بهترین تفنگ های Modern Warfare 3 در فصل 2

بهترین تفنگ های Modern Warfare 3 در فصل 2
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 801
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

متای بهترین تفنگ های Modern Warfare 3 در فصل 2 از زمان عرضه به طور قابل توجهی توسعه یافته است و از زمان انتشار فصل 2 در 7 فوریه به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. همچنین اگر بازیکن کالاف دیوتی موبایل هستید می‌توانید با بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل نیز در ایران موجو آشنا شوید و برای خرید سی پی کالاف ارزان نیز میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

از همان ابتدا، تعداد زیادی اسلحه برای انتخاب در آخرین Call of Duty وجود داشت، زیرا هر اسلحه از Modern Warfare 2 نیز در کنار تعداد زیادی سلاح جدید در دسترس بود. ما آن‌ها را در نظر نمی‌گیریم، زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و در بیشتر موارد، اسلحه‌های جدید MW3 قوی‌تر هستند.

بنابراین اگر به دنبال تسلط بر بازی چند نفره MW3 در فصل 2 هستید، این 10 اسلحه را مد نظر قرار دهید.

 

بهترین اسلحه در فصل 2 بازی Modern Warfare 3

بهترین سلاح ها در Modern Warfare 3 به شرح زیر است:

  • MCW (assault rifle)
  • Rival-9 (SMG)
  • WSP Swarm (SMG)
  • RAM-7 (assault rifle)
  • BAS-B (battle rifle)
  • RAM-9 (SMG)
  • HRM-9 (SMG)
  • Holger 556 (assault rifle)
  • XRK Stalker (sniper rifle)
  • SVA 545 (assault rifle)

 

باور کنید یا نه، MCW هنوز هم بهترین اسلحه در Modern Warfare 3 از زمان عرضه تا کنون بوده است. این بهترین اسلحه‌ای است که می‌توانید پیدا کنید، زیرا می‌توانید آن را برای درگیری‌های دوربرد یا در صورت نیاز برای مقابله با دشمنان از فاصله نزدیک استفاده کنید.

با این حال، ارائه چند اسلحه جدید و تغییرات بالانس در فصل 1 و فصل 2، و Rival-9 (بهترین SMG در Modern Warfare 3) را به مقام دوم رسانده است. WSP Swarm  فاصله چندانی با آن ندارد و RAM-7 با وجود پس زدن قابل توجهی که دارد، همچنان یک تفنگ تهاجمی پر قدرت است.

BAS-B تا حد زیادی بهترین تفنگ جنگی و یک انتخاب بهینه است اگر می‌خواهید در پیکارهای دوربرد شرکت کنید، در حالی که RAM-9 و HRM-9 اضافه‌شده‌های فصلی بودند که به سرعت جای خود را در متا پیدا کردند. Holger 556 هنوز هم بسیار قوی است، تفنگ تک تیرانداز XRK Stalker بهترین انتخاب برای هر تیرانداز یا quick-scoper است و SVA 545 به لطف توانایی خود در شلیک تقریباً همزمان دو گلوله اول عالی است.

در مورد سلاح هایی که که از فصل 1 به این لیست بازگشته است، AMR9 و Riveter هر دو به نفع Rival-9 و RAM-9  کنار گذاشته شده اند و HRM-9 اضافه شده است تا لیست را تکمیل کند.

در این مقاله انتخاب‌های به روز شده خود را برای بهترین تفنگ‌ها در Modern Warfare 3 مرور می‌کنیم.

 

MCW (تفنگ تهاجمی)

تفنگ تهاجمی MCW در فصل 2 بازی Modern warfare 3

MCW در رتبه 44 باز می شود. Modern Warfare 3 نام واقعی سلاح ها را ندارد، بنابراین MCW در قسمت های قبلی بیشتر به عنوان ACR شناخته می شود. MCW یک تفنگ تهاجمی بسیار قابل اعتماد است که کاملاً خودکار است و برد، پس زدن و آسیب ثابتی دارد.

MCW با اتچمنت های مناسب به یک laser beam تبدیل می‌شود. هر یک ازheavy barrel  ها کاربردی هستند؛ ما MCW Cyclone Long Barrel   شانزده و نیم اینچی را به همراه هر نوع vertical grip توصیه می‌کنیم، اگرچه ما Bruen Pivot را بهترین می‌دانیم که ابتدا باید SVA 545 را به سطح 12 برسانیم. در مورد بقیه اتچمنت ها، اپتیک همیشه برای دید بهتر مفید است و هر ترکیبی از muzzle، stock، rear grip به کنترل پس زدن و سرعت گلوله کمک می کند.

 

Rival-9 (SMG)

اسلحه Rival-9 (SMG)

Rival-9

در زمان عرضه بازی، Rival-9 به عنوان یکی از بهترین اسلحه‌های MW3 در نظر گرفته نمی‌شد، اما به لطف سرعت بالا در شلیک به اوج رسید. وقتی از نزدیک شلیک می کنید، ضربه بزرگی به شما وارد می کند. دویدن و تیراندازی به عنوان یک سبک بازی بسیار قوی، به ویژه در فصل 2، خود را تثبیت کرده است.

