سیستم مورد نیاز برای نصب بازی بوم بیچ (Boom Beach)

خرید جم بازی Boom Beach از ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 527
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی بوم بیچ (Boom Beach)، با ما همراه باشید تا با مشخصات لازم برای نصب بازی بوم بیچ به صورت کامل آشنا شوید.

اگرچه بازیکنان کمپانی معروف و محبوب سوپرسل (Supercell) را با محصولات و بازی هایی همچون کلش آف کلنز، کلش رویال، هی دی و… می شناسند اما این شرکت و استودیو بازی های متعدد و متنوعی در سبک ها و ژانرهای مختلف روانه بازار کرده است که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. بازی Boom Beach از جمله بازی های استراتژیک است که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و جذابی برخوردار است و می تواند بازیکنان را به وجد بیاورد. در این بازی بازیکنان می توانند با استفاده از امکانات و تجهیزات بازی چالش های مختلفی را تجربه کنند. این بازی در حدود یک دهه است که در دسترس بازیکنان قرار دارد و موفقیت های متعددی به دست آورده است و به رقیب سرسختی برای سایر بازی استراتژیک تبدیل شده است.

بازی بوم بیچ مانند تمام بازی ها از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنانی که بخواهند این بازی را بر روی پلتفرم های محبوب خود استفاده کنند باید قطعات سخت افزاری لازم را مهیا کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی بو بیچ به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی بوم بیچ پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی بوم بیچ

همانطور که گفته شد بازی استراتژیک بوم بیچ از جمله بازی هایی است که در سبک و ژانر محبوب استراتژیک ساخته شده است. این بازی از سال 2013 در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. در بازی بوم بیچ بازیکنان می توانند تعداد زیادی سرباز و قایق را در اختیار داشته باشند و با بهره گیری از مهارت ها و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کنند.

بازیکنان باید بتوانند برده های اسیر را آزاد کنند و منابع دشمنان را غارت کنند. این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار دانلود و نصب شده است و مانند سایر بازی های شرکت سوپرسل از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و جذابی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • گرافیک بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم سطح بازی معروف کلش آف کلنز
  • گیم پلی بازی دارای جذابیت بالایی است و می تواند هر بازیکنی را به وجد و شوق بیاورد.
  • داستان بازی بسیار جذاب و اعتیادآور است و می تواند بازیکنان را به خوبی با خود همراه کند.
  • مراحل و ماموریت های مختلفی در بازی وجود دارند که می توانند بازیکنان را به چالش بکشند.
  • امکانات، تجهیزات و آیتم های متنوع و متعددی در دسترس بازیکنان قرار دارد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی بوم بیچ

بازی بوم بیچ یا ساحل بوم از جمله بازی هایی است که کمپانی سوپرسل آن را برای گوشی های موبایلی منتشر کرده است و هنوز نسخه کامپیوتری آن منتشر نشده است. بازیکنان می توانند این بازی را بر روی گوشی های اندروید و آی او اس و همچنین کامپیوترهای شخصی با شرایط ویژه نصب کنند و از آن لذت ببرند.

همانطور که گفته شد این بازی از ویژگی های ساختاری خاص و منحصر به فردی برخوردار است و برای آنکه بازیکن بتواند آن را بر روی پلتفرم مورد نظر خود نصب و راه اندازی کند باید قطعات سخت افزاری آن را رعایت کند. مشخصات و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب بازی Boom Beach به شرح زیر می باشند.

راهنمای نصب بازی بوم بیچسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Boom Beach

از آنجایی که کمپانی و استودیوی بازی سازی سوپرسل بازی Boom Beach را برای گوشی های موبایل طراحی و منتشر کرده است و تاکنون نسخه کامپیوتری آن نیز در اختیار بازیکنان قرار نگرفته است، بازیکنانی که تمایل داشته باشند این بازی را بر روی کامپیوتر شخصی خود داشته باشند و آن را نصب کنند لازم است که علاوه بر رعایت مشخصات و قواعد سخت افزاری از نرم افزارهای شبیه سازی اندروید نیز استفاده کنند.

بازیکنان می توانند با نصب برنامه ای مانند Bluestacks Android Emulator محیط اندروید را برای بازی شبیه سازی کنند. چنانچه بازیکنان بتوانند این بازی را بر روی سیستم کامپیوتر خودشان نصب کنند می توانند از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد بازی مانند گیم پلی، گرافیک و داستان عالی بازی، موسیقی و صداگذاری بی نظیر و تنوع ماموریت ها و… نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

بعد از آنکه نرم افزار شبیه ساز اندرویدی بر روی سیستم رایانه نصب شد بازیکنان باید به ویژگی های ساختاری بازی نیز توجه کنند. مشخصات و قطعات لازم در کامپیوتر برای نصب بازی به شرح زیر است:

  • حداقل سیستم عامل کامپیوتر مورد نیاز برای بازی بوم بیچ ویندوزهای نسخه 7، 8، 8.1 و 10 می باشند.
  • پردازنده لازم برای بازی حداقل باید Inter/AMD دو هسته ای باشد در حالی که می توان از نسخه های بالاتر نیز استفاده کرد.
  • حداقل مموری لازم برای اجرای این بازی 2 گیگابایت است و می توان از مموری های بیشتر هم استفاده کرد.
  • کمترین گرافیک لازم بازی نصب بازی Inter/AMD/NVIDIA می باشد و می توان از نسخه های بالاتر نیز استفاده کرد.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 2 گیگا بایت است.

!!! برای خرید جم بازی ارزان همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی بوم بیچ

همانطور که گفته شد اکثر بازی ها و محصولات کمپانی سوپرسل برای گوشی های موبایل طراحی و ساخته شده است. بازی بوم بیچ نیز از جمله بازی هایی است که برای گوشی های موبایلی با سیستم عامل های اندروید و آی او اس تولید شده است و بازیکنان می توانند آن را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کنند. برای نصب بازی Boom Beach بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر برخوردار باشد:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید از نسخه اندروید 4.0.3 یا بالاتر استفاده کند.
  • حداقل رم (RAM) لازم برای نصب و راه اندازی بازی 2 گیگا بایت است.
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای بازی حداقل 2 گیگا بایت می باشد.

بازی بوم بیچ را می توان بر روی گوشی های آیفون با سیستم عامل های IOS 6.0 و بالاتر نیز نصب کرد.

آموزش بازی بوم بیچخرید جم بازی Boom Beach

هر چند که سازنده های بازی بوم بیچ تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که امکانات و آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار بدهند و جذابیت بازی را برای آنها افزایش دهند اما بازیکنان قادر هستند که با خرید جم بازی Boom Beach از سایت های معتبری همچون ایران موجو به تمام امکانات دسترسی داشته باشند و تمام آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان سفارشی سازی کنند و از آن لذت ببرند.

سخن پایانی

بازی Boom Beach یا ساحل بوم را می توان یکی از جذاب ترین، محبوب ترین و بهترین بازی های استراتژیک صنعت گیم دانست که می تواند بازیکنان را با چالش های و هیجانات مختلفی مواجه کند. هرچند که این بازی مختص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند آن را بر روی سیستم های کامپیوتری نیز نصب کنند. با نصب شبیه ساز اندرویدی می توان این بازی را بر روی کامپیوتر نصب کرد. البته برای نصب بازی باید به ویژگی های ساختاری و قطعات سخت افزاری پلتفرم ها توجه شود.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پک بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد که با مراجعه به این فروشگاه می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را خریداری و دریافت کنید و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support