آموزش صفر تا صد حمله در بازی کلش رویال

راهنمای بازی کلش رویال

اگر جزء کسانی هستید که به تازگی بازی Clash Royale را بر روی گوشی‌ خود نصب کرده‌اند، قطعا به دنبال کشف استراتژی‌های بازی کلش رویال هستید. بهتر است بدانید هر مراحل خاص خودش را دارد که ما از صفر تا صد آن را برای طرفدارانش بیان خواهیم کرد. پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید تا بیشتر با دنیای کلش رویال آشنا شوید.

استراتژی‌های حمله در بازی کلش رویال

در ابتدا قصد داریم تا استراتژی‌هایی را برای شما بیان کنیم که باید آن‌ها را به خاطر بسپارید تا در ادامه بازی به مشکل برنخورید. یعنی:

  • درست خرج کردن
  • صبر داشتن و تمرکز
  • استفاده از وقت

درست خرج کردن

در ابتدا که هنوز حرفه‌ای نشده‌اید مجبور نیستید که برای ارتقاء سطح خود مقدار بسیار زیادی جم یا الماس یا سکه بازی کلش رویال را خرج کنید. بلکه باید با استفاده از  یک دک کلش رویال مناسب از شرایط نسبتاً آسانی که در اختیار دارید، حساب‌تان را پر از پول کنید. چرا می‌گوییم که خرج نکنید، چون بیشتر کارت‌ها از اکسیرهایی با قیمت بالا برخوردار هستند که اگر بخواهید همه موجودی‌تان را در همان ابتدا به پای این اکسیرها بریزید، قطعاً در آخر چیزی جز پشیمانی برای شما نخواهد ماند.

حمله در بازی کلش رویالصبر داشتن

سعی کنید تحت هیچ شرایطی در هنگام حمله در بازی کلش رویال تمرکزتان را از دست ندهید، نگذارید کارهایی مانند خراب شدن برج مراقبت‌تان یا فرستادن شکلک‌ها از سوی رقیب کاسه صبر شما را لبریز کند. این را به یاد داشته باشید که اگر بخواهید سرتان را چند مرتبه به دیوار بکوبید در نهایت تمام فرصت‌هایی که در مسیرتان قرار خواهد گرفت را از دست خواهید داد.

استفاده از وقت

وقت شناس باشید و از دقایقی که برایتان ذخیره می‌شود به درستی استفاده کنید. اگر یک دقیقه از بازی باقی مانده تا تمام شود همه نیروهای‌تان را به سمت برجک‌ها نفرستید، بلکه سعی کنید آن‌ها را مدیریت کنید و همواره سلامت آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

تا بدین جا پایه‌ای‌ترین نکات را به شما گفتیم، اما اصل مطلب ترفندهایی است که باید در بازی کلش رویال در نظر گرفته شود. این ترفندها ممکن است که مربوط به کارت‌های بازی، صندوقچه و جواهرات باشد. برای اینکه بتوانید نحوه درستی از حمله کردن در بازی را بدانید باید از این روش‌ها به درستی استفاده کنید.

کارت‌های Clash Royale و حمله در بازی کلش رویال

همانطور که گفته شد، باید از ترفندهایی که در کارت‌های Clash Royale وجود دارد، برای حمله کردن به درستی استفاده کنید. وقتی گیمر وارد بازی می‌شود، تنها به استراتژی‌های موجود در بازی احتیاج ندارد بلکه باید از ترفندهای بازی مانند کارت‌ها نیز به درستی استفاده کند.

در واقع استراتژی‌ها در کنار این ترفندها معنا پیدا می‌کنند. همانطور هم که در بخش استراتژی‌ها اشاره کردیم لازم نیست که وقتی در اول راه هستید از کارت‌های پرهزینه استفاده کنید، البته این موضوع به این معنا نیست که در بازی کلش رویال اصلا از نیرو استفاده نکنید. بلکه شرط موفقیت در حملات این بازی ایجاد یک بالانس بین نیروها است.

بهتر است که در هنگام استفاده از نیروها، از شخصیت‌هایی استفاده کنید که هم بصورت هوایی و هم به صورت زمینی در هنگام مراقبت از برجک‌ها موفق عمل می‌کنند. به طور کلی باید کارت‌های خودتان را در بازی بر اساس اولویت‌های‌تان استفاده کنید. مثلا اگر خواستار یک مبارزه هجومی در Clash Royale هستید، از کارت‌هایی استفاده کنید که در هجومی و مبارزه‌ای خیلی قوی عمل می‌کنند یا به نوعی خاک بپا می‌کنند.

در هنگام حمله در کلش رویال بر روی کدام کارت‌ها سرمایه گذاری کنیم؟

همانطور که اشاره شد، در Clash Royale می‌توانید با بالاتر رفتن سطح نیروهای‌تان با استفاده از صندوقچه‌ها آن‌ها را قوی‌تر کنید. اما اینکه چه کارت و چگونه از این شرایط استفاده کنید نیز مهم است. در واقع باید کارت‌هایی که نزد شما از اولویت بندی بهتری برخوردار هستند را ارتقاء دهید تا به بهترین ترکیب کلش رویال دست بیابید.

اگر شناخت درستی از شخصیت کارت‌ها و همچنین عملکرد آن‌ها داشته باشید در نتیجه به راحتی هم می‌توانید سکه‌های درون صندوقچه را برای آن‌ها مصرف کنید. علاوه بر استفاده از سکه‌ها می‌توانید با بروز رسانی بازی، به ارتقاء کیفیت و عملکرد نیروهای‌تان نیز کمک کنید.

از صندوقچه‌ها در نقش بالا بردن کیفیت نیروها اشاره کردیم، پس نوبت به آن رسیده تا به نقش اصلی‌شان در Clash Royale نیز توجه داشته باشیم.

صندوقچه‌های بازی کلش رویال

صندوقچه‌های بازی در حملات کلش رویال پس از گذشت مدت زمانی مشخص باز خواهند شد، اما اگر دوست دارید که در زمان معین‌تری برای حملات از جواهرات و صندوقچه‌ها استفاده کنید می‌توانید با خرید جم کلش رویال این کار را انجام دهید. البته این درخواست در هنگام بازی کردن یعنی زمانی که سرتان شلوغ است امکان پذیر نیست، اما می‌توانید در زمان‌هایی که سرتان خلوت است به تنظیمات Clash Royale مراجعه کنید و در آنجا با مدت زمان مشخصی مثلا بین 8 تا 12 ساعت، باز شدن صندوقچه‌ها را فعال کنید.

حمله در بازی کلش رویالرمز موفقیت در  کارت‌های Clash Royale

حمله در بازی کلش رویال همانطور که گفته شد از استراتژی‌های مخصوصی برخوردار است که یکی از آن‌ها استفاده از کارت‌ها بود. سعی کنید در بازی از انواع کارت کلش رویال استفاده کنید، ترکیب درستی از آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و همچنین همانطور که گفته شد آن‌ها را مطابق با سلیقه خودتان بچینید.

ترکیب نیروهای بازی و قرار دادن اکسیرهای جادویی در کنار هم قابلیتی است که می‌توانید آن را با استفاده از طلا نیز ارتقاء دهید. در بخش حملات Clash Royale علاوه بر اینکه می‌توانید از جم‌ها برای بالا بردن سطح نیروهای‌تان استفاده کنید، بلکه با استفاده از پول‌های واقعی نیز می‌توانید الماس بخرید و رفته رفته نیروهای بهتری را با یکدیگر ترکیب کنید.

جمع بندی درباره حمله در بازی کلش رویال

موضوعی که به خیلی از علاقه‌مندان بازی کلش رویال ثابت شده است این است که جو بازی به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را ادامه نداد، اما موضوع اصلی این است که باید با نحوه حملات در Clash Royale نیز آشنا باشید تا بتوانید از آن لذت ببرید. در هر صورت سعی کنید ترکیب خوبی از نیروها درست کنید و اضافه بر سازمان خرج نکنید تا نتیجه خوبی از حملات‌تان دریافت کنید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از حمله در بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با حمله در بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support