سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

آموزش کامل بازی فری فایر

 بازی فری فایر نیز از جمله بازی هایی است که برای نصب و استفاده لازم است که توسط سیستم هایی با مشخصات خاص پشتیبانی شود. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

بازی Free Fire از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم است که در سال های اخیر به موفقیت های متعددی رسیده است. این بازی ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی دارد و می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشد. بازی های ویدیویی و بازی های موبایلی برای پلتفرم هایی با مشخصات و ویژگی های مختلفی عرضه می شوند.

معرفی بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازی فری فایر از جمله بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و اکشن است که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. Free Fire اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس شرکت سنگاپوری گارنا آن را برای پلتفرم های مختلف منتشر کرد.

این بازی شباهت های زیادی از نظر سبک، داستان و ماموریت ها به بازی پابجی موبایل دارد در آن 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و تلاش می کنند که با استفاده از امکانات و آیتم های مختلف در بازی با دشمنان و موانع مختلف مواجهه کنند و زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، تنوع و تعدد بالای مراحل و ماموریت ها، موسیقی ها و صداگذاری بی نظیر، امکان رقابت های آنلاین با سایر بازیکنان از سراسر جهان و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: معرفی بازی فری فایر، جذاب ترین بازی سال 2020

سیستم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی فری فایر

همانطور که گفته شد شرکت گارنا این بازی را برای گوشی های موبایلی عرضه کرده است و بازیکنان می توانند آن را به راحتی بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس نصب کرده و از آن استفاده کنند. البته بازیکنان می توانند با داشتن نرم افزارهای مخصوص این بازی را بر روی رایانه های شخصی نیز نصب کنند و از آن لذت ببرند. سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر می توان موارد زیر را عنوان کرد.

اگرچه بازی فری فایر حدود 5 سال است که در دسترس بازیکنان قرار دارند اما هنوز نسخه ویندوز آن عرضه نشده است و بازیکنان برای نصب آن بر روی کامپیوتر ابتدا باید نرم افزارهای شبیه ساز نصب شوند. از جمله ویژگی های بازی Free Fire برای ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیکنان می توانند کاملا رایگان بازی را در اختیار داشته باشند
  • گرافیک بازی بسیار باکیفیت و عالی است.
  • بازیکنان می توانند در حالت های تک نفره و چند نفره بازی کنند.
  • امکان آنلاین بازی کردن برای گیمرها فراهم است.

حداقل مشخصات لازم سیستم ویندوز برای نصب بازی فری فایر

برای آنکه بازیکنان بتوانند بازی فری فایر را بر روی کامپیوتر خود نصب کنند باید مشخصات زیر را برای آن فراهم کنند.

  • سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر می تواند ویندوزهای نسخه 7، 8، 8.1 و 10 باشد.
  • حداقل مموری لازم برای بازی 2 گیگابایت است که البته استفاده از مموری 4 گیگابیتی می تواند بسیار بهتر باشد.
  • گرافیک بازی لازم است Nvidia HD Graphic یا نسخه های بالاتر باشد.
  • فضای آزاد مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 4 گیگا بایت است.
  • ورژن DirectX باید بالاتر از ۱۱ باشد.
  • سرعت CPU سیستم باید بالاتر از ۲٫۵ گیگاهرتز باشد.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

شبیه ساز مناسب برای نصب بازی Free Fire

نرم افزارهای مختلفی برای شبیه سازی برنامه های اندرویدی بر روی سیستم عامل ویندوز وجود دارند که می توانند استفاده از بازی فری فایر را جذاب تر کنند. ۲ شبیه ساز LDplayer و Tencent Game Buddy نسبت به سایر شبیه سازها وضعیت بهتری دارند و می توانند بازی را با کیفیت بالاتری ارائه کنند. برای نصب این شبیه سازها بازیکن ابتدا از باید از فعال بودن VT (Virtualization Technology) مطمئن شوند. برای آگاهی از فعال بودن VT بر روی ویندوز می توان از برنامه LeoMoon CPU-V  استفاده کرد. بعد از بررسی شرایط ذکر شده در بازی بازیکن باید ابتدا یکی از شبیه سازها را نصب کند و بعد از انجام تنظیمات آن اقدام به نصب بازی فری فایر بکند.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

بازی Free Fire از جمله بازی هایی است که مختص گوشی های موبایلی است و در این چند سال بازیکنان زیادی از آن بر روی گوشی های خود استفاده کرده اند. برای نصب این بازی بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید نسخه 4 یا بالاتر باشد.
  • حداقل رم مورد نیاز برای استفاده از این بازی 2 گیگا بایت است.
  • میزان حافظه مورد نیاز برای بازی 4 گیگابایت است.

خرید جم مستقیم از فروگشاه جم ایران موجو

خرید الماس فری فایر ایران موجو

سازنده های بازی فری فایر تلاش کرده اند که با قرار دادن امکانات و آیتم های مختلف در دسترس بازیکنان نهایت لذت و هیجان را به آنها ارائه کنند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید جم فری فایر بکنند. با این کار می توانند از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کنند و آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی درباره سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

 بازی Free Fire به عنوان یکی از جذاب ترین، بهترین و معروف ترین بازی های موبایلی سال های اخیر شناخته می شود که با استقبال چشمگیری از طرف گیمرها مواجه شده است. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را با بهره گیری از امکانات و آپشن های مختلف تجربه کنند. هرچند که این بازی برای گوشی های موبایلی ساخته شده است اما با نصب و راه اندازی شبیه سازهای مختلف می توان از این بازی بر روی سیستم عامل اندروید نیز استفاده کرد.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های فروش پک بازی می باشد که با مراجعه به این سایت می توانید نسبت به خرید جم فری فایر خیلی ارزان و انواع پول بازی  اقدام نمایید

شما برای ما از سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

250 دیدگاه
  • ERFAN

    سلام بر روی کامپیوتر
    ویندوز 7
    رام2
    64بیت
    2.60GHz
    بالا میاره؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر

  • علی اکبر خواجه

    سلام. وقت بخیر ! روی این سیستم راحت و بدون لگ جوابه؟ ممنون میشم سریع جواب بدید 🙏

    CPU i7 6700 نسل ششم
    Ram 16 ddr4 2666
    Vga 8gb rx 580

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی بله بازی اجرا میشه

  • امیر

    سلام میخواستم بدونم بازی فری فایر روی سیستم من خوب اجرا میکنه
    اینتل کورا 7 نسل 4790
    رمم 16
    کارت گرافیگ gt900
    اجرا میشه

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز بله به خوبی اجرا میشه

  • mohammard.PK

    من گرافیکم 1.9 گیگه مشکل نداره؟؟؟؟؟؟

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز بله با مقدار کمی لگ بازی براتون اجرا میشه

  • mohammard.PK

    سلام رو لپ تاپ msi cr61
    رم 4
    ویندوز 8
    intel 2020M processor
    intel HD graphics
    اجرا میشه؟

    • خانم سرابی

      سلام وقت بخیر بله بازی نصب و اجرا میشه

  • امیر

    سلام سیستم من
    رمش:۱۲
    گرافیک:۶ هست
    هارد ۱ ترا
    کیس گیمینگه
    با این مشخصات فری فایر بدون هیج لگی اجرا میشه؟
    ممنون میشم جواب بدید

iranmojo online support