آموزش رازهای گیج کننده تقلب در فری فایر (Free Fire)

خرید الماس بازی Free Fire

با ما رازهای تقلب در Free Fire را یاد بگیرید. اگر مایل هستید که رازهای تقلب در بازی Garena Free Fire را یاد بگیرید در این مطلب با ایران موجو همراه باشید. بازی فری فایر یکی از بازی‌های بسیار جذاب سال‌های اخیر است که از سبک خاص و پرطرفدار بتل رویال (Battle Royale)  پیروی می‌کند.

سبکی که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد و طراحان بازی‌ها با تکیه بر علایق و نیاز اکثریت مردم به ساختن بازی‎های بیشتری در این سبک روی آورده‌اند. طبیعی است که با توجه به توضیحات بالا تنوع این سبک از بازی‌ها روز به روز بیشتر شود و ما هر روزه شاهد عرضه‌ی بازی‌های جدیدتر با عنوان‌های تازه در این عرصه باشیم. اما نکته‌ قابل توجه این جاست که با همه‌ این توصیفات، یک بازی با عنوان بازی فری فایرهمچنان توانسته است که جایگاه اولیه‌ی خود را حفظ کند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر قصد داریم نکات مهمی از بازی را با شما به اشتراک بگذاریم تا از انجام این بازی بیشتر از گذشته لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

رازهای تقلب در بازی free fire 

همانطور که خودتان می‌دانید در این بازی از ژانر مبارزه و بقا استفاده شده است و برنده‌ی نهایی بازی کسی است که تا لحظه‌ی آخر در این میدان زنده بماند. پس زنده ماندن شما در این بازی بسیار پر اهمیت است ما در مطلب رازهای تقلب در بازی Free Fire را به شما آموزش می‌دهیم که شاید در ابتدا به نظر ساده باشند. اما جالب است بدانید که کمتر کسی آن‌ها را در بازی رعایت می‌کند.

تقلب در Free Fire

تقلب در Free Fire

راز اول تقلب در Free Fire : فرود مناسب

بازی با فرود شما به یک منطقه‌ی دلخواه که اتفاقا خودتان انتخاب می‌کنید آغاز می‌شود. اگر شما یک تازه کار هستید باید به شما یاد آوری کنیم که مناطق شلوغ برای شما یعنی نبرد بزرگتر، حریف بیشتر و در نتیجه رقابت خطرناک‌تر، پس برای شروع بهتراست که مناطق خلوت‌تر را انتخاب کنید. راز اول تقلب در Free Fire فرود مناسب است.

راز دوم تقلب در فری فایر: حرکت زیگ زاگی!

بازی فری فایر یک بازی در دل جنگ و نبرد است و هر لحظه ممکن است تیری که از سلاح رقیب شما خارج می‌شود شما را به راحتی از میدان به در کند.

شما با حرکت زیگ زاگی به ویژه در مواقع حساس می‌توانید تمرکز حریف را برای نشانه گیری درست روی خودتان به هم بزنید.

راز سوم تقلب در Free Fire: مدیریت کوله پشتی

ابزارها و مهماتی که شما پیدا کرده و ذخیره می‌کنید در کوله پشتی شما ذخیره می‌شوند. این ذخیره سازی تا جایی می‌تواند به نفع شما باشد اما فراموش نکنید که یک کوله پشتی پر جایی برای ذخیره‌ی سلاح‌های بهتر و جدیدتر ندارد. پس کیف کوله‌ی خودتان را به این شیوه مدیریت کنید که آن را از ابزار خیلی قدیمی خالی کنید تا همیشه جایی برای ذخیره‌ی سلاح‌های جدیدتر داشته باشید. یکی از روش های تقلب در Free Fire مدیریت کوله است.

راز چهارم تقلب در فری فایر: کمک‌هایی از جنس Free Fire

در بازی فری فایر کمک‌های کوچکی به شما می‌شود که باید برای دریافت آن‌ها حواس خود را به خوبی جمع کنید

  • جعبه‌های پشتیبانی که از آسمان فرود می‌آیند و تجهیزات و سلاح‌های جالبی درون آن‌ها قرار دارد.
  • نقشه‌ی کوچک بازی که ممکن است ازآن غافل شوید اما بسیار به شما کمک می‌کنند، هم برای مسیر یابی و هم برای آگاهی ازحمله‌ی دشمن و حتی مسیری که از آن سمت به شما شلیک می‌شود
  • اگر شما بتوانید بازی را با پخش صدای عمومی یا با هدفون انجام دهید به نفع شماست. زیرا شما از صدای شلیک، صدای پا، صدای وسایل نقلیه متوجه می‌شوید که وقت فرار است یا ماندن!
تقلب در Free Fire

تقلب در Free Fire

کلام آخر

اگر شما از طرفداران Free Fire هستید و معمولا ساعاتی را با انجام این بازی سپری می‌کنید باید بدانید که بهترین حالت برای رسیدن به پیروزی استفاده خرید جم فری فایر است. چرا که شما با این الماس‌ها کارهای زیادی از قبیل ارتقا اسلحه و مهمات را می‌توانید انجام دهید و شانس شما برای پیروزی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

تمام الماس‌ها و محصولات بازی فری فایر با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه جم بازی ایران موجو موجود می‌باشد کافی است همین حالا با یک کارت بانکی سری به وب سایت فروشگاه ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) بزنید. این فروشگاه از بهترین فروشگاه های جم می باشد که شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

شما برای ما از تقلب در Free Fire بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تقلب در Free Fire آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. روش های تقلب شما می تواند شیرینی و لذت این بازی را برای سایر مخاطبین چندین برابر کند. اگر در این زمینه سوالی داشتید می توانید آن را  در انتهای این مطلب از ما بپرسید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده کرده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

15 دیدگاه
  • Amir

    سلام جم می‌خوام رایگاننبن

  • توفیق

    سلام. من ی ترفند هد شاد عالی دارم. شاید خوشتون بیاد. هر جور اصلحه داشته باشید فرق نداره. باید نزدیک دشمن برین بعد بپرین از بالای دشمن در موقع پریدن باید ب سمت دشمن شلیک کنید بعد هد میشه.موقع ک پریدین از روی دشمن شلیک کنید🤗😎

  • محمد مهدی

    سلام
    ما برای قوی شدن نیاز به تعداد جم زیاد داریم
    و هزینه اون ها هم زیاده
    نمی‌تونیم هزینش رو پرداخت کنیم نمیشه جم رایگان به همه تعلق بگیره

    • خانم عابدی

      خیر جم رایگان نداریم

  • رامین

    خوب بود ولی به درد نوب ها میخوره

  • حسین سخاوتی

    واقعا برای کسایی که میخوان از همون ابتدای راه یه گام بزرگ در جهت حرفه ای تر شدن بردارن خیلی عالیه 👍🌹

  • حنانه باقري

    این مقاله ای گزاشتین واقعا برای مبتدی ها خیلی ارزشمنده وکاربردیه حتما کسائی ک ب این مقاله نیاز دارن رو معرفی میکنم به سایتتون?

    • محمد رضا پیروزه

      با سلام شما اینها را برای تازه وارد ها گذاشته اید اما برای به اصطلاح pro چیز خاصی نذاشته اید لطفا در مورد آنها هم مواردی بگذارید با تشکر👲

  • علیرضا قاسمی

    مطلب کاربردی و جالب ممنون

iranmojo online support