با در نظر گرفتن این نکته که اغلب با دشمنان در فاصله چند متری درگیر نخواهید شد، می خواهید تا حدی پس زدن را مدیریت کنید و در عین حال حمل و mobility سلاح را نیز حفظ کنید. ما Rival Vice Assault Grip را در اسلات اتچمنت rear grip به همراه Rival IGS-800 Barrel برای رفع بیشتر مشکلات پس زدن توصیه می کنیم. مطمئن شوید که مهمات 9 میلی‌متری High Velocity را نیز استفاده کنید تا بیشترین آسیب را وارد کنید.

 

WSP Swarm (SMG)

اسلحه WSP Swarm (SMG)

در مرحله بعدی ما WSP Swarm را داریم، دومین SMG در لیست ما از بهترین اسلحه ها در Modern Warfare 3. این تفنگ به طور جدی قدرتمند است، اما همانطور که انتظار دارید با توجه به شکل machine pistol آن، دارای پس زدن زیاد است. این به این معنی است که برای سبک بازی بسیار تهاجمی مناسب است و در حالی که اتچمنت Akimbo ممکن است برای dual-wield hip-fire وسوسه انگیز باشد ما به دنبال چیزی کمی قابل اعتمادتر هستیم.

تمام هدف شما باید کاهش پس زدن باشد و در عین حال نباید بیش از حد مانع mobility شود، بنابراین به دنبال اتچمنت های muzzle و یا barrel باشید که در جهت رسیدن به این هدف استفاده می شوند. مانند RAM-7 (که معرفی آن در ادامه آورده شده است)، WSP Swarm  سرعت شلیک بسیار بالایی دارد. شما قطعاً نیازی به اپتیک ندارید و اغلب متوجه می‌شوید که در حال hip-firing هستید؛ اگر بتوانید گسترش hip-firing را با هر اتچمنتی کاهش دهید، بهتر است.

 

RAM-7 (تفنگ تهاجمی یا AR)

RAM-7 (تفنگ تهاجمی یا AR)

RAM-7 در فصل 1 معرفی شد و به سرعت خود را به عنوان یک عنصر اصلی در متا یافت. این تفنگ مثل قاطر لگد می زند . البته آسیب جدی وارد می کند. به این ترتیب، شما نمی خواهید آن را برای برد بسیار دور بسازید، اما این تفنگ یکی از بهترین انتخاب ها در برد کوتاه تا متوسط در میان تفنگ های تهاجمی است. اتچمنت barrel یا muzzle که به طور ایده آل اسلحه را بی صدا می کند و به آسیب رساندن کمک می کند، کلیدی است.

علاوه بر این، توصیه می‌کنیم به لطف سرعت شلیک تفنگ، یک extended magazine قرار دهید، سپس با هدف ایجاد بالانس بین mobility، handling و damage برای بقیه بخش ها، تلاش کنید.

 

BAS-B (تفنگ جنگی)

BAS-B (تفنگ جنگی)

همه سلاح‌های این لیست تقریباً مشابه هستند: تفنگ‌های تمام اتوماتیک که در بردهای مختلف بهترین هستند. BAS-B  از بقیه متفاوت نیست. این اسلحه اولین و تنها تفنگ جنگی در لیست است که اگر MCW  برد کافی برای شما نداشته باشد، به آن سوئیچ کنید. این تفنگ سرعت شلیک MCW را ندارد، اما هر گلوله ضربه بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و هنگامی که تعدادی اتچمنت مدیریت پس زدن را در این تفنگ دارید می‌توانید یک اپتیک دوربردتر مانند یکی از گزینه های 2.5x روی آن قرار دهید.

وقتی شما در سطوح ابتدایی استفاده از BAS-B هستید، ما فقط چند اتچمنت توصیه شده برای شما داریم. Bruen Venom Long Barrel  به لطف بردی که اضافه می‌کند، بی‌معنی است و 30-round mag یا 45-round mag پس از باز کردن قفل آن، تضمین می‌کند که می‌توانید چندین دشمن را بدون نیاز به بارگیری مجدد از بین ببرید. ما همچنین Ravage-20 Heavy Stock را پیشنهاد می‌کنیم که وقتی BAS-B به سطح هفت رسید، قفل آن را باز کنید.

 

RAM-9 (SMG)

اسلحه RAM-9 (SMG)

RAM-9 در شروع فصل 2 معرفی شد و جدیدترین سلاح در لیست بهترین اسلحه ها در Modern Warfare 3 است. این سلاح یک SMG دیگر با سرعت شلیک بالا است، اما پس زدن را می توان کمی بهتر از Rival-9 (که در بالا معرفی شد) مدیریت کرد. بنابراین این تفنگ برای درگیری های کمی طولانی تر مناسب تر است. اتچمنت هایی که باید از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از: اتچمنت Hider muzzle و HVS 3.4 Pad.

