معرفی بهترین سلاح های حالت TDM بازی پابجی موبایل

معرفی اسلحه های حالت TDM بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از مدرن ترین، جذاب ترین و معروف ترین بازی های موبایلی جهان در سال های اخیر شناخته شده است که توانسته موفقیت های متعددی در سراسر جهان به دست بیاورد. هر کدام از فصول بازی از ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مودها، سلاح ها، تجهیزات و آپشن های متعددی برخوردار هستند که می توانند چالش های هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه داشته باشند.

حالت TDM یکی از محبوب ترین حالت های بازی به شمار می رود که گیمرها می تواند در آن از امکانات و آپشن های متنوع استفاده کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی بهترین سلاح های حالت TDM پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانگونه که گفته شد بازی PUBG Mobile یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که در سال های اخیر ساخته شده است و توانسته صدها میلیون گیمر از سراسر جهان را به خود جذب کند. کمپانی بلوهول برای اولین بار این بازی را در سال 2017 طراحی کرد و ساخت و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از آنکه بازی مورد استقبال بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت سازندگان تصمیم به عرضه نسخه موبایلی آن گرفتند و این امر در سال 2018 محقق شد.

در این بازی بازیکنان در یک نقشه قرار دارند و باید تمام تلاش های خودشان را به کار بگیرند که زنده بمانند و در پایان بازی بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. این بازی مانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی مانند تنوع بالای ماموریت ها، مراحل و تجهیزات، داستان جذاب و منظم، موتور گرافیکی آنریل انجین 4، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، صداگذاری های عالی و موسیقی های متن بی نظیر می باشند.

معرفی حالت TDM در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل تاکنون در سیزن های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و هر سیزن از نقشه ها، امکانات، تجهیزات، مودها و حالت های مختلفی برخوردار است که می توانند جذابیت و چالش های متعددی برای گیمرها به همراه داشته باشند. حالت TDM بازی پابجی موبایل از جمله حالت هایی است که محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد.

در این حالت بازیکنان می توانند از سلاح های جذاب و پرکاربرد Team Death Match استفاده کنند. در نسخه ابتدایی حالت TDM بازی پابجی موبایل دو تیم با 4 بازیکن در برابر همدیگر قرار می گیرند و به رقابت باهم می پردازند و تیمی که قادر باشد در مدت زمان کمتری 40 نفر از بازیکنان را از دور بازی حذف کند برنده رقابت این حالت خواهد بود.با وارد شدن به قسمت فروشگاه ایران موجو و مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل می توانید با سریعترین زمان حساب خود را شارژ کنید و سلاح و تجهیزات خود را ارتقا دهید.

 استفاده از سلاح ها در این حالت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان باید در انتخاب سلاح های خود نهایت دقت را داشته باشند.البته بازیکنان باید بدانند که در آخرین به روزرسانی حالت TDM بازی پابجی موبایل تغییراتی ایجاد شده است و بازیکنان باید در گروه های 8 نفره به رقابت باهم بپردازند.

در این حالت بازیکنان می توانند از 7 نقشه مختلف استفاده کنند و بر خلاف نسخه های قبلی که با 40 نفر مبارزه می کردند باید با 50 نفر مبارزه داشته باشند و آنها را از دو رقابت ها حذف کنند.

بهترین سلاح های حالت TDM پابجی موبایل

استفاده از سلاح، تجهیزات و مهمات نقش بسیار ویژه ای در روند بازی بازیکنان در بازی پابجی موبایل دارد. حالت TDM نیز از اسلحه های مختلفی بهره می برد که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های خاصی داشته باشند و عملکرد بازیکنان را بهبود ببخشند. از جمله مهم ترین و بهترین سلاح هایی که بازیکنان می توانند در حالت TDM استفاده کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین سلاح های حالت TDM پابجی موبایل: اسلحه Kar98k  

سلاح Kar98k از محبوب ترین و پرکاربردترین سلاح های موجود در حالت TDM بازی پابجی موبایل می باشد که قابلیت های متعدد و جذاب دارد. Kar98k مخفف اسم Karabiner 98 Kurz است. این سلاح  از دقت بسیار زیادی برخوردار است و برد آن نیز معادل 6 کیلومتر می باشد و با داشتن گلوله های 7.62 میلی متری می تواند آسیب و خسارت های زیادی به بازیکنان وارد کند.

Kar98k همچنین دارای تعداد زیادی گلوله (760 عدد) می باشد که می تواند یک مزیت ویژه برای آن در رقابت های فشرده به حساب بیاید.

سلاح های حالت TDM پابجی موبایلبهترین سلاح های حالت TDM پابجی موبایل: اسلحه  S12K

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین سلاح های حالت TDM بازی پابجی موبایل اسلحه S12K می باشد که در نبردهای نزدیک می تواند عملکرد و کاربردهای متعددی داشته باشد. اگرچه این سلاح دارای ظرفیت ۸ گلوله است اما از قدرت تخریب، آسیب و آتش بسیار زیادی برخوردار است و می تواند در نقشه های مختلف کمک زیادی به بازیکنان بکند.

بهترین اسلحه های حالت TDM PUBG Mobile: اسلحه  M762

اسلحه  M762 نیز را می توان یکی از سلاح های محبوب بازی پابجی موبایل در حال TDM دانست که گیمرها می توانند از آن در نبردهای نزدیک استفاده کنند. گلوله های این اسلحه نیز 7.62 میلیمتری است و از قدرت تخریب و آسیب بالایی برخوردار است. M762 دارای ظرفیت 40 گلوله میباشد و در سه حالت مختلف : full auto، single fire، three-shot  استفاده می شود.

خرید یوسی پابجی موبایلسلاح های حالت TDM پابجی موبایل: اسلحه M14

اسلحه M14 به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سلاح های حالت TDM بازی پابجی موبایل شناخته می شود که کنترل بسیار راحتی دارد و بازیکنان مبتدی و حرفه ای می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. گیمر می تواند از این سلاح در انواع نبردهای دور و نزدیک استفاده کند.

حالت اتوماتیک و یا single shot  بهترین حالت ممکن برای استفاده از این سلاح در حالت TDM  می باشد. اسلحه M14 از قدرت آسیب و خسارت بالایی برخوردار است و می تواند به راحتی بازیکنان را از پا در بیاورد. این اسلحه در نسخه های به روز شده بازی تغییراتی داشته است و ویژگی های مختلف آن ارتقا پیدا کرده است.

بهترین اسلحه های حالت TDM پابجی: اسلحه  AKM

یکی دیگر از بهترین سلاح های موجود در حالت TDM بازی پابجی موبایل اسلحه AKM است که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد. این سلاح از قدرت و دقت بالایی برخوردار است اما نمی تواند گزینه مناسبی برای  نبردهای دور باشد و بیشتر در نبردهای نزدیک کارآمد خواهد بود. AKM دارای گلوله های 7.62 میلیمتری است و می تواند در هر دور 40 گلوله را نگه دارد بنابراین می تواند کاربردهای زیادی در نبردهای نزدیک داشته باشد.

این مطلب را هم بخوانید: ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

سلاح های حالت TDM پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه در هر نسخه و سیزن از بازی پابجی موبایل امکانات و تجهیزات مختلفی و متعددی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است اما بازیکنان قادر خواهند بود با خرید یوسی از سایت های معتبر به حداکثر امکانات بازی دسترسی پیدا کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را آنگونه که می خواهند شخصی سازی کنند.

سخن پایانی درباره سلاح های حالت TDM پابجی موبایل

تاکنون سیزن های مختلفی از بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که هر کدام از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار هستند. حالت TDM بازی پابجی موبایل یکی از حالت های جذاب و محبوب این بازی است که طرفداران زیادی دارد و امکانات و آپشن های ویژه آن باعث جذب بازیکنان متعددی شده است. در این حالت بازیکنان قادر هستند که از انواع سلاح های مختلف برای برنده شدن استفاده کنند که مهم ترین آنها Kar98k  ، AKM، M762 و… می باشند.

سایت ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما میتوانید با خرید یوسی پابجی ارزان یک خرید مطمئن،ارزان در سریعترین زمان ممکن را تجربه کنید.

شما برای ما از سلاح های حالت TDM پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو ، سایت خرید یوسی ارزان، شما را با سلاح های حالت TDM پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support