بهترین بازیکنان کالاف دیوتی 2023

بهترین گیمرهای کالاف دیوتی 2023
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 837
  • دیدگاه 5
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این مقاله به بهترین بازیکنان کالاف دیوتی 2023 در جهان اشاره شده است. هر سال، فهرستی از بهترین بازیکنان COD را آنالیز می‌کنیم تا به شما نشان دهیم چه کسی در بهترین حالت است، چه کسی ارزش توجه شما را دارد و چه کسی می‌تواند تیم خود را در مسابقات قهرمانی لیگ بعدی Call of Duty به پیروزی برساند. همچنین ما لیستی از بهترین بازیکنان پابجی 2023 نیز تهیه کرده ایم که می‌توانید با آنها آشنا شوید.

شکی در آن نیست  Call of Duty تاثیرگذارترین بازی سبک تیراندازی اول شخص تاریخ است. از زمانی که بیش از بیست سال پیش عرضه شد، این بازی  روز به روز قوی‌تر شده است و تا به امروز عنوانی درجه یک است و با هر نسخه جدید ده‌ها میلیون بازیکن را جذب می‌کند.  Call of Dutyیک فرنچایز چند وجهی است که از موبایل به بتل رویال و حالت چند نفره سنتی می‌چرخد.

در سال 2012، صحنه Call of Duty با برگزاری اولین مسابقات قهرمانی جهان در ورزش‌های الکترونیکی شروع شد. اکنون، اکوسیستم ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty صدها میلیون دلار ارزش دارد و برخی از با ارزش‌ترین سازمان‌ها در این کسب‌وکار هر ساله برای برنده شدن در این فضا رقابت می‌کنند. برای بهترین بازیکنان کال آف دیوتی، رقابت در لیگ کال آف دیوتی در نهایت تبدیل به یک حرفه می‌شود و می‌تواند یک شبه آنها را از گیمرهای ماهر به قهرمانان میلیونر تبدیل کند.

 

بهترین بازیکن کالاف دیوتی کیست؟

انتخاب یکی از بهترین بازیکن‌های COD در جهان، نیاز به مقدار زیادی بررسی دارد. همه چیز به اعداد خلاصه می‌شود؛ داده‌هایی که ثابت می‌کند کدام بازیکن را می‌توان یکی از بهترین حرفه ای‌های COD در جهان در نظر گرفت. اگر آنها در صحنه‌های برخی از بزرگترین تورنمنت‌های ورزش‌های الکترونیکی در جهان قوی ایستاده‌اند پس فاکتور لازم برای بررسی بهترین بودن را دارند.

به مدت سال‌ها صحنه ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty در حال رشد بوده است و هزاران رقیب در این صحنه‌ها وجود دارند که می‌خواهند به لیگ برتر راه پیدا کنند از سنگین‌ترین ضربه‌زنان تا دقیق‌ترین تیراندازها.

1. Tyler ‘aBeZy’ Pharris

بهترین گیمر کالاف دیوتی Tyler ‘aBeZy’ Pharris

به نظر می‌رسد که هر سال که می‌گذردaBeZy  در بازی خود بهتر می‌شود. به عنوان یک بازیکن کلیدی برای آتلانتا  FaZe، aBeZy  بسیار سخت کار کرده است تا موقعیت‌هایی را ایجاد کند که به چیزی جز پیروزی‌های عظیم برای تیمش منجر نشود. او بخشی جدایی ناپذیر از تیم است و نیمی از Tiny Terrors را تشکیل می‌دهد، یک دوتایی SMG متشکل از خود aBeZy و Simp، یک رقیب فوق العاده ماهر دیگر. با گذشت زمانaBeZy  توانمندتر می‌شود و در سال 2023، او رسماً به پردرآمدترین رقیب در Call of Duty  در تاریخ تبدیل شد.