اطمینان حاصل کنید که سلاح را به یک underbarrel grip مجهز کرده اید  توصیه ما SL Skeletal Vertical Grip است و متوجه شدیم که یک rear grip، در حالت ایده آل  Retort 90 Grip Tap نیز این کار را انجام می دهد.  iron sightها در اینجا قابل استفاده هستند، اما اگر ترجیح می‌دهید یک optical sight را برای دید بهتر تجهیز کنید، هر red dot sight کار خواهد کرد.

 

HRM-9 (SMG)

اسلحه HRM-9 (SMG)

آخرین SMG در لیست،HRM-9  با بیلد ما در واقع در فاصله کمی بیشتر از آنچه شما انتظار دارید بیشتر SMGها موثر باشند، بسیار قوی است. با در نظر گرفتن این موضوع، اتچمنت Sonic Suppressor S muzzle یک مورد خوب است زیرا bullet velocity، دامنه آسیب را کاهش می دهد و باعث می شود هنگام شلیک توسط رادار غیرقابل تشخیص باشید.

این بدان معناست که کنترل پس زدن با تغییر کمی همراه است، بنابراین می‌خواهید از اتچمنت های دیگری استفاده کنید که به آن کمک می‌کنند. هر underbarrel gri که این کار را انجام می دهد؛ انتخاب ما VX Pineapple است؛ به همراه یک rear grip و اتچمنت stock. ما در اینجا نیز یک optical sight را توصیه می‌کنیم، اگرچه یک دوربین پایه مانند Slimline Pro یا Slate Reflector  می تواند به اندازه کافی خوب باشد.

 

Holger 556 (تفنگ تهاجمی)

تفنگ تهاجمی Holger 556

در مرحله بعد، ما Holger 556 را داریم که قفل آن در سطح 37 باز می شود. باید صادقانه بگویم، چیز خاصی در مورد Holger وجود ندارد. این یک تفنگ تهاجمی مطمئن و تمام اتوماتیک است که به خوبی MCW یا RAM-7 نیست. با این حال، اگر G36C را از Call of Duty 4: Modern Warfare به یاد دارید، این تفنگ بسیار یادآور آن است.

شما می خواهید روی مدیریت پس زدگی و خروجی آسیب این اسلحه تمرکز کنید. اتچمنت های barrel، muzzle و underbarrel را پیدا کنید که به این کار کمک می کند، سپس اپتیک انتخابی خود را روی آن قرار دهید. این تفنگ، base damage بالاتر اما fire rate کندتر از هر دو MCW و SVA دارد، بنابراین هنگام یافتن بهترین اتچمنت ها این موارد را در نظر داشته باشید.

 

XRK Stalker (تفنگ تک تیر انداز)

تفنگ تک تیرانداز XRK Stalker

XRK Stalker با معرفی خود در فصل 1، تاج را از Katt-AMR به عنوان بهترین تفنگ تک تیرانداز در Modern Warfare 3  گرفت، و این به لطف damage و mobility چشمگیر آن است که آن را به انتخاب اصلی برای طرفداران این نوع اسلحه تبدیل می کند.

هدف شما باید بهبود سرعت ADS، re-chambering speed و sprint to fire speed باشد تا بتوانید به راحتی اسلحه خود را بردارید و با یک شلیک دشمنان خود را از بین ببرید. برای این منظور، توصیه می‌کنیم که اتچمنت No Stock stock را در کنار Light Bolt  و FT Match Grip داشته باشید.همچنین باید تفنگ را به اپتیکی مجهز کنید که به طور پیش‌فرض آنقدر بزرگ‌نمایی نشده باشد، زیرا بعید است که در محدوده‌ای تیراندازی کنید.

 

SVA 545 (تفنگ تهاجمی)

تفنگ تهاجمی SVA 545

SVA 545 اولین تفنگ تهاجمی است که در بازی قفل آن را باز می کنید. به محض باز کردن قفل create-a-class، می توانید آن را تجهیز کنید و یک پرک بسیار جالب به همراه دارد: اولین شلیک تقریباً به طور همزمان دو گلوله شلیک می کند.

همانطور که همیشه در مورد تفنگ‌های تهاجمی صدق می‌کند، شما می‌خواهید در این مورد نیز پس زدن را مدیریت کنید، بنابراین ما یک underbarrel grip مانند VX Pineapple را توصیه می‌کنیم، یک اتچمنت barrel که می‌تواند برد و آسیب را بهبود بخشد و سایر اتچمنت هایی که از مدیریت پس‌زدن پشتیبانی می‌کنند. این یکی از تنها اسلحه های موجود در بازی است که iron sight های مناسبی دارد، بنابراین نیازی به استفاده از اپتیک روی آن ندارید.

به نظر شما در فصل 2 کالاف دیوتی Modern Warfare 3 بهترین تنفگ ها کدام هستند؟ حتما نظر خود را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم متناسب با نظرات شما مقالات را منتشر کنیم.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support