بازی را فشار دهید و این بار به سراغ گزینه Request یا همان درخواست‌ها بروید. آیدی کسانی که درخواست داده‌اند، برای شما نمایش داده می‌شود. اگر راضی به انجام بازی باشید، باید موافقت خود را با گزینه Agree بیان کنید. در غیر این صورت باید گزینه بعدی یا همان  Reject را انتخاب کنید. حالا بعد از دعوت و یا قبول درخواست، منتظر می‌مانید تا شخصیت انتخابی شما به صفحه اول بازی منتقل شود. بعد از منتقل شدن تمام افراد، در آدمک سمت راست تعداد نفرات را مشخص می‌کنید و وارد بازی می‌شوید. تعداد افراد در کل باید 4 نفر باشد.

نتیجه گیری بازی فری فایر گروهی

اکثر بازی‌ها زمانی که گروهی بازی می‌شوند، بسیار جذاب و هیجانی‌تر به نظر می‌رسند. چون که یک کار دوست داشتنی و جذاب مانند بازی کردن را با بهترین دوستانتان انجام می‌دهید. بازی فری فایر گروهی هم جای زیادی بین مخاطبان خود باز کرده است و افراد زیادی هر روز این بازی را انجام می‌دهند. برای درخواست هم تیمی از گزینه Add از آدمک سمت راست استفاده کنید و برای ملحق شدن به گروه، گزینه Request، Agree یا موافقت را لمس کنید. برای آموزش‌های بیشتر با سایت ایران موجو همراه باشید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

درفروشگاه ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما برای ما از  بازی فری فایر گروهی بنویسید

بازی فری فایر گروهی یکی از بی نظیرترین بازی هایی است که در این مطلب از سایت ایران موجو به طور کامل این بازی را مورد بررسی قرار گرفت.برای پیشرفت در بازی Free Fire، شما به خرید الماس فری فایر نیاز دارید. برای خرید جم فری فایر می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های خرید جم فری فایر ارزان می باشد که شما می توانید یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه نمایید. چنانچه جای گزینه ای را در بین توضیحات خالی دیدید، آن را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • آرش شوب چاری

    عالی

  • amozesh.vip.1

    درود🌷
    کاملا صحیح و کامل بود✅

iranmojo online support