او دو حلقه قهرمانی جهان را به نام خود به دست آورده است، و در سه سال گذشته، در حالی که پرچم آتلانتا FaZe را در دست داشت، در بالای جدول نشسته است. aBeZy با جوایزMVP، دنبال‌کنندگان زیاد در پلتفرم‌های اجتماعی و تراشه‌های فراوان با درآمدی فراوان به بازیکنی باورنکردنی است. در سال 2023، او همچنان به تسلط خود در رقابت‌ها ادامه داد و در Major II به پیروزی رسید و دوباره به یک پیشتاز قهرمانی CDL 2023 تبدیل شد.

اگر یک بازیکن ارزش عنوان بهترین بازیکن COD در جهان را داشته باشد آنaBeZy  است.

 

2. McArthur ‘Cellium’ Jovel

Cellium بهترین گیمر کالاف دیوتی

سلیوم یکی از با استعدادترین بازیکنان جوانی است که تا به امروز وارد فضای ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty شده است. او از زمان شروع لیگ در سال 2019 تحت پرچم آتلانتا FaZe رقابت کرده است و با تقریباً 1 میلیون دلار برد، بارها و بارها ثابت کرده است که مدعی است که نباید با او دست و پنجه نرم کرد. او تنها بیست سال داشت که اولین عنوان قهرمانی جهان را در سال 2021 به دست آورد.

او به عنوان بازیکنی توصیف شده است که دیگران از مقابله با او می‌ترسند به خصوص در سناریوی یک در مقابل یک. او فوق‌العاده تاکتیکی است و مهارت‌های او با تقریباً هر سلاحی در بازی تقریباً بی‌نظیر است. در چند سال گذشته، Cell  چندین بار MVP  را کسب کرده است و نام خود را در تیم‌های All-Star در CDL دیده است.

 

3. Anthony ‘Shotzzy’ Cuevas-Castro

Shotzzy سرسخت ترین گیمر کالاف دیوتی

به عنوان نماینده سرسخت OpTic Texas، این بازیکن یکی از شناخته شده ترین چهره‌ها در Call of Duty League است. او یک اعجوبه واقعی است، تنها بیست و یک سال دارد و در حال حاضر یک قهرمان جهانیmulti-platform  است. او توانسته عنوان قهرمانی جهان را در دو بازی Halo و Call of Duty کسب کند. Shotzzy همه جا به عنوانKing of Movement  شناخته می‌شود و از استعدادهای غیرقابل انکار FPS خود برای بدست آوردن یک برتری تاکتیکی تقریباً در هر سری استفاده می‌کند.

استعدادهای او بر روی stick‌ها به او اجازه داده است تا مجموعه‌ای از لحظات شگفت انگیز را ارائه دهد که تقریباً همه آنها بر اساس توانایی ذاتی او در پرواز در اطراف نقشه است که هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند انجام دهد. او از زمان ادغام امپراتوری دالاس در سال 2021 نماینده OpTic Texas بوده است و از آن زمان تا کنون این سازمان را خانه نامیده است.

 

4. Thomas ‘Scrappy’ Ernst

Scrappy جدیدترین گیمر لیگ کالاف دیوتی

به عنوان یکی از جدیدترین بازیکنان در لیگ کال آف دیوتی، Scrappy به عنوان یک رقیب تازه کار بازی فوق العاده‌ای را به انجام رسانده است. اسکرپی علیرغم اینکه شخصیتی تهاجمی و گاهی بد دهن است، در حالی که پرچم اولترا تورنتو را در دست داشت، سخت تلاش کرده است تا جای پایی در لیگ پیدا کند.

با نگاهی به BreakingPoint.gg، این بازیکن دارای سومین امتیاز slayer، دومین KD تنظیم شده است و در بین پنج بازیکن برتر برای آمار Hardpoint و Control قرار دارد. شکی نیست که اسکرپی علیرغم ایرادات شخصیتی‌اش  یک رقیب با استعداد است و آینده درخشانی برای او وجود دارد، علیرغم اینکه احتمالاً تأثیر اولیه منفی بر بسیاری از طرفداران لیگ گذاشته است.

 

5. Brandon ‘Dashy’ Otell

دشی بهترین گیمیر کالاف دیوتی Dashy

دشی هنوز اولین عنوان قهرمانی جهان خود را به دست نیاورده است، اما این به خاطر عدم تلاش او نیست. دشی از زمان ورود به صحنه در سال 2019 با  OGLA، ثابت کرده است که یکی از ثابت‌ترین رقبا در این فضا است. او به طور گسترده‌ای به عنوان دقیق ترین تیرانداز در بازی شناخته می‌شود که از تفنگ‌های تهاجمی با کارایی ترسناک استفاده می‌کند. مانند سایر بازیکنانی که در این لیست حضور دارند، دشی نیز یک MVP صادق و بازیکن آل استار است که سخت در تلاش است تا میراثی ماندگار خلق کند.

در سال 2023، دشی نماینده اپتیک تگزاس است او از سال 2019 با OpTic بوده است و یکی از محبوب ترین بازیکنان لیگ است. استعدادهای او غیرقابل انکار است و با وجود افرادی مانند شوتزی در کنار او در طول فصل 2023، احتمال زیادی وجود دارد که دشی بتواند در نهایت به آن عنوان قهرمانی مهم جهان دست یابد. اگر او مدام به تعداد بالای KD و پیروزی با اسلحه ادامه دهد، موفق خواهد شد.

 

6. Amer ‘Pred’ Zulbeari

Amer ‘Pred’ Zulbeari بهترین گیمر کالاف دیوتی

پرد علیرغم اینکه در سال 2021 به لیگ کال آف دیوتی راه یافت، به تنهایی یک بازیکن افسانه‌ای است. او تنها بازیکنی است که از استرالیا به این سطح رسیده است، واقعیتی که او فوق العاده به آن افتخار می‌کند. در طول فصل 2022، پرد در حالی که بنر Seattle Surge  را در دست داشت، به عنوان یک بازی ساز ظاهر شد که روزی می‌تواند با افرادی مانند aBeZy رقابت کند. او راه خود را به یک پیروزی بزرگ در برابر کسی جز Atlanta FaZe رساند و جایزه عظیم 200000 دلاری و اولین تراشه واقعی خود را به دست آورد.

در پایان فصل 2022، Seattle Surge  آماده به دست آوردن کل مسابقات قهرمانی به نظر می‌رسید، اما در نهایت، این تیم حذف شد و مقام سوم را به دست آورد. باید گفت که پرد در آن مسابقات نقش مهمی داشت. او در سال 2023 ارزش خود را دوباره ثابت کرده است و KD نسبتاً ثابتی را در مهم ترین مسابقات فصل تضمین می‌کند. مانند دشی، پرد اکنون به دنبال اولین عنوان قهرمانی جهان است.

 

7. Paco ‘HyDra’ Rusiewiez

HyDra بهترین گیمیر کالاف دیوتی

HyDra در سال 2020 وارد لیگ کال آف دیوتی شد و جایی در نیویورک سابلاینرز پیدا کرد. از زمانی که هایدرا وارد صحنه شد، در مجموع به عنوان یکی از تواناترین بازیکنان شناخته شده است و به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان لیگ، آینده درخشانی در پیش رو دارد.

در عرض چند روز، سابلاینرز به براکت پایینی برخورد کردند. در مسابقات پشت سر هم، سابلاینرز  Legion، Ultra، FaZe و Seattle Surge  را شکست داد. از آن زمانHyDra  به عنوان یک نیروی ثابت در فهرست Subliners باقی مانده است، و در زمان انتشار، این تیم در رده پنجم جدول رده بندی CDL قرار دارد.

 

8. Chris ‘Simp’ Lehr

سیمپ بهترین بازیکن کالاف دیوتی Simp

سیمپ بازیکن از زمانی که در سال 2017 وارد صحنه کال آف دیوتی شده است، خوش درخشیده است. او یکی از جوان ترین قهرمانان جهان است و در کنار aBeZy، راه خود را به دو حلقه قهرمانی جهان رسانده است. نه تنها این، بلکه Simp یکی از معدود بازیکنان Call of Duty است که از مرز 1 میلیون دلاری در مسابقات عبور کرده است. او یک اعجوبه مطلق است و در سال 2023 همچنان در سطح بالایی به اجرای خود ادامه می‌دهد.

مسلماً سرعت او نسبت به فصل‌های اخیر کند شده است. اگر از داده‌های BreakingPoint.gg استفاده کنیم، می‌بینیم که Simp در هیچ دسته‌ای در پنج رتبه برتر قرار نمی‌گیرد. اما، این بدان معنا نیست که او یک بازیکن بسیار با استعداد نیست زیرا توانایی‌های او در بازی غیرقابل انکار است. او یکی از اجزای اصلی موفقیتی بود که آتلانتا فاز در Major II مشاهده کرد و در پایان فصل 2022، او و تیمش در مجموع در رده دوم قرار گرفتند.

 

9. Zack ‘Drazah’ Jordan

Zack ‘Drazah’ Jordan بهترین گیمر کالاف دیوتی

Drazah نیز مانند اسکرپی وارد صحنه شد و برای خود نامی دست و پا کرد. او بهترین تاثیر را روی پیروان لیگ Call of Duty باقی نگذاشته است، اما همچنان یکی از سرسخت ترین رقبای این تجارت است. در سال 2022، در حالی که پرچم دزدان لس آنجلس را در دست داشت، به اولین عنوان قهرمانی جهان رسید.

او علیرغم اینکه تنها چند سال است که در مسابقات شرکت کرده است، یک رقیب شجاع و با اعتماد به نفس است . او در زمان انتشار فقط بیست و یک سال سن دارد، بنابراین آینده درخشان و طولانی در انتظار او است.

 

10. Cuyler ‘Huke’ Garland

Huke بهترین گیمیر کالاف دیوتی

هوک، مانند بسیاری دیگر که در این فهرست قرار گرفته‌اند، یک بازیکن با ارزش قهرمان جهان است که در حال حاضر پرچم OpTic  تگزاس را برافراشته است. او یک رقیب بسیار توانا با هشت سال فعالیت در این زمینه است و در طول این مدت، او نماینده افرادی مانند  FaZe Clan، Envy، Splyce، Dallas Empire، LA Thieves، LAG  و اخیراً OpTic Texas بوده است. او مطمئناً یک بازی ساز است و در طول فصل 2022، با چریک‌های لس آنجلس کار کرد تا یکی از بزرگترین بردهای ضعیف تاریخ را در Major II  کسب کند.

او مطمئنا بازیکن با استعدادی است، اما قبل از اینکه بتواند به بالاترین رده‌های لیگ برسد، کمی تلاش بیشتری لازم دارد. با این حال، در سال 2023، با افرادی مانند شوتزی و دشی، تقریباً شکی وجود ندارد که هوک به دستاوردهای بزرگ تری دست خواهد یافت.

لیست 10 گیمر برتر کالاف دیوتی (سریع)

# رنک نام گیمر Current Team
1 aBeZy Atlanta FaZe
2 Celluim Atlanta FaZe
3 Shottzy OpTic Texas
4 Scrappy Toronto Ultra
5 Dashy OpTic Texas
6 Pred Seattle Surge
7 HyDra New York Subliners
8 Simp Atlanta FaZe
9 Drazah LA Thieves
10 Huke OpTic Texas

 

سوالات متداول – بهترین بازیکنان کالاف دیوتی

بهترین بازیکن کالاف دیوتی وارزون کیست؟

از سال 2022، بهترین بازیکن Call of Duty Warzone احتمالا آیدان است، اون بسیار موفق بوده است و باید گفت تمیزترین و غیرواقعی ترین گیم پلی‌هایی که هر کسی از کالاف دیوتی وارزون تا به حال دیده است را به نمایش می‌گذارد.

بهترین گیمر کالاف دیوتی موبایل در جهان کیست؟

YouTuber iFerg بر اساس رتبه بندی و فیلم‌های خود، بهترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل در جان در نظر گرفته می‌شود. تا سال 2022 اون بیش از یک میلیون بیننده داشت و تقریبا هر بار موفق به اجرای یک بازی کاملا استراتژیک و تمیز می‌شود.

بهترین بازیکن زن کالاف دیوتی کیست؟

در حالی که شکاف بزرگی در لیگ حرفه‌های کالاف دیوتی و FPS ایجاد شده واقعا تعداد کمی از بانوان در صحنه این بازی حضور دارند. یوتیوبر و گیمر Alia Marie “Lia” Shelesh، معروف به SSSniperwolf، احتمالا بهترین گیمر کالاف دیوتی زن است. متاسفانه، او  وی هیچ بازی بصورت خاص تمرکز ندارد. و در ویدئوهای آن میتون فورتنایت، اورواچ و کالاف دیوتی را دید.

بهترین تیم کالاف دیوتی کدام است؟

Atlanta FaZe را به راحتی می توان بهترین تیم لیگ کالاف دیوتی نامید. آنها اشتباهاتی داشته‌اند، مانند باخت مقابل امپراتوری دالاس با نتیجه 5-1 در لیگ کالاف دیوتی 2020. با این حال آنها تمایل دارند که از زمان راه اندازی لیگ بر آن تسلط داشته باشند.

بهترین پلیر کالاف دیوتی تمام دوران کیست؟

انتخاب بهترین پلیر کالاف دیوتی در تمام دوران انتشار این بازی دشوار است. اگر صرفا به دستاوردها نگاه می‌کنید، احتمالا Crimsix است. با این حال، کار ما نیز ادعای شایسته‌ای برای آن عنوان دارد. هر دوی این بازیکنان بیشتر به خاطر میراث خود نسبت به گیم‌پلی فعلی شناخته شده‌اند. بنابر این مقایسه مستقیم آنها دشوار است. سیمپ نسبتا یک تازه وارد است، اما پتانسیل بسیار زیادی دارد ک اگر دوران حرفه‌ای اون به اندازه کافی طولانی باشد، از این بازیکنان می‌تواند پیشی گیرد.

پر درآمد ترین بازیکن کالاف دیوتی در تمام دوران کیست؟

Ian “Crimsix” Porter یکی از بهترین بازیکنان کالاف دیوتی است. اون از زمان بازی افسانه ای کالاف دیوتی 4 درگیر بازی های Call of Duty بوده است و تا بازی های جدیدتری مانند  Black Ops 4 درگیر بازی‌های کالاف دیوتی بوده است. در حالی که Crimsix تا سال 2020 در صدر قرار نمیگرفت، ثابت کرد که یکی از سازگارترین بازیکنان جهان است. و به بهترین گیمر کالاف دیوتی در جهان نزدیک‌تر است. علاوه بر این، تا پایان سال 2021، Crimsix موفق به کسب 37 پیرروزی در تورنمنت های بزرگ و گرفتن عنوان ثروتمندترین بازیکن کالاف دیوتی با بیش از 1..3 میلیون دلار شد. شاید بسیاری از تحلیلگران ورزش های الکترونیکی او را به عنوان بهترین بازیکن کالاف دیوتی در نظر نگیرند، اما هیچ کس استدلال نمی‌کند که ایان از نظر حرفه ای موفق‌ترین بازیکن حرفه‌ای است.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

5 دیدگاه
  • علی

    فقط امین خودمونا عشقه گیم پلی میده ادم کیف میکنه

  • محمد

    میخوام سی پی بخرمممم مث اینا شممم 🤣 از کجاااا بخرمممم

  • کالاف باز

    اسم منو یادتون رفت بنویسید🤣

    • پشتیبانی ایران موجو

      🤣🙏

iranmojo